Kak heb ik dat even gemist. Snap nog steeds niet de keuze voor die fossiel. Op lange termijn dan...quote:
Dat had ik nou met Jürgen Melzer, die kennelijk ook nog dubbeltquote:Op donderdag 3 september 2020 19:08 schreef PippenScottie het volgende:
Jezus, het is echt Kveta Peschke.
Uit de categorie, ‘verhip, leeft die nog’
Behalve de wedstrijden op Arthur Ashe stadium.quote:Op vrijdag 4 september 2020 02:02 schreef TjjWester het volgende:
Alle wedstrijden uitgesteld tot morgen....... Jammer
yo die staat wel te spelen jaquote:Op vrijdag 4 september 2020 10:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Azarenka is plotsklaps wel een dark horse voor de titel.
zou leuk zijn. Voordat ze met die mongool van LFMAO ging was ze ook één van mijn favoriete speelsters op de Tour. Snap niet hoe ze zo stom heeft kunnen zijn haar carrière om zeep te helpen door zich te laten neuken door die mongool.quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Azarenka is plotsklaps wel een dark horse voor de titel.
Op 5-4 in de vierde had hij ook 40-0 op eigen service. In de vijfde ook een break voor gestaan.quote:Op zaterdag 5 september 2020 09:01 schreef Tim86 het volgende:
Choke van het jaar Tsitsipas.
2-1 in sets en 5-1 en dan alsnog de set verliezen met 5-7 en uiteindelijk de wedstrijd tegen Coric
6 MP laten liggen. Al was Mladenovic wellicht nog ietsje erger met 6-1 5-1 -> 6-7 0-6
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |