Nou als het bij de borrelsnacks zit ofzoquote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Onbewust een vlammetje eten...het kán.
Ergens dit jaar zullen we nieuwe buren krijgen (denk ik, was huur, staat nu leeg, dus ik neem aan dat de woningbouw het binnenkort gaat verkopenquote:
Neequote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hebben ze die in Noorwegen eigenlijk?
Ze zijn wel redelijk pittigquote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou als het bij de borrelsnacks zit ofzo
Mja wat is redelijk pittigquote:
Gewoon erbij kopen, tussenmuur eruit en party timequote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ergens dit jaar zullen we nieuwe buren krijgen (denk ik, was huur, staat nu leeg, dus ik neem aan dat de woningbouw het binnenkort gaat verkopen) en de schutting op die grens is ten eerste oud en ten tweede geeft 'ie totaal geen privacy. Met een beetje mazzel wil volgende bewoner ook wat anders, maar nu was ik even aan het kijken wat er aan (relatief makkelijke) opties zijn en wat dat dan kost enzo. Valt me eigenlijk mee, zo'n ¤1500 is tot nu toe het duurste en da's me toch teveel beton.
Awwyiss, ik zie mogelijkheden.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gewoon erbij kopen, tussenmuur eruit en party time
Oh als je dat bedrag kan delen scheelt het helemaalquote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ergens dit jaar zullen we nieuwe buren krijgen (denk ik, was huur, staat nu leeg, dus ik neem aan dat de woningbouw het binnenkort gaat verkopen) en de schutting op die grens is ten eerste oud en ten tweede geeft 'ie totaal geen privacy. Met een beetje mazzel wil volgende bewoner ook wat anders, maar nu was ik even aan het kijken wat er aan (relatief makkelijke) opties zijn en wat dat dan kost enzo. Valt me eigenlijk mee, zo'n ¤1500 is tot nu toe het duurste en da's me toch teveel beton.
Tof, een "bufferhuis" tussen jullie en de burenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Awwyiss, ik zie mogelijkheden.
Huis dáár naast staat ook leeg, ook oud huur.
Post door ge-nsb't.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh als je dat bedrag kan delen scheelt het helemaal![]()
Ik ga straks een bom* naar mijn bovenburen gooien.
Daarom.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh als je dat bedrag kan delen scheelt het helemaal![]()
Ik ga straks een bom* naar mijn bovenburen gooien.
*grapje AIVD.
Achja, op snackfront is het nogal een derdewereldland. Maar da's op zich OK, vreet ik me niet nog ronderquote:
#omdenkenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Achja, op snackfront is het nogal een derdewereldland. Maar da's op zich OK, vreet ik me niet nog ronder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |