SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:Op maandag 31 augustus 2020 20:39 schreef Paul het volgende:
Wat is er gebeurd??!!!?!! is het weblogwaardig?
Ja ik dacht eerst dat het om 10k ofzo zou gaan.quote:Op maandag 31 augustus 2020 20:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Oei, er moet wel een flink bedrag komen
quote:Op maandag 31 augustus 2020 20:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja2 mods die de lapo hebben en geen een die een nieuw deel opent. Brekend zou ik zeggen.
Ik had lager ingeschat.quote:Op maandag 31 augustus 2020 20:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik dacht eerst dat het om 10k ofzo zou gaan.
Gewoon 1 euro doneren met terugwerkende kracht voor elke keer dat je door het slotje postte en vergat een nieuw deel te makenquote:Op maandag 31 augustus 2020 20:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Oei, er moet wel een flink bedrag komen
Dan zijn we er bijnaquote:Op maandag 31 augustus 2020 20:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon 1 euro doneren met terugwerkende kracht voor elke keer dat je door het slotje postte en vergat een nieuw deel te maken
Dan ben ik failliet johquote:Op maandag 31 augustus 2020 20:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon 1 euro doneren met terugwerkende kracht voor elke keer dat je door het slotje postte en vergat een nieuw deel te maken
Eerst dacht ik 3000 maar ging er al vanuit dat er wat bovenop gegooid zou wordenquote:
Maar kan FOK! een heel eigen serverpark bouwenquote:
quote:Op maandag 31 augustus 2020 20:42 schreef Nikonlover het volgende:
RELLEEEEEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Op de Seychellenquote:Op maandag 31 augustus 2020 20:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar kan FOK! een heel eigen serverpark bouwen
En het "Buda's server parkjen" noemenquote:Op maandag 31 augustus 2020 20:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar kan FOK! een heel eigen serverpark bouwen
En jij als groots donateur mag ons daar dan uitnodigen voor een korte vakantie van 18 maandenquote:
boahquote:Op maandag 31 augustus 2020 20:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar hoef ik van mijn advocaat niet op te antwoorden.
Geldt dat alleen voor BUda, of voor iedere (ex)mod??quote:Op maandag 31 augustus 2020 20:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan kan Danny de Seychellen kopenquote:Op maandag 31 augustus 2020 20:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geldt dat alleen voor BUda, of voor iedere (ex)mod??
Jep en dan moet Muck de schuldsanering in...quote:
maar alleen als ie kopjes geeftquote:Op maandag 31 augustus 2020 20:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oke dan ga ik even een poging wagen
Vergeet niet te melden wat de opbrengst isquote:Op maandag 31 augustus 2020 20:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oke dan ga ik even een poging wagen
Zal vast wel een nerd zijn, die dat op zich wil nemen...quote:Op maandag 31 augustus 2020 20:53 schreef Zilverberk het volgende:
Gaat er nog iemand een grafiekje tekenen van de teller?
Zullen we hier blijven heequote:Op maandag 31 augustus 2020 20:46 schreef Nikonlover het volgende:
Gave slowchat dit! Dit gaat over Kennedy Space Center
Ligt de doneerpagina er nou uit of verzaakt mijn belijzer?quote:Op maandag 31 augustus 2020 20:38 schreef kwiwi het volgende:
@:Budapestenaar hier is de teller https://fok.nl/shop/doneren/
Je belijzer is het probleem denk ikquote:Op maandag 31 augustus 2020 20:54 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ligt de doneerpagina er nou uit of verzaakt mijn belijzer?
Mijn belijzer bokte net ook.quote:Op maandag 31 augustus 2020 20:54 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ligt de doneerpagina er nou uit of verzaakt mijn belijzer?
O nee, even gezocht. De Jive zag er toch anders uit....quote:
Zoals gebruikelijk...quote:Op maandag 31 augustus 2020 20:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je belijzer is het probleem denk ik
Ja ik keek net toevallig hee, wel ingewikkeld hoorquote:Op maandag 31 augustus 2020 20:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Paul heb je de Foqueville plattegrond in de OP al gezien?
Ik geef de schuld aan de ING-app.quote:
Ik kwam er vandaag achter dat bij mij het geluid niet meer werkt via een ingeplugde headsetquote:
Waar op de kaart woon jij heequote:Op maandag 31 augustus 2020 20:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kwam er vandaag achter dat bij mij het geluid niet meer werkt via een ingeplugde headsetDag spotify in de trein.
Crap!quote:Op maandag 31 augustus 2020 20:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kwam er vandaag achter dat bij mij het geluid niet meer werkt via een ingeplugde headsetDag spotify in de trein.
Ben vandaag begonnen met intermittent fasting om eens te zien wat er gebeurt. Dus ik kan niet eens snaaien tussen 18u en 10u nuquote:Op maandag 31 augustus 2020 21:01 schreef FranticDJ het volgende:
Zin om wat te snaaien, maar alle kasten zijn leeg
Ik wou roepen dat ik dat vroeg vind, maar toen bedacht ik dat jij sowieso een heel ander ritme hebt.quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben vandaag begonnen met intermittent fasting om eens te zien wat er gebeurt. Dus ik kan niet eens snaaien tussen 18u en 10u nu
Nou k zweef nu weerquote:Op maandag 31 augustus 2020 20:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vergeet niet te melden wat de opbrengst is
ah. naja ik heb gewoon niks in huisquote:Op maandag 31 augustus 2020 21:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben vandaag begonnen met intermittent fasting om eens te zien wat er gebeurt. Dus ik kan niet eens snaaien tussen 18u en 10u nu
Zopie?quote:
Jaquote:Op maandag 31 augustus 2020 21:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wou roepen dat ik dat vroeg vind, maar toen bedacht ik dat jij sowieso een heel ander ritme hebt.
quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
JaMaar nog maar 5 weken dan kan ik weer overstappen op een normaal ritme eindelijk
Heb je daar een logeerkamer?quote:Op maandag 31 augustus 2020 20:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In de highlands, rechtsonder. Met directe treinverbinding naar crv's wijnkasteel
Ik hoop vandaag echt de knop te hebben omgezet. Probeer al bijna een jaar goed af te vallen en minder te snaaien. Het is me iig gelukt vandaag niet een pizza in de oven te leggen, hoewel ik wel die neiging had want geen zin in koken.quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Programma voor Frantic dit, ze kraken supermarktbrood af.
Jij laat niks achter als je gaat varen?quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:01 schreef FranticDJ het volgende:
Zin om wat te snaaien, maar alle kasten zijn leeg
Uhhhh, Markt heet het geloof ik. Op NDR.quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]nu al een goed programma
welke is het?
Zolang Italie maar groen blijft. Spanje kan me gestolen worden..quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:07 schreef bitterbal het volgende:
K dacht dat dan ze goed in 1 weekend![]()
15 MINUTEN GELEDEN
Spanje: 23.000 bevestigde besmettingen sinds vrijdag
In Spanje is het aantal bevestigde coronabesmettingen sinds vrijdag opgelopen met ruim 23.000. De afgelopen 24 uur zijn er ruim 2400 nieuwe gevallen gemeld. Daarmee is het totaal opgelopen tot 462.858 besmettingen sinds het begin van de coronapandemie.
heb altijd wel wat in de vriezer zitten. heb ik nu niks aan.quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:07 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Jij laat niks achter als je gaat varen?
Da's toch niet handig als je terugkomt, moet je gelijk boodschappen doen?
Het begin is er iigquote:Op maandag 31 augustus 2020 21:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik hoop vandaag echt de knop te hebben omgezet. Probeer al bijna een jaar goed af te vallen en minder te snaaien. Het is me iig gelukt vandaag niet een pizza in de oven te leggen, hoewel ik wel die neiging had want geen zin in koken.
Hoewel een hamburger niet echt super gezond is, is dit hopelijk wel een begin...
Uw boeking is bevestigd.quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:08 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
* Zilverberk boekt een kamer voor derde t/m drieëntwintigste kerstdag.
Handig, kan het ook niet bederven.quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb altijd wel wat in de vriezer zitten. heb ik nu niks aan.
Kleine veranderingen zijn een goed begin.quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik hoop vandaag echt de knop te hebben omgezet. Probeer al bijna een jaar goed af te vallen en minder te snaaien. Het is me iig gelukt vandaag niet een pizza in de oven te leggen, hoewel ik wel die neiging had want geen zin in koken.
Hoewel een hamburger niet echt super gezond is, is dit hopelijk wel een begin...
Tja aan beweging doe ik al voldoende. Snoepen deed ik eigenlijk al minder, maar nog lang niet minder genoeg. Deze week moet ik weer bloed prikken en urine inleveren. Daarna weten we hoe het ervoor staat...quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het begin is er iigNu volhouden.
Ik ben ook al een jaar aan het aankloten. Nu dit maar eens proberen want de rest lukt overduidelijk niet
Same, ik heb een normaal gewicht maar die paar kilos irriteren me al een jaar, want eerder waren ze er nietquote:Op maandag 31 augustus 2020 21:09 schreef FranticDJ het volgende:
Mja bij mij moet er 3-5kg af voor 't 'mooie' en dat moet 't al jaren
Bij mij dus 10kgquote:Op maandag 31 augustus 2020 21:09 schreef FranticDJ het volgende:
Mja bij mij moet er 3-5kg af voor 't 'mooie' en dat moet 't al jaren
Samequote:Op maandag 31 augustus 2020 21:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Same, ik heb een normaal gewicht maar die paar kilos irriteren me al een jaar, want eerder waren ze er niet
Prima. Ik neem nog een kop thee zonder koekje.quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien met z'n allen even een maand of 2 op dieet hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar biertjes.quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee johquote:Op maandag 31 augustus 2020 21:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Doei lovehandles.quote:
quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:14 schreef Bos81 het volgende:
Oh, net op de weegschaal gestaan, omdat we het er toch over hadden.
Toch 0.9 minder dan op 18-8. Tijdstip van toen was 23:08. Dus redelijk vergelijkbaar met nu....
Ik heb vandaag een patatje gehaaldquote:Op maandag 31 augustus 2020 21:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
I like your thinking.quote:
Niet bij streng dieten.quote:
Verrassend.quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:15 schreef Budapestenaar het volgende:
19:13
Op een vlucht van Griekenland naar Wales zijn nu al zeker zestien passagiers positief getest op het coronavirus. Dat meldt de BBC. Alle 193 passagiers wordt met klem gevraagd om in zelfisolatie te gaan.
Het vliegtuig vloog op 25 augustus van Zakynthos naar Cardiff. Het toestel zat volgens een getuige vol met 'covid-idioten' en een totaal onbekwame bemanning. ,,Deze vlucht was een debacle. Talloze mensen hadden hun mondkapje afgedaan en liepen naar elkaar toe voor een praatje", zegt Stephanie Whitfield.
quote:
Was een tokkie-airline zeker?quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Op een vlucht van Griekenland naar Wales zijn nu al zeker zestien passagiers positief getest op het coronavirus. Dat meldt de BBC. Alle 193 passagiers wordt met klem gevraagd om in zelfisolatie te gaan.
Het vliegtuig vloog op 25 augustus van Zakynthos naar Cardiff. Het toestel zat volgens een getuige vol met 'covid-idioten' en een totaal onbekwame bemanning. ,,Deze vlucht was een debacle. Talloze mensen hadden hun mondkapje afgedaan en liepen naar elkaar toe voor een praatje", zegt Stephanie Whitfield.
quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Knagen op een wortel zul je!
Britten die in Griekenland zijn geweest. Ik voorspel vooral dronken passagiers...quote:
quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Wortelsquote:Op maandag 31 augustus 2020 21:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Knagen op een wortel zul je!
Ik weet het ook, maar ik merk dat het nu niet zo gemakkelijk meer gaat als 10 jaar geleden.quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Zoals ik zei, ik weet precies wát ik moet doen, maar meh.![]()
Enstiekemvindik25kgminderookalheelwat![]()
Wel goed van m'n lichtjes genieten nu ze er nog hangen.quote:
Heb vrij veel gevlogen de laatste tijd en overal netjes gegaan. Maar goed dat was met Swiss, SAS, Lufthansa.. niet met een Ryanair o.i.d.quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Door dit soort berichten heb ik geen zin om in een vliegtuig te stappen.
Ik mijd het ook. Als je er tussen zit, kun je geen kant op.quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Door dit soort berichten heb ik geen zin om in een vliegtuig te stappen.
Zeker met een dipsausje. Wat dan weer minder gezond is, maar tochquote:Op maandag 31 augustus 2020 21:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wortelsmorgen weer even halen, daar kan ik hele dagen op knagen, nomnom
Hmm ja goed punt.quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Britten die in Griekenland zijn geweest. Ik voorspel vooral dronken passagiers...
easyjetquote:Op maandag 31 augustus 2020 21:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb vrij veel gevlogen de laatste tijd en overal netjes gegaan. Maar goed dat was met Swiss, SAS, Lufthansa.. niet met een Ryanair o.i.d.
Ik zou nu ook eerder voor KLM kiezen dan voor Wizz Airquote:Op maandag 31 augustus 2020 21:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb vrij veel gevlogen de laatste tijd en overal netjes gegaan. Maar goed dat was met Swiss, SAS, Lufthansa.. niet met een Ryanair o.i.d.
Flauw is dat.quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik weet het ook, maar ik merk dat het nu niet zo gemakkelijk meer gaat als 10 jaar geleden.
En 25 kg is een topprestatie!![]()
je kan ook je loi afmaken, werk zoeken en naar Thailandquote:Op maandag 31 augustus 2020 21:24 schreef bitterbal het volgende:
kan hier heen voor de winter
https://www.facebook.com/(...)755316541284593/?t=6
Daar ben ik geweest, was erg tof.quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:24 schreef bitterbal het volgende:
kan hier heen voor de winter
https://www.facebook.com/(...)755316541284593/?t=6
Ik zit al een jaar of 5 op dit gewicht, maar de laatste paar maanden zijn er 2-3 kilo bij gekomen en die krijg ik niet weg. Ik zal er toch aan moeten geloven om iets aan sport te gaan doenquote:Op maandag 31 augustus 2020 21:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Flauw is dat.
En thx! Heb er wel een jaar of 4 over gedaan, zit nu denk ik twee jaar zo'n beetje stil rond dit gewicht.Zodoende dat ik er ook een béétje klaar mee ben, het is redelijk stabiel en ik ervaar het niet als "op dieet zijn" nu.
Alleen klinkt 30kg wel nog leuker.
kan nu niet naar thailandquote:Op maandag 31 augustus 2020 21:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je kan ook je loi afmaken, werk zoeken en naar Thailand
Echtquote:Op maandag 31 augustus 2020 21:26 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Daar ben ik geweest, was erg tof.
Dat is niet van elkaar afhankelijkquote:Op maandag 31 augustus 2020 21:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
maar dat andere wel, zodat je daarna naar Thailand kan
Gelukkig werkt iedere soort beweging wel, al is het ene praktischer dan het andere.quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zit al een jaar of 5 op dit gewicht, maar de laatste paar maanden zijn er 2-3 kilo bij gekomen en die krijg ik niet weg. Ik zal er toch aan moeten geloven om iets aan sport te gaan doen
quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:31 schreef RockNijntje het volgende:
Collega's hebben Instagram voor me aangemaakt en vet veel mensen gevolgd (wel met een beetje toestemming hoor). Ik ben niet klaar voor deze modernisering.
Ik wel, maar amper tet.quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:31 schreef bitterbal het volgende:
zouden jullie tops of jurken dragen zonder bh?
Ik draag altijd mijn jurken zonder BHquote:Op maandag 31 augustus 2020 21:31 schreef bitterbal het volgende:
Doe ik wel eens in de zomer, als het een open rug heeft of blote schouders.quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:31 schreef bitterbal het volgende:
Ik zag hetquote:Op maandag 31 augustus 2020 21:31 schreef RockNijntje het volgende:
Collega's hebben Instagram voor me aangemaakt en vet veel mensen gevolgd (wel met een beetje toestemming hoor). Ik ben niet klaar voor deze modernisering.
Dit dus.quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Doe ik wel eens in de zomer, als het een open rug heeft of blote schouders.
Wandelen en zwemmen vind ik leuk. Verder haat ik bewegenquote:Op maandag 31 augustus 2020 21:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gelukkig werkt iedere soort beweging wel, al is het ene praktischer dan het andere.Maar het sporten op zich helpt wel met het constant blijven hier. En de boel oogt allicht steviger dan het gedaan zou hebben zonder sporten.
Twee maanden geleden ook pas Spotify aangemaakt (omdat ik het nodig had om een app van werk te testen). Qua social media ben ik 60quote:
quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zag het![]()
Frikandelletje om het te verwerken??
Sexyquote:Op maandag 31 augustus 2020 21:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik draag altijd mijn jurken zonder BH
Je FOK!t nu blind?quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:33 schreef mschol het volgende:
PC scherm kaduuk, althans.. opstart problemen en geen garantie meer.. fijn.. kreng was 500 euro :/
Ehm, niet meer of minder dan anders?quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:33 schreef bitterbal het volgende:
En jullie voelen je niet bekeken ofzo?
Ik voel me altijd een soort Conchita Wurst als ik buiten in een jurk loop..quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:33 schreef bitterbal het volgende:
Alleen thuis, om zilvermeneer een beetje gek te maken.quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:31 schreef bitterbal het volgende:
Ik voel me altijd bekeken, ook met bhquote:Op maandag 31 augustus 2020 21:33 schreef bitterbal het volgende:
Dan lekker dat doen.quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wandelen en zwemmen vind ik leuk. Verder haat ik bewegen
ik heb er totaal 3quote:
quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik voel me altijd een soort Conchita Wurst als ik buiten in een jurk loop..
quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik voel me altijd een soort Conchita Wurst als ik buiten in een jurk loop..
niks mis me tochquote:Op maandag 31 augustus 2020 21:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Twee maanden geleden ook pas Spotify aangemaakt (omdat ik het nodig had om een app van werk te testen). Qua social media ben ik 60.
Bewonderende blikken van mannen?quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik voel me altijd bekeken, ook met bh
Ja, zwemmen is echt geweldig. Dat heeft me geholpen om 40 kg kwijt te raken. Maar nu met corona is dat ook weer ingewikkeldquote:Op maandag 31 augustus 2020 21:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan lekker dat doen.Zwemmen is trouwens een superfullbodyworkout! Wandelen werkt ook prima, maar kost een stuk meer tijd voor een vergelijkbare impact.
quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:35 schreef Zilverberk het volgende:
Ik ga echt niet zonder bh over straat.
waarom niet? te groot?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar wel commando?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
k wil ook gaan zwemmen maar durf niet zo goedquote:Op maandag 31 augustus 2020 21:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, zwemmen is echt geweldig. Dat heeft me geholpen om 40 kg kwijt te raken. Maar nu met corona is dat ook weer ingewikkeld
Ja, da's wel kut nu.quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, zwemmen is echt geweldig. Dat heeft me geholpen om 40 kg kwijt te raken. Maar nu met corona is dat ook weer ingewikkeld
Geen idee. Soms voel ik me een soort aapje in de dierentuin. Zowel mannen als vrouwen staren me aan, waarschijnlijk omdat ik toch wel echt lang ben als vrouw hier. Vrouwen kijken meestal naar m'n benen en mannen naar m'n borstenquote:Op maandag 31 augustus 2020 21:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bewonderende blikken van mannen?
quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:37 schreef Bos81 het volgende:
Sorry Bitter, ik zal niet meer reageren als je vrouwgerelateerde vragen stelt..![]()
![]()
![]()
![]()
Bang dat je verzuipt?quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k wil ook gaan zwemmen maar durf niet zo goed
Bij grotere cupmaten kan ik me voorstellen dat het geen aantrekkelijk idee is. Voordeel van net aan een B cupje vullen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
bwoobiesquote:Op maandag 31 augustus 2020 21:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen idee. Soms voel ik me een soort aapje in de dierentuin. Zowel mannen als vrouwen staren me aan, waarschijnlijk omdat ik toch wel echt lang ben als vroue voor hier. Vrouwen kijken meestal naar m'n benen en mannen naar m'n borsten
Ja, ik zou meer moeten wandelen. Ben alleen mijn rondje door de stad een beetje moequote:Op maandag 31 augustus 2020 21:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, da's wel kut nu.![]()
Anderzijds, weinig reistijd dus meer wandeltijd op zich?
Ja hier ook b en zonder bh zit veel lekkerderquote:Op maandag 31 augustus 2020 21:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bij grotere cupmaten kan ik me voorstellen dat het geen aantrekkelijk idee is. Voordeel van net aan een B cupje vullen.
Valt mee hoor, zolang je niet iets aantrekt waar je tetten uitvallen uiteraardquote:Op maandag 31 augustus 2020 21:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bij grotere cupmaten kan ik me voorstellen dat het geen aantrekkelijk idee is. Voordeel van net aan een B cupje vullen.
Dan had t gekund toen ik net was gestopt met borstvoeden. Gemiste kans!!quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heb je wel de goede maat dan? Als het zonder zoveel lekkerder zit?quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja hier ook b en zonder bh zit veel lekkerder
Gewoon nog een keer zwanger worden joh.quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:39 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Dan had t gekund toen ik net was gestopt met borstvoeden. Gemiste kans!!![]()
Mensen staren ook altijd naar mij. Vergeet ook weleens dat ik met mijn 2 meter toch wel wat aandacht trekquote:Op maandag 31 augustus 2020 21:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen idee. Soms voel ik me een soort aapje in de dierentuin. Zowel mannen als vrouwen staren me aan, waarschijnlijk omdat ik toch wel echt lang ben als vrouw hier. Vrouwen kijken meestal naar m'n benen en mannen naar m'n borsten
zou idd kunnen van niet.quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heb je wel de goede maat dan? Als het zonder zoveel lekkerder zit?
Dat eruit vallen zie ik hier niet zo snel gebeuren dus.quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Valt mee hoor, zolang je niet iets aantrekt waar je tetten uitvallen uiteraard
Goed punt, goed punt.quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, een zwemmende bitterbal is een niet-alledaags gezicht
Ja klopt. Wanneer ik naast Gergely loop is het nog erger. Dan denken mensen vast: wtf die zijn allebei zo idioot langquote:Op maandag 31 augustus 2020 21:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mensen staren ook altijd naar mij. Vergeet ook weleens dwa ik met mijn 2 meter toch wel wat aandacht trek
Ik vroeg me al af waar je bleefquote:Op maandag 31 augustus 2020 21:41 schreef UitStraling het volgende:
Gaat het hier nu over borsten zonder de grote kenner?
quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja klopt. Wanneer ik naast Gergely loop is het nog erger. Dan denken mensen vast: wtf die zijn allebei zo idioot lang
Preciesquote:Op maandag 31 augustus 2020 21:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, een zwemmende bitterbal is een niet-alledaags gezicht
Triggered.quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waar je bleef.
Goeie match welquote:Op maandag 31 augustus 2020 21:43 schreef kwiwi het volgende:
Overigens had ik vroeger een lerasr die 2m05 was en zijn vrouw 1m98
Ik en mijn 1m63 voelen zich geīntimideerd.quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:43 schreef kwiwi het volgende:
Overigens had ik vroeger een lerasr die 2m05 was en zijn vrouw 1m98
Smeer je dan ook goed in sukkol.quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:44 schreef Budapestenaar het volgende:
O jezus, mijn voeten zijn verbrand
Ik ken een meisje en die schaamde zich zo voor haar lengte dat ze liep als een naar eten zoekende gier.quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:43 schreef kwiwi het volgende:
Overigens had ik vroeger een leraar die 2m05 was en zijn vrouw 1m98
Dat is kutquote:Op maandag 31 augustus 2020 21:44 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Uhuh, ik ken ook zo'n stel inderdaad. Twee van die boomlangen (voor Nederlandse begrippen dus), hoe krijg je het bij elkaar.quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, maar dat was toch wel een beetje een apart gezicht
Ik dacht dat het bewolkt zou zijn, dus ik had geen zonnebrand meegenomen.quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Smeer je dan ook goed in sukkol.
Aan het fornuis of wat?quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Kejjenagaan, gewoon altijd insmeren.quote:
quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik dacht dat het bewolkt zou zijn, dus ik had geen zonnebrand meegenomen.
quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kejjenagaan, gewoon altijd insmeren.
Ik liep vroeger ook wat voorovergebogen. Was op m'n 11e al 1.81quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken een meisje en die schaamde zich zo voor haar lengte dat ze liep als een naar eten zoekende gier.
Hoewel 2m en 1.53, zoals vrienden van me, er misschien nog wel vreemder uitziet.quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Uhuh, ik ken ook zo'n stel inderdaad. Twee van die boomlangen (voor Nederlandse begrippen dus), hoe krijg je het bij elkaar.
oh das wel langquote:Op maandag 31 augustus 2020 21:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik liep vroeger ook wat voorovergebogen. Was op m'n 11e al 1.81Gelukkig is het daar gestopt.
"Ok, dan niet"quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:46 schreef RockNijntje het volgende:
In het buitenland hebben mensen vaak tegen me gezegd "nee jij komt niet uit Nederland, want daar is iedereen heel lang".
Gheh. Die krijgen vast ook stapels rare opmerkingen.quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoewel 2m en 1.53, zoals vrienden van me, er misschien nog wel vreemder uitziet.
the mountain en zn' vriendin?quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoewel 2m en 1.53, zoals vrienden van me, er misschien nog wel vreemder uitziet.
Vrienden van me, hij is 1.57 en zij is 1.91.quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik moet altijd gniffelen als ze hand in hand lopenquote:Op maandag 31 augustus 2020 21:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gheh. Die krijgen vast ook stapels rare opmerkingen.
Mental image.quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik moet altijd gniffelen als ze hand in hand lopen
Dat geeft echt zo'n zooi. En herrie.quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon nog een keer zwanger worden joh.
DIt ziet er heel slecht gephotoshopt uit...quote:
Mijn Hongaarse ex was 1.67 en ik 2 meter. Gelukkig werd de aandacht afgeleid door haar oogverblindende schoonheidquote:Op maandag 31 augustus 2020 21:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrienden van me, hij is 1.57 en zij is 1.91.
Het is dat ik weet dat die gast écht zo gigantisch is.quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
DIt ziet er heel slecht gephotoshopt uit...![]()
google maar op the mountain en z'n vriendin..quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
DIt ziet er heel slecht gephotoshopt uit...![]()
Nooit de IPH opmerking gehoord??quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn Hongaarse ex was 1.67 en ik 2 meter. Gelukkig werd de aandacht afgeleid door haar oogverblindende schoonheid
Herkenbaar.quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:46 schreef RockNijntje het volgende:
In het buitenland hebben mensen vaak tegen me gezegd "nee jij komt niet uit Nederland, want daar is iedereen heel lang".
quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Wacht, zet me even op de eettafel dan kan ik je romantisch in je ogen aankijken".
Hahaha dat is dat plaatje van de welbekende captionquote:
quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Wacht, zet me even op de eettafel dan kan ik je romantisch in je ogen aankijken".
Zij is net een skeksis, erg mooie vrouw hoor maar hij heeft zo'n opvallende epische Britse rotkop dat iedereen naar hem kijktquote:Op maandag 31 augustus 2020 21:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn Hongaarse ex was 1.67 en ik 2 meter. Gelukkig werd de aandacht afgeleid door haar oogverblindende schoonheid
welke van de velequote:Op maandag 31 augustus 2020 21:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hahaha dat is dat plaatje van de welbekende caption.
Skeksis en mooie vrouw matcht dan weer net niet in mijn beleving.quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zij is net een skeksis, erg mooie vrouw hoor maar hij heeft zo'n opvallende epische Britse rotkop dat iedereen naar hem kijkt
+1quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Weer wat geleerd vandaag
Ja toch wel maar een hoop vrouwen die wat lang en onzeker zijn gaan voorover gebogen lopen.quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Skeksis en mooie vrouw matcht dan weer net niet in mijn beleving.
Ditquote:Op maandag 31 augustus 2020 21:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Weer wat geleerd vandaag
Mja, ok. Maar bij skeksis denk ik toch vooral aan de rotkoppen, niet perse aan de gierhouding.quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja toch wel maar een hoop vrouwen die wat lang en onzeker zijn gaan voorover gebogen lopen.
Prachtig lijf, ontzettende rot kop.quote:
Prachtig Lichaam Ontzettende RotKopquote:
O ja!quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Prachtig lijf, ontzettende rot kop.
O ja, zo’n meisje hadden we op de Havoquote:Op maandag 31 augustus 2020 21:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Prachtig lijf, ontzettende rot kop.
Het blijft lullig om te zeggen over mensen, maar ik ken er inderdaad ook wel eentjequote:Op maandag 31 augustus 2020 22:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja, zo’n meisje hadden we op de Havo
Mja, ik moet het ook niet van mijn gezicht hebbenquote:Op maandag 31 augustus 2020 22:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het blijft lullig om te zeggen over mensen, maar ik ken er inderdaad ook wel eentje. Echt een modellenlichaam, maar ze heeft een scheve mond en litteken door een hazenlip, enorme droge, warrige krullen, twee schele ogen, helemaal geen kin, je bedenkt het haast niet
.
Lijkt me wel erg hoor, je gezicht is toch het eerste (of tweede...) waar iedereen naar kijkt.
Prima op te lossen met een zak over haard hoofdquote:Op maandag 31 augustus 2020 22:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het blijft lullig om te zeggen over mensen, maar ik ken er inderdaad ook wel eentje. Echt een modellenlichaam, maar ze heeft een scheve mond en litteken door een hazenlip, enorme droge, warrige krullen, twee schele ogen, helemaal geen kin, je bedenkt het haast niet
.
Lijkt me wel erg hoor, je gezicht is toch het eerste (of tweede...) waar iedereen naar kijkt.
Dat zou goed ik geweest kunnen zijn...quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:53 schreef RockNijntje het volgende:
De betekenis van IPH leerde ik kennen toen een FOK!ker me zo noemde/beschreef toen ik 14 was.
Was geloof ik wel in de KSCquote:Op maandag 31 augustus 2020 22:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat zou goed ik geweest kunnen zijn...![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |