Toegegeven, ik ben vroeger meerdere malen naar kraakfeesten geweest, want zulke feesten kunnen nogal tof zijn, maar als ik daar iets heb geleerd is het wel dat je uit de buurt moet blijven zulke types, want de betweterigheid druipt er over het algemeen van af.quote:Op zondag 17 januari 2021 20:51 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Blanke met dreadlocksvertrouw ik voor geen meter.
Zo ziet het er vrij sneu uit voor die meneer. Maar Arie Paap is een beroepsdemonstrant en staat altijd vooraan om zelf rotzooi te schoppen. Dat kan je overigens ook op de andere foto's zien die van hem genomen zijn. Resultaat: 8 hechtingen, en hij kijkt nu al uit naar de volgende demo volgens eigen zeggen.quote:
De man deed niets anders dan vooraan staan en leuzen scanderen.quote:Op maandag 18 januari 2021 12:44 schreef MQBM het volgende:
[..]
Maar Arie Paap is een beroepsdemonstrant en staat altijd vooraan om zelf rotzooi te schoppen. ...
Ja, dat krijg je als er een paar keer gevraagd is te vertrekken en je alsnog vooraan wil staan. Hij wist de consequenties, want hij doet dit letterlijk elke demo.quote:Op maandag 18 januari 2021 20:09 schreef riazop het volgende:
[..]
De man deed niets anders dan vooraan staan en leuzen scanderen.
de knuppel erover dus...
Is dreadlocks dragen als blanke niet cultural appropriation?quote:Op zondag 17 januari 2021 20:51 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Blanke met dreadlocksvertrouw ik voor geen meter.
Nog een paar parels qua handhaving.quote:
Wat is nou precies het probleem? Als je gevraagd wordt weg te gaan, dan moet je ook niet blijven natuurlijk, want dan kan je klappen verwachten.quote:Op maandag 25 januari 2021 13:22 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Nog een paar parels qua handhaving.
[ twitter ]
De politie is je beste vriend.. uche uche!
Ridiculousquote:Op maandag 25 januari 2021 13:22 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
[ twitter ]
Gelijk hebben ze het is hun leven en vrijheid die op het spel staanquote:
Jochie krijgt precies waarom hij daar is. En dan weer filmpjes posten en likes krijgen. Lekker social media geilquote:Op maandag 25 januari 2021 13:22 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
[ twitter ]
Weer veilig binnen gebleven om te kijken hoe anderen het vuile werk opknapten zeker?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |