quote:en deze door Hanss opgezochte uitlatingen op het maroc.nl forum:
Subsidie Maroc.nl voor woordvoerder
Gepost door Rob (R@b) - zondag 19 januari 2003 @ 23:09 - Bron: Maghrebmedia
De Marokkaanse internetsite Maroc.nl heeft subsidie ontvangen om een Marokkaanse vertegenwoordiger aan te wijzen die namens de 'Marokkaanse gemeenschap' moet gaan spreken. Dit meldt de islamitische nieuwssite Maghrebmedia.Volgens Maghrebmedia zou Maroc.nl 70.000 euro van de overheid hebben ontvangen om de plannen te realiseren. De persoon die gezocht wordt zal namens de Marokkanen in Nederland het woord moeten voeren op tal van onderwerpen.
Maroc.nl is de best bezochte Marokkaanse website op het Nederlandse web. In het verleden raakte de site enige malen in opspraak. Zo wilde het CDA dat er aktie tegen de site werd ondernomen wegens het hoge anti-Westerse karakter en het feit dat er wapens te koop zouden worden aangeboden. Dat laatste is overigens nooit bewezen.
Het Meldpunt Discriminatie Internet (MDI) zei afgelopen november dat het aangifte zou doen tegen de site. Volgens het MDI deed Maroc.nl te weinig moeite anti-semitische uitlatingen te voorkomen. Een kleine blik op het forum van Maroc.nl laat zien dat dit nog steeds aan de orde is. Het inzetten van de joodse Cohen als premier-kandidaat wordt niet door iedereen gewaardeerd: Zie dit topic.
quote:Lachwekkend ja
Een paar quotes van het forum van maroc.nl:13-01-2002 22:38
Mijn uiteindelijke wens is om ook te sterven in de jihad. ik zelf zou veel liever naar Israel willen gaan om daar tegen de joodse soldaten te gaan vechten. Als ik dan mijn leven verlies, maakt mij dat echt niks uit. We gaan toch allemaal een keer dood!17-01-2002 18:46
Het is een feit dat er nog steeds jongeren zij die hun geloof boven hun leven zetten. Juist door deze jongens zullen de Nederlanders wel twee keer nadenken voordat zij komen met hun koude oorlog tegen de islam. Een koude oorlog tegen de islam is tevens het tekenen van hun eigen doodvonnis. Wij zullen onszelf beschermen ook al laten wij daarbij het leven!12-11-2001 19:55
ALLAH OE AKBAR!!! Maar wij blijven ook niet lang in een ongelovig land. Over 15 jaar is de grootste godsdienst in Nederland de islam.
-edit: die laatste kon echt niet, weggehaald.
[Dit bericht is gewijzigd door sweek op 20-01-2003 12:32]
quote:waarom dat dan??
Op maandag 20 januari 2003 09:57 schreef HighLander het volgende:[..]
zeg maar
en dan nog een keer
de topicstarter maakte er al een komish iets van, de subsidie (politieke uitdrukking voor: jawel, betalen) is op zich al om je te bescheuren......laat mijn ook ff lollig zijn
quote:Shoarma is een israelisch gerecht, net zoals falafel......... De meeste shoarmazaken worden echter door egyptenaren gerund... Komt geen turk of marokkaan aan te pas....
Op maandag 20 januari 2003 09:43 schreef GWD het volgende:[..]
marokanen verkopen geen shoarma dat zijn turken, dat betekend niet dat marokanen geen broodjes shoarma eten
quote:wij vertegenwoordige veeeeeeeeel meer mensen als maroc.nl ... DUSSSS wij mogen ook subsidie
Op maandag 20 januari 2003 10:03 schreef I.R.Baboon het volgende:
Kunnen wij eigenlijk geen subsidie krijgen? Dan wil ik best woordvoerder worden. We vertegenwoordigen toch een hele groep mensen.
partij Fok.nl niks???
:edit:
ownee lijstfok.nl zou dat worden
[Dit bericht is gewijzigd door GWD op 20-01-2003 10:13]
quote:Met als dat veel snackbars gerund worden door een Chinees die "Fred" heet (oid). Maargoed, da's wat offtopic.
Op maandag 20 januari 2003 10:07 schreef Bonobo11 het volgende:[..]
Shoarma is een israelisch gerecht, net zoals falafel......... De meeste shoarmazaken worden echter door egyptenaren gerund... Komt geen turk of marokkaan aan te pas....
En over Marco.nl, alhoewel ik het zielige ventjes vind lijkt me het toch wel handig als er een oogje in het zeil wordt gehouden door de AIVD ofzo. Straks Wil er een gek hier wat gaan flikken. Je hebt maar 1 iemand nodig om een jeep met explosieven Amsterdam CS in de laten rijden.
quote:Ik denk ook wel dat de AIVD een oogje in het zeil houd op dit soort sites. Vind die uitdrukking echt niet kunnen, sterven voor de islam en die shit allemaal
Op maandag 20 januari 2003 10:13 schreef kwib het volgende:[..]
Met als dat veel snackbars gerund worden door een Chinees die "Fred" heet (oid). Maargoed, da's wat offtopic.
En over Marco.nl, alhoewel ik het zielige ventjes vind lijkt me het toch wel handig als er een oogje in het zeil wordt gehouden door de AIVD ofzo. Straks Wil er een gek hier wat gaan flikken. Je hebt maar 1 iemand nodig om een jeep met explosieven Amsterdam CS in de laten rijden.
quote:Idd. 4 quotes van een jaar oud. Poehee.
Op maandag 20 januari 2003 09:59 schreef X-Ray het volgende:Lachwekkend ja
quote:Die komen hard aan idd
Op maandag 20 januari 2003 10:15 schreef calvobbes het volgende:[..]
Idd. 4 quotes van een jaar oud. Poehee.
quote:70.000 euro...
Op maandag 20 januari 2003 09:59 schreef X-Ray het volgende:
aan de hand van dit nieuwsbericht:
[..]en deze door Hanss opgezochte uitlatingen op het maroc.nl forum:
[..]Lachwekkend ja
quote:Nou ja, HL had gisteren wel wat quotes over dat Cohen een zionistisch complot aanvoerde en dat soort onzin, en dat klonk ook niet erg gezellig.
Op maandag 20 januari 2003 10:15 schreef calvobbes het volgende:[..]
Idd. 4 quotes van een jaar oud. Poehee.
quote:HighLander?
Op maandag 20 januari 2003 10:18 schreef I.R.Baboon het volgende:HL
Ik denk overigens dat er in de archieven van Fok! ook nog wel een paar verderfelijke uitspraken zijn te vinden.
quote:Ze worden blijkbaar hartstikke serieus genomen, ze zitten hier namelijk nog steeds en ze lachen ons nog steeds uit...tis net een beschermde soort hier in Nederland
Op maandag 20 januari 2003 09:38 schreef GWD het volgende:
Ik zat nert na aanleiding van een paar nieuwsberichten voor de grap eens even op het forum van maroc.nl te lezen. Vreselijk hoe stom kun je zijn. Hele topics over hun geweldige land en hoe afgrijselijk de nederlandse regering is. Allerlei dingen om hun thuisland te steunen, en geweldige uitspraken over hoe ze moeten denken aan hun broeders en zusters in palestina. Hoe hypocriet kun je zijn zeg, zo'n dom forum te gaan oprichten. Om te beginnen al maroc.NL doe dan maroc.ma of wat de afkorting van dat land dan al mag zijn. Daarbij zitten ze dus over de steun aan hun broeders en zusters te zeuren terwijl ze zelf toch redelijk hun broeders en zusters in de steek hebben gelaten en hier op hun luie aars zitten te schreeuwen terwijl ze van ons geld, verdiend door verachterlijke mensen elke avond hun broodje shoarma zitten te eten.Zouden deze mensen nou echt niet begrijpen dat ze zo toch niet serieus genomen gaan worden. Als je zo meeleeft met wat er thuis gebeurd. GA DAN TERUG OM ER WAT AAN TE DOEN, ipv hier te zitten zeiken terwijl geen haar op je hoofd eraan denkt om dit lekkere lui lekker landje te verlaten
quote:Oh zeker.
Op maandag 20 januari 2003 10:21 schreef calvobbes het volgende:[..]
HighLander?
Ik denk overigens dat er in de archieven van Fok! ook nog wel een paar verderfelijke uitspraken zijn te vinden.
Fok wordt ook niet gesubsidieerd. Stormfront ook niet.
quote:Zie sig.
Op maandag 20 januari 2003 10:22 schreef Nyles het volgende:[..]
Ze worden blijkbaar hartstikke serieus genomen, ze zitten hier namelijk nog steeds en ze lachen ons nog steeds uit...tis net een beschermde soort hier in Nederland
![]()
quote:De term 'kutmarokaantjes' die door oudkerk gebezigd werd om de criminele jeugdigen van een bepaalde afkomst aan te duiden, werd door Cohen volgens de poster verbeterd met "ja maar het zijn wel onze kut marokaantjes".
Op maandag 20 januari 2003 10:18 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nou ja, HL had gisteren wel wat quotes over dat Cohen een zionistisch complot aanvoerde en dat soort onzin, en dat klonk ook niet erg gezellig.
Dit werd vervolgens uitgelegd dat de criminele jeugdige marokaanse legionen onder een zionistisch bewind georganiseerd waren en zo dus door de zionistische Cohen geleid werden in de daden der misdaad.
Kunnen we het nog volgen jah? Mooi want ik had er moeite mee vannacht.
Na 3 pagina's was ik van een aantal woorden de volledige betekenis al kwijt, met de term zionistisch als beste voorbeeld wat overal te pas en te onpas door bepaalde personen gebruikt werd.
Een pluspunt echter vind ik wat me gisteren opviel dat op maroc.nl niet enkel mensen komen die eensgezind zijn, en vaak ook punten verdedigen die lijnrecht tegenover elkaar staan. En de echte uitschieters worden daar net zo hard als hier ongenadig onderuit gehaald.
quote:Who else
Op maandag 20 januari 2003 10:21 schreef calvobbes het volgende:
HighLander?
quote:euh ... Half Life
Op maandag 20 januari 2003 10:27 schreef HighLander het volgende:[..]
Who else
Maargoed, ik snap die marokanen dus echt voor geen meter:
1. Wat hebben ze tegen het westen, volgens mij doen wij niks TEGEN alleen VOOR ze.
2. Waarom is het westen in strijd met hun geloof, alleen omdat wij niet 84x per dag ons werk onderbreken en weken niks gaan eten?
3. Waarom verwachten ze van ons dat wij maar overal moskeën gaan lopen bouwen en rekening met ze houden terwijl ze dat bij hun thuis ook niet met ons doen.
4. Waarom lopen ze demonstraties tegen ons terwijl ze thuis voor hetzelfde terplekke zouden worden .. euh, beindigd
quote:Inderdaad, dat gezeik over het denken aan hun broeders en zusters die ze toch ECHT in de steek hebben gelaten is het zelfde als in WOII de NSB-ers zouden gaan zitten zeiken dat ze wat moeten doen tegen de duitse onderdrukkers terwijl ze nog een paar landgenoten naar een strafkamp sturen
Op maandag 20 januari 2003 10:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Als ze Marokko zo geweldig vinden dan moeten ze gewoon lekker terug gaan, als ze graag willen strijden voor hun broeders in Palestina dan zou de Nederlandse overheid ze een vliegticket moeten aanbieden. Een enkeltje.
quote:En ik VIND dan als ze in dat toestel zitten, er als voorproefje al een bom tot explosie kan worden gebracht in dat toestel, dan vallen ze met hun neusjes in de boter. eikeltjes VIND ik ze.
Op maandag 20 januari 2003 10:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Als ze Marokko zo geweldig vinden dan moeten ze gewoon lekker terug gaan, als ze graag willen strijden voor hun broeders in Palestina dan zou de Nederlandse overheid ze een vliegticket moeten aanbieden. Een enkeltje.
quote:Je gaat daar toch ook niet lezen man. En als je het hier dus post lachen zij zich rot want krijgen ze alleen maar meer bezoekrs.
Op maandag 20 januari 2003 09:38 schreef GWD het volgende:
Ik zat nert na aanleiding van een paar nieuwsberichten voor de grap eens even op het forum van maroc.nl te lezen. Vreselijk hoe stom kun je zijn. Hele topics over hun geweldige land en hoe afgrijselijk de nederlandse regering is. Allerlei dingen om hun thuisland te steunen, en geweldige uitspraken over hoe ze moeten denken aan hun broeders en zusters in palestina. Hoe hypocriet kun je zijn zeg, zo'n dom forum te gaan oprichten. Om te beginnen al maroc.NL doe dan maroc.ma of wat de afkorting van dat land dan al mag zijn. Daarbij zitten ze dus over de steun aan hun broeders en zusters te zeuren terwijl ze zelf toch redelijk hun broeders en zusters in de steek hebben gelaten en hier op hun luie aars zitten te schreeuwen terwijl ze van ons geld, verdiend door verachterlijke mensen elke avond hun broodje shoarma zitten te eten.Zouden deze mensen nou echt niet begrijpen dat ze zo toch niet serieus genomen gaan worden. Als je zo meeleeft met wat er thuis gebeurd. GA DAN TERUG OM ER WAT AAN TE DOEN, ipv hier te zitten zeiken terwijl geen haar op je hoofd eraan denkt om dit lekkere lui lekker landje te verlaten
quote:boeiend, niet het soort bezoekers waar ze op zitten te wachten, maar juist het soort mensen dat hun rare samenleving helemaal de grond in boort en ze misschien wat verstand in hun kop kan praten.
Op maandag 20 januari 2003 10:50 schreef Aambei het volgende:[..]
Je gaat daar toch ook niet lezen man. En als je het hier dus post lachen zij zich rot want krijgen ze alleen maar meer bezoekrs.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |