abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194814808
En weer verder hier *O*
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_194814853
Die topic titel 8-)
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194814882
ik zou zo dus nou nooit reageren he. Dat iemand vraagt wat voor werk je doet en dat je alleen een link van het bedrijf stuurt

_O-
pi_194814978
Ik heb dus wel is gehad dat ik uitgebreid antwoorde op vragen en dat ik dan alleen een smiley terug kreeg :N .

Minimale investering mogelijk om je aan het lijntje te proberen te houden.

Edit: of ten minste zo vul ik dat dan weer in
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194815056
quote:
1s.gif Op maandag 31 augustus 2020 19:49 schreef Avianflu het volgende:
Ik heb dus wel is gehad dat ik uitgebreid antwoorde op vragen en dat ik dan alleen een smiley terug kreeg :N .

Edit: of ten minste zo vul ik dat dan weer in
Dat zou ik ook zo invullen ja
pi_194815085
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2020 17:43 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Heb dat 1 keer gedaan. binnen 5 min 100 matches :')
Tja als vrouw is dat ook niet de manier.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_194815087
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2020 19:49 schreef Avianflu het volgende:

Die wil gewoon een ONS en heeft geen interesse om je te leren kennen. Alleen wel aparte manier om dat zo te communiceren :')
pi_194815269
Idd. Wat is er mis met een 'Hoi, neuken?' ?
pi_194815321
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2020 19:58 schreef Faxie het volgende:
Idd. Wat is er mis met een 'Hoi, neuken?' ?
Hetzelfde als wanneer een hommo dat jou vraagt. :P
pi_194815484
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2020 19:52 schreef Womanly het volgende:

[..]

Die wil gewoon een ONS en heeft geen interesse om je te leren kennen. Alleen wel aparte manier om dat zo te communiceren :')
Ja in de kroeg regel je een ONS toch ook niet door op iemand af te stappen en “hoi neuken” te zeggen of alleen een beetje schaapachtig te lachen.

Ik moet toegeven zijn looks maakte een hoop goed :9~ _O-
pi_194815650
Ik ben Lexa aan het proberen , nog niet heel veel bijzonders gezien maar dat kan nog komen. Hoe is jullie ervaring met die website?
pi_194815694
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2020 20:04 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ja in de kroeg regel je een ONS toch ook niet door op iemand af te stappen en “hoi neuken” te zeggen of alleen een beetje schaapachtig te lachen.

Ik moet toegeven zijn looks maakte een hoop goed :9~ _O-
Denk dat we allemaal met dezelfde gast bezig zijn, deze niet pratende gast is ook :9~ X10 , enige reden waarom ik deze idioterie tolereer _O-
pi_194815729
quote:
1s.gif Op maandag 31 augustus 2020 20:14 schreef Brybry het volgende:

[..]

Denk dat we allemaal met dezelfde gast bezig zijn, deze niet pratende gast is ook :9~ X10 , enige reden waarom ik deze idioterie tolereer _O-
Moluks? We voeden dat gedrag gewoon :s)
pi_194815792
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2020 20:15 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Moluks? We voeden dat gedrag gewoon :s)
Nope.:D Molukkers swipe ik weg, veel te grote familie's en Satudarah _O-
Maar idd, ze weten dat ze lekker zijn en dan krijg je dat.
pi_194815843
Zie je wel! Je moet die vrouwen gewoon drijfnat krijgen en dan maakt de rest niet zoveel meer uit.

Daarom ben ik ook gaan kitesurfen.
pi_194815973
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2020 20:20 schreef Faxie het volgende:
Zie je wel! Je moet die vrouwen gewoon drijfnat krijgen en dan maakt de rest niet zoveel meer uit.

_O-
pi_194816022
quote:
1s.gif Op maandag 31 augustus 2020 20:18 schreef Brybry het volgende:

[..]

100% eerlijk, ik heb hem wel een tijdje “gedate” :X O-)
pi_194816030
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2020 20:20 schreef Faxie het volgende:

;)
pi_194816079
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2020 20:29 schreef Avianflu het volgende:

[..]

;)
Hey bby :9
pi_194816165
quote:
1s.gif Op maandag 31 augustus 2020 20:18 schreef Brybry het volgende:

[..]

De halve Molukkers zien er lekkerder uit. Haha! Ik had er eentje gedate. Helaas was hij erg jaloers en bezitterig.
pi_194816233
quote:
1s.gif Op maandag 31 augustus 2020 20:12 schreef Brybry het volgende:
Ik ben Lexa aan het proberen , nog niet heel veel bijzonders gezien maar dat kan nog komen. Hoe is jullie ervaring met die website?
Ik zit er nu 3 weken op. Valt me best mee. Makkelijk in het gebruik, ik heb wel betaald voor incognito zodat ik rustig profielen kan kijken zonder dat er meteen teruggeloerd wordt.

De aanloop is alleen heel anders dan ik verwacht had. Ik had gedacht vooral interesse te krijgen van wat meer wetenschappelijke nerdy types. Maar ik krijg echt heel veel respons van die kale biker dudes. (waarvan die ene dus vroeg of ik voor of tegen lengte was :') ).

Zie wel veel badkamer en neusgat foto's voorbij komen :D

Woensdagavond een date met iemand die me echt heel leuk lijkt. Sinds een paar dagen contact via de app en dat is ongedwongen en leuk, dus ik ben wel erg beniewd.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_194816436
quote:
1s.gif Op maandag 31 augustus 2020 20:36 schreef Amee het volgende:

[..]

De halve Molukkers zien er lekkerder uit. Haha! Ik had er eentje gedate. Helaas was hij erg jaloers en bezitterig.
Oh en dat idd, super jaloers :N
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2020 20:41 schreef Prisha het volgende:

[..]

Ik zit er nu 3 weken op. Valt me best mee. Makkelijk in het gebruik, ik heb wel betaald voor incognito zodat ik rustig profielen kan kijken zonder dat er meteen teruggeloerd wordt.

De aanloop is alleen heel anders dan ik verwacht had. Ik had gedacht vooral interesse te krijgen van wat meer wetenschappelijke nerdy types. Maar ik krijg echt heel veel respons van die kale biker dudes. (waarvan die ene dus vroeg of ik voor of tegen lengte was :') ).

Zie wel veel badkamer en neusgat foto's voorbij komen :D

Woensdagavond een date met iemand die me echt heel leuk lijkt. Sinds een paar dagen contact via de app en dat is ongedwongen en leuk, dus ik ben wel erg beniewd.
Oh dat klinkt best heel positief en heel veel plezier op je date alvast *O*
pi_194816441
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2020 20:31 schreef Faxie het volgende:

[..]

Hey bby :9
Hebben jullie nou al gedate? *; :)
pi_194816465
quote:
17s.gif Op maandag 31 augustus 2020 20:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Hebben jullie nou al gedate? *; :)
Nope ;(
pi_194816473
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2020 20:54 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nope ;(
-O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: