Ah, is dat de gedachte. Ok, nooit begrepen, dank.quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:34 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
[..]
Dat is gewoon fatsoen en zorg je ervoor dat zij jou eerder benaderen dan politie wanneer er (geluids)overlast is. Beetje rekening houden met elkaar.
Als je zo reageert, snap ik heel goed dat mensen gaan bellen. Volgens mij ben je echt een heel nare buur, zonder enige vorm van empathie en zelfinzicht, waardoor je kritiek op jouw gedrag niet kan hebben. Ik ben heel erg blij dat ik niet naast je woon.quote:Op zondag 30 augustus 2020 11:02 schreef MrStock het volgende:
[..]
Goh ben jij toevallig die buren ofzo. Het komt nooit voor dat je bezoek ontvangt in de zomer of dat er een feestje is? Oh wacht, daar moet je vrienden voor hebben of familie die jou nog wil zien
Rt.quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:44 schreef DW457 het volgende:
[..]
Als je zo reageert, snap ik heel goed dat mensen gaan bellen. Volgens mij ben je echt een heel nare buur, zonder enige vorm van empathie en zelfinzicht, waardoor je kritiek op jouw gedrag niet kan hebben. Ik ben heel erg blij dat ik niet naast je woon.
Ja dit kan dus echt niet meer he.quote:
quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:48 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Ja dit kan dus echt niet meer he.
Ten eerste zit je niet op Twitter. Ten tweede hebben we nu duimpjes.
Mijn ervaring is eigenlijk dat ze dat wel doen.quote:Op zondag 30 augustus 2020 11:51 schreef fotostarter het volgende:
Meldkamer gaat niemand bellen.
#fake
Wat een importreactiequote:
quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:23 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Wat een importreactie![]()
In onze samenleving kunnen we elkaar gewoon aanspreken op dit soort zaken zonder meteen aggressief te worden.
Muisstil zijn moet niet, maar als iemand aangeeft last van te hebben van het geluid wat je buiten maakt dan zou je kunnen proberen om je daarin te verplaatsen. Dat doe je niet want jij hebt geen last van andermans geluid. Door te vragen wat voor gezeur je er mee kan krijgen wek je de indruk dat je niet van plan bent om je aan te passen voor een ander. Hoogstens als het "gezeur" je meer gaat kosten dan je lief is.quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:20 schreef MrStock het volgende:
Ok, algemene tendens is dus dat het muisstil moet zijn in de avonden van een weekend. Weet ik voldoende
Als TS zelf een keer gebeld heeft of aangifte gedaan heeft of hij het zelf een keer gegeven heeft dan staat het gewoon bij hun in het systeem.quote:
Je hebt gelijk. Sorryquote:Op zondag 30 augustus 2020 12:56 schreef Megumi het volgende:
[..]
Mijn ervaring is eigenlijk dat ze dat wel doen.
Een telefoonnummer dat voor een aangifte of andere gebeurtenis is opgegeven mag niet zomaar voor andere doeleinden worden gebruikt.quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:53 schreef Tinos85 het volgende:
Als TS zelf een keer gebeld heeft of aangifte gedaan heeft of hij het zelf een keer gegeven heeft dan staat het gewoon bij hun in het systeem.
Als TS zijn telefoonnummer ooit gegeven heeft staat dat gewoon in het politiesysteem en kunnen ze dat gewoon gebruiken natuurlijk. Ts staat op een adres ingeschreven bij de gemeente, op dat adres komt een overlastmelding binnen (alweer). Dan kijken ze in hun systeem en zien ze TS zijn telefoonnummer. Waarom zouden ze dat niet mogen gebruiken om TS te bellen?quote:Op zondag 30 augustus 2020 22:15 schreef Fred2 het volgende:
[..]
Een telefoonnummer dat voor een aangifte of andere gebeurtenis is opgegeven mag niet zomaar voor andere doeleinden worden gebruikt.
Áls het al een echt telefoontje was, dan moet de aangever het nummer van TS aan de politie hebben gegeven.
AVGquote:Op zondag 30 augustus 2020 22:26 schreef Tinos85 het volgende:
Waarom zouden ze dat niet mogen gebruiken om TS te bellen?
Django Wagner op repeatquote:Op zondag 30 augustus 2020 15:32 schreef possetje het volgende:
Kanje een voorbeeld geven wat voor een soort muziek het was kwa stijl?
Wat doet dat er nou toequote:Op zondag 30 augustus 2020 15:32 schreef possetje het volgende:
Kanje een voorbeeld geven wat voor een soort muziek het was kwa stijl?
Welke normen zijn dat dan precies?quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:40 schreef MrStock het volgende:
Van zondag t/m donderdag gelden natuurlijk andere sociale normen..
Idd, zoek niet de grens op en hou je rustig.quote:Op zondag 30 augustus 2020 11:31 schreef Fugue het volgende:
Dat iets volgens de wet mag wil niet zeggen dat je het dan ook moet doen.
Ik mag ook de hele dag onder jouw raam Fransie Bauer draaien en een wietlucht bij je naar binnen passen, kijken of je dat ook leuk vindt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |