Nee ik woon het noordenquote:
Alsof dat veel uitmaaktquote:
Ja want het oosten is niet het noorden, het noorden niet het oostenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Alsof dat veel uitmaakt![]()
Dat was een beste klap net hierEn nu regen en rommel
Heerlijkquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja want het oosten is niet het noorden, het noorden niet het oosten
Hier weer niet, maar kan nog.. Vind die harde knallen niks voor 's avond als ik in bed lig..
Hebben we ook nodig, de boeren ook. die waren vorig week nog hun land aan het nat sproeien..quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
HeerlijkDat is lang geleden dat ik zo'n knal hoorde
![]()
En regen is goed voor de plantjes . Was hard nodig
Maar teveel is ook weer niet goed natuurlijk
Ja het was echt kurk droog overal , ben blij dat het nu ff flink regentquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hebben we ook nodig, de boeren ook. die waren vorig week nog hun land aan het nat sproeien..
Klopt was het ookquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja het was echt kurk droog overal , ben blij dat het nu ff flink regent
Heerlijkquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Klopt was het ook![]()
Ook weer lekker aangenaam buiten
Er staan ook mooie docu's https://www.netflix.com/browse?jbv=80099305 Dan besef je dat de doodstraf niet magquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:15 schreef Mrsloveable het volgende:
Vanavond maar weer andere serie op Netflix zoeken om te kijken
Heb hem aan mijn lijst toegevoegd, zal vanavond misschien wel even een poging wagen om te kijkenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Er staan ook mooie docu's https://www.netflix.com/browse?jbv=80099305 Dan besef je dat de doodstraf niet mag
Santa Clarita Dietquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:15 schreef Mrsloveable het volgende:
Vanavond maar weer andere serie op Netflix zoeken om te kijken
Nee 1 aflevering gekeken of nja paar minuten maar vond het alleen niksquote:
Moest er ook effe aan wennen maar het lijkt op de één of andere manier supergemakkelijk weg en was dan ook teleurgesteld toen ze na seizoen 3 of 4 zoals de meeste series op Netflix afgekapt werdenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee 1 aflevering gekeken of nja paar minuten maar vond het alleen niks
Bij sommige series heb je dat iddquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Moest er ook effe aan wennen maar het lijkt op de één of andere manier supergemakkelijk weg en was dan ook teleurgesteld toen ze na seizoen 3 of 4 zoals de meeste series op Netflix afgekapt werden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |