Die opgestoken vuist is oorspronkelijk een Black Panther dingetje, en hebben zij gewoon geadopteerd.quote:Op woensdag 2 september 2020 06:35 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ik zie dat die BLM figuren inmiddels hun eigen sieg heil hebben ontwikkeld met vuistje omhoog.
Het is opvallend dat zo’n beetje elk “slachtoffer” aan de blm kant, als ze al vallen zoals met dat kyle gedoe, het stuk voor stuk zware criminelen zijn.
Uber triestheidquote:Op woensdag 2 september 2020 07:19 schreef Hathor het volgende:
[..]
Die opgestoken vuist is oorspronkelijk een Black Panther dingetje, en hebben zij gewoon geadopteerd.
Haha. Tja, dit soort figuren zijn echt de weg een beetje kwijt. Men denkt een bepaalde morele superioriteit te hebben, waarbij het heel normaal is om minderheden (voor wie zeggen te strijden) te infantiliseren en zelfs te belagen of (verbaal) aan te vallen als deze zich niet zo gedragen en opstellen als de witte, superieure mens denkt dat voor hen juist is. Dit is dan ook niets meer dan white supremacy in disguise. Het is een hele rare tegenstrijdigheid die je bijvoorbeeld ook terug kan zien bij al die anti-fascistische groeperingen. Die zeggen dan dat men tegen facisme en "nazi's" is, maar het concept van een "nazi" komt min of meer neer op iedereen die het niet met hen eens is, waardoor hun algemene houding en gedrag juist erg veel trekjes krijgt van facisme.quote:Op woensdag 2 september 2020 00:08 schreef Tmarus het volgende:
[..]
Doet me denken aan een optocht van gisteren. 2 BLM'ers die een donkere republikein wel even uitleggen hoe het zit:
[ afbeelding ]
Want Biden is president? Het is toch echt trump die aan de macht is en die op vergelijkbare wijze als hier door de meesten gediscussieerd wordt dit probleem aanpakt.quote:Op woensdag 2 september 2020 10:41 schreef Aurelius het volgende:
[ twitter ]
Too late na 3 maanden...
Vanuit een nederlands en europees referentiekader is biden ook nog steeds erg rechts. Hij komt nog niet eens in de buurt van een pvda die al veel ideologische veren afgeschud hebben.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:20 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Afgaande op één van jouw vorige posts, waar je Biden meer rechts dan links noemt, krijg ik sterk het gevoel dat je ernstig in het duister tast als het om het politieke spectrum gaat.
Ik ben zeker niet pro Trump, maar ik vind de andere kant momenteel gevaarlijker.quote:Op woensdag 2 september 2020 12:26 schreef mcmlxiv het volgende:
Want Biden is president? Het is toch echt trump die aan de macht is en die op vergelijkbare wijze als hier door de meesten gediscussieerd wordt dit probleem aanpakt.
En gezien zijn enorme succes kun je misschien nog even bij jezelf te rade gaan of blindelings volgen nou echt slim is.
Ook binnen VS context niet heel links hoor. Hooguit middenmoot. Biden is gewoon een nogal doorsnee Democraat, Harris een linkse.quote:Op woensdag 2 september 2020 12:36 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Vanuit een nederlands en europees referentiekader is biden ook nog steeds erg rechts. Hij komt nog niet eens in de buurt van een pvda die al veel ideologische veren afgeschud hebben.
De andere kant gevaarlijker, die 100 rellende demonstranten die nog over zijn?quote:Op woensdag 2 september 2020 12:44 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Ik ben zeker niet pro Trump, maar ik vind de andere kant momenteel gevaarlijker.
Huh? Trump is toch president?quote:Op woensdag 2 september 2020 12:44 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Ik ben zeker niet pro Trump, maar ik vind de andere kant momenteel gevaarlijker.
Wtf bedoel je dan met “de andere kant”? Het is toch ronduit gelul om BLM en antifa aan Biden toe te rekenen? Wat heeft Biden daarmee te maken?quote:Op woensdag 2 september 2020 12:44 schreef Aurelius het volgende:
[..]
En over een aantal maanden misschien Biden. Kunnen we hem vanaf dat moment overal de schuld van geven.quote:Op woensdag 2 september 2020 12:53 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Huh? Trump is toch president?
Als hij president wordt en hij pakt de onrust net zo waardeloos aan als Trump zal ik hem daar zeker medeverantwoordelijk voor houden. Noteer je dat even?quote:Op woensdag 2 september 2020 12:57 schreef Montagui het volgende:
[..]
En over een aantal maanden misschien Biden. Kunnen we hem vanaf dat moment overal de schuld van geven.
Ik denk dat ik in dit topic wel voldoende heb toegelicht waarom Trump geen rust in de tent brengt, maar de vorige administraties dat wel lukte. Dit is nog steeds Trump's Amerika.quote:Ik zelf vind dat nogal simpel gesteld. Er speelt veel meer mee dan dat iemand president is. Maar goed, wat jij wil.
Eens, als het ook gelul is om (extreem)rechts activistische groeperingen aan Trump toe te rekenen.quote:Op woensdag 2 september 2020 12:56 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Wtf bedoel je dan met “de andere kant”? Het is toch ronduit gelul om BLM en antifa aan Biden toe te rekenen? Wat heeft Biden daarmee te maken?
Dat zijn gewoon Biden supporters hoor, of denk je dat ze op Trump gaan stemmen?quote:Op woensdag 2 september 2020 12:56 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Wtf bedoel je dan met “de andere kant”? Het is toch ronduit gelul om BLM en antifa aan Biden toe te rekenen? Wat heeft Biden daarmee te maken?
Kun je dat hard maken?quote:Op woensdag 2 september 2020 13:01 schreef Selqae het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon Biden supporters hoor,
Idd vooral hoe een president niet voor eensgezindheid zorgt en groepen tegen elkaar opzet. Problemen selectief benoemd dat zien we nu. Zal biden ook zoveel dingen kunnen verkloten als trump dat nu dagelijks laat zien.quote:Op woensdag 2 september 2020 12:57 schreef Montagui het volgende:
Ik zelf vind dat nogal simpel gesteld. Er speelt veel meer mee dan dat iemand president is. Maar goed, wat jij wil.
De Democraten hebben problemen die al veel langer spelen in de Amerikaanse samenleving, vooral in Democratische steden, in de schoenen van Trump proberen te schuiven. Daarnaast hebben ze 3 maanden lang, geholpen door de MSM, de rellen aangemoedigd en/of goedgepraat. Allemaal zolang ze er maar electoraal baat bij hadden. Genoeg voorbeelden hiervan zijn in dit en eerdere topics geplaatst. Hierbij hebben ze zichzelf volledig overgeleverd aan extreem-linkse organisaties als Antifa en BLM.quote:Op woensdag 2 september 2020 12:56 schreef mcmlxiv het volgende:
Hoezo, zit er een Democraat in het Witte Huis? Waren er 100 dagen van onrust onder de vorige administraties?quote:Op woensdag 2 september 2020 13:02 schreef Aurelius het volgende:
[..]
De Democraten hebben problemen die al veel langer spelen in de Amerikaanse samenleving, vooral in Democratische steden, in de schoenen van Trump proberen te schuiven.
Gek, die heb ik niet langs zien komen. Wil je die eens posten?quote:Daarnaast hebben ze 3 maanden lang, geholpen door de MSM, de rellen aangemoedigd en/of goedgepraat. Allemaal zolang ze er maar electoraal baat bij hadden. Genoeg voorbeelden hiervan zijn in dit en eerdere topics geplaatst.
Hoezo, zit er een Democraat in het Witte Huis?quote:Nu het zich na 3 maanden tegen ze begint te keren proberen ze krampachtig de schuld van de rellen in de schoenen van Trump te schuiven. Zo doorzichtig. Het enige wat ze de afgelopen maanden hebben laten zien is dat zij de echte racisten zijn.
quote:Op woensdag 2 september 2020 13:05 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Hoezo, zit er een Democraat in het Witte Huis? Waren er 100 dagen van onrust onder de vorige administraties?
[..]
Gek, die heb ik niet langs zien komen. Wil je die eens posten?
[..]
Hoezo, zit er een Democraat in het Witte Huis?
quote:
quote:Op dinsdag 1 september 2020 23:50 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Tsjonge, ik wist niet eens dat Johnny Depp een Democraat is laat staan president. Weer wat geleerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nooit beweerd.quote:Plus, denk je werkelijk dat het Amerikaanse systeem bestaat uit alleen republikeinen omdat de president dat ook is?
[ Bericht 7% gewijzigd door Frikandelbroodje op 02-09-2020 13:14:46 ]Incelfrikandel
Maar het wel een aantal keer opbrengen.quote:
Er zijn mensen die nu net als of doen dat alle problemen Trump zijn schuld zijn.quote:Hoezo, zit er een Democraat in het Witte Huis? Waren er 100 dagen van onrust onder de vorige administraties?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |