Nja, als AZ Benfica loot en niet extreem verbetert, ben je alsnog kansloos. Kiev uit lijkt me ook een hele lastige klus in deze vorm. Maar wel dikke mazzel dat Benfica - Krasnodar al vaststaat voor de play-offronde.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:37 schreef Durmada het volgende:
[..]
Omdat een wedstrijd in Oekraïne altijd flink kut is. Geef mij maar eerst Kiev en daarna Gent. Dan hebben we nog een serieuze kans op CL voetbal ook. Had eerlijk gezegd toch een lastigere route verwacht.
Midgetland tegen Young Boys, leuk.quote:Op maandag 31 augustus 2020 12:07 schreef El-Stinho het volgende:
We zijn bezig met de vCL3loting.
Kampioenenroute
Ferencvaros (HUN) v Dinamo Zagreb (CRO)
Qarabag FK (AZB) v Molde FK (NOR)
Omonia Nicosia (CYP) v Rode Ster Belgrado (SRB)
FC Midtjylland (DEN) v Young Boys (SUI)
Natuurlijk niet, maar Maccabi óf Brest door is wel heel treurig.quote:
Ach nee. Wat een pech.quote:
Je moet er alsnog wel heen reizen wat invloed heeft.quote:Op maandag 31 augustus 2020 12:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
waarom, dat maakt toch niet zoveel uit zonder publiek?
Natuurlijk niet, Benfica is een mooie club. 10x liever dan die lelijke Grieken.quote:Op maandag 31 augustus 2020 12:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Benfica kan zich tegen PAOK nog wel eens verslikken.
Laten we het hopen.
Qua club wel, maar voor Ajax om in pot 2 te komen moet Benfica eruit.quote:Op maandag 31 augustus 2020 12:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, Benfica is een mooie club. 10x liever dan die lelijke Grieken.
Eens.quote:Op maandag 31 augustus 2020 12:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, Benfica is een mooie club. 10x liever dan die lelijke Grieken.
als dat al een probleem is heb je niks in Europa te zoeken, zij zijn waarschijnlijk al met de competitie begonnen, dat is eigenlijk een groter probleemquote:Op maandag 31 augustus 2020 12:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet er alsnog wel heen reizen wat invloed heeft.
Ik denk stiekem dat het niet eens veel uitmaakt met ploegen als RB Leipzig, Atalanta en Inter in pot 3.quote:Op maandag 31 augustus 2020 12:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Eens.
Maar Ajax komt dan in Pot 2 dus dat willen de mense
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |