abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 1 september 2020 @ 17:49:52 #126
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_194830920
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 17:45 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

zie hier het “verdedigen van gebouwen”

"gestapo", "medics" :')
pi_194830961
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 17:45 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

zie hier het “verdedigen van gebouwen”

Precies ja dat is dus geen hulp personeel. Want dan zou Rittenhouse ook hulp personeel zijn, die liep ook met een medic bag rond, maar ik denk zomaar dat jij die niet zou omschrijven als hulp personeel.
pi_194830996
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 17:43 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Erger dan publieke executies op straat, willekeurige gebouwen in de fik steken en een heel stadscentrum afgesloten en beheerd door anarchisten?

Sorry hoor, maar kunnen we ophouden met doen alsof dit weerloze kindertjes zijn die niet beter weten? Dit zijn volwassen mensen die willens en wetens een stad slopen, mensen bedreigen, aanvallen en in sommige gevallen vermoorden.
Helemaal mee eens. Dat misselijke gedrag van die relschoppers is onacceptabel.

quote:
De tijd van praten en onderhandelen was voorbij toen 3 maanden geleden de eerste baksteen door de eerste ruit ging. Het feit dat dit 3 maanden lang door heeft kunnen gaan is absoluut idioot, en wat nog idioter is is dat er dus blijkbaar mensen zijn die dit nog weten te verdedigen.

De politie moet dit met harde hand beëindigen. Die steden moeten een avondklok instellen en iedereen die na 11 uur op straat is wordt zonder tegenspraak opgepakt en vastgezet. Het is 3 maanden goedschiks geprobeerd, dat werkt duidelijk niet, dus dan maar kwaadschiks. Het zij zo.
Trump heeft zijn kans gekregen in Portland. Hij kon daar even laten zien hoe ze er nou mee om moesten gaan. We hebben het gezien. Een fiasco.
Incelfrikandel
pi_194831369
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 17:55 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Dat misselijke gedrag van die relschoppers is onacceptabel.
[..]

Trump heeft zijn kans gekregen in Portland. Hij kon daar even laten zien hoe ze er nou mee om moesten gaan. We hebben het gezien. Een fiasco.
Het gerechts gebouw staat nog dus de inzet was een succes, geen fiasco.
  dinsdag 1 september 2020 @ 18:24:25 #130
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_194831459
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 18:19 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Het gerechts gebouw staat nog dus de inzet was een succes, geen fiasco.
Nou ga je er gemakshalve maar van uit dat de hoop van Frikandelbroodje was, dat het gerechtsgebouw zou blijven staan.
pi_194831607
twitter


Ik vraag me inmiddels oprecht af of het niet gewoon 1 grote grap is. Heel 2020 dus. Dit kan toch niet van zo’n zogenaamd gerenommeerde krant?
  dinsdag 1 september 2020 @ 19:07:50 #132
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_194832193
Was er nu weer 1 gepopt in LA? Zijn er al filmpjes?
pi_194832379
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 18:35 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[ twitter ]

Ik vraag me inmiddels oprecht af of het niet gewoon 1 grote grap is. Heel 2020 dus. Dit kan toch niet van zo’n zogenaamd gerenommeerde krant?
Hoezo niet ? Dat is de norm tegenwoordig.

Zie bijvoorbeeld deze zeer ernstige verdraaiing van de feiten waar dit stuk in de Washington Post mee opent. Ook al zo'n gerenommeerde krant. Zet dat vervolgens eens naast de werkelijkheid en je kan niet anders dan tot de conclusie komen dat ze gewoon keihard liegen om de boel op te naaien.

quote:
On Tuesday night, Rittenhouse was with fellow armed men self-appointed to protect the streets of a city aflame, insisting he was there to render first aid and protect a business. But asked by a reporter to clarify whether his role was “nonlethal,” he cradled his weapon and pointedly disagreed.

“We don’t have nonlethal,” Rittenhouse said.
https://www.washingtonpos(...)a-shooting-protests/

Hiermee opent het stuk in de WP. Eens kijken of het strookt met de realiteit van wat er in het interview gezegd werd.


Wat er in werkelijkheid gevraagd en gezegd wordt;

Kyle; I kust got peppersprayed by someone in the crowd.

Reporter; So you got non lethal but you didn't respond ?

Kyle; We don't have non lethal

Bizar... En dat van een 'gerenommeerde' krant als de WP.

[ Bericht 4% gewijzigd door Sjemmert op 01-09-2020 19:57:23 ]
pi_194832445
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 18:35 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[ twitter ]

Ik vraag me inmiddels oprecht af of het niet gewoon 1 grote grap is. Heel 2020 dus. Dit kan toch niet van zo’n zogenaamd gerenommeerde krant?
Ik snap dat als deze topicreeks je referentiekader is, je een wat vertekend beeld van de situatie in de VS krijgt.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 1 september 2020 @ 19:18:04 #135
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_194832462
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 18:35 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[ twitter ]

Ik vraag me inmiddels oprecht af of het niet gewoon 1 grote grap is. Heel 2020 dus. Dit kan toch niet van zo’n zogenaamd gerenommeerde krant?
Want dat klopt niet, ofzo? Het was van begin af aan toch al duidelijk dat ook far-right groepen hier op af kwamen?
pi_194832594
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 19:17 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik snap dat als deze topicreeks je referentiekader is, je een wat vertekend beeld van de situatie in de VS krijgt.
Dit topic is niet mijn referentiekader. Hoe kom je daar in godsnaam bij?
pi_194832657
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 september 2020 19:18 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Want dat klopt niet, ofzo? Het was van begin af aan toch al duidelijk dat ook far-right groepen hier op af kwamen?
Nee, het klopt niet.
pi_194832695
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 17:45 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

zie hier het “verdedigen van gebouwen”

Interessant. Maar dit zijn natuurlijk geen reguliere medici. Dit zijn anarchistische/anti-fascistische demonstranten dan wel relschoppers, die zich als medici uitdossen. Je hebt hier wel een EHBO-diploma voor nodig, en dan kun je je in zo'n rol manoeuvreren. Het idee is dat er dan op straat hulp kan worden geboden aan demonstranten/relschoppers bij een eventuele escalatie.

Hier, hier en hier nog meer beelden van zulke figuren. Er is ook nog een boekje uitgebracht voor extra informatie, genaamd 'riot medicine'. Als je er meer over wil weten sturen gerust een mailtje naar hakan_geijer@anticapitalist.party een "black flag anarchist" (they/them) :s).

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 01-09-2020 19:29:26 ]
  dinsdag 1 september 2020 @ 19:30:54 #139
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_194832760
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 19:26 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Nee, het klopt niet.
Right.

pi_194832819
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 19:30 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Right.

[ afbeelding ]
Je hebt dus niet door wat er niet klopt/ontzettend vals is aan die Tweet/het artikel.

Aangezien ik vermoed dat een half uur tegen mijn muur praten productiever is, ga ik het je ook niet uitleggen.
pi_194832842
Trump gearriveerd in Kenosha *O*

Dat wordt vuurwerk vanavond.
  dinsdag 1 september 2020 @ 19:39:13 #142
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_194832993
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 19:32 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Je hebt dus niet door wat er niet klopt/ontzettend vals is aan die Tweet/het artikel.
Er zijn diverse media die melding maken van de aanwezigheid van far-right groeperingen. Die zijn allemaal onderdeel van e.o.a. duister complot? :D
pi_194833012
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 19:39 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Er zijn diverse media die melding maken van de aanwezigheid van far-right groeperingen. Die zijn allemaal onderdeel van e.o.a. duister complot? :D
Complot? Waar heb je het over?

Dat bedoel ik dus, terug naar de muur. :W
pi_194833157
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 18:19 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Het gerechts gebouw staat nog dus de inzet was een succes, geen fiasco.
Inderdaad, het staat er nog steeds, dus blijkbaar is het beleid van de burgemeester geen fiasco. Goed om te weten.

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 19:32 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Je hebt dus niet door wat er niet klopt/ontzettend vals is aan die Tweet/het artikel.
Ik zou zeggen verlicht ons :)
Incelfrikandel
pi_194833172
You only live once, so be sure to spend fifteen hours a day staring at a screen seeking the approval of strangers
  dinsdag 1 september 2020 @ 19:48:33 #146
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_194833231
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 19:39 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Complot? Waar heb je het over?

Dat bedoel ik dus, terug naar de muur. :W
Er zijn allerlei media die daar melding van maken. Maar volgens e.o.a. user op een anoniem forum klopt dat niet?

:')
pi_194833691
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 19:30 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Right.

[ afbeelding ]
Interessant, prima dat je dit even deelt. Ik zit dat onderzoek even na te lezen en voor zover ik nu kan zien, denk ik dat er zeker wel een kern van waarheid in zal zitten. Ze benadrukken bijvoorbeeld ook dat extreemlinkse groeperingen het nogal hebben gemunt op gebouwen, winkels en andere panden (waar we al die filmpjes van zien). En dat extreemrechts meer direct op de man gaat als ze dat willen. Ook is hun definitie van extreemrechts nogal ruim, als je bijvoorbeeld anti-immigratie en anti-abortus bent, wordt je bij dit onderzoek als "extreemrechts" gedefinieerd, wat an sich nogal kort door de bocht is. Tevens moet ik zeggen dat het niet duidelijk is waar ze nu concreet hun data vandaan hebben ('multiple sources' is een vage omschrijving) maar hier plaatsen ze zelf ook de nodige limitaties bij.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-09-2020 20:07:00 ]
  dinsdag 1 september 2020 @ 20:13:14 #149
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_194833904
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 september 2020 19:28 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Interessant. Maar dit zijn natuurlijk geen reguliere medici. Dit zijn anarchistische/anti-fascistische demonstranten dan wel relschoppers, die zich als medici uitdossen. Je hebt hier wel een EHBO-diploma voor nodig, en dan kun je je in zo'n rol manoeuvreren. Het idee is dat er dan op straat hulp kan worden geboden aan demonstranten/relschoppers bij een eventuele escalatie.

Hier, hier en hier nog meer beelden van zulke figuren. Er is ook nog een boekje uitgebracht voor extra informatie, genaamd 'riot medicine'. Als je er meer over wil weten sturen gerust een mailtje naar hakan_geijer@anticapitalist.party een "black flag anarchist" (they/them) :s).
Hey het ging over het “verdedigen” van overheidsgebouwen hé?

Ik zie twee mensen die een derde persoon verzorgen, die niets stuk maken, die niet bewapend zijn, die nergens mee gooien, niemand beledigen en die door trump tuig in elkaar worden geslagen.

Of die mannen dan wel of niet officiële hulpverleners waren, geen idee. Het waren in ieder geval geen foking teenagers die met een geweer negertjes gingen jagen.

Dus hoezo “gebouwen verdedigen “? Gewoon lekker, zonder verdere legitimatie of autorisatie, mensen die andere mensen helpen in elkaar meppen. Dat is wat hier gebeurd, dat is wat jullie verdedigen. Tuig in overheidsdienst.
pi_194834024
No amount of money ever bought a second of time.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')