Ik zette er laatst m'n vraagtekens bij tegenover jou maar ik begin ook wel overtuigd te raken van Kudusquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Frustrerend als je er telkens niet aan te pas komt.
Hij is speels maar ook effectief met die speelsheid. En ik heb ook het idee dat die een versnelling hoger speeltquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind hem juist nog wat speelser dan Neres was, die was vanaf het begin al meer zakelijk en gericht op goals.
Zal nog genoeg prutwedstrijden spelen hoor, maar hij kan wel voetballen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:36 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik zette er laatst m'n vraagtekens bij tegenover jou maar ik begin ook wel overtuigd te raken van Kudus
Dat wel ja, hij is heel snel in handelen wat ik gezien heb.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hij is speels maar ook effectief met die speelsheid. En ik heb ook het idee dat die een versnelling hoger speelt
de woorden van overmars over alvarez doen nog wel pijn in mijn orenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit is gewoon klaar. Kudus op 6. Geen discussie mogelijk.
Denk niet dat het publiek snel opgewonden raakt als hij aan een rush begint.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:46 schreef PowerLoungen het volgende:
Alvarez met een Gijpfilmpje over de Cler en Bak Nielsen lol
Goed wel voor de lachspierenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk niet dat het publiek snel opgewonden raakt als hij aan een rush begint.
Tja je kan natuurlijk openbaar niet te kritisch zijn over spelers die je eigenlijk wil slijtenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
de woorden van overmars over alvarez doen nog wel pijn in mijn oren
laten we hopen dat dat het isquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:48 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tja je kan natuurlijk openbaar niet te kritisch zijn over spelers die je eigenlijk wil slijten
Over Magallan is hij toch ook gewoon eerlijk dat hij niks meer bij Ajax te zoeken heeft.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:48 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tja je kan natuurlijk openbaar niet te kritisch zijn over spelers die je eigenlijk wil slijten
Die heeft dan ook duidelijk gefaald en heeft zelfs bij de club die hem huurde niet overtuigd, dat is wat anders dan de situatie van Alvarez als je het mij vraagtquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Over Magallan is hij toch ook gewoon eerlijk dat hij niks meer bij Ajax te zoeken heeft.
Je weet pas dat ze het niet in hem zien zitten als Haggie begint over 'we steunen hem'quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:48 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een dagjesmens die het voor scc'ers gaat verklotenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |