Nee sprookjes en dat autoriteit het zo goed doet., dat houdt het draaiend. Jou invalide houding maakt dat bv de politie corrupt is.quote:Op maandag 31 augustus 2020 23:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
Begin van wat?
De 'revolutie' waarna we allemaal zelfstandig nadenken en er geen grenzen meer zijn in waarneming?
Gaan we dan allemaal 24/7 plaatjes van facebook posten, mensen voor nazi en pedo uitmaken en elkaar feliciteren met onze chronische paranoia?
Leuk hoor, maar dat houdt geen maatschappij draaiend.
Je weet toch dat dat alleen een argument is wanneer het over Greta Thunberg gaat?quote:Op maandag 5 oktober 2020 11:44 schreef Beathoven het volgende:
weer van die gebrainwashte ouders die hun kinderen in de strijd gooien.
ga lekker samen huggen, maar meldt je niet bij de IC's en huur even een kwakzalver in voor de eigen groep.
Ik ben een goede kwakzalver; maar ook een dure.
Thunberg heeft iets meer capaciteiten dan jij maar ik heb niet het idee dat deze twee in t-shirt gehesen kinderen uit eigen motivatie dezelfde boodschap kunnen verkondigen.quote:Op maandag 5 oktober 2020 11:47 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je weet toch dat dat alleen een argument is wanneer het over Greta Thunberg gaat?
quote:Op maandag 5 oktober 2020 11:51 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Thunberg heeft iets meer capaciteiten dan jij maar ik heb niet het idee dat deze twee in t-shirt gehesen kinderen uit eigen motivatie dezelfde boodschap kunnen verkondigen.
Niet zo somber. Die kinderen hebben waarschijnlijk een keurig overzicht van de argumenten pro en contra gekregen, en hebben kunnen kiezen met een open geest.quote:Op maandag 5 oktober 2020 11:44 schreef Beathoven het volgende:
weer van die gebrainwashte ouders die hun kinderen in de strijd gooien.
ga lekker samen huggen, maar meldt je niet bij de IC's en huur even een kwakzalver in voor de eigen groep.
Ik ben een goede kwakzalver; maar ook een dure.
Mask-free-zone klinkt fantastisch. Gisteren zag ik zo'n kloeke moeke met haar joch van een jaar of 10 denk ik samen gemaskerd boodschapjes doen, goede voorbeeld geven want eng de supermarkt, mensen het onzichtbare virus. Sprak het meisje achter de kassa aan ook met zo'n vod om, hoe het nu ging. Ze vond het verschrikkelijk en benauwd, als het nog ergens goed voor was zei ze ook nog. Tijdens het gesprek deed ze de lap af want ze was maar half te verstaan.quote:Op maandag 5 oktober 2020 10:31 schreef Summers het volgende:
Goed initiatief , love over fear , hugs over masks![]()
#HugsOverMasks
#HugsNation
#FactsOverFear
#LoveOverFear
#EnoughisEnough
#WEAreTheSecondWave
[ afbeelding ]
Te triest voor woorden dat je je onmenselijk moet gedragen en je je in bochten moet wringen om normaal te doen . Leuk experiment regering , het volk springt door hoepels .quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:18 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Mask-free-zone klinkt fantastisch. Gisteren zag ik zo'n kloeke moeke met haar joch van een jaar of 10 denk ik samen gemaskerd boodschapjes doen, goede voorbeeld geven want eng de supermarkt, mensen het onzichtbare virus. Sprak het meisje achter de kassa aan ook met zo'n vod om, hoe het nu ging. Ze vond het verschrikkelijk en benauwd, als het nog ergens goed voor was zei ze ook nog. Tijdens het gesprek deed ze de lap af want ze was maar half te verstaan.
quote:Six months after Parliament passed the Coronavirus Act 2020, which gives the government powers to impose lockdowns and other restrictive social distancing measures (measures that have been accompanied by stiff fines), thousands of Britons packed London’s Trafalgar Square bearing signs reading “We Do Not Consent” and “Think Before It’s Illegal” during a rally that was billed as a “We Do Not Consent” anti-lockdown demonstration.
En toen gingen mensen in de rij klappen.quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:18 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Mask-free-zone klinkt fantastisch. Gisteren zag ik zo'n kloeke moeke met haar joch van een jaar of 10 denk ik samen gemaskerd boodschapjes doen, goede voorbeeld geven want eng de supermarkt, mensen het onzichtbare virus. Sprak het meisje achter de kassa aan ook met zo'n vod om, hoe het nu ging. Ze vond het verschrikkelijk en benauwd, als het nog ergens goed voor was zei ze ook nog. Tijdens het gesprek deed ze de lap af want ze was maar half te verstaan.
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:12 schreef ems. het volgende:
[..]
En toen gingen mensen in de rij klappen.
Ik draag geen mondkapje, maar ben ook nog nergens aangesproken of gek aangekeken.quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:28 schreef Summers het volgende:
[..]
Te triest voor woorden dat je je onmenselijk moet gedragen en je je in bochten moet wringen om normaal te doen . Leuk experiment regering , het volk springt door hoepels .
De gezicht is afgedekt, dus die scheve bek die ze trekken zie je gelukkig niet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 07:25 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Ik draag geen mondkapje, maar ben ook nog nergens aangesproken of gek aangekeken.
Het kan ook een perceptie zijn.
Als je naar een winkel gaat zonder kapje op, en je gaat je afvragen of mensen gek naar je gaan kijken, ga je dat vaak ook zo ervaren.
Overigens niet persoonlijk naar jou toe bedoelt.
Ouw me ogequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:57 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
De gezicht is afgedekt, dus die scheve bek die ze trekken zie je gelukkig niet.
Ik heb ook nog geen mondkapje opgedaan naar de supermarkt, ze zeiden er niets van. Zag verder ook niemand met een mondkapje op, alleen de kassičre. De winkels mogen het wel verplichten, maar er staat nog niets op de deuren aangegeven, dus denk dat het nog niet zo ver is. Voor die algehele plicht moet de regelgeving ook nog worden aangepast geloof ik.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 07:25 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Ik draag geen mondkapje, maar ben ook nog nergens aangesproken of gek aangekeken.
Als je naar een winkel gaat zonder kapje op, en je gaat je afvragen of mensen gek naar je gaan kijken, ga je dat vaak ook zo ervaren.
Ik ben 1 keer aangesproken door een man in de supermarkt die vond dat ik te dicht op hem stond in de rij wat niet zo was dus ik zei dat hij zich niet zo aan moest stellen .quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 07:25 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Lekker contactgestoord antwoord ook. Laat ze lekker, als iemand afstand van mij wilt prima - pandemie of niet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:55 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik ben 1 keer aangesproken door een man in de supermarkt die vond dat ik te dicht op hem stond in de rij wat niet zo was dus ik zei dat hij zich niet zo aan moest stellen .
Hij was contactgestoord als hij in zijn angst gaat piepen dat iemand te dichtbij komt als die ver van hem afstaat .quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:35 schreef illusions het volgende:
[..]
Lekker contactgestoord antwoord ook. Laat ze lekker, als iemand afstand van mij wilt prima - pandemie of niet.
0 respect heb je. Bah.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:55 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik ben 1 keer aangesproken door een man in de supermarkt die vond dat ik te dicht op hem stond in de rij wat niet zo was dus ik zei dat hij zich niet zo aan moest stellen .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |