quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
Ik eet nu pasta met pijnboompittenquote:Op maandag 31 augustus 2020 19:43 schreef RickoKun het volgende:
Zij klinkt als iemand met het IQ van een pijnboompit.
Dat is oneerlijk tegenover de pijnboompitten.quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:43 schreef RickoKun het volgende:
Zij klinkt als iemand met het IQ van een pijnboompit.
Dat is wel nice, gappie! Nog bepaald vlees erdoorMquote:Op maandag 31 augustus 2020 19:44 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik eet nu pasta met pijnboompitten![]()
Het is wel wennen ja.quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:44 schreef Bluedisplay het volgende:
Wanneer is dit opgenomen?
Dit is echt maatregelen to the max
Best wel een mis matx jaquote:Op maandag 31 augustus 2020 19:46 schreef Oostblokkert het volgende:
Zo'n prachtige, prachtige dame en dan zo'n Erix ermee koppelen.
Ja tonijn! (is een vis volgens mij)quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:45 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dat is wel nice, gappie! Nog bepaald vlees erdoorM
Die wordt sws gefriendzoned.quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:46 schreef Oostblokkert het volgende:
Zo'n prachtige, prachtige dame en dan zo'n Erix ermee koppelen.
Prima te nassen boy.quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:46 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja tonijn! (is een vis volgens mij)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |