abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194823607
Hoop dat de gemeenten ook niet moeilijk gaan doen over eventuele verwarmingen op het terras, zonder is het namelijk niet te doen. Gun de horeca het komende seizoen deze extra's.
pi_194823617
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 september 2020 10:09 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat is idd wel erg zonde.
DAardoor krijg je eigenlijk meerdere protesten door elkaar heen, wat dan voor allen niet de juiste boodschap brengt.
Persoonlijk denk ik dat de mensen die daar protesteren redelijke aso's zijn die geen rekening met anderen wensen te houden. Overgrote meerderheid staat gewoon achter de genomen maatregelen. De protesteerders zorgen waarschijnlijk alleen maar voor langer duren van de maatregelen en staan versoepeling in de weg
pi_194823619
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2020 23:28 schreef Elan het volgende:
COR / Finland succesvol in het bestrijden van corona

Zo zie je maar weer grenzen op slot en amper Corona. Als het hier straks weer goed mis gaat hebben we dat volledig aan onszelf te danken.

Op vakantie tijdens een pandemie :')
Als het hier straks weer goed mis gaat heeft dat niets met vakanties te maken. Noord en Zuid zijn al eventjes terug en nul effect.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  dinsdag 1 september 2020 @ 10:19:28 #104
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_194823639
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2020 10:17 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Persoonlijk denk ik dat de mensen die daar protesteren redelijke aso's zijn die geen rekening met anderen wensen te houden. Overgrote meerderheid staat gewoon achter de genomen maatregelen. De protesteerders zorgen waarschijnlijk alleen maar voor langer duren van de maatregelen en staan versoepeling in de weg
Same.
Tegenwoordig zijn er ook gewoon heel veel mensen die puur op uitlokking van de politie gaat om maar die views te krijgen , want de 'politie is ohhh zo slecht en gemeen'

Het land gaat er nog eens kapot aan.
pi_194823694
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 10:17 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Als het hier straks weer goed mis gaat heeft dat niets met vakanties te maken. Noord en Zuid zijn al eventjes terug en nul effect.
Ook de besmettingen in Spanje kan men niet koppelen aan toeristen
https://inspanje.nl/algem(...)mettingen-in-spanje/
pi_194823700
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 september 2020 10:19 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Same.
Tegenwoordig zijn er ook gewoon heel veel mensen die puur op uitlokking van de politie gaat om maar die views te krijgen , want de 'politie is ohhh zo slecht en gemeen'

Het land gaat er nog eens kapot aan.
Zijn volgens mij vooral mensen die zelf gefaald zijn in het leven en graag de schuld ergens anders neerleggen. Of het nou Corona, de EU, de Euro of de immigrant is, het ligt in ieder geval nooit aan hunzelf.
  dinsdag 1 september 2020 @ 10:26:15 #107
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_194823748
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 10:23 schreef Simmertje het volgende:
Zijn volgens mij vooral mensen die zelf gefaald zijn in het leven en graag de schuld ergens anders neerleggen. Of het nou Corona, de EU, de Euro of de immigrant is, het ligt in ieder geval nooit aan hunzelf.
Een collega van mijn vriend is helemaal doorgeslagen. Die ziet hier echt een veel hoger plan in en dat de wereld teniet gaat en weet ik het wat.
Maar zelf kon ze het niet echt uitleggen, want het was allemaal veel te ingewikkeld.
pi_194823780
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 september 2020 10:16 schreef Tijn het volgende:

[..]

Dit geeft precies aan waarom de economie sowieso de klos is met een pandemie. Zelfs al sta je alles toe, mensen blijven gewoon weg. Zie ook bv de auto-industrie, die rake klappen kreeg eerder dit jaar terwijl de garages en dealers nooit dicht zijn geweest. Er klopt niks van het idee dat er weer geld wordt verdiend als je alles maar toestaat.
Dat heeft vooral ook met angst te maken. Garages e.d. waren gewoon open maar als de boodschap is: blijf thuis ja dan sla je die beurt wel over. Heb talloze mailtjes gekregen van de dealer met mededelingen als: we kunnen ook de auto bij u komen ophalen voor een beurt.

Maar het is niet alleen angst. Ondernemers met inkomensverlies. Ontslagen. Baanonzekerheid. En dan krijg je een neerwaartse spiraal. Dat doorbreek je ook niet even snel. Zeker zolang er geen zekerheid bestaat over volgend jaar en daarna. Komt er spoedig geen zicht op een werkend vaccin dan moet je je afvragen of er niet een keer een moment dat je moet kiezen tussen twee kwaden.
  dinsdag 1 september 2020 @ 10:28:57 #109
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_194823788
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2020 10:23 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Hier en daar wat hotspots wegens een bepaald type 'vakantie' maar buiten dat valt het enorm mee ja. Meeste andere populaire vakantielanden idem.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_194823833
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2020 09:59 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat alles mag? Ik zeg er mag heel veel (met inachtneming van de regels). Jij roept dat er niet veel mag. Mijn glas is halfvol, het jouwe halfleeg
Als je het zo wilt noemen, voor mij is zo'n halfbakken beurs niets (en voor de meeste niet getuige het feit dat deze hal halverwege de dag leeg was). Zelfde geldt voor de 1.5 meter kroeg waar je met zijn 10-en kunt staan, is ook niks.

Dus het mag wel met de huidige regeltjes, het is alleen niks, dus noem het dan maar zo dat voor mij het glas half leeg is.
pi_194823860
quote:

[..]

Dat ligt maar net aan je referentiekader, in juni vond ik het goed gaan ruim onder de 100 nieuwe besmettingen per dag. Momenteel blijven we toch constant aan die 500-600 per dag zitten qua nieuwe besmettingen waardoor veel versoepelingen nu ook niet door kunnen gaan en het de vraag is wat het najaar gaat doen met dalende temperaturen en meer binnenactiviteiten..
blablablabla
pi_194823870
quote:

[..]

Dit wordt de derde week na de zomervakantie voor het Noorden (inclusief Amsterdam), de tweede week na de zomervakantie voor het Zuiden en het is de eerste week na de zomervakantie voor de regio midden.

Als terugkerende vakantiegangers voor een grote opleving gaan zorgen zou dat allang gebeurd moeten zijn.
pi_194823885
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2020 10:23 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Alsof ze alles precies kunnen herleiden qua besmettingen. Dat lukt hier ook voor geen meter. Overgrote deel is de plek van besmetting onbekend.
blablablabla
  Moderator dinsdag 1 september 2020 @ 10:39:44 #114
236264 crew  capricia
pi_194823954
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 september 2020 09:19 schreef Dven het volgende:

[..]

Lol, onlusten in Nederland :D

Veel verder dan een paar middelbare sjonnies die hun tweede jeugd willen beleven door een beetje baldadig op afstand naar wat politie-agentjes te roepen komt het niet echt.
Nou ja. Op zijn Nederlands dan hè. :D
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_194824070
Het lijkt er op dat bepaalde basis maatregelen de R0 op 1 kunnen houden waarmee het stabiel blijft.

Landen waar er dus nog dagelijks veel doden vallen zouden enkele tijd in lockdown moeten voor lagere R0 en dan weer versoepelen wanneer cijfers sterk gedaald zijn. Want ook in die landen is 't al weken stabiel, maar te hoog.

Als we met zeer geringe concessies zoals geen handen schudden en afstand houden R1 ipv R2,5 hebben dan heerlijk toch? Maar nee dan wil men per se toch alles weer kunnen en doen..
  dinsdag 1 september 2020 @ 10:48:25 #116
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_194824073
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2020 10:39 schreef capricia het volgende:

[..]

Nou ja. Op zijn Nederlands dan hè. :D
Heel veel klagen op Facebook en Twitter dus.
  dinsdag 1 september 2020 @ 10:49:15 #117
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_194824086
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 10:47 schreef VacaLoca het volgende:
Als we met zeer geringe concessies zoals geen handen schudden en afstand houden R1 ipv R2,5 hebben dan heerlijk toch? Maar nee dan wil men per se toch alles weer kunnen en doen..
Ik kan wel wat ondernemers en/of branches vinden die het niet met je eens zijn.

Verder is een drang naar 'terug naar normaal' een heel menselijke.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_194824099
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 10:47 schreef VacaLoca het volgende:
Landen waar er dus nog dagelijks veel doden vallen zouden enkele tijd in lockdown moeten voor lagere R0 en dan weer versoepelen wanneer cijfers sterk gedaald zijn.
Niet meer dan mijn gevoel, maar ik heb het idee dat Nederlanders gemiddeld genomen zich veel beter aan de maatregelen houden dan bv. Spanjaarden. Uiteindelijk gaat er toch om wat mensen doen en niet zozeer welke regels er zijn, hoewel dat uiteraard met elkaar samenhangt.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_194824122
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 09:43 schreef Salina het volgende:
In Breda wil de gemeente de café's wat tegemoet komen door de (buiten)terrassen tot 1 januari 2021 te laten staan (indien mogelijk, wordt nog uitgezocht). Nou wordt het natuurlijk wel slechter weer, maar gedacht wordt aan b.v. terrasschermen of windzeilen.

https://www.bndestem.nl/b(...)nsbehoefte~a9e71768/ (lezen via incognito).

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopelijk overal in NL. Schaf btw af op heaters en laat horeca overwinteren op het terras. Buitenmaatschappij brengt net zoveel als de 1,5m maatschappij. En het is nog gezellig ook.
  Moderator dinsdag 1 september 2020 @ 10:52:23 #120
236264 crew  capricia
pi_194824127
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 10:48 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Heel veel klagen op Facebook en Twitter dus.
De PVV is ook weer een rijzende ster.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_194824143
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 10:35 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]

Dit wordt de derde week na de zomervakantie voor het Noorden (inclusief Amsterdam), de tweede week na de zomervakantie voor het Zuiden en het is de eerste week na de zomervakantie voor de regio midden.

Als terugkerende vakantiegangers voor een grote opleving gaan zorgen zou dat allang gebeurd moeten zijn.
Wat hebben besmettingen op scholen met vakantieverkeer te maken? De scholen begonnen pas later, toen veel mensen allang weer al dan niet met klachten thuis waren gekomen en dus maatregelen hebben kunnen nemen.

Uitgaande van de bouwvak die de laatste week van juli begon (wat over het algemeen de piek is qua vakantiedrukte) past dat staartje toch prima in een piek veroorzaakt door vakantieverkeer? Wat zou anders een verklaring zijn dar het die periode zo snel is opgelopen?
blablablabla
pi_194824153
quote:
19s.gif Op dinsdag 1 september 2020 10:49 schreef Gunner het volgende:

[..]

Ik kan wel wat ondernemers en/of branches vinden die het niet met je eens zijn.

Verder is een drang naar 'terug naar normaal' een heel menselijke.
Tja men's heeft zoveel drangen die niet kunnen. Vind het beetje zwaktebod dat mensen per se na paar weken alweer opstandig handen moeten gaan schudden..
pi_194824164
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 10:53 schreef Elan het volgende:

[..]

Wat hebben besmettingen op scholen met vakantieverkeer te maken? De scholen begonnen pas later, toen veel mensen allang weer al dan niet met klachten thuis waren gekomen en dus maatregelen hebben kunnen nemen.

[ afbeelding ]

Uitgaande van de bouwvak die de laatste week van juli begon (wat over het algemeen de piek is qua vakantiedrukte) past dat staartje toch prima in een piek veroorzaakt door vakantieverkeer? Wat zou anders een verklaring zijn dar het die periode zo snel is opgelopen?
Werd de capaciteit van ggd niet uitgebreid in die periode met aandacht daarvoor in 't nieuws? Dat kan het ook verklaren.
pi_194824222
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 10:53 schreef Elan het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Besmettingen op scholen hebben daar niets mee te maken, wat ik zeg is dat de schoolvakantie in het noorden al ruim 2 weken geleden is afgelopen en die mensen daar al dus weken lang thuis zijn van vakantie. Uiteraard gaan er nu ook nog mensen op vakantie, maar het gros gaat in de zomervakantie.

Een andere verklaring kan gewoon zijn dat het vakantie is in Nederland... mensen gaan meer uit, terrassen, feestjes bij iemand thuis, BBQ, verjaardagje, drankjes erbij etc.

En stel.... dat deze toename echt uitsluitend aan vakantieverkeer is te wijten... dan denk ik dat het een prima investering is geweest. Je kunt mensen niet alles ontnemen.
pi_194824240
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 10:34 schreef Elan het volgende:

[..]

Dat ligt maar net aan je referentiekader, in juni vond ik het goed gaan ruim onder de 100 nieuwe besmettingen per dag. Momenteel blijven we toch constant aan die 500-600 per dag zitten qua nieuwe besmettingen waardoor veel versoepelingen nu ook niet door kunnen gaan en het de vraag is wat het najaar gaat doen met dalende temperaturen en meer binnenactiviteiten..
Dat heeft niets met 'als het straks los gaat' te maken. Het is gewoon weer zo'n 'ja maar over twee weken' redenatie.
In Southern Sun
pi_194824241
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 10:55 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Werd de capaciteit van ggd niet uitgebreid in die periode met aandacht daarvoor in 't nieuws? Dat kan het ook verklaren.
Er is veel meer getest ja, verdubbeld t.ov. de periode begin juli. Maar het aantal besmettingen is vertienvoudigd.
blablablabla
  Moderator dinsdag 1 september 2020 @ 11:04:02 #127
236264 crew  capricia
pi_194824247
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 10:55 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Er is gewoon ook veel meer getest idd. Het percentage besmettingen is niet hard opgelopen.
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 1 september 2020 @ 11:08:42 #128
14505 OProg
A Life in Music
pi_194824297
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2020 10:52 schreef capricia het volgende:

De PVV is ook weer een rijzende ster.
De partij die als eerste opriep tot lockdown en toen de opinie begon te kantelen ineens mee ging met FVD dat ze het maar voor twee weken bedoelden. :')
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_194824313
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 11:03 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Dat heeft niets met 'als het straks los gaat' te maken. Het is gewoon weer zo'n 'ja maar over twee weken' redenatie.
Waar zeg ik dat het 'los gaat' ?
Probeer het eens op inhoud en niet dat kinderachtige 'twee weken' trolriedeltje van stal halen terwijl dat helemaal niet van toepassing is.
blablablabla
pi_194824329
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2020 11:04 schreef capricia het volgende:

[..]

Er is gewoon ook veel meer getest idd. Het percentage besmettingen is niet hard opgelopen.
Was het maar zo'n feest.. Aantal tests zijn verdubbeld, aantal besmettingen vertienvoudigd.
blablablabla
  Moderator dinsdag 1 september 2020 @ 11:11:28 #131
236264 crew  capricia
pi_194824333
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 11:11 schreef Elan het volgende:

[..]

Was het maar zo'n feest.. Aantal tests zijn verdubbeld, aantal besmettingen vertienvoudigd.
Oh. -O-
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator dinsdag 1 september 2020 @ 11:16:05 #132
5428 crew  miss_sly
pi_194824382
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 11:01 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]

En stel.... dat deze toename echt uitsluitend aan vakantieverkeer is te wijten... dan denk ik dat het een prima investering is geweest. Je kunt mensen niet alles ontnemen.
En dan is, met het einde van de zomervakantie, de toename nu op zijn eind ^O^
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_194824430
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 11:16 schreef miss_sly het volgende:

[..]

En dan is, met het einde van de zomervakantie, de toename nu op zijn eind ^O^
Dat bedoel ik, kleine investering dan om het moreel hoog te houden toch? Werkt beter dan een "hou vol" van Mark.
pi_194824453
quote:

[..]

Wat een onzin er zijn van 24 t/m 30 augustus 163.572 tests bij de GGD gedaan waarvan waren er z'n 3000 besmet (1,9%)
De week ervoor waren het 140.432 testes en z'n 3600 besmet (2,5%)

Zo slecht gaat het echt niet.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_194824509
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 11:22 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Wat een onzin er zijn van 24 t/m 30 augustus 163.572 tests bij de GGD gedaan waarvan waren er z'n 3000 besmet (1,9%)
De week ervoor waren het 140.432 testes en z'n 3600 besmet (2,5%)

Zo slecht gaat het echt niet.
Heb het over ten opzichte van de eerste week van juli, toen zaten we (ruim) onder de 100 besmettingen.

Eerste dagen zelfs onder de 50.
Dan kun je in theorie zeggen maar we zijn meer gaan testen, ja dat klopt. Maar niet 10x zoveel dat je ineens die 600+ van half augustus daarmee kunt rechtvaardigen.
blablablabla
pi_194824518
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 11:09 schreef Elan het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat het 'los gaat' ?
Probeer het eens op inhoud en niet dat kinderachtige 'twee weken' trolriedeltje van stal halen terwijl dat helemaal niet van toepassing is.
Ach sorry, het was mis in plaats van los. Je snapt zelf hopelijk wel dat dit nul verschil maakt.
In Southern Sun
  dinsdag 1 september 2020 @ 11:28:07 #137
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_194824519
quote:

[..]

Heb je hier ook een bron van..?
2019: The Great Awakening
pi_194824565
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 10:36 schreef Elan het volgende:

[..]

Alsof ze alles precies kunnen herleiden qua besmettingen. Dat lukt hier ook voor geen meter. Overgrote deel is de plek van besmetting onbekend.
Nope, overgrote deel is besmettingen in huiselijke kring en thuisfeestjes
pi_194824602
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 11:27 schreef Elan het volgende:

[..]

Heb het over ten opzichte van de eerste week van juli, toen zaten we (ruim) onder de 100 besmettingen.

Eerste dagen zelfs onder de 50.
Dan kun je in theorie zeggen maar we zijn meer gaan testen, ja dat klopt. Maar niet 10x zoveel dat je ineens die 600+ van half augustus daarmee kunt rechtvaardigen.
Maar stel dat je nu helemaal gelijk hebt, wat is er dan zo erg aan de opleving vanaf juli (de daling is ook al weer ingezet)? Waarom moet en zal het aan vakantieverkeer liggen?
pi_194824611
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 10:31 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]

Als je het zo wilt noemen, voor mij is zo'n halfbakken beurs niets (en voor de meeste niet getuige het feit dat deze hal halverwege de dag leeg was). Zelfde geldt voor de 1.5 meter kroeg waar je met zijn 10-en kunt staan, is ook niks.
correctie... Jij vindt het niks
quote:
Dus het mag wel met de huidige regeltjes, het is alleen niks,

nogmaals, jij vindt het niks
quote:
dus noem het dan maar zo dat voor mij het glas half leeg is.
Dat doe ik dan ook.
pi_194824626
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 11:28 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Heb je hier ook een bron van..?
Besmettingen:
https://www.rivm.nl/coronavirus-covid-19/grafieken
Testen:

70.000 -80.000 tests afgenomen in week 27 of 28, afhankelijk waar je begint te rekenen en (ruim) onder de 100 besmettingen. Als je dan op 140.000 zit spreek je maximaal over een verdubbeling van het aantal tests, een vertienvoudiging zoals we gezien hebben half augustus valt daar dus niet mee te rechtvaardigen.
blablablabla
pi_194824649
Nog maar even 2 vakanties geboekt voor dit jaar met deze cijfers. *O*
pi_194824679
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2020 11:33 schreef devlinmr het volgende:

[..]

correctie... Jij vindt het niks
[..]

nogmaals, jij vindt het niks
[..]

Dat doe ik dan ook.
Dat zeg ik toch ook?

voor mij is zo'n halfbakken beurs niets
pi_194824745
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 11:36 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch ook?

voor mij is zo'n halfbakken beurs niets
Maar je zegt ook
quote:
Zelfde geldt voor de 1.5 meter kroeg waar je met zijn 10-en kunt staan, is ook niks.
En daar refereerde ik aan
pi_194824798
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2020 11:40 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Maar je zegt ook
[..]

En daar refereerde ik aan
Precies, hetzelfde geldt, dus ook dat is voor mij niks.

Maar... je kunt zo de politiek in, alleen maar praten over hoe iets gezegd wordt.
pi_194824855
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 11:33 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]

Maar stel dat je nu helemaal gelijk hebt, wat is er dan zo erg aan de opleving vanaf juli (de daling is ook al weer ingezet)? Waarom moet en zal het aan vakantieverkeer liggen?
Waar moet het anders aan gelegen hebben?
En waarom heeft Finland met zijn zeer strenge deurbeleid dan amper nieuwe besmettingen te verduren gekregen gedurende de zomermaanden en Spanje juist zoveel?
blablablabla
pi_194824860
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 11:42 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]

Precies, hetzelfde geldt, dus ook dat is voor mij niks.

Maar... je kunt zo de politiek in, alleen maar praten over hoe iets gezegd wordt.
Tja, woorden en zinnen hebben nou eenmaal een betekenis. Leer ze correct te gebruiken en er zullen heel wat minder misverstanden zijn
pi_194824935
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2020 11:45 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Tja, woorden en zinnen hebben nou eenmaal een betekenis. Leer ze correct te gebruiken en er zullen heel wat minder misverstanden zijn
Zoals in jouw gepruts met dat het slechts mijn mening is? Zoals ik duidelijk had vermeld maar jij het toch niet begreep?
pi_194825004
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 11:49 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]

Zoals in jouw gepruts met dat het slechts mijn mening is? Zoals ik duidelijk had vermeld maar jij het toch niet begreep?
Blijkbaar niet duidelijk dus
pi_194825010
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 11:45 schreef Elan het volgende:

[..]

Waar moet het anders aan gelegen hebben?
En waarom heeft Finland met zijn zeer strenge deurbeleid dan amper nieuwe besmettingen te verduren gekregen gedurende de zomermaanden en Spanje juist zoveel?
Wat ik al eerder zei, veel mensen vrij, feestjes, drankjes, BBQ met veel mensen (hier was in de straat verderop zelfs een straatfeest gaande met pak hem beet 50 man begin augustus), jongeren die vrij waren en niet op vakantie gingen maar lekker samenzitten etc.

Maar nogmaals, wat is er zo erg aan geweest?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')