Een maat van mij woont tegenwoordig samen met een vriend van hem. Die vriend is vegan en die vriend kookt.quote:Op zondag 30 augustus 2020 16:53 schreef bitterbal het volgende:
klopt zilverberk. Heb nog niet echt vriendelijke vegans meegemaakt
maar dan eten ze beiden vegan?quote:Op zondag 30 augustus 2020 16:55 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Een maat van mij woont tegenwoordig samen met een vriend van hem. Die vriend is vegan en die vriend kookt.Gaat prima.
Ja, tenzij de niet-vegan een pan op t gas zet en effe een stukje vlees bakt. En daar wordt niet rot over gedaan.quote:
Das wel tof. heb altij beetje vooroordeel dat ze wat militant zijnquote:Op zondag 30 augustus 2020 16:57 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ja, tenzij de niet-vegan een pan op t gas zet en effe een stukje vlees bakt. En daar wordt niet rot over gedaan.
Naja het is natuurlijk een overtuiging waar ze hun levensstijl op hebben aangepast en mijn ervaring is dat ze graag anderen ook daarvan overtuigen. Net als mensen met andere sterke overtuigingen trouwensquote:Op zondag 30 augustus 2020 16:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Das wel tof. heb altij beetje vooroordeel dat ze wat militant zijn
ja dit.quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naja het is natuurlijk een overtuiging waar ze hun levensstijl op hebben aangepast en mijn ervaring is dat ze graag anderen ook daarvan overtuigen. Net als mensen met andere sterke overtuigingen trouwens
quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:01 schreef CherryLips het volgende:
Net even nog naar de MM gelopen.
[ afbeelding ]
Nou nee, het was er drukquote:
dus niet naar binnen?quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou nee, het was er drukAllemaal scholieren die nog een laatste dag van hun vrijheid genieten ofzo. Of nog lastminute een laptop nodig hadden.
Omdat ik een toetsenbord en muis wel eerst wil zien als het kan.quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoeft ook niet toch als het te druk is. waarom besteld je niet online?
Ah oke. morgen zal het vast beter zijnquote:Op zondag 30 augustus 2020 17:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat ik een toetsenbord en muis wel eerst wil zien als het kan.
Mijn ervaring is dat ze soms militant zijn en soms niet.quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naja het is natuurlijk een overtuiging waar ze hun levensstijl op hebben aangepast en mijn ervaring is dat ze graag anderen ook daarvan overtuigen. Net als mensen met andere sterke overtuigingen trouwens
quote:Op zondag 30 augustus 2020 16:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hij weet nog niet dat ik mij eigenlijk als snack identificeer
Wat is dit voor duivels gebrabbel.quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:21 schreef bitterbal het volgende:
hij heeft het nu over oesterzwambitterballen
Veganquote:Op zondag 30 augustus 2020 17:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat is dit voor duivels gebrabbel.
Zit je nou tijdens de date te FOK!ken?quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:21 schreef bitterbal het volgende:
gek zegquote:Op zondag 30 augustus 2020 17:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zit je nou tijdens de date te FOK!ken?
je wandeldatefiguur?quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:21 schreef bitterbal het volgende:
kunstenaarquote:Op zondag 30 augustus 2020 17:30 schreef Koen66 het volgende:
waar moet ik in godesnaam Bansky van kennen
Het vertekent natuurlijk ook, want de vegans zonder bekeringsdrang hoor je niet zoveel van.quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Echt waar haal je ze allemaal vandaanquote:Op zondag 30 augustus 2020 17:21 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Echt waar haal je ze allemaal vandaan![]()
quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee
een vegan match uit rotterdam
Voel ik me tenminste wel weer een beetje normaalquote:
Ja stond niet in zijn profiel ;Pquote:Op zondag 30 augustus 2020 17:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]ga je daar serieus op in als vlees-verslindster
waarom voelt een kunstenaar zich geroepen Europa te voorzien van nog meer illegale "vluchtelingen"quote:
Ze gaat gewoon zijn been afhakken en het hem dwingen zelf op te etenquote:Op zondag 30 augustus 2020 17:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]ga je daar serieus op in als vlees-verslindster
Ja banksy is tegen onrecht :pquote:Op zondag 30 augustus 2020 17:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
waarom voelt een kunstenaar zich geroepen Europa te voorzien van nog meer illegale "vluchtelingen"
dan moet ie ze in z'n mansion opvangen ipv afleveren bij landenquote:
Gaat om die boot toch?quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan moet ie ze in z'n mansion opvangen ipv afleveren bij landen
yep, maar die boot zet ze ongetwijfeld gewoon af in een of andere Europese havenquote:
Dat denk ik wel ja maar e laten verzuipen is ook weer zo watquote:Op zondag 30 augustus 2020 17:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, maar die boot zet ze ongetwijfeld gewoon af in een of andere Europese haven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |