Mijn kindlequote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:25 schreef kwiwi het volgende:
Zit te denken of ik een ereader zou kopen of toch maar op m'n ipad mini blijf lezen.
Ja dat zit ik net ook toevallig te lezen. Wtf joh.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:33 schreef UitStraling het volgende:
Wat een vaag afvoerputje is dat landje toch geworden
https://www.telegraaf.nl/(...)t-en-levend-begraven
Binnen 7 minuten al opgepakt, wat een debielen ook.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:33 schreef UitStraling het volgende:
quote:
Ja dit dus. Ik zat te denken aan een kindle paperwhite. Maar wist niet of het nu echt zoveel meerwaarde heeft.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn kindle![]()
![]()
![]()
Leest zo ontzettend veel fijner dan op een iPad.
Omdat hij niet meer mag iewzen met zijn vrouw?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom je huillacht
Och tis niksquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is gewoon een standaard glitch in de bot, als die het woord niet kan begrijpen zet die er een huillach achter.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De daders waren vast Zweden....quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:33 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is gewoon een standaard glitch in de bot, als die het woord niet kan begrijpen zet die er een huillach achter.
Ik heb sinds een jaartje een e-reader. Goedkoop dingetje omdat ik niet zeker wist of ik het zou gebruiken. Maar bevalt primaquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Ja dit dus. Ik zat te denken aan een kindle paperwhite. Maar wist niet of het nu echt zoveel meerwaarde heeft.
Soms doet het me denken aan de trollenkoning in de Eftelingquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is gewoon een standaard glitch in de bot, als die het woord niet kan begrijpen zet die er een huillach achter.
Niet eentje die continu hetzelfde roept? Dingen als 'papier hier'?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soms doet het me denken aan de trollenkoning in de Efteling
Rustiger voor je ogen, de accu gaat lang mee, je wordt niet afgeleid door apps, ding weegt geen drol, en de paperwhite is volgens mij ook waterbestendig? Dus aan het strand/zwembad en in bad.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Ja dit dus. Ik zat te denken aan een kindle paperwhite. Maar wist niet of het nu echt zoveel meerwaarde heeft.
En heb je een kindle of een andere? Ik vroeg me af of je kindle boeken van amazon ook op andere ereaders kunt zetten.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb sinds een jaartje een e-reader. Goedkoop dingetje omdat ik niet zeker wist of ik het zou gebruiken. Maar bevalt primaGisteren twee boeken gedownload voor mijn vakantie
En kun je op de kindle dan ook boeken die je bijv. bij andere winkels dan amazon koopt zetten? Of pdf's vanaf je pc?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Rustiger voor je ogen, de accu gaat lang mee, je wordt niet afgeleid door apps, ding weegt geen drol, en de paperwhite is volgens mij ook waterbestendig? Dus aan het strand/zwembad en in bad.
Ik heb een PocketBook. Meestal download ik Epub-bestanden, die werken het best op mijn e-reader.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En heb je een kindle of een andere? Ik vroeg me af of je kindle boeken van amazon ook op andere ereaders kunt zetten.
Met het gratis programma Calibre kun je .epub's (die de meeste winkels gebruiken) omzetten in .mobi's (wat Kindles vreten). Is drie seconden werk en je kunt de bestanden naar jezelf mailen (bij aanmelden krijg je een @kindle.com adres toegewezen hiervoor). Dan worden de boeken automatisch op de kindle gezet. Dus je hoeft hem dan niet ergens op aan te sluiten.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En kun je op de kindle dan ook boeken die je bijv. bij andere winkels dan amazon koopt zetten? Of pdf's vanaf je pc?
Ja ik lees ook meestal ebooken van amazon, maar voor de keren dat ik eens op bol.com ofzo koop zou ik ze ook op de ereader willen kunnen zetten. Maar dat gaat dus wel relatief makkelijk begrijp ikquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met het gratis programma Calibre kun je .epub's (die de meeste winkels gebruiken) omzetten in .mobi's (wat Kindles vreten). Is drie seconden werk en je kunt de bestanden naar jezelf mailen (bij aanmelden krijg je een @:kindle.com adres toegewezen hiervoor). Dan worden de boeken automatisch op de kindle gezet. Dus je hoeft hem dan niet ergens op aan te sluiten.
Het klinkt allemaal onwijs omslachtig dus ik snap wel dat de meeste mensen voor een Kobo kiezen. Maar ik lees toch meestal Engelse boeken die vaak in de aanbieding zijn op Amazon.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo. Mijn out of office staat aan
Ja ik vind het simpel, maar ik probeerde het vorige week nog uit te leggen aan een vriendin en die heeft toen een Kobo gekocht.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik lees ook meestal ebooken van amazon, maar voor de keren dat ik eens op bol.com ofzo koop zou ik ze ook op de ereader willen kunnen zetten. Maar dat gaat dus wel relatief makkelijk begrijp ik
Ik heb calibre ooit wel eens gebruikt, kan me nog herinneren dat het niet al te moeilijk was.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik vind het simpel, maar ik probeerde het vorige week nog uit te leggen aan een vriendin en die heeft toen een Kobo gekocht.
Neuh, open Calibre, voegt het bestand toe vanaf je pc, klik op Converteren, wacht een paar seconden, open de map op de pc, mail het bestand naar jezelf, klaar.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb calibre ooit wel eens gebruikt, kan me nog herinneren dat het niet al te moeilijk was.
dit is one of many.. en een van de weinige dingen die de NL media bereiken.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:33 schreef UitStraling het volgende:
Ik ken alleen K-Liberquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Neuh, open Calibre, voegt het bestand toe vanaf je pc, klik op Converteren, wacht een paar seconden, open de map op de pc, mail het bestand naar jezelf, klaar.
Sauerkraut-plaag.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn hotel in Sauerland is geannuleerd door het hotel zelfZeker de verschikkelijke tyfuscoronapest uitgebroken.
Oi, waar precies??quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn hotel in Sauerland is geannuleerd door het hotel zelfZeker de verschikkelijke tyfuscoronapest uitgebroken.
Mijn koerier was net exact op tijd, had 16:15 doorgekregen en om 16:15 ging de belquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:29 schreef LTVDK het volgende:
Waarom zijn die pakketbezorgers altijd veel te laat als je er op zit te wachten
Normaal komt die tussen 13.00 en 15.00 en is die er vaak al voor 13.30. Nu staat er tussen 13.45 en 16.15 maar is die er nog nietquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn koerier was net exact op tijd, had 16:15 doorgekregen en om 16:15 ging de bel
FFUUU mooi waardeloos dan. Ik hoop toch wel over 24 uur in een zwembad in Hesborn te liggenquote:
Mja, Booking.com gaf geen reden aan in de mail. Kan ook gewoon een overboeking zijn of zo. Net even gegoogled, kom ook geen onrustbarende berichten tegen over Sauerland.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
FFUUU mooi waardeloos dan. Ik hoop toch wel over 24 uur in een zwembad in Hesborn te liggen
Dat proberen ze natuurlijk te verdoezelen, zo zijn die Duitsers wel.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, Booking.com gaf geen reden aan in de mail. Kan ook gewoon een overboeking zijn of zo. Net even gegoogled, kom ook geen onrustbarende berichten tegen over Sauerland.
Neeequote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Lulligquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:46 schreef Dr_Flash het volgende:
@:Fogel: https://nos.nl/artikel/23(...)-op-spitsbergen.html
Te zwak en zachtzinnig omspringen met een harde cultuur.dat denk ikquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:33 schreef UitStraling het volgende:
whehe, 'mijn' schip komt net uit longyearquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:46 schreef Dr_Flash het volgende:
@:Fogel: https://nos.nl/artikel/23(...)-op-spitsbergen.html
Vossen bij kippen zetten en dan liedjes gaan zingen over hoeveel kleuren de regenboog wel niet heeft.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Te zwak en zachtzinnig omspringen met een harde cultuur.dat denk ik
Laat je ons wel weten wat je gegeten hebt?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:24 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Weet ik niet. Zie ik vanavond wel
Dat denk ik niet.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Laat je ons wel weten wat je gegeten hebt?
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vossen bij kippen zetten en dan liedjes gaan zingen over hoeveel kleuren de regenboog wel niet heeft.
nou als wij dat nou graag willen wetenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:00 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Zo bijzonder is het toch allemaal niet
Oh okquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou als wij dat nou graag willen weten
Ik verwacht een volledige review inclusief foto's en een ondersteunende vlog!quote:
@bitterbalquote:Op de intensive cares liggen nog 34 mensen met het coronavirus. Dat zijn er twee minder dan donderdag. Het aantal coronapatiënten op verpleegafdelingen daalde van 107 naar 100. Een week en een dag geleden behandelden de ziekenhuizen 39 coronapatiënten op de intensive cares en 138 mensen op de verpleegafdelingen, in totaal dus 177.
quote:Het aantal coronapatiënten in ziekenhuizen is verder gezakt. De ziekenhuizen behandelen momenteel 134 mensen aan het virus, negen minder dan donderdag en 24 minder dan woensdag
Via welke bezorgdienst komt het?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:07 schreef LTVDK het volgende:
Pakketbezorger is er nog niet en dan draaien ze op de radio ook nog Bruno Sars
Wat een strugglesquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:07 schreef LTVDK het volgende:
Pakketbezorger is er nog niet en dan draaien ze op de radio ook nog Bruno Sars
Gewoon PostNLquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Via welke bezorgdienst komt het?
Yo yo, retteketet waar de neuk is mijn pakket, beter dat die bezorger snel aanrijdt voordat ik zorg dat die voor eeuwig lijdt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat een strugglesIk zou gaan rappen en er een liedje over schrijven
Neequote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Yo yo, retteketet waar de neuk is mijn pakket, beter dat die bezorger snel aanrijdt voordat ik zorg dat die voor eeuwig lijdt.
Dat zal die ook wel doenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zit ook op een bezorger te wachten. Gaat om twee paar sokken. Waarom ze die nou niet gewoon in de brievenbus kunnen frotten
Oh dat heb ik echt nog nooit zien staan. Misschien zitten ze in een fancy doosjequote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In de mail staat: ‘voor deze bestelling moet u thuisblijven.’
![]()
Zijn wel mooie sokken hoorquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:17 schreef Justin_Case het volgende:
Ik schiet keihard in de lach bij het idee dat Buda de hele middag braaf thuis zit te wachten op twee paar sokken
Ik heb nog sokken liggen die ik ooit gratis kreeg bij een krat Kornuitquote:
Kan ik straks ook nog die doos naar het oud papier brengenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh dat heb ik echt nog nooit zien staan. Misschien zitten ze in een fancy doosje
Dan zou het wel redelijk op tijd moeten komen.quote:
Therethere.gifquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan ik straks ook nog die doos naar het oud papier brengen
Niet, die zijn er niet in maat 47quote:
Nou jij kan voorlopig weer even vooruit met die twee paar.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet, die zijn er niet in maat 47![]()
Dus het zijn saaie antracietkleurige sokken, maar wel naadloos en zo.
ze komen per koerier?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In de mail staat: ‘voor deze bestelling moet u thuisblijven.’
![]()
ze bedoelt het goedquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Ma weer met een mailtje "Veel plezier in het sauerland! En je zou eens naar musum dit en museum zus en museum dat moeten!"
Ma, musea zijn dicht.
"Nou deze is vast wel open!"
Linkje naar site van museum gestuurd, het enige woord dat je nog kunt lezen behalve de cookiemelding is "GESCHLOSSEN"![]()
Op eoa manier wil het bij die mensjes maar niet doordringen dat er wat ernstigs aan de hand is
Nou zij probeert mijn hoofd er niet af te hakken ...quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
sinds wanneer ben je zo volgzaam
Jij bestelt altijd gelijk tien paar?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:21 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Nou jij kan voorlopig weer even vooruit met die twee paar.
Dat zijn wel altijd de momenten waarop ze wachten.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik moet plassen maar ik durf niet.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou zij probeert mijn hoofd er niet af te hakken ...
Kun je ze met minder dan 12 paar bestellen?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij bestelt altijd gelijk tien paar?
Ja niet dan.quote:
Ja preciesquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zijn wel altijd de momenten waarop ze wachten.
minimaal 14quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij bestelt altijd gelijk tien paar?
bij happysocks wel maar dan betaal je de hoofdprijsquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kun je ze met minder dan 12 paar bestellen?![]()
Soms bestel ik 1 paar.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kun je ze met minder dan 12 paar bestellen?![]()
Nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
bij happysocks wel maar dan betaal je de hoofdprijs
Ik ben net wel geweest in de hoop dat ze er dan eindelijk zouden zijn, werkte ook al nietquote:
En als je de grote boodschap gaat doenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben net wel geweest in de hoop dat ze er dan eindelijk zouden zijn, werkte ook al niet
Ja of niet, of ik nou volgzaam ben of niet dat hoofd staat toch bovenaan je verlanglijstje.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik zou dan juist volgzamer zijn met dat risico
On that ass zijn wel bazen onderbroekenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
soort van on that ass maar dan voor sokken.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja of niet, of ik nou volgzaam ben of niet dat hoofd staat toch bovenaan je verlanglijstje.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
On that ass zijn wel bazen onderbroeken
Ik hoef nu niet, plus de wc staat lekker met schoonmaakazijn in te trekken dus langer dan nodig wil je er niet zijnquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En als je de grote boodschap gaat doen
Ik heb het nu een half jaartje en heb er ook al die ik nog niet gedragen hebquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
al heb ik er wel heel veel nu (bijna 3 jaar?) dus een deel heb ik ook echt nog niet gedragen
mja ik draag ze aan boord niet.. omdat die wasmachines gewoon zo ranzig zijn dat ze dan gelijk verschieten van kleur enzo..quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb het nu een half jaartje en heb er ook al die ik nog niet gedragen heb
Dat is verstandig.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja ik draag ze aan boord niet.. omdat die wasmachines gewoon zo ranzig zijn dat ze dan gelijk verschieten van kleur enzo..
heb een hele dubbele garderobe om die redenquote:
Als ie eerst een aanrijding heeft, komt ie al helemaal niet meer hoor.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Yo yo, retteketet waar de neuk is mijn pakket, beter dat die bezorger snel aanrijdt voordat ik zorg dat die voor eeuwig lijdt.
blauwe hapquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:40 schreef kwiwi het volgende:
Ik ga vandaag Nasi met kipsate voor Gergely maken. Heb 'm gezegd dat dat typisch Nederlands is
Zal nu ook wel weer zijn gebeurdquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:37 schreef FranticDJ het volgende:
in @:LTVDK land willen pakketbusjes nog wel eens in de fik vliegen
Dat is het toch ookquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:40 schreef kwiwi het volgende:
Ik ga vandaag Nasi met kipsate voor Gergely maken. Heb 'm gezegd dat dat typisch Nederlands is
Hier ook.. Niet dat ik een frietje wilde gaan halen verder.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:33 schreef FranticDJ het volgende:
Ik wil een frietje halen.. maar het regent pipe steels..
Kun je geen snackbar eten laten bezorgen?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:42 schreef FranticDJ het volgende:
Hm heb ook nog wel dingen in huis voor een hele basic blauwe hap..
Moet je eens naar Zwitserland kijkenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:41 schreef Amarantha het volgende:
Ik hoop zooo dat ik droog op het station kom zo. Omg krijg echt zenuwen als ik buienradar bekijk.
Van origine wel, maar het is behoorlijk vernederlandst zoals wij het kennenquote:
Wij zijn niet bedeeld met zulke luxequote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kun je geen snackbar eten laten bezorgen?
Oh het gaat op best wel veel plekken goed los zo te zien.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet je eens naar Zwitserland kijkenhttps://www.buienradar.nl/wereldwijd/europa/buienradar Er is geen droog plekje meer te vinden.
Je wast ze wel toch voor je ze in de tas doet?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb een hele dubbele garderobe om die redenheb een nette set kleding waar ik mee reis, met een schoon shirt enzo voor de terugreis. die was ik pas als ik thuis ben
en wat ik aan boord draag komt thuis in principe mn tas niet uit.
boordkleding aan boord jaquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je wast ze wel toch voor je ze in de tas doet?
Ohquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Wij zijn niet bedeeld met zulke luxe
Ook.quote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
op een berenvel voor de haard met Ladyboy Roelvink
Gegarandeerd nat worden iig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pak een suikerspinquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:45 schreef Amarantha het volgende:
Net pizza gehad en heb alweer trek.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:45 schreef Modus het volgende:
[..]
Gegarandeerd nat worden iig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:46 schreef Justin_Case het volgende:
Hopelijk is het morgen beter weer als ik in Duinrell rondbanjer.
quote:
bedtijd?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat en nee ik ga niks eten want moet tanden poetsen zo.
Nat word je iigquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:46 schreef Justin_Case het volgende:
Hopelijk is het morgen beter weer als ik in Duinrell rondbanjer.
En nog iets veel belangrijkers: Morgen ga IK op vakantiequote:
Baas boven baasquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En nog iets veel belangrijkers: Morgen ga IK op vakantie
ben jij roelvinkjequote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En nog iets veel belangrijkers: Morgen ga IK op vakantie
Hij zei vakantie, niet een reis naar het einde van zijn bestaan.quote:
Wel dat je daar kennelijk een spoorboekje voor hebt. En dat daar in staat dat het midden op de dag moet. Ja.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:48 schreef Amarantha het volgende:
Is het zo bijzonder dat ik mijn tanden ga poetsen?
Dat doe je alleen voor je gaat slapen? Ik ga zo weg dus daarom.quote:
Gelukkig heb je zoveel plezier met jezelfquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:49 schreef FranticDJ het volgende:
Op vakantie naar het Sauerland van bal
ik vind dit grappiger dan het is. sorry +
ik ben wel zo iemand die het hardst lacht om z'n eigen grappenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gelukkig heb je zoveel plezier met jezelf
Hmmkayquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:49 schreef FranticDJ het volgende:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:49 schreef FranticDJ het volgende:
nee dat is Haagsquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik ben wel zo iemand die het hardst lacht om z'n eigen grappen
Ik ook hoorquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik ben wel zo iemand die het hardst lacht om z'n eigen grappen
nee dat niet. dat is narcistisch.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook hoorEn dan zeg ik er ook nog even achteraan: omg ik ben zo grappig
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zolang het zondag tussen 15:00 en 17:00 maar heftig regentquote:
want?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zolang het zondag tussen 15:00 en 17:00 maar heftig regent
dit moet ik zienquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moment, ik doe m'n antiregendansje even.
Formule 1, regen en Spa is altijd een winquote:
Hamilton wintquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Formule 1, regen en Spa is altijd een win
Dat jaquote:
Nee hoor, ik heb met hem geregeld dat hij een Ferrari laat winnenquote:
Preciesquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat jaEn het wordt voor de zoveelste keer een doodsaaie optocht.
Nice.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb met hem geregeld dat hij een Ferrari laat winnen
Zulk effect heeft de knokploegquote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:08 schreef LTVDK het volgende:
@:bitterbal https://9gag.com/gag/aj9BXqg
Ehehehehehe.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb met hem geregeld dat hij een Ferrari laat winnen
ik heb vorige term 3x de cursus riet dekken grap gemaakt. En 1 persoon snapt 'm tot op heden nog steeds niet, die gaat iedere keer in op wat een vakwerk het is om een dak t bekleden met riet.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:12 schreef LTVDK het volgende:
Ik ga de dakdekker grap niet maken hoor, dat doet iemand anders maar.
Crapquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:12 schreef bitterbal het volgende:
Echt lekkage he, buiten bij deb uren. niet in miijn onderbroek
Goedkoper en makkelijker opgelost dan een dak?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:17 schreef Modus het volgende:
[..]
Je had haar wel een onderbroeklekkage gegund?
Zou je wellicht wel denken.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goedkoper en makkelijker opgelost dan een dak?
mooi weer ook?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:18 schreef Karzai het volgende:
Genieten hier hoor zitten in een leuk huisje vlakbij het strand
Een dakdekker kan dat ook oplossen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goedkoper en makkelijker opgelost dan een dak?
nou ja we vermoeden 1 plek dus hopen op 1 plankquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:23 schreef Karzai het volgende:
Owjee dat is klote, kan je al die planken weghalen
Laten we dat ook maar weer eens een keer wel gaan doen jaquote:
Heb hem hier ook een paar keer voorbij zien rijden vandaag, nu staat er dit ...quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Godverdomme, die bezorger heeft voor het gebouw gestaan, maar mijn sokken gewoon niet bezorgd
quote:We hebben het bezorgmoment niet gehaald vandaag, sorry. Houd je track en trace-overzicht in de gaten. Je nieuwe bezorgmoment vind je hier.
Hij stond hier echt letterlijk voor de deur in z’n busje. Ik zag ‘m via de intercom. Wat een debiel. Snapte hij zeker niet hoe de deurbel werkte of zoquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb hem hier ook een paar keer voorbij zien rijden vandaag, nu staat er dit ...
[..]
Ik zou ziedend de klantenservice van postNL opbellen!quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Godverdomme, die bezorger heeft voor het gebouw gestaan, maar mijn sokken gewoon niet bezorgd
Voor deze ene keer kan PostNL er niks aan doenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zou ziedend de klantenservice van postNL opbellen!
Ja want dat gaat echt heel veel uitmakenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vannacht bij het sorteercentrum even de banden van alle busjes lekprikken.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hang nu in de chat met Budbee. Ziedend vanzelfsprekend
Ze hebben hier ook wel eens een aangetekend pakket dat zichtbaar te groot was voor de brievenbus er met grof geweld doorheen proberen te rammen. Wat er in zat was kapot, kreeg ik toch wel een 14 euro schadevergoeding ofzo na maandenlang lopen klagenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja want dat gaat echt heel veel uitmaken
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Buda: GODVERDOMME IK ZAG JULLIE STAAN!
Budbee: Therethere.gif
Waarom dat niet?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor deze ene keer kan PostNL er niks aan doen
O, ik chat nu met Stephanie.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hebben hier ook wel eens een aangetekend pakket dat zichtbaar te groot was voor de brievenbus er met grof geweld doorheen proberen te rammen. Wat er in zat was kapot, kreeg ik toch wel een 14 euro schadevergoeding ofzo na maandenlang lopen klagen
help het je hopen..quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja we vermoeden 1 plek dus hopen op 1 plank
das dezelfde code als haags_kwartiertjequote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, ik chat nu met Stephanie.
Ow, dan die klantenservice op gaan bellen?quote:
Ik hang nu ziedend in de chatquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow, dan die klantenservice op gaan bellen?
Ik las babipanganggenot.quote:
oh dacht dat je dit een paar dagen terug nog leuk vondquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:56 schreef Amarantha het volgende:
Nu al klaar met de herfst en het is nog niet eens begonnen.
EN geen sokken. Wat een rampdagquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ook. En mijn patatjes waren ook bijna verzopen.
Door regen fietsen is nooit leuk.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh dacht dat je dit een paar dagen terug nog leuk vond
Ik heb het op een rennen gezet. Doe ik normaal nooit. Maar om mijn patatjes te redden heb ik een uitzondering gemaakt.quote:
quote:
idd..quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Door regen fietsen is nooit leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |