?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat een heerlijke positieve insteek![]()
![]()
Ik JUICH maar vast , grote kans dat dat ik me straks anders voel![]()
JUICHEN
Hoe staat het met de bui?quote:
Goed terras weerquote:
Maar minder voor het terrasquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:07 schreef Mrsloveable het volgende:
Komen veel buien aan zie ik op de radar, ach alleen maar goed voor de planten,bomen en struiken
Dat dan weer wel, maar die hebben heel veel dagen wel goed kunnen profiterenquote:
Fokking warm jaquote:
Nou laten we nu niet direct overdrijven. Maar gewoon fijn herfstweer met temperaturen tussen de 15 en 25 graden is wel wat prettiger.quote:
Je weet wat een Nederlandse winter inhoudt tochquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Nou laten we nu niet direct overdrijven. Maar gewoon fijn herfstweer met temperaturen tussen de 15 en 25 graden is wel wat prettiger.
's Avonds weer met hoodies kunnen zitten
Deze winter Elfstedentocht. U heeft het hier voor het eerst gelezen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je weet wat een Nederlandse winter inhoudt tochHerfst
![]()
Eigenlijk bestaat de winter niet meer hier![]()
Verder eens!!
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Deze winter Elfstedentocht. U heeft het hier voor het eerst gelezen.
Zou met name voor eind januari booking.com in de gaten houden voor plekjes rond de Bonkefaert.
Ik denk niet dat die er nog gaat komenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Deze winter Elfstedentocht. U heeft het hier voor het eerst gelezen.
Zou met name voor eind januari booking.com in de gaten houden voor plekjes rond de Bonkefaert.
Het is een jaar vol verassingen ik sluit niets uit.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die er nog gaat komen![]()
Bonkefaert klinkt als iets voor de KPD![]()
![]()
Ik hoor gerommel in de lucht , ben wel weer in voor een stevig potje onweer
Met name in Libanon vond een flinke verassing plaats ja. Cali nu ook.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:48 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Het is een jaar vol verassingen ik sluit niets uit.
Ja dat is absoluut een feitquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:48 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Het is een jaar vol verassingen ik sluit niets uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |