nicequote:Op zaterdag 29 augustus 2020 06:43 schreef Karzai het volgende:
Morning, ik zit op het strand met de opkomende zon, genieten
stelletje lamzakken uh uitslapersquote:
waar zit je ?quote:
Tot 6u uitgeslapen vandaagquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 06:48 schreef crv het volgende:
[..]
stelletje lamzakken uh uitslapers
[ afbeelding ] OPSTAAN
/Jaloersquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 07:55 schreef kwiwi het volgende:
Vandaag even naar ikea, nieuw kastje voor in de keuken kopen. Heb zoveel opgeruimd en weggegooid dat m'n grote kast die de hele wand in beslag nam weg konHeerlijk, al die onnodige troep het huis uit.
op het strandquote:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 06:48 schreef crv het volgende:
[..]
stelletje lamzakken uh uitslapers
[ afbeelding ] OPSTAAN
je komt natuurlijk terugmet een hele inboedel hequote:Op zaterdag 29 augustus 2020 07:55 schreef kwiwi het volgende:
Vandaag even naar ikea, nieuw kastje voor in de keuken kopen. Heb zoveel opgeruimd en weggegooid dat m'n grote kast die de hele wand in beslag nam weg konHeerlijk, al die onnodige troep het huis uit.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 08:34 schreef Karzai het volgende:
Tis best fris, hoop wel dat het wat warmer wordt
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 06:44 schreef crv het volgende:
oeps ... TT verkloot![]()
kan een blauwe de TT fixenen een zinvolle titel bedenken
zal ik je ff wat "opwarmen"quote:
Tofquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 06:43 schreef Karzai het volgende:
Morning, ik zit op het strand met de opkomende zon, genieten
quote:
Komop jij bent DE leipe bitterbal.quote:
Ja dat denk ik wel. Maar toch.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 09:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Het wordt vast leuk! Klinkt alsof je een betere klik hebt dan met Claus
Hierna trek je een habijt aan en ga je in het klooster wonen?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 09:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat denk ik wel. Maar toch.
K doe het niet meer hoor
ja of een kat. Ben er nog niet over uitquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 09:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hierna trek je een habijt aan en ga je in het klooster wonen?
die religiegekkies mogen genadeloos hard aangepakt wordenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 09:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat een krampachtig land, verkrachting na moord na verkrachting maar oh zo bang voor een koranverbranding. Van mensen die het terecht gewoon zat zijn.
Weet niet wat daarvan moet worden.
https://www.tubantia.nl/b(...)ding-koran~ad0a12b3/
Klooster+kat.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 09:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja of een kat. Ben er nog niet over uit
Op Athos, get schiereiland/klooster waar enkel mannen mogen komen zijn zelfs de honden en katten enkel mannelijk en worden de vrouwtjes de grens over gezet dus ik neem aan van wel.quote:
Oke zal naar een zoeken waar vrouwen welkom zijn.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 09:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Op Athos, get schiereiland/klooster waar enkel mannen mogen komen zijn zelfs de honden en katten enkel mannelijk en worden de vrouwtjes de grens over gezet dus ik neem aan van wel.
Je wordt een kattenvrouwtje?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 09:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja of een kat. Ben er nog niet over uit
Nee want ik kan in 1x door naar het magazijnquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 08:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je komt natuurlijk terugmet een hele inboedel he
Lesbos.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 09:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oke zal naar een zoeken waar vrouwen welkom zijn.
ja.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 09:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je wordt een kattenvrouwtje?
Die kende je al toch?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 09:21 schreef kwiwi het volgende:
@:bitterbal gewoon er naartoe gaan met het idee dat het toch weer niks wordt. Dat heb ik met Gergely ook gedaan want ik had er eigenlijk geen zin inen toen was ik zo ontspannen dat het juist heel leuk was
Niemand, denk ikquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 09:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja maar eerste officiele date vind ik nooit leuk
Holy Monastery of St Nicholas of the Catsquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 09:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oke zal naar een zoeken waar vrouwen welkom zijn.
ja echt zon 'sollicitatie' afspraakquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 09:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ken ook niemand die dat leuk vindt nee. Het is altijd zo beladen
Kunnen we ook regelen hoorquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 09:23 schreef bitterbal het volgende:
waarom doen we het dan....
is dat uithuwelijken toch niet zo slecht
Ja, zelfs als je iemand al eerder hebt gesprokenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 09:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja echt zon 'sollicitatie' afspraak
k kan het nog afzeggenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 09:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, zelfs als je iemand al eerder hebt gesprokenAlsof je dan ineens fatsoenlijk moet gaan beoordelen wat voor vlees je in de kuip hebt.
gewoon niet daten, opgelost.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 09:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kan een mooie reeks op FOK! worden. "Help bitterbal aan een frikandel".quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 09:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geef ik een een wensenlijstje en dan ga je zoeken?
"Neuken?"quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 09:26 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon niet daten, opgelost.
gewoon man/vrouw van straat plukken en ergens random een beurt geven/nemen en verder gaan alsof er niks aan de hand is?
#nieuwenormaal?
kunnen we gelijk van die preutsheid af..
wil je niet mee als suppwortkwiwi?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 09:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee niet doenGewoon ff door de zure eerste date appel heen bijten
Dan krijgt ie twee bruine balletjes voor de prijs van éénquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 09:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wil je niet mee als suppwortkwiwi?
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 09:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan krijgt ie twee bruine balletjes voor de prijs van één
Omdat?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 09:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oeh vetquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 10:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga in een kasteel logeren
[ afbeelding ]
wanneer was het ook alwaar?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 10:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]leuke uitsmijter van mijn vakantie
Leukquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 10:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga in een kasteel logeren
[ afbeelding ]
19 min, met m’n ijsjesquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 10:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe lang moet je nu wachten?
Oh ik dacht dat je nu al vakantie had?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 10:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volgende week zondag vertrek ik.
Heb ikquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 10:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je nu al vakantie had?
Wat voor huis?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 10:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb ikMaar ik ga pas over een week weg. Komende week ook wat leuke dingen op het programma. Etentje met vrienden. Huis Doorn bezichtigen.
Oh zegt mij niksquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 10:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is het kasteel waar de Duitse keizer in ballingschap leefde na WOI
In Doornquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 10:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh zegt mij niksWaar staat dat ?
Austerlitz ben ik langsgekomen tijdens een wandeling. Mooie omgevingquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 10:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde er ook nog eens heen. En naar Austerlitz.
Ja en dat strand waar je het laatst over had, met een stukje van de Atlantikwall.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 10:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Austerlitz ben ik langsgekomen tijdens een wandeling. Mooie omgeving
Austerlitz aan het strandquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 10:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja en dat strand waar je het laatst over had, met een stukje van de Atlantikwall.leek me ook wel wat.
Wassenaarse Slag? Ik wist niet eens dat je daar een stukje Atlantikwall hebtquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 10:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja en dat strand waar je het laatst over had, met een stukje van de Atlantikwall.leek me ook wel wat.
Wassenaarse Slag, heerlijk wandelen in die omgeving. Alweer bijna een jaar niet geweest, wordt wel eens tijd weerquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 10:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wassenaarse Slag? Ik wist niet eens dat je daar een stukje Atlantikwall hebt
Tof
Ik wil die D-Day stranden ook nog eens zien.
Kan NL niet alvast wat aan de oostgrens inpikken? Anders wordt NL wel heel erg smalquote:
Fijn strand. Vroegâh kon je daar Trix zien galopperen op haar paard.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 10:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wassenaarse Slag, heerlijk wandelen in die omgeving. Alweer bijna een jaar niet geweest, wordt wel eens tijd weer
Denk dat we meer kans hebben als we België binnenvallenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 10:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kan NL niet alvast wat aan de oostgrens inpikken? Anders wordt NL wel heel erg smal
Even de wegen verbeteren, wat leuke steden erbij.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 10:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat we meer kans hebben als we België binnenvallen
beetje jammer dat die volstaan met bouwvallen..quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 10:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Even de wegen verbeteren, wat leuke steden erbij.
Kijk, dat scheelt al.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 10:32 schreef bitterbal het volgende:
zie net dat we 180 cm er bij hebben gekregen omdat de grens niet klopte bij belgie
Die Franstaligen verdrijven.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 10:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Even de wegen verbeteren, wat leuke steden erbij.
Ja, dat was vroeger wel zo, maar inmiddels zijn Duitse snelwegen redelijk dramatisch. En in Oostenrijk zijn ze juist weer een stuk beter dan vroeger.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 10:34 schreef Koen66 het volgende:
We praten altijd wel over de geweldige Duitse snelwegen maar de asfalt kwaliteit is daar ook nauwelijks beter dan in Belgenland. Als je de A3-A12 grens overgaat valt dat kwaliteitsverschil extreem op
En om de 50 km werkzaamheden, is ook niet echt bevorderlijk voor de experience daarquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 10:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat was vroeger wel zo, maar inmiddels zijn Duitse snelwegen redelijk dramatisch. En in Oostenrijk zijn ze juist weer een stuk beter dan vroeger.
Nooit gezien maar als ik die kerel zie en hoor wordt er al lichte irritatie getriggerd dus laat maarquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 10:37 schreef bitterbal het volgende:
wat is nou dat succes van die meilandjes?
ik heb een collega gehad die heel erg op hem lijktquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 10:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nooit gezien maar als ik die kerel zie en hoor wordt er al lichte irritatie getriggerd dus laat maar
Paar keer al geweest, bijzonder gebied wel. Je kunt daar ook gewoon op die stranden gaan liggen, maar dat geeft toch een beetje een nare bijsmaak als je weet wat daar allemaal gebeurd isquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 10:28 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik wil die D-Day stranden ook nog eens zien.![]()
Ja, dat was al bloedirritant toen ik naar de Eifel ging.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 10:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En om de 50 km werkzaamheden, is ook niet echt bevorderlijk voor de experience daar
Ik zou in de herfst of in het voorjaar gaan.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 10:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Paar keer al geweest, bijzonder gebied wel. Je kunt daar ook gewoon op die stranden gaan liggen, maar dat geeft toch een beetje een nare bijsmaak als je weet wat daar allemaal gebeurd is
Tja, mensen zouden hier ook raar opkijken als de A16 ineens E1030 heetquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 10:43 schreef Koen66 het volgende:
In het kader van de Europese eenwording heb ik nooit gesnapt waarom ze niet eens de wegennummering harmoniseren
Sowieso de mooiste streek van Frankrijkquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 10:44 schreef CherryLips het volgende:
Normandië was wel een van m'n tofste vakanties
Ik ben al eeuwen niet meer in Frankrijk geweest. Alleen doorheen gestoven in de Eurostar.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 10:44 schreef CherryLips het volgende:
Normandië was wel een van m'n tofste vakanties
Ik zou nog wel eens naar de Provence willen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 10:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sowieso de mooiste streek van FrankrijkBayeux
Veel plezierquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 10:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Tank vol, Babberich. Op naar Mofrika.
Veel plezier Kees!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 10:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Mwah die E routes kunnen ze beter mee nokken werkt te verwarrend.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 10:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tja, mensen zouden hier ook raar opkijken als de A16 ineens E1030 heet
Geen trein?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 10:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Viel Spassquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 10:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Vieler spass mit der krautenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 10:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Mofrika is redelijk populair in deze scquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 10:57 schreef mschol het volgende:
ik wil wel weg, maar door dat corona gezeik weet ik niet waar naartoe..
normaal gesproken doe ik een beurs ofzo maar die zijn natuurlijk afgelast..
Is dat omdat het hier vol met nostalgisten zit die graag de jaren '80-'90 nog eens willen herbeleven?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mofrika is redelijk populair in deze sc
Neuh, ik houd van haarverf voor ¤1,70 en lekkere broodjesquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dat omdat het hier vol met nostalgisten zit die graag de jaren '80-'90 nog eens willen herbeleven?
ik doel meer op dagtripje, alleen al daar komen kost mij zo 2-3 uur :/quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mofrika is redelijk populair in deze sc
Mucksterquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:20 schreef Muck het volgende:
[..]
Neuh, ik houd van haarverf voor ¤1,70 en lekkere broodjes
Ik vind het gewoon een fijn landquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dat omdat het hier vol met nostalgisten zit die graag de jaren '80-'90 nog eens willen herbeleven?
Ik kom er eigenlijk zeldenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een fijn land
Ja, dat heb ik dus met Frankrijk. Mijn kompas wijst altijd een andere richting uitquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kom er eigenlijk zeldenLaatste keer was denk ik toen mijn vlucht vanaf Düsseldorf vertrok
Heerlijk!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
GoedMijn vakantie is begonnen
Met jou dan?
Ook al weer een tijdje niet geweest eigenlijkquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dus met Frankrijk. Mijn kompas wijst altijd een andere richting uit
Drie wekenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:26 schreef Muck het volgende:
[..]
Heerlijk!
Hoe lang heb je?
Drukdrukdruk, maar prima hier
Lekkerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Buda zijn hotel was geannuleerd dus die had wat centjes over.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:34 schreef kwiwi het volgende:
ik heb een fokabo gekregen, maar ik weet niet van wie
Leukquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:34 schreef kwiwi het volgende:
Volgens mij zou ej een melding moeten krijgen va wie anders is het anoniem gedaanquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:41 schreef kwiwi het volgende:
Nee maar kun je dat ergens zien van wie je het hebt gekregen?
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:38 schreef Muck het volgende:
[..]
Lekker![]()
En ja,Goed bezig MuckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Buda zijn hotel was geannuleerd dus die had wat centjes over.
Ik had de melding te snel weggeklikt maar volgens mij stond er geen naamquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Volgens mij zou ej een melding moeten krijgen va wie anders is het anoniem gedaan
Heb je ook nog een geheime aanbidderquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik had de melding te snel weggeklikt maar volgens mij stond er geen naam
@amaquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:46 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga binnenkort Ama kopen zodat @:Danny weer centjes voor server erbij heeft.
dat zou ik ook zeggen als je anoniem een abo doneertquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Nee, zo’n charmeur ben ik niet.
Als ik anoniem een abo had gedoneerd zou ik niks zeggen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:47 schreef mschol het volgende:
[..]
dat zou ik ook zeggen als je anoniem een abo doneert
dat maakt je alleen maar verdachter lijkt mijquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik anoniem een abo had gedoneerd zou ik niks zeggen.
Haha neequote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet Amadepama?
@:ettovanbelgië
Tofquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:34 schreef kwiwi het volgende:
Je kunt haar abo vast ook upgraden.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Nee, zo’n charmeur ben ik niet.
Nou ja, anyway, ik was het niet. Het was een andere aanbwidder.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:48 schreef mschol het volgende:
[..]
dat maakt je alleen maar verdachter lijkt mij
Ja als een account vrijwel geen posts heeft en lang niet actief is geweest. Deze heeft één berichtje sinds 2007 dus lijkt mij geen probleem.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kan dat dan, als deze al bestaat?
Heb jij kwiwi getrakteerd dan?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:52 schreef Amarantha het volgende:
Veel mensen in deze SC hebben nu een abonnement.
was met bitterbal ookquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kan dat dan, als deze al bestaat?
Ik had het al voordat het hip wasquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:52 schreef Amarantha het volgende:
Nee als ik geld had voor dit soort dingen nu had ik wel mijn naam al veranderd he. :pquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:53 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Heb jij kwiwi getrakteerd dan?
dit is gewoon de nieuwe ABO SCquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:52 schreef Amarantha het volgende:
Ik kocht eerst altijd met mijn beltegoed haha dus toen had ik ook altijd want kreeg toch elke maand teveel tegoed om op te maken aan belminuten.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:54 schreef Koen66 het volgende:
Ik heb al iets van 10 jaar een ABO, vanaf het moment dat mobiele ads bedacht werden
Zolang zit ik nog niet eens op FOK!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:54 schreef Koen66 het volgende:
Ik heb al iets van 10 jaar een ABO, vanaf het moment dat mobiele ads bedacht werden
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zolang zit ik nog niet eens op FOK!
ja bijna iedereen is hierheen vertrokken... er zijn er een paar waarvan ik niet weet wat ermee gebeurd is..quote:
Postte er jaren geleden wel incidenteel maar kon er nooit echt aardenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Keek ook nog ff in de tuin.. maar die goudvissen groeien hard.. die oranje is bijna 80cm![]()
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 12:09 schreef FranticDJ het volgende:
Stap net bij mn ouders in huis, zij waren ff om boodschappen.
Bench deur uit z'n scharnieren (gelijk maar ff gefixt).
Dus ik op zoek..lol..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Keek ook nog ff in de tuin.. maar die goudvissen groeien hard.. die oranje is bijna 80cm
en zijn dat niet gewoon karpers zo groot als die zijn?
ja dat zijn koi'squote:Op zaterdag 29 augustus 2020 12:10 schreef mschol het volgende:
[..]
lol..
en zijn dat niet gewoon karpers zo groot als die zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik de eerste jaren heel erg, toen wat minder, zelfs een jaar of langer niets meer en nu eh, wel weer redelijk bezigquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 12:15 schreef FranticDJ het volgende:
14 jaarmaar de eerste jaren niet heel actief
ja ook ups en downs idd..quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 12:17 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik de eerste jaren heel erg, toen wat minder, zelfs een jaar of langer niets meer en nu eh, wel weer redelijk bezig
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 12:09 schreef FranticDJ het volgende:
Stap net bij mn ouders in huis, zij waren ff om boodschappen.
Bench deur uit z'n scharnieren (gelijk maar ff gefixt).
Dus ik op zoek..oh vet die visjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Keek ook nog ff in de tuin.. maar die goudvissen groeien hard.. die oranje is bijna 80cm![]()
Poncho...quote:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 12:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wat?
het is hier bizar lekker weer en zonnig.
Mijn haar met dit weer:quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 12:22 schreef bitterbal het volgende:
ook nog ff wachten wat het haar gaat doen
17 graden, pist van de regenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 12:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nou, in de zon is het 26 graden in m'n achtertuin. Blauwe lucht mt hier een daar en wolkje
26 graden? Denk dat je meter kapot is dan hoorquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 12:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nou, in de zon is het 26 graden in m'n achtertuin. Blauwe lucht mt hier een daar en wolkje
zon staat er op hequote:Op zaterdag 29 augustus 2020 12:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
26 graden? Denk dat je meter kapot is dan hoor
dacht dat er bij hun meer sprake was of hun luchtsystemen voldoende zouden zijn.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 12:31 schreef FranticDJ het volgende:
Vraag me btw met die mondkapjes wel af wat scholen gaan doen. Nu bv. Amsterdam en Rotterdam de boel al afschaffen.
welke zon?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 12:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zon staat er op hemaar in de zon voelt het ook wel als 26 graden.
rellenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 12:57 schreef bitterbal het volgende:
1 UUR GELEDEN
Duizenden demonstranten in Berlijn, politie verwacht rellen
De organisatoren van een grote demonstratie tegen coronamaatregelen in het hart van Berlijn, verwacht dat er vanmiddag zo'n 20.000 mensen komen. Inmiddels hebben zich al duizenden mensen in het centrum verzameld. Ze houden zich niet aan regels als afstand houden en moeten daarom van de politie een mondkapje opzetten.
Het stadsbestuur had de betoging verboden, maar de rechter gaf gisteren toch toestemming, onder voorwaarde dat de deelnemers zich aan allerlei regels zouden houden.
Er worden ook tegendemonstraties verwacht. De politie is met 3000 man aanwezig en heeft waterkanonnen en wegversperringen opgesteld, voor het geval de protesten uitlopen op rellen.
wie heeft een krant of nieuwssite nodig als er een Bitterbal isquote:
Moest aan jou denken bij dat schaap die zegt my hipquote:
je hebt verkansie toch?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 13:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb echt nog geen fuck gedaan vandaag behalve beetje lezen, muziek luisteren en FOK!ken
Lekker toch?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 13:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb echt nog geen fuck gedaan vandaag behalve beetje lezen, muziek luisteren en FOK!ken
Van de zenuwen zeker?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 13:18 schreef bitterbal het volgende:
k knaag nu alleen maar zonnebloempitten weg
O ja, de was ophangenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 13:20 schreef Koen66 het volgende:
Behalve zometeen voor een bureaustoel kijken, de was ophangen en over 3 uur mevr Koen oppikken in DH geen plannen
Spann0nd.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 13:21 schreef bitterbal het volgende:
als het geod is is die er om half 3
niet slecht :pquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 13:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Spann0nd.
Zit je haar goed?
En dan uit eten en drinken, is dat niet wat vroeg?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 13:21 schreef bitterbal het volgende:
als het geod is is die er om half 3
Geen ideequote:Op zaterdag 29 augustus 2020 13:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En dan uit eten en drinken, is dat niet wat vroeg?
jij leeft ook nogquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 13:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En dan uit eten en drinken, is dat niet wat vroeg?
Heb je niet wat tijd vullende activiteitjes achter de hand, voor de zekerheid? Want dat lijkt me best akward als jullie beiden geen idee hebben wat te gaan doen.quote:
nee. Heb ik niet goed bedacht. En dan is het ook nog es zulk gruwelijk kutweerquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 13:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb je niet wat tijd vullende activiteitjes achter de hand, voor de zekerheid? Want dat lijkt me best akward als jullie beiden geen idee hebben wat te gaan doen.
quote:
Hier is het nog droogquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 13:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee. Heb ik niet goed bedacht. En dan is het ook nog es zulk gruwelijk kutweer
Euhm naar Scheveningen en dan voor het eten en drinken nog glow in the dark midgetgolfen? Of euhm sealife? Arcadehal?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 13:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee. Heb ik niet goed bedacht. En dan is het ook nog es zulk gruwelijk kutweer
scheveningen in dit weer?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 13:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Euhm naar Scheveningen en dan voor het eten en drinken nog glow in the dark midgetgolfen? Of euhm sealife? Arcadehal?
Zijn toch binnen activiteiten die ik schreef?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 13:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
scheveningen in dit weer?![]()
Maar goed is het een en al ongemakkelijkheid.
Ja maar scheveningenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 13:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zijn toch binnen activiteiten die ik schreef?
ja maar dat heb ik wel al vaak gehad iddquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 13:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet je elkaar eerst ongemakkelijk aanstaren in de tram
Ja naja ik weet verder nergens een indoor midgetgolf, of een arcadehal als die er überhaupt nog zit. En als het dan toch nog droog wordt kan je een stukje op het strand wandelen of de pier op.quote:
Gemeente museum is denk al te laat. maar het is een optie ja.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 13:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja naja ik weet verder nergens een indoor midgetgolf, of een arcadehal als die er überhaupt nog zit. En als het dan toch nog droog wordt kan je een stukje op het strand wandelen of de pier op.
Schijnbaar heeft PostNL een tijdmachine uitgevondenquote:Je artikel wordt 28 augustus 2020 bezorgd door PostNL.
Stalker.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 13:36 schreef bitterbal het volgende:
hij had zelf gezegd dat die wel wilde zien welk rondje ik altijd liep
in den haag centrum zit een of ander game ding, waar vroeger baetsmit zat bij grote marktpleinquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 13:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja naja ik weet verder nergens een indoor midgetgolf, of een arcadehal als die er überhaupt nog zit. En als het dan toch nog droog wordt kan je een stukje op het strand wandelen of de pier op.
Klinkt wel romanticquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 13:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naja die vijf minuten gaan misschien wel zo.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 13:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gemeente museum is denk al te laat. maar het is een optie ja.
Eerst maar die eerste fucking 5 minuten he.
ja das echt niks. wat een afknapper is datquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 13:40 schreef mschol het volgende:
[..]
in den haag centrum zit een of ander game ding, waar vroeger baetsmit zat bij grote marktplein
oh okquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 13:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja das echt niks. wat een afknapper is dat
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 13:41 schreef Koen66 het volgende:
Hooi, goede reis gehad?
Ja prima en jij?
Naja ik woon hier om de hoek he?
Ohja.
Neuken?
Oh ken ik helemaal niet.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 13:40 schreef mschol het volgende:
[..]
in den haag centrum zit een of ander game ding, waar vroeger baetsmit zat bij grote marktplein
Dat is leukquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 13:42 schreef bitterbal het volgende:
nee want kan ik het binnenhof en zo laten zien
*en dit is een hoekje waar geen cameras staan, neuken? *quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 13:42 schreef bitterbal het volgende:
nee want kan ik het binnenhof en zo laten zien
Als je Bitterbal zo zenuwachtig maakt is die rol koekjes al opgeknaagd voordat ze Dries heeft gezienquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 13:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja alleen niet in een wolkbreuk.
Ik probeer ballie helemaal niet zenuwachtig te maken.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 13:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je Bitterbal zo zenuwachtig maakt is die rol koekjes al opgeknaagd voordat ze Dries heeft gezien
heeft iets met goud en oranje..quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 13:45 schreef CherryLips het volgende:
Mijn kennis van de Nederlandse geschiedenis is betreurenswaardig.
De gebroeders De Witt. Uit Dordrecht.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 13:45 schreef CherryLips het volgende:
Jammer dat er te weinig tijd is, anders kon je hem in dat ene museum nog een bewaarde tong en duim laten zien van een of andere dooie belangrijke Nederlander.
Jij bent aan het daten?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 13:46 schreef CherryLips het volgende:
Daarom spreek ik 's avonds af. Gratis vreten, nog wat drinken en dan als het kut is met een smoes naar huis.
Ik kan het geknaag hier horenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 13:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik probeer ballie helemaal niet zenuwachtig te maken.Probeer gewoon een beetje mee te denken.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 13:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je Bitterbal zo zenuwachtig maakt is die rol koekjes al opgeknaagd voordat ze Dries heeft gezien
oeh welk museum?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 13:45 schreef CherryLips het volgende:
Jammer dat er te weinig tijd is, anders kon je hem in dat ene museum nog een bewaarde tong en duim laten zien van een of andere dooie belangrijke Nederlander.
Gratis ook echt.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 13:46 schreef CherryLips het volgende:
Daarom spreek ik 's avonds af. Gratis vreten, nog wat drinken en dan als het kut is met een smoes naar huis.
Nee dat weet ik nu. Ik eet niet charmant.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 13:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gratis ook echt.
eten op eerste date is echt niet slim
Laat je die arme vent nog betalen ookquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 13:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee dat weet ik nu. Ik eet niet charmant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |