Nazi-termen zelfs, ja? Wat een ge-Calimero weer.quote:Op zondag 30 augustus 2020 21:00 schreef Homey het volgende:
Nazi termen in Trouw:
https://www.trouw.nl/buit(...)%2Fwww.google.com%2F
Mensen aanduiden als 'ratten'.
Blijkens de retweets voor wel meer niet, maar wellicht kun jij er met je scherpzinnige geest je licht op laten schijnen.quote:Op zondag 30 augustus 2020 20:19 schreef dellipder het volgende:
[..]
Blijkbaar niet voor jou, inderdaad.
https://nos.nl/artikel/23(...)rump-aanhangers.htmlquote:Op zondag 30 augustus 2020 21:16 schreef Homey het volgende:
Er vindt een keiharde executie op straat plaats van een Trump supporter en alle Nederlandse media zwijgen.
1. Ik haalde geen retweet aan.quote:Op zondag 30 augustus 2020 21:27 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Blijkens de retweets voor wel meer niet, maar wellicht kun jij er met je scherpzinnige geest je licht op laten schijnen.
1. Joh. Dat was ook niet wat ik stelde, ik stelde dat het kennelijk nogal onduidelijk is aangezien weinig mensen lijken te begrijpen waar het precies om gaat.quote:Op zondag 30 augustus 2020 21:36 schreef dellipder het volgende:
[..]
1. Ik haalde geen retweet aan.
2. Dat heb ik zojuist gedaan.
1. Kennelijk zijn er mensen die begrijpen waar het over gaat.quote:Op zondag 30 augustus 2020 21:38 schreef Poem_ het volgende:
[..]
1. Joh. Dat was ook niet wat ik stelde, ik stelde dat het kennelijk nogal onduidelijk is aangezien weinig mensen lijken te begrijpen waar het precies om gaat.
2. Die post heb ik dan gemist. In welke precies?
Dat duurde lang. Een erg gespind artikel weer van het NOS. Maar dat zijn we wel gewend.quote:Op zondag 30 augustus 2020 21:29 schreef Poem_ het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)rump-aanhangers.html
Zelfs die slinkse NOS bericht er gewoon over.
quote:Op zondag 30 augustus 2020 21:50 schreef dellipder het volgende:
[..]
1. Kennelijk zijn er mensen die begrijpen waar het over gaat.
2. Het initiële bericht met daarin het Twitterbericht waarop jij reageerde.
quote:Op zondag 30 augustus 2020 21:58 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Dat is geen uitleg maar gewoon een linkdump.
quote:Op zondag 30 augustus 2020 20:19 schreef dellipder het volgende:
[..]
Blijkbaar niet voor jou, inderdaad.
Dit geeft verder niets.
Constructief wel dit. Linkje dumpen, weigeren om er zelf verder op in te gaan... Kennelijk heb je zelf ook geen flauw benul waar het over gaat.quote:
Ik herhaal; dit heb ik zojuist gedaan.quote:Op zondag 30 augustus 2020 22:07 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Constructief wel dit. Linkje dumpen, weigeren om er zelf verder op in te gaan... Kennelijk heb je zelf ook geen flauw benul waar het over gaat.
Dat soort moet overal schreeuwend en gillend op reageren.quote:Op zondag 30 augustus 2020 23:21 schreef Eufonie het volgende:
Subject: Kyle Rittenhouse
Even losstaand van de recalcitrante titel, het is haast absurd hoe ontzettend racistisch, overstuur en dom die zwarte vrouw reageert op alles. Destiny (twitch streamer and political debater) is naar mijn weten doorgaans behoorlijk links, dus dit zal voor hem ook wel een confrontatie zijn geweest
Als je maar hard genoeg schreeuwt heb je altijd gelijkquote:Op zondag 30 augustus 2020 23:21 schreef Eufonie het volgende:
Even losstaand van de recalcitrante titel, het is haast absurd hoe ontzettend racistisch, overstuur en dom die zwarte vrouw reageert op alles. Destiny (twitch streamer and political debater) is naar mijn weten doorgaans behoorlijk links, dus dit zal voor hem ook wel een confrontatie zijn geweest
Stereotype domme zwarte papzak, het soort dat de ene na de andere zin aaneenrijgt zonder ook maar een zinnig woord te produceren.quote:Op zondag 30 augustus 2020 23:21 schreef Eufonie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |