Dat zou ik ook zo invullen jaquote:Op maandag 31 augustus 2020 19:49 schreef Avianflu het volgende:
Ik heb dus wel is gehad dat ik uitgebreid antwoorde op vragen en dat ik dan alleen een smiley terug kreeg.
Minimale investering mogelijk om je aan het lijntje te proberen te houden.
Edit: of ten minste zo vul ik dat dan weer in
Tja als vrouw is dat ook niet de manier.quote:Op maandag 31 augustus 2020 17:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb dat 1 keer gedaan. binnen 5 min 100 matches
Die wil gewoon een ONS en heeft geen interesse om je te leren kennen. Alleen wel aparte manier om dat zo te communicerenquote:Op maandag 31 augustus 2020 19:49 schreef Avianflu het volgende:
Ik heb dus wel is gehad dat ik uitgebreid antwoorde op vragen en dat ik dan alleen een smiley terug kreeg.
Minimale investering mogelijk om je aan het lijntje te proberen te houden.
Hetzelfde als wanneer een hommo dat jou vraagt.quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:58 schreef Faxie het volgende:
Idd. Wat is er mis met een 'Hoi, neuken?' ?
Ja in de kroeg regel je een ONS toch ook niet door op iemand af te stappen en “hoi neuken” te zeggen of alleen een beetje schaapachtig te lachen.quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:52 schreef Womanly het volgende:
[..]
Die wil gewoon een ONS en heeft geen interesse om je te leren kennen. Alleen wel aparte manier om dat zo te communiceren
Denk dat we allemaal met dezelfde gast bezig zijn, deze niet pratende gast is ookquote:Op maandag 31 augustus 2020 20:04 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Ja in de kroeg regel je een ONS toch ook niet door op iemand af te stappen en “hoi neuken” te zeggen of alleen een beetje schaapachtig te lachen.
Ik moet toegeven zijn looks maakte een hoop goed![]()
Moluks? We voeden dat gedrag gewoonquote:Op maandag 31 augustus 2020 20:14 schreef Brybry het volgende:
[..]
Denk dat we allemaal met dezelfde gast bezig zijn, deze niet pratende gast is ookX10 , enige reden waarom ik deze idioterie tolereer
Nope.:D Molukkers swipe ik weg, veel te grote familie's en Satudarahquote:Op maandag 31 augustus 2020 20:15 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Moluks? We voeden dat gedrag gewoon
quote:Op maandag 31 augustus 2020 20:20 schreef Faxie het volgende:
Zie je wel! Je moet die vrouwen gewoon drijfnat krijgen en dan maakt de rest niet zoveel meer uit.
Daarom ben ik ook gaan kitesurfen.
100% eerlijk, ik heb hem wel een tijdje “gedate”quote:Op maandag 31 augustus 2020 20:18 schreef Brybry het volgende:
[..]
Nope.:D Molukkers swipe ik weg, veel te grote familie's en Satudarah
Maar idd, ze weten dat ze lekker zijn en dan krijg je dat.
quote:Op maandag 31 augustus 2020 20:20 schreef Faxie het volgende:
Zie je wel! Je moet die vrouwen gewoon drijfnat krijgen en dan maakt de rest niet zoveel meer uit.
Daarom ben ik ook gaan kitesurfen.
De halve Molukkers zien er lekkerder uit. Haha! Ik had er eentje gedate. Helaas was hij erg jaloers en bezitterig.quote:Op maandag 31 augustus 2020 20:18 schreef Brybry het volgende:
[..]
Nope.:D Molukkers swipe ik weg, veel te grote familie's en Satudarah
Maar idd, ze weten dat ze lekker zijn en dan krijg je dat.
Ik zit er nu 3 weken op. Valt me best mee. Makkelijk in het gebruik, ik heb wel betaald voor incognito zodat ik rustig profielen kan kijken zonder dat er meteen teruggeloerd wordt.quote:Op maandag 31 augustus 2020 20:12 schreef Brybry het volgende:
Ik ben Lexa aan het proberen , nog niet heel veel bijzonders gezien maar dat kan nog komen. Hoe is jullie ervaring met die website?
Oh en dat idd, super jaloersquote:Op maandag 31 augustus 2020 20:36 schreef Amee het volgende:
[..]
De halve Molukkers zien er lekkerder uit. Haha! Ik had er eentje gedate. Helaas was hij erg jaloers en bezitterig.
Oh dat klinkt best heel positief en heel veel plezier op je date alvastquote:Op maandag 31 augustus 2020 20:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik zit er nu 3 weken op. Valt me best mee. Makkelijk in het gebruik, ik heb wel betaald voor incognito zodat ik rustig profielen kan kijken zonder dat er meteen teruggeloerd wordt.
De aanloop is alleen heel anders dan ik verwacht had. Ik had gedacht vooral interesse te krijgen van wat meer wetenschappelijke nerdy types. Maar ik krijg echt heel veel respons van die kale biker dudes. (waarvan die ene dus vroeg of ik voor of tegen lengte was).
Zie wel veel badkamer en neusgat foto's voorbij komen![]()
Woensdagavond een date met iemand die me echt heel leuk lijkt. Sinds een paar dagen contact via de app en dat is ongedwongen en leuk, dus ik ben wel erg beniewd.
Nopequote:Op maandag 31 augustus 2020 20:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hebben jullie nou al gedate?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |