Ik ben zo blij dat ik niet de enige ben die soms ruzie heeft met die smiley.quote:
ja als ik die gif ziequote:Op woensdag 26 augustus 2020 23:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Honderd procent zeker dat jij dit echt doet hč?
Kreeg je als baby wel genoeg borstvoeding?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 23:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja, slapen.Ga ik ook zo doen. Ben die krampbuik ook wel weer zat.
zaterdag de benenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 23:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Honderd procent zeker dat jij dit echt doet hč?
arg die smiley wilde ik nietquote:Op woensdag 26 augustus 2020 23:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik niet de enige ben die soms ruzie heeft met die smiley.
Dit is de "JE HEBT GEEN KOTER VERWEKT" variant.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 23:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kreeg je als baby wel genoeg borstvoeding?
Het is echt een rode panda.quote:
Marterachtigen.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 23:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat zoiets zo schattig kan leven. Lijkt wel een knuffel
asmr ja tochquote:Op woensdag 26 augustus 2020 23:09 schreef Amarantha het volgende:
Moet eigenlijk ook slapen maar ben nog niet moeeee kutzooi. Laatste week sowieso moeite met slapen. :S
Boks*quote:Op woensdag 26 augustus 2020 23:09 schreef Amarantha het volgende:
Moet eigenlijk ook slapen maar ben nog niet moeeee kutzooi. Laatste week sowieso moeite met slapen. :S
Nee, maar die zijn ook echt te cute.quote:
Al schaapjes geteld?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 23:09 schreef Amarantha het volgende:
Ja maar ik moet wakker blijven omdat de wasmachine nog niet klaar is. Plannenquote:
Doe eensquote:
heeft ie gen timer dat ie morgenochtend klaar isquote:Op woensdag 26 augustus 2020 23:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja maar ik moet wakker blijven omdat de wasmachine nog niet klaar is. Plannen. Was verdomme de hele dag thuis
.
Oh zeker jaquote:Op woensdag 26 augustus 2020 23:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, maar die zijn ook echt te cute.
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 23:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja maar ik moet wakker blijven omdat de wasmachine nog niet klaar is. Plannen. Was verdomme de hele dag thuis
.
Ik heb maar één fatsoenlijke broek, dus ik kan pas naar bed als alles in de droger zitquote:Op woensdag 26 augustus 2020 23:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heeft ie gen timer dat ie morgenochtend klaar is?
Zonder broek naar werk is me iets te exhibitionistischquote:Op woensdag 26 augustus 2020 23:11 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Die kun je morgenochtend ook wel opnieuw aanzetten.
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 23:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh zeker ja![]()
Vind fretten ook vet
Alweer?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 23:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hey je was vermist!![]()
Vlg bal was je dood.
en die heb je morgen nodig?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 23:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb maar één fatsoenlijke broek, dus ik kan pas naar bed als alles in de droger zit.
Nertsquote:Op woensdag 26 augustus 2020 23:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ben ineens de naam kwijt van die beestjes waar ze hier bont van maken... en die besmettingen
nertsquote:Op woensdag 26 augustus 2020 23:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ben ineens de naam kwijt van die beestjes waar ze hier bont van maken... en die besmettingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |