quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
You're onto something.10/10 would playSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Uiteraard, zowel erica als ACO vandaagquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar Jimbo, had je de Platinum nou gehaald?
Lekker man, meer bereikt dan Jof Kieliequote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Uiteraard, zowel erica als ACO vandaag
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Als ze jou zien is er weinig soft meer aan, rawr
ik vond deze erg vermakelijkquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:06 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Niemand heeft mijn gifje geliked![]()
[ afbeelding ]
Bij mij loopt het geluid al niet synchroon ookquote:
heb je wel eens vaker last van toch, dat alles wat later aankomt bij jequote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Bij mij loopt het geluid al niet synchroon ook
conor mcgregorquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:07 schreef El_Thijs het volgende:
Welke steracteurs hebben ze voor deze CoD?
Ronald R.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:07 schreef El_Thijs het volgende:
Welke steracteurs hebben ze voor deze CoD?
Levende.quote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
heb je wel eens vaker last van toch, dat alles wat later aankomt bij je![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:07 schreef Jimbo het volgende:
letten jullie even op, hier gaan we rellen hoor
Rare naam voor een vrouw, Mission.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:08 schreef KennyPowers het volgende:
EVERY MISSION WE GO IN IS ILLEGAL
is dat een bekende op martijn.orgquote:
ZET DIT EVEN IN HET PS5 TOPIC JAquote:
Indiaas*quote:
i see what u did tharquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, daar hebben we de eerste aankondiging en het heeft zowaar een toffe setting. Maar er is nog veel Unknown over deze game om er een echt oordeel over te geven.
doe mij maar een kip mandrasquote:
quote:
www.youtu.bequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |