Misschien moet je er wat meer moeite in steken. Tegenwoordig halen mensen echt alles uit hun iPhone.quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol! We maken wel eens filmpjes maar niet echt youtube waardig.
Dat is een heel andere Floortje Dressing idd.quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit al bijna een half jaar thuis
2 maandenquote:Op zondag 30 augustus 2020 12:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit al bijna een half jaar thuis
Als ik ziek word bedoel je? Dan heb ik sowieso wel een probleem. Maar vergoed dan ook mijn zorgverzekering niets?quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Snap ik.![]()
Je hebt alleen wel echt een probleem als je in Albanië tegen corona aanloopt, LiesjeJe reisverzekering vergoedt dan niks.
negeren reisadvies dit datquote:Op zondag 30 augustus 2020 12:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als ik ziek word bedoel je? Dan heb ik sowieso wel een probleem. Maar vergoed dan ook mijn zorgverzekering niets?
“Als u op reis gaat naar een gebied waarvoor op de datum van vertrek, vanwege een uitbraak van het coronavirus, een oranje of rood reisadvies geldt, dan biedt de reisverzekering geen dekking voor kosten die het gevolg zijn van een besmetting met corona.”quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als ik ziek word bedoel je? Dan heb ik sowieso wel een probleem. Maar vergoed dan ook mijn zorgverzekering niets?
Tja kutzooi. Heb het idee dat ik hier meer risico loop dan daar, ik kan lekker de hele week kinderen knuffelen die weet ik veel waar zijn geweest.quote:
Vloertje Sladressingquote:Op zondag 30 augustus 2020 12:10 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Dat is een heel andere Floortje Dressing idd.
quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
“Als u op reis gaat naar een gebied waarvoor op de datum van vertrek, vanwege een uitbraak van het coronavirus, een oranje of rood reisadvies geldt, dan biedt de reisverzekering geen dekking voor kosten die het gevolg zijn van een besmetting met corona.”
Ik heb hier 35 (not kidding) aan a4'tjes naast me liggen met verklaringen enzo omdat ik voor m'n werk ga reizen. Zodat verzekeringen alles dekken enzo.quote:
Ik snap dat gevoel helemaal. Ik zat een paar dagen geleden nog te overwegen om Duitsland te annuleren en toch naar Boedapest te gaan. Maar goed, Hongarije doet overmorgen de grenzen dicht, dus het kan sowieso nietquote:
insert bedum-tss.jpgquote:Op zondag 30 augustus 2020 12:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij wil heel veel maar doet niets.
Ik wil naar Londen. Dat is mijn Albaantje.quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij wil heel veel maar doet niets.
Het begint gewoon echt te knagen nu, op zo'n manier dat ik er echt last van heb. Ik heb ook geen rijbewijs en auto he? Dus even Duitsland is ook geen optie, Of naja dan moet ik uuuuren met de trein, kan ik net zo goed even vliegen. Gaat het niet goed in Hongarije?quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik snap dat gevoel helemaal. Ik zat een paar dagen geleden nog te overwegen om Duitsland te annuleren en toch naar Boedapest te gaan. Maar goed, Hongarije doet overmorgen de grenzen dicht, dus het kan sowieso niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |