dus jij mag hier wel op twitter reageren en ik niet?quote:Op dinsdag 1 september 2020 15:45 schreef Noek het volgende:
[..]
Maak een account aan op Twitter en geef haar kudos.
Waarom wordt het zo vaak getypt dan hier? Termen als 'vrijheden extra en straks weer dweilen met de kraan open!'?quote:Op dinsdag 1 september 2020 15:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat is gewoon pertinent niet waar. Hoe kom je nu in vredesnaam aan dat soort rare hersenspinsels
Ik mag hier op Twitter reageren?quote:Op dinsdag 1 september 2020 15:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
dus jij mag hier wel op twitter reageren en ik niet?
Afgelopen week zijn deze cijfers ingevoerd, maar waarschijnlijk kun je deze getallen spreiden over de afgelopen weken, maanden.quote:Op dinsdag 1 september 2020 15:55 schreef DireStraits7 het volgende:
Afgelopen week:
24 ziekenhuisopnames, 12 overlijdens.
Ik vind het toch moeilijk te geloven dat er zoveel mensen overlijden t.o.v. de opnames. Het zou betekenen dat als het dusdanig ernstig is dat je opgenomen moet worden, je 1 op 3 kans zou hebben om te overlijden. Ik ben dan eerder geneigd te beweren dat deze overlijdens met name met corona zijn en niet zozeer aan corona.
Nee, dit zijn de cijfers naar meldingsdatum.quote:Op dinsdag 1 september 2020 15:57 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Afgelopen week zijn deze cijfers ingevoerd, maar waarschijnlijk kun je deze getallen spreiden over de afgelopen weken, maanden.
Totale aantal meldingen was 57 om 24. Zelfde verhoudingen dus.quote:Meldingen die tussen 25 augustus 10:01 en 1 september 08:45 aan het RIVM zijn gemeld. Dit betreft het aantal
meldingen, opnames en overlijdens die in de afgelopen week nieuw aan het RIVM zijn gerapporteerd. Datum van
melding aan de GGD, ziekenhuisopname of overlijden kan echter in een andere week vallen. Bij overige tabellen en figuren in dit rapport wordt de datum van melding, ziekenhuisopname of overlijden gebruikt. Deze cijfers zijn dus niet hetzelfde.
hier kan je reageren op alles wat hier geplaatst wordt, wat je dus ook doet maar dan anderen verwijtquote:Op dinsdag 1 september 2020 15:54 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik mag hier op Twitter reageren?
Que?
Als ik wil reageren op Twitter berichten dan ga ik wel naar Twitter.Het is niet zo dat er hier een gebrek aan meningen is. Maar whatever, ik zal zo even vragen hoe de buurvouw erover denkt en dat post ik later zodat jullie daar op kunnen reageren. Heel zinvol.
Geen idee wat Willemijn erin ziet,of op basis waarvan iedereenopsluiten.nu dingen vandaan haalt, maar die kerel zegt toch redelijk normale zaken?quote:Op dinsdag 1 september 2020 15:12 schreef Mafia1remake2020 het volgende: Dit is niet normaal: [ twitter ] Maar het kabinetsbeleid is indammen hoor.
Dat zal het ook zijn, waarschijnlijk combinatie van hoge leeftijd, (mogelijk) onderliggende oorzaken en Corona. Zie je ook terug in het wekelijkse RIVM rapport, 9 van de 12 overledenen zijn 85+.quote:Op dinsdag 1 september 2020 15:55 schreef DireStraits7 het volgende:
Afgelopen week:
Ik vind het toch moeilijk te geloven dat er zoveel mensen overlijden t.o.v. de opnames. Het zou betekenen dat als het dusdanig ernstig is dat je opgenomen moet worden, je 1 op 3 kans zou hebben om te overlijden. Ik ben dan eerder geneigd te beweren dat deze overlijdens met name met corona zijn en niet zozeer aan corona.
Ook dat inderdaad.quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:00 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
9 van de 12 overledenen zijn 85+.
Waarom ben je nu weer aan het liegen? Rare karaktereigenschap.quote:Op dinsdag 1 september 2020 15:49 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Waarom wordt het zo vaak getypt dan hier? Termen als 'vrijheden extra en straks weer dweilen met de kraan open!'?
Hooibaal, jij, fresh prince. Alsof bij de eerste stap buiten je al dood gaat. Alsof van iedereen de voordeur dichtgelast moet worden.
Waarom stel o.a. jij covid zwaarder voor dan het is? Waarom denk jij er negatiever over dan het uiteindelijk echt is?quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Waarom ben je nu weer aan het liegen? Rare karaktereigenschap.
Tijdens het reizen zal het ook wel meevallen mits je niet op zo'n horrorvlucht van TUI zit.quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:03 schreef DireStraits7 het volgende:
Het aandeel van toeristen lijkt overigens iets toe te nemen, maar tegelijkertijd heeft slechts 1 op de 4 (23%) een reishistorie en 50% helemaal niet, waarbij je van de 23% dus niet eens weet of het daadwerkelijk in het buitenland opgelopen is.
Vooralsnog wordt 15% geclassificeerd als Medereiziger / reis / vakantie (waarbij je meerdere settings kunt hebben per positief geval)
Hey, typisch Dven weer. Overal bommetjes droppen, maar als hij kritische vragen krijgt is 'ie 'gone with the wind' of hij begint flauw te doen.quote:
Was het in Nederland sowieso niet het geval dat je pas opgenomen wordt wanneer de symptomen al zeer ernstig zijn?quote:Op dinsdag 1 september 2020 15:55 schreef DireStraits7 het volgende:
Afgelopen week:
En sowieso gebeurt 80-90% in de Randstad. En dat terwijl 'slechts' de helft van Nederland daar woont.
Ik kan het gemist hebben, maar er staat toch nergens dat het dezelfde mensen zijn? Kan toch zijn dat er 24 mensen opgenomen zijn en 12 mensen overleden zijn. De mensen die overleden zijn kunnen al langer in het ziekenhuis hebben gelegen, dat wordt toch nergens gezegd?quote:Op dinsdag 1 september 2020 15:59 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Nee, dit zijn de cijfers naar meldingsdatum.
[..]
Totale aantal meldingen was 57 om 24. Zelfde verhoudingen dus.
Zoals dit bedoel je:quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ook die term 'coronabrandhaarden' in sommige media.
Dan klik je het artikel open en zijn er in een stad met meer dan 100K inwoners 20 besmettingen gemeld in een week
Hetzelfde geldt ook aan de andere kant van het spectrum natuurlijk. Pas als vrij duidelijk is dat een IC-opname niet zinvol is word je niet opgenomen.quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Was het in Nederland sowieso niet het geval dat je pas opgenomen wordt wanneer de symptomen al zeer ernstig zijn?
Ja, die bedoelde ik.quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:13 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Zoals dit bedoel je:
https://www.gelderlander.(...)tps://www.google.nl/
Tsjemig, leek nog maar als de dag van gisteren dat obesitas als de grote kwade werd gezien.quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:11 schreef DireStraits7 het volgende:
Ook interessant, slechts bij 10% van de overlijdens < 70 jaar is geen onderliggende aandoening geconstateerd:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |