abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 september 2020 @ 16:00:54 #26
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_195111220
quote:
Gaat iemand van hier daar nog heen?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 17 september 2020 @ 18:25:26 #27
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195113984
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2020 23:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
Begin van wat?

De 'revolutie' waarna we allemaal zelfstandig nadenken en er geen grenzen meer zijn in waarneming?

Gaan we dan allemaal 24/7 plaatjes van facebook posten, mensen voor nazi en pedo uitmaken en elkaar feliciteren met onze chronische paranoia?

Leuk hoor, maar dat houdt geen maatschappij draaiend.
Nee sprookjes en dat autoriteit het zo goed doet., dat houdt het draaiend. Jou invalide houding maakt dat bv de politie corrupt is.

Misstanden aanpakken, aanstippen en dat collectief er iets van vind is constructief.

Lekker de misstanden achter het toneelgordijn door laten etteren, dat is verstandig
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 21 september 2020 @ 09:44:19 #28
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_195174860
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 21 september 2020 @ 11:18:49 #29
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
  zondag 27 september 2020 @ 09:12:22 #30
189978 controlaltdelete
pi_195279847
David Icke Speech Trafalgar Square London 26th September 2020

Humanity awakens!

Opnieuw grote demo in Londen tegen corona maatregelen

Net als de afgelopen zaterdagen waarbij 10 duizenden naar Trafalqar Square in Londen kwamen, staat er ook nu een grote menigte om te protesteren tegen de corona maatregelen van de regering Johnson. David Icke legt uit waarom het zo belangrijk is te gaan demonstreren juist nu. Bij de start van de demo hielden hij en vele anderen toespraken.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zondag 27 september 2020 @ 10:22:30 #31
189978 controlaltdelete
pi_195280935
  maandag 5 oktober 2020 @ 10:31:46 #32
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195440170
Goed initiatief , love over fear , hugs over masks O+

#HugsOverMasks
#HugsNation
#FactsOverFear
#LoveOverFear
#EnoughisEnough
#WEAreTheSecondWave

THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_195441471
weer van die gebrainwashte ouders die hun kinderen in de strijd gooien.

ga lekker samen huggen, maar meldt je niet bij de IC's en huur even een kwakzalver in voor de eigen groep.

Ik ben een goede kwakzalver; maar ook een dure.
pi_195441519
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 11:44 schreef Beathoven het volgende:

ga lekker samen huggen, maar meldt je niet bij de IC's en huur even een kwakzalver in voor de eigen groep.

Je weet toch dat dat alleen een argument is wanneer het over Greta Thunberg gaat?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_195441574
quote:
2s.gif Op maandag 5 oktober 2020 11:47 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Je weet toch dat dat alleen een argument is wanneer het over Greta Thunberg gaat?
Thunberg heeft iets meer capaciteiten dan jij maar ik heb niet het idee dat deze twee in t-shirt gehesen kinderen uit eigen motivatie dezelfde boodschap kunnen verkondigen.
pi_195441586
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 11:51 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Thunberg heeft iets meer capaciteiten dan jij maar ik heb niet het idee dat deze twee in t-shirt gehesen kinderen uit eigen motivatie dezelfde boodschap kunnen verkondigen.
:'(
  maandag 5 oktober 2020 @ 11:53:11 #37
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_195441611
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 11:44 schreef Beathoven het volgende:

Niet zo somber. Die kinderen hebben waarschijnlijk een keurig overzicht van de argumenten pro en contra gekregen, en hebben kunnen kiezen met een open geest.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  maandag 5 oktober 2020 @ 12:18:59 #38
189978 controlaltdelete
pi_195442176
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 10:31 schreef Summers het volgende:
Goed initiatief , love over fear , hugs over masks O+

#HugsOverMasks
#HugsNation
#FactsOverFear
#LoveOverFear
#EnoughisEnough
#WEAreTheSecondWave

[ afbeelding ]
Mask-free-zone klinkt fantastisch. Gisteren zag ik zo'n kloeke moeke met haar joch van een jaar of 10 denk ik samen gemaskerd boodschapjes doen, goede voorbeeld geven want eng de supermarkt, mensen het onzichtbare virus. Sprak het meisje achter de kassa aan ook met zo'n vod om, hoe het nu ging. Ze vond het verschrikkelijk en benauwd, als het nog ergens goed voor was zei ze ook nog. Tijdens het gesprek deed ze de lap af want ze was maar half te verstaan.
  maandag 5 oktober 2020 @ 12:28:55 #39
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195442347
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 12:18 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Mask-free-zone klinkt fantastisch. Gisteren zag ik zo'n kloeke moeke met haar joch van een jaar of 10 denk ik samen gemaskerd boodschapjes doen, goede voorbeeld geven want eng de supermarkt, mensen het onzichtbare virus. Sprak het meisje achter de kassa aan ook met zo'n vod om, hoe het nu ging. Ze vond het verschrikkelijk en benauwd, als het nog ergens goed voor was zei ze ook nog. Tijdens het gesprek deed ze de lap af want ze was maar half te verstaan.
Te triest voor woorden dat je je onmenselijk moet gedragen en je je in bochten moet wringen om normaal te doen . Leuk experiment regering , het volk springt door hoepels .
  donderdag 15 oktober 2020 @ 20:02:44 #40
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195661695
https://lightonconspiraci(...)44cWN4IBHDHzbX1CZ0ZQ

quote:
Six months after Parliament passed the Coronavirus Act 2020, which gives the government powers to impose lockdowns and other restrictive social distancing measures (measures that have been accompanied by stiff fines), thousands of Britons packed London’s Trafalgar Square bearing signs reading “We Do Not Consent” and “Think Before It’s Illegal” during a rally that was billed as a “We Do Not Consent” anti-lockdown demonstration.
pi_195664643
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 12:18 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

En toen gingen mensen in de rij klappen.
Conscience do cost.
pi_195666393
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 22:12 schreef ems. het volgende:

[..]

En toen gingen mensen in de rij klappen.
:D
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_195669180
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 12:28 schreef Summers het volgende:

[..]

Te triest voor woorden dat je je onmenselijk moet gedragen en je je in bochten moet wringen om normaal te doen . Leuk experiment regering , het volk springt door hoepels .
Ik draag geen mondkapje, maar ben ook nog nergens aangesproken of gek aangekeken.
Het kan ook een perceptie zijn.

Als je naar een winkel gaat zonder kapje op, en je gaat je afvragen of mensen gek naar je gaan kijken, ga je dat vaak ook zo ervaren.

Overigens niet persoonlijk naar jou toe bedoelt.
pi_195669811
quote:
80s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 07:25 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Ik draag geen mondkapje, maar ben ook nog nergens aangesproken of gek aangekeken.

Als je naar een winkel gaat zonder kapje op, en je gaat je afvragen of mensen gek naar je gaan kijken, ga je dat vaak ook zo ervaren.

De gezicht is afgedekt, dus die scheve bek die ze trekken zie je gelukkig niet. ;)
pi_195669948
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 08:57 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

De gezicht is afgedekt, dus die scheve bek die ze trekken zie je gelukkig niet. ;)
Ouw me oge
pi_195670393
quote:

[..]

Ik heb ook nog geen mondkapje opgedaan naar de supermarkt, ze zeiden er niets van. Zag verder ook niemand met een mondkapje op, alleen de kassičre. De winkels mogen het wel verplichten, maar er staat nog niets op de deuren aangegeven, dus denk dat het nog niet zo ver is. Voor die algehele plicht moet de regelgeving ook nog worden aangepast geloof ik.
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 09:55:08 #47
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195670627
quote:

[..]

Ik ben 1 keer aangesproken door een man in de supermarkt die vond dat ik te dicht op hem stond in de rij wat niet zo was dus ik zei dat hij zich niet zo aan moest stellen .
pi_195671157
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 09:55 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik ben 1 keer aangesproken door een man in de supermarkt die vond dat ik te dicht op hem stond in de rij wat niet zo was dus ik zei dat hij zich niet zo aan moest stellen .
Lekker contactgestoord antwoord ook. Laat ze lekker, als iemand afstand van mij wilt prima - pandemie of niet.
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 11:07:49 #49
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195671652
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 10:35 schreef illusions het volgende:

[..]

Lekker contactgestoord antwoord ook. Laat ze lekker, als iemand afstand van mij wilt prima - pandemie of niet.
Hij was contactgestoord als hij in zijn angst gaat piepen dat iemand te dichtbij komt als die ver van hem afstaat .
Duidelijk iemand die hoognodig een pauze nodig heeft van de msm .
pi_195671682
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 09:55 schreef Summers het volgende:

[..]

0 respect heb je. Bah.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')