Een maat van mij woont tegenwoordig samen met een vriend van hem. Die vriend is vegan en die vriend kookt.quote:Op zondag 30 augustus 2020 16:53 schreef bitterbal het volgende:
klopt zilverberk. Heb nog niet echt vriendelijke vegans meegemaakt
maar dan eten ze beiden vegan?quote:Op zondag 30 augustus 2020 16:55 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Een maat van mij woont tegenwoordig samen met een vriend van hem. Die vriend is vegan en die vriend kookt.Gaat prima.
Ja, tenzij de niet-vegan een pan op t gas zet en effe een stukje vlees bakt. En daar wordt niet rot over gedaan.quote:
Das wel tof. heb altij beetje vooroordeel dat ze wat militant zijnquote:Op zondag 30 augustus 2020 16:57 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ja, tenzij de niet-vegan een pan op t gas zet en effe een stukje vlees bakt. En daar wordt niet rot over gedaan.
Naja het is natuurlijk een overtuiging waar ze hun levensstijl op hebben aangepast en mijn ervaring is dat ze graag anderen ook daarvan overtuigen. Net als mensen met andere sterke overtuigingen trouwensquote:Op zondag 30 augustus 2020 16:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Das wel tof. heb altij beetje vooroordeel dat ze wat militant zijn
ja dit.quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naja het is natuurlijk een overtuiging waar ze hun levensstijl op hebben aangepast en mijn ervaring is dat ze graag anderen ook daarvan overtuigen. Net als mensen met andere sterke overtuigingen trouwens
quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:01 schreef CherryLips het volgende:
Net even nog naar de MM gelopen.
[ afbeelding ]
Nou nee, het was er drukquote:
dus niet naar binnen?quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou nee, het was er drukAllemaal scholieren die nog een laatste dag van hun vrijheid genieten ofzo. Of nog lastminute een laptop nodig hadden.
Omdat ik een toetsenbord en muis wel eerst wil zien als het kan.quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoeft ook niet toch als het te druk is. waarom besteld je niet online?
Ah oke. morgen zal het vast beter zijnquote:Op zondag 30 augustus 2020 17:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat ik een toetsenbord en muis wel eerst wil zien als het kan.
Mijn ervaring is dat ze soms militant zijn en soms niet.quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naja het is natuurlijk een overtuiging waar ze hun levensstijl op hebben aangepast en mijn ervaring is dat ze graag anderen ook daarvan overtuigen. Net als mensen met andere sterke overtuigingen trouwens
quote:Op zondag 30 augustus 2020 16:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hij weet nog niet dat ik mij eigenlijk als snack identificeer
Wat is dit voor duivels gebrabbel.quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:21 schreef bitterbal het volgende:
hij heeft het nu over oesterzwambitterballen
Veganquote:Op zondag 30 augustus 2020 17:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat is dit voor duivels gebrabbel.
Zit je nou tijdens de date te FOK!ken?quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:21 schreef bitterbal het volgende:
gek zegquote:Op zondag 30 augustus 2020 17:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zit je nou tijdens de date te FOK!ken?
je wandeldatefiguur?quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:21 schreef bitterbal het volgende:
kunstenaarquote:Op zondag 30 augustus 2020 17:30 schreef Koen66 het volgende:
waar moet ik in godesnaam Bansky van kennen
Het vertekent natuurlijk ook, want de vegans zonder bekeringsdrang hoor je niet zoveel van.quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Echt waar haal je ze allemaal vandaanquote:Op zondag 30 augustus 2020 17:21 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Echt waar haal je ze allemaal vandaan![]()
quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee
een vegan match uit rotterdam
Voel ik me tenminste wel weer een beetje normaalquote:
Ja stond niet in zijn profiel ;Pquote:Op zondag 30 augustus 2020 17:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]ga je daar serieus op in als vlees-verslindster
waarom voelt een kunstenaar zich geroepen Europa te voorzien van nog meer illegale "vluchtelingen"quote:
Ze gaat gewoon zijn been afhakken en het hem dwingen zelf op te etenquote:Op zondag 30 augustus 2020 17:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]ga je daar serieus op in als vlees-verslindster
Ja banksy is tegen onrecht :pquote:Op zondag 30 augustus 2020 17:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
waarom voelt een kunstenaar zich geroepen Europa te voorzien van nog meer illegale "vluchtelingen"
dan moet ie ze in z'n mansion opvangen ipv afleveren bij landenquote:
Gaat om die boot toch?quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan moet ie ze in z'n mansion opvangen ipv afleveren bij landen
yep, maar die boot zet ze ongetwijfeld gewoon af in een of andere Europese havenquote:
Dat denk ik wel ja maar e laten verzuipen is ook weer zo watquote:Op zondag 30 augustus 2020 17:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, maar die boot zet ze ongetwijfeld gewoon af in een of andere Europese haven
Fun fact: het publiek bij de Backstreet Boys is aggressiever dan dat bij het gemiddelde metalconcert.quote:
Heeft waarschijnlijk ook met het IQ te maken...quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Fun fact: het publiek bij de Backstreet Boys is aggressiever dan dat bij het gemiddelde metalconcert.![]()
vind het er toch wat agressief uitzien hoorquote:Op zondag 30 augustus 2020 17:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Heeft waarschijnlijk ook met het IQ te maken...![]()
Wat, de kerels zijn te dom om te slaan?quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Heeft waarschijnlijk ook met het IQ te maken...![]()
ze zijn opgepikt voor de kust van Libie, als ze niet willen verzuipen had ie ze prima daarheen terug kunnen brengenquote:Op zondag 30 augustus 2020 17:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat denk ik wel ja maar e laten verzuipen is ook weer zo wat
jawel hoor, weinig gedaan en dat was precies de bedoelingquote:Op zondag 30 augustus 2020 17:38 schreef Amarantha het volgende:
Iedereen hier een fijn weekend gehad?
bij de wie?quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:07 schreef bitterbal het volgende:
Rotterdammer zijn en dan nog niet bij de palmboompjes geweest zijn
zoals altijd te kort..quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:38 schreef Amarantha het volgende:
Iedereen hier een fijn weekend gehad?
Juist niet. De metalheads zijn juist slimmer dan de BSB-bakvissenquote:Op zondag 30 augustus 2020 17:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat, de kerels zijn te dom om te slaan?
Valt mee als je er naast staat hoor. Sowieso raapt 99% van de lui in de pit elkaar op als er eentje wel onderuit gaat en meer dan een verstuikte enkel of een per ongeluk opgelopen bloedneus heb ik niet meegemaakt.quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vind het er toch wat agressief uitzien hoor
Grapjas.quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Juist niet. De metalheads zijn juist slimmer dan de BSB-bakvissen
En waarom is het nou leuk?quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Valt mee als je er naast staat hoor. Sowieso raapt 99% van de lui in de pit elkaar op als er eentje wel onderuit gaat en meer dan een verstuikte enkel of een per ongeluk opgelopen bloedneus heb ik niet meegemaakt.
Gewoon even een foto met een goed pak spareribs sturen, dan blokt die je tenminste gelijk.quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:41 schreef bitterbal het volgende:
maar hij stelt niet echt vragen terug
Oh over je berichtje trouwens (ik kon even niet reageren). Ik snap dat je meer duidelijkheid wil.quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:41 schreef bitterbal het volgende:
--> deinstall Tinderquote:Op zondag 30 augustus 2020 17:41 schreef bitterbal het volgende:
ja het is frisjesquote:Op zondag 30 augustus 2020 17:42 schreef Amarantha het volgende:
Shit verwarming mag alweer bijna aan.
ik zeg 'next'quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:41 schreef bitterbal het volgende:
Ik ben fokking serieusquote:
In de pit staan? Geen idee, beetje de lompe hork uithangen I guess. Ik sta er meestal achter, relaxed naar de muziek luisteren.quote:
Ik probeer ook de pits zo veel mogelijk te omzeilen.quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In de pit staan? Geen idee, beetje de lompe hork uithangen I guess. Ik sta er meestal achter, relaxed naar de muziek luisteren.
Ik ben wel vaker brilbewaker geweest nu je het zegt.quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik probeer ook de pits zo veel mogelijk te omzeilen.
Vooral omdat ik niet zonder bril kan..
De laatste keer kon ik 2 mobiele telefoons oprapen.quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vooral omdat ik niet zonder bril kan..
hou op!!quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Denk dat het nu echt voorbij is met de zomer.
quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben wel vaker brilbewaker geweest nu je het zegt.
nou ik hoop het nietquote:Op zondag 30 augustus 2020 17:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Denk dat het nu echt voorbij is met de zomer.
Je zult toch een keer naar binnen toe moeten om aan het bandenreglement te voldoen.quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:44 schreef Bos81 het volgende:
quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je zult toch een keer naar binnen toe moeten om aan het bandenreglement te voldoen.
Ook die zullen best wel uit de broeken vallen bij pits. Al denk ik dat dat wel eerder gebeurd bij crowdsurfen..quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De laatste keer kon ik 2 mobiele telefoons oprapen.
Dat doe ik tussen de acts door...quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je zult toch een keer naar binnen toe moeten om aan het bandenreglement te voldoen.
Dat laatste mag volgen mij op geen enkel festival meer.quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ook die zullen best wel uit de broeken vallen bij pits. Al denk ik dat dat wel eerder gebeurd bij crowdsurfen..
PANIEK!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:50 schreef bitterbal het volgende:
Over pits gesproken. mijn pitten zijn op
Jij hebt anders pit genoegquote:Op zondag 30 augustus 2020 17:50 schreef bitterbal het volgende:
Over pits gesproken. mijn pitten zijn op
Vooral als Mojo de organisator is, mag het niet idd.quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat laatste mag volgen mij op geen enkel festival meer.
Neuh, de brillen die ik wel eens bij me gehouden heb, waren niet zo sterk.quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bij mijn zijn de ogen zo slecht, dat zonder bril de pit in te gaan, niet echt een aanrader is.
Daarnaast ga ik meestal naar metal-optredens , waar pits meestal niet voorkomen...
Dat weet je omdat er ooit eentje brak.??quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh, de brillen die ik wel eens bij me gehouden heb, waren niet zo sterk.
Thermo-ondergoed aan, berenvelletje over je jas, 6 paar sokken en klaar.quote:
Och, na zelf ruim 25 jaar brildragend te zijn geweest, kan je wel redelijk inschatten hoe blind iemand is zonder.quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat weet je omdat er ooit eentje brak.??![]()
![]()
![]()
Dat is wel zo ja...quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, na zelf ruim 25 jaar brildragend te zijn geweest, kan je wel redelijk inschatten hoe blind iemand is zonder.
Ga je met d'r as op stap?quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:44 schreef Koen66 het volgende:
leuk plannetje wordt toch duurder... mijn ma is morgen jarig en we wilden d'r as zaterdag meenemen om te lunchen in Hoek v Holland.
Zijn cadeaubonnen die ik nog had liggen maar 1 ipv de verwachtte 2 jaar geldig
k heb weer pitjesquote:Op zondag 30 augustus 2020 17:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Thermo-ondergoed aan, berenvelletje over je jas, 6 paar sokken en klaar.
quote:Op zondag 30 augustus 2020 18:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
salpicon met zonnebloempittenpanko?
kom er aanquote:Op zondag 30 augustus 2020 18:09 schreef Bos81 het volgende:
Hier pasta met gehaktballen in tomatensaus en champignons
Gelukkig maar, crisis voorkomen.quote:
geen flauw ideequote:
Hoop dat het goed smaaktquote:Op zondag 30 augustus 2020 18:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
geen flauw idee
aantal restaurants doet hier afhaal dagschotels voor niet heel duur. Dus stuurde net appje naar een van die restaurants, betaal via een tikkie. Stap zo op de fiets, klop op de zijdeur en neem een zakje in ontvangst.
Normaliter wel hoor. Op FB staat ook altijd wel wat ze die dag hebben bij degenen die er aan doen. Heb alleen niet gekekenquote:
Groentebouillonnetje met opgebakken croutons en een uitgebakken biefstukje.quote:Op zondag 30 augustus 2020 18:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Normaliter wel hoor. Op FB staat ook altijd wel wat ze die dag hebben bij degenen die er aan doen. Heb alleen niet gekeken
niks mis met een goeie choucroutequote:Op zondag 30 augustus 2020 18:25 schreef Bos81 het volgende:
Laat de zuurkool je dan maar smaken Frantic..
stelletje voedselbarbaren hierquote:Op zondag 30 augustus 2020 18:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Groentebouillonnetje met opgebakken croutons en een uitgebakken biefstukje.
Pasta mongole huehue.quote:Op zondag 30 augustus 2020 18:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
stelletje voedselbarbaren hier
nee hoor. pasta vongole jongens
joh? Hier ook.quote:Op zondag 30 augustus 2020 18:41 schreef Amarantha het volgende:
Shit FOK! was weer even een minuut down.
Dat is toch gewoon prima temperatuur voor binnen.quote:
Nu ook hoorquote:Op zondag 30 augustus 2020 19:10 schreef CherryLips het volgende:
Als het in april 21 graden is loopt iedereen in korte broek en t-shirt.
Badjas en dekentje maar dat heb ik bijna altijd haha, heeft weinig met temperatuur te maken.quote:Op zondag 30 augustus 2020 19:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dan zou ik wel een vestje aantrekken.
ja zie je gelijk hoeveel gekkies er wel niet rondlopenquote:Op zondag 30 augustus 2020 19:10 schreef CherryLips het volgende:
Als het in april 21 graden is loopt iedereen in korte broek en t-shirt.
quote:Op zondag 30 augustus 2020 19:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zie je gelijk hoeveel gekkies er wel niet rondlopen
Hele weekend gordijnen dicht heeft ook niet echt geholpen denk ikquote:Op zondag 30 augustus 2020 19:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hier ook maar weet er dan toch nog 1 graadje bij te snoepen
Dit, meestal op 19-19,5.quote:Op zondag 30 augustus 2020 19:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zet verwarming eigenlijk nooit hoger dan 20.
Ja ik ook maar als ik visite heb doe ik vaak wel even iets hoger want ik heb een paar jankerds tussen mijn vrienden.quote:
Jep.quote:Op zondag 30 augustus 2020 19:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik ook maar als ik visite heb doe ik vaak wel even iets hoger want ik heb een paar jankerds tussen mijn vrienden.
Alsof jij niet in minirok rondparadeert.quote:Op zondag 30 augustus 2020 19:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zie je gelijk hoeveel gekkies er wel niet rondlopen
k heb altijd standje seniorquote:Op zondag 30 augustus 2020 19:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik ook maar als ik visite heb doe ik vaak wel even iets hoger want ik heb een paar jankerds tussen mijn vrienden.
40-45 gradenquote:
dit ja.. trek wel een trui aan als ik 't koud zou hebben.quote:Op zondag 30 augustus 2020 19:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Lang leve dekentjes.quote:Op zondag 30 augustus 2020 19:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dit ja.. trek wel een trui aan als ik 't koud zou hebben.
bij 21 graden ga ik ook al praktisch in mn korte broek zitten want warm..
ja liggen hier ook wel in een hoek van de bank.quote:Op zondag 30 augustus 2020 19:35 schreef Amarantha het volgende:
En pantoffels maar ik heb geen chille pantoffels hier liggen.
Ja weet niet, de enige persoon die ik ken die dat gebruikt is ergens in de 60.quote:
niet als mijn lief ze draagt. Maar goed, haar staat alles.quote:Op zondag 30 augustus 2020 19:53 schreef UitStraling het volgende:
Pantoffels zijn de meest a-seksuele uitvinding ooit wel
Pantoffels zijn echt levensreddend in de winter.quote:Op zondag 30 augustus 2020 19:53 schreef UitStraling het volgende:
wooooooooooooooooooooooow lekker bezig weerquote:Op zondag 30 augustus 2020 19:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja weet niet, de enige persoon die ik ken die dat gebruikt is ergens in de 60.
Klopt. Helemaal van die berensloffen.quote:Op zondag 30 augustus 2020 19:53 schreef UitStraling het volgende:
Ja ik kan het ook niet helpen.quote:Op zondag 30 augustus 2020 19:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wooooooooooooooooooooooow lekker bezig weer
Ik heb nu zombiesloffen.quote:Op zondag 30 augustus 2020 19:54 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Klopt. Helemaal van die berensloffen.
Gelukkig kunnen ze uit.
Een kaal hoofd ook?quote:Op zondag 30 augustus 2020 19:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
niet als mijn lief ze draagt. Maar goed, haar staat alles.
Pics?quote:Op zondag 30 augustus 2020 19:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb nu zombiesloffen.Maar zijn beetje kapot aan het gaan.
quote:Op zondag 30 augustus 2020 19:56 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heb ik haha. Gekregen met kerst.
met bloed?quote:Op zondag 30 augustus 2020 19:56 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 augustus 2020 19:56 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Ja binnen. Alleen als ik moe en kouwelijk ben gaat ie hoger. Buiten heb ik liever wat hoger.quote:Op zondag 30 augustus 2020 19:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
zodat je je zaakje van onder en van boven tegelijk kan bekijken?quote:Op zondag 30 augustus 2020 20:04 schreef UitStraling het volgende:
Spiegelpantoffels, bestaan die al?
Ja bijvoorbeeld, inspectie.quote:Op zondag 30 augustus 2020 20:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zodat je je zaakje van onder en van boven tegelijk kan bekijken?
quote:Op zondag 30 augustus 2020 20:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee, ben wel lui maar ben ik altijd hehe.
quote:Op zondag 30 augustus 2020 20:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee, ben wel lui maar ben ik altijd hehe.
wat houd je tegen?quote:Op zondag 30 augustus 2020 20:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
k wil echt heeeel graag mijn bed in
Maar dat wil jij volgens mij altijd?quote:Op zondag 30 augustus 2020 20:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
das Gerrie tochquote:Op zondag 30 augustus 2020 20:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar dat wil jij volgens mij altijd?
Gewoon op blote voeten in huisquote:Op zondag 30 augustus 2020 19:53 schreef UitStraling het volgende:
hmm wel vaak ja maar nu toch wel heel graagquote:Op zondag 30 augustus 2020 20:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar dat wil jij volgens mij altijd?
's avonds een vent..quote:Op zondag 30 augustus 2020 20:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Te vroeg. midden in de nacht wakker
doe eens liefquote:Op zondag 30 augustus 2020 20:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik ben gewoon lui geboren man.
Ik ook wel eigenlijk, after dinnerdip ofzoquote:Op zondag 30 augustus 2020 20:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Hmm, als het echt koud is heb ik dan nog wel eens sokken aan.quote:Op zondag 30 augustus 2020 20:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is zo koud in de herfst en winter.
:x aromat is wel echt oldskoolquote:Op zondag 30 augustus 2020 20:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja op aromat haten... dat kan echt niet
Ja klopt.quote:Op zondag 30 augustus 2020 20:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja op aromat haten... dat kan echt niet
307?quote:Op zondag 30 augustus 2020 20:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
bel roelvinkje op?
kom m'n 307 wassen :p?
Ze kan beter mijn paarse scheurijzer komen poetsenquote:
Truequote:Op zondag 30 augustus 2020 20:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze kan beter mijn paarse scheurijzer komen poetsen
zo is die altijdquote:Op zondag 30 augustus 2020 20:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja
bij @:ltvdk niet. uiteraard. de ransbak.
Bij mij ook gewoon hoor, met je smerige praatjesquote:
Mijn paarse godinquote:Op zondag 30 augustus 2020 20:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja
bij @:ltvdk niet. uiteraard. de ransbak.
Zijn meestal de vrouwen die dit doen toch?quote:Op zondag 30 augustus 2020 20:18 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Gebruik jij een betere voor de jouwe dan?
Oh, dat loop ik te verzaken.quote:Op zondag 30 augustus 2020 20:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn meestal de vrouwen die dit doen toch?
Ik en vieze praatjes?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de mijne achter die mercedes![]()
quote:Op zondag 30 augustus 2020 20:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
de mijne achter die mercedes
[..]
[ afbeelding ]
de mijne achter die mercedes
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de mijne achter die mercedes
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
misschien wel een range roverquote:Op zondag 30 augustus 2020 20:22 schreef FranticDJ het volgende:
Die mercedes was de vorige keer de aflosauto
ben benieuwd wat ze morgen komen brengen..
[..]Je bent net zo'n Instamodel die heel enthousiast d'r kunstwerk laat zien maar er voor zorgt dat ze er voornamelijk zelf goed opstaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de mijne achter die mercedes
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Oh was alweer vergeten dat dat bestaat.quote:Op zondag 30 augustus 2020 20:23 schreef Koen66 het volgende:
Zin in iets leuks? Bekijk een van onze lollige, gekke, spannende, interessante of sexy items
Kun je uitzetten hequote:Op zondag 30 augustus 2020 20:23 schreef Koen66 het volgende:
Zin in iets leuks? Bekijk een van onze lollige, gekke, spannende, interessante of sexy items
ja sta er echt op mn paasbest opquote:Op zondag 30 augustus 2020 20:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je bent net zo'n Instamodel die heel enthousiast d'r kunstwerk laat zien maar er voor zorgt dat ze er voornamelijk zelf goed opstaat
Je kan ook op een Lada rekenen, valt het altijd mee waarmee ze komen aanzetten...quote:
Daar was ik dus naar opzoek voor erbij en vakanties.quote:
die heeft europcar nietquote:Op zondag 30 augustus 2020 20:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je kan ook op een Lada rekenen, valt het altijd mee waarmee ze komen aanzetten...
' voor erbij'quote:Op zondag 30 augustus 2020 20:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Daar was ik dus naar opzoek voor erbij en vakanties.
Maar wat zijn dat slechte auto’s, echt verschrikkelijk met oude rover blokken.
ik log aan vanaf een andere pc en dan is het er weerquote:Op zondag 30 augustus 2020 20:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh was alweer vergeten dat dat bestaat.
Gewoon voor een Jeep Grand Cherokee of Alfa Stelvio gaan danquote:Op zondag 30 augustus 2020 20:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Daar was ik dus naar opzoek voor erbij en vakanties.
Maar wat zijn dat slechte auto’s, echt verschrikkelijk met oude rover blokken.
bij Alfa vind ik het zo jammer dat er voor nog een kenteken op moetquote:Op zondag 30 augustus 2020 20:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon voor een Jeep Grand Cherokee of Alfa Stelvio gaan dan
Jij wil een huis 'voor erbij' kopenquote:
Ja, voor al haar Tinder dates. Hoeven ze niet meer met de trein te komen...quote:
ja zelfs zo'n kleintje is al te grootquote:Op zondag 30 augustus 2020 20:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
bij Alfa vind ik het zo jammer dat er voor nog een kenteken op moet
Is niet de eerste Alfa die dat probleem heeftquote:Op zondag 30 augustus 2020 20:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
bij Alfa vind ik het zo jammer dat er voor nog een kenteken op moet
quote:Op zondag 30 augustus 2020 20:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, voor al haar Tinder dates. Hoeven ze niet meer met de trein te komen...
quote:Op zondag 30 augustus 2020 20:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja zelfs zo'n kleintje is al te groot
Of om de restanten op te ruimen zodat dat de politie in haar eigen huis niets kan vinden.quote:Op zondag 30 augustus 2020 20:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, voor al haar Tinder dates. Hoeven ze niet meer met de trein te komen...
bad met zoutzuurquote:Op zondag 30 augustus 2020 20:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of om de restanten op te ruimen zodat dat de politie in haar eigen huis niets kan vinden.
Ordinairquote:Op zondag 30 augustus 2020 20:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
zin.......................................
Volzinnen moet jij nog leren maken duidelijk.quote:Op zondag 30 augustus 2020 20:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
zin.......................................
Nee dat is haagsDjustinquote:Op zondag 30 augustus 2020 20:32 schreef mschol het volgende:
[..]
Volzinnen moet jij nog leren maken duidelijk.
KOM DANquote:Op zondag 30 augustus 2020 20:32 schreef mschol het volgende:
[..]
Volzinnen moet jij nog leren maken duidelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |