@Celestien , FOK! Is gelukkig weer in mijn routine geslopen dus ben redelijk terug idd.

.
Leuk dat je die stenen op wil pakken! (pun intended), ik ben redelijk uit de TRU gevallen maar het zal altijd wel ergens in mijn achterhoofd aanwezig zijn als een bijna onhoorbaar stemmetje die mijn doen en laten beïnvloed. Zat net stiekem toch weer te zoeken naar tarotkaarten, het setje en boek wat ik ervoor had is lang geleden in onbruik geraakt, bladzijdes uit het boek verloren en kaarten uit het deck. Dus dat is stiekem wel een beetje schandalig. Was ook wel een leuke reeks, die tarot voor een ander. Misschien ook wel een idee om dat niet nieuw leven in te blazen want het is kuttig veel werk maar wel een topic over hoe met tarot te beginnen en wat het kan (volgens de mensen die het wel geloven uiteraard). Maar begin lekker met die mysterieuze topics zoals idd Paaseiland etc en mijdt omstreden topics als homeopathie want dan gaan tegenstanders eisen een zegje te mogen doen omdat het in hun ogen gevaarlijk is of zo. Want 'denk aan Sylvia millekamp!' Als je een sfeer in de topics kan creëren waar men redelijk vrij kan keuvelen over hun positieve waarheid van het onderwerp dan kan het best een feestje zijn. Anders kan het onderwerp nog zo verschrikkelijk super zijn maar zal het gewoon roemloos sterven.
Anyway, sorry about that, jullie weten heel goed wat jullie doen en ik wil niet belerend of stom over komen.

.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid