abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 september 2020 @ 18:57:48 #76
8369 speknek
Another day another slay
pi_194850772
Jumanji _O_.

80% van die films stonden er al eerder op, maja.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 2 september 2020 @ 21:02:03 #77
71048 Tokay
makes your day!
pi_194853205
Normaalgesproken ben ik niet zo’n liefhebber van reality-tv toestanden, maar de twee seizoenen van de serie Below Deck heb ik verslonden! Wat vond ik dat leuk en interessant, zeg. O+
In Below Deck worden de levens gevolgd van zogeheten ‘yachties’, twintigers die werken aan boord van grote luxe motorjachten op exotische locaties, en die er werkelijk alles aan doen om hun rijke chartergasten in de watten te leggen (teneinde een zo hoog mogelijke fooi binnen te slepen). :+

De machtsstrijd tussen de yachties (onderling, en met de kapitein), de bizarre eisen en het irritante gedrag van hun verwende gasten, het overmatige alcoholgebruik, de opbloeiende romances, het gebrek aan privacy in de personeelshutten benedendeks, het harde werken, de beweegredenen om voor dit bestaan te kiezen, de teleurstellingen, de lol, het idyllische van werken in een paradijselijke omgeving... echt alles komt aan bod.
Ik heb er niet veel over gelezen in deze topicreeks, dus ik ben best benieuwd of ik de enige ben die zo enthousiast is over Below Deck, of dat er nog meer fans zijn.
(Zo jammer dat alleen de eerste twee seizoenen op Netflix staan; ik heb begrepen dat er inmiddels al zeven seizoenen van bestaan. ;( )
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
pi_194855329
Er zijn ook heel veel spinoffs van Below Deck.

In de UK kan ik ze via Amazon zien. Erg verslavend idd.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_194856241
Ik heb inmiddels alle Below Decks gezien.
Ik sprak hier vd week over Peacocktv.com daar staan ze allemaal op.
Zie vanaf post #42 in dit topic.

Nu is in Amerika Below Deck Med bezig, die hengel ik elke dinsdagochtend binnen.
Leuk ook voor extra gossip is om Watch What Happen Live with Andy Cohen te kijken.

Ik volg ook zo goed als alle Real Housewives, Married to Medicine en Vanderpump Rules van BRAVO :@

Ook die zitten regelmatig bij Andy.

De reunions gaan nu sinds corona via Skype uit ieders huis.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 02-09-2020 22:54:54 ]
pi_194856326
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2020 22:52 schreef mascara-klodder het volgende:

Nu is in Amerika Below Deck Med bezig, die hengel ik elke dinsdagochtend binnen.
Leuk ook voor extra gossip is om Watch What Happen Live with Andy Cohen te kijken.

Ik volg ook zo goed als alle Real Housewives, Married to Medicine en Vanderpump Rules van BRAVO :@

Wat vind jij van Bugsy? :@
pi_194856607
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 22:55 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Wat vind jij van Bugsy? :@
Een betere chief stew dan Hannah. Nu ik eindelijk de eerste 3 seizoenen heb kunnen kijken van BDM zie je hoe psycho Hannah ook is :r

Heb zelf een zwak voor Kate en natuurlijk Captain Lee O+

Oh en ik heb een crush op Chef Ben :9

_O_

Edit: ik maak morgen wel een topic :Y

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 02-09-2020 23:12:26 ]
pi_194856844
Na bijna 4 seizoenen Vikings ben ik er wel een beetje klaar mee..
Moeten zij weten
  donderdag 3 september 2020 @ 00:09:18 #83
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_194857386
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 23:18 schreef H0D3NPYL het volgende:
Na bijna 4 seizoenen Vikings ben ik er wel een beetje klaar mee..
Eind van dit jaar hopelijk alle nieuwe afleveringen. Verre van klaar voor mij dan.
pi_194857438
The Restaurant kijkt weer lekker weg.
De archiefbeelden in afl 6 van de politie die de communistische opstandelingen neerknuppelden :o
  donderdag 3 september 2020 @ 00:42:28 #85
71048 Tokay
makes your day!
pi_194857589
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 22:21 schreef Tim86 het volgende:
Er zijn ook heel veel spinoffs van Below Deck.
In de UK kan ik ze via Amazon zien. Erg verslavend idd.
En die spin-offs, heten die dan ook Below Deck? :@
Ik heb een abonnement op Amazon, ik ga eens uitzoeken of die afgeleide Below Decks ook in het Nederlandse aanbod zitten. :)
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
pi_194857611
quote:
14s.gif Op donderdag 3 september 2020 00:42 schreef Tokay het volgende:

[..]

Ik heb een abonnement op Amazon, ik ga eens uitzoeken of die afgeleide Below Decks ook in het Nederlandse aanbod zitten. :)
Below Deck Sailing Yacht is de nieuwste spin-off, daar is 1 seizoen van geweest.

Ze zijn nu bezig met Below Deck Mediterranean Seizoen 5

De originele Below Deck heeft 7 seizoenen.

Maargoed ik maak morgen wel een topic ;)
  donderdag 3 september 2020 @ 00:50:56 #87
71048 Tokay
makes your day!
pi_194857630
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2020 22:52 schreef mascara-klodder het volgende:

Leuk, een die hard fan! Ik ga je post(s) in dit topic over peacocktv teruglezen, mascara-klodder. Bedankt voor je tips!
Van BRAVO kende ik alleen de Million Dollar Listing-reeks over die New Yorkse makelaars. Dat vond ik maar eventjes leuk om naar te kijken. Below Deck daarentegen... O+
pi_194857662
quote:
1s.gif Op donderdag 3 september 2020 00:50 schreef Tokay het volgende:

[..]

Leuk, een die hard fan! Ik ga je post(s) in dit topic over peacocktv teruglezen, mascara-klodder. Bedankt voor je tips!
Van BRAVO kende ik alleen de Million Dollar Listing-reeks over die New Yorkse makelaars. Dat vond ik maar eventjes leuk om naar te kijken. Below Deck daarentegen... O+
Behoorlijk fan ja :D
Corona en daardoor nauwelijks nog een sociaal leven doet gekke dingen met je serie-verslaving ;)

Toen het net op NF stond is er hier ook redelijk wat over gepost en BD is gewoon ontzettend populair.
pi_194858325
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2020 12:26 schreef ConqueringChaos het volgende:
Secret Window, Johny Depp O+
Ooh heerlijk. Film op dvd dus heel regelmatig al gekeken. O+
pi_194859718
Depri zijn omdat klaar met 24 ;( ;(
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_194860059
Afonso Padilha: Alma de Pobre – [Brazilië] 2020 AL 1:03 uur - Netflix Original | Standup-comedy
De Braziliaanse comedian Afonso Padilha blikt terug op het begin van zijn carrière en vertelt in deze zeer persoonlijke show hilarische verhalen over zijn jeugd.

Down a Dark Hall – [VS] 2018 16 1:36 uur | Bovennatuurlijke horror
Een lastig tienermeisje wordt naar een exclusieve kostschool gestuurd waar de buitengewone vaardigheden van de studenten een bovennatuurlijke prijs hebben.

Love, Guaranteed – [VS] 2020 AL 1:31 uur - Netflix Original | Comedy, Feelgood, Romantisch
De vonken slaan over als een advocate met weinig geld een charmante cliënt aanneemt die een datingsite wil vervolgen die garandeert dat gebruikers hun ware liefde vinden.

Sing – [VS] 2016 6 1:48 uur | Comedy, Musical
Een optimistische koala probeert zijn theater te redden met een zangwedstrijd waaraan onder andere een verlegen olifant, een tienergorilla en een overwerkte zeug meedoen.

Was It Love? – [Korea] S01 2020 12 - Netflix Original | Comedy, Drama, Romantisch
Als vier totaal verschillende mannen in haar leven komen, begint een alleenstaande moeder die in geen jaren een date heeft gehad, de liefde en zichzelf te herontdekken.

Young Wallander – [Zweden] S01 2020 12 - Netflix Original | Drama, Misdaad
In deze blik op het verleden van de populaire Kurt Wallander ontstaat er burgerlijke onrust door een opruiend haatmisdrijf en wordt de jonge agent al snel rechercheur.

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_194863012
The Restaurant was weer fijn O+
Kan niet wachten tot het 4de seizoen. Dat zou in dit jaar gefilmd worden maar heb het idee dat door corona dit uitgesteld is.

I am a Killer ook gekeken. Vond ik matig maar dat vond ik van de vorige seizoenen ook.

Na The Restaurant aan Det som göms i snö https://www.netflix.com/title/81174075 begonnen totdat ik me realiseerde dat het al 2.30uur was :X

De 25 minuten die ik heb gezien maakt in ieder geval dat ik nieuwsgierig ben geworden dus vanavond verder kijken :)

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-09-2020 12:37:10 ]
pi_194863805
Bezig met Young wallander bijna klaar nu op episode 5 Van de 6
pi_194867539
quote:
14s.gif Op donderdag 3 september 2020 00:42 schreef Tokay het volgende:

[..]

TV / Below Deck #1 *O*
@potjecreme voor als je over Bugsy of wie dan ook wil kletsen ;)
  Miss 200.000.000! donderdag 3 september 2020 @ 16:46:08 #95
367000 roos94
pi_194867719
Begonnen aan dirty john. Is het nou een thriller of niet?
pi_194867911
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 16:46 schreef roos94 het volgende:
Begonnen aan dirty john. Is het nou een thriller of niet?
Mwah tis meer een verhaal over een hysterische ex met psychische problemen die een moord probeerd goed te praten :')
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
  donderdag 3 september 2020 @ 21:01:12 #97
71048 Tokay
makes your day!
pi_194872583
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 16:38 schreef mascara-klodder het volgende:
TV / Below Deck #1 *O*
@:potjecreme voor als je over Bugsy of wie dan ook wil kletsen ;)
O leuk! Dank je!
pi_194873157
Verstand op 0 - Check
Bus pringles bijna opgegeten (naja de pringles dan) - Check
The Informer -gezien, Check

Mijn mening over de film : mwoah.. ik heb slechtere films gezien
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_194880381
A Million Ways to Die in the West – [VS] 2014 16 1:55 uur | Comedy, Satire
Nadat schaapsherder Albert zijn vriendin is kwijtgespeeld en teruggekrabbeld is voor een duel, hervindt hij langzaam zijn zelfrespect dankzij een getrouwde vrouw.

Away – [VS] S01 2020 12 - Netflix Original | Drama, Romantisch, Sci-Fi
Commandant Emma Green laat haar man en dochter achter om een internationale bemanning astronauten te leiden op een gevaarlijke driejarige missie naar Mars.

Green Mile, The – [VS] 1999 16 3:08 uur | Drama, Misdaad
Als een gevangenisbewaarder ontdekt dat iemand in de dodencel mysterieuze krachten bezit, probeert hij uit alle macht de executie te voorkomen.

I'm Thinking of Ending Things – [VS] 2020 9 2:14 uur - Netflix Original | Drama, Duister, Intellectueel
Niets is wat het lijkt als een vrouw die aan haar nieuwe vriend twijfelt, met hem op reis naar de afgelegen boerderij van zijn ouders gaat om hen te ontmoeten.

Johnny English – [VK] 2003 6 1:27 uur | Actie, Comedy, Misdaad
Een Fransman aast op de kroonjuwelen en de troon, maar geen zorgen, buitengewoon geheim agent Johnny English behandelt de zaak.

Johnny English Reborn – 2011 6 1:41 uur | Actie, Comedy, Misdaad
De stuntelige spion Johnny English traint zijn vechtkunsten in een Tibetaans klooster, waarna hij de Chinese premier moet beschermen tegen een huurmoordenaar.

Prins van Egypte, De – [VS] 1998 6 1:38 uur | Kindermuziek
The Prince of Egypt heeft de wereld veroverd. Het is het bijzondere verhaal van twee heldhaftige broers en een onvergetelijke ervaring voor het hele gezin.

Spirit - Samen vrij: De paardenacademie – S01 2020 6 - Netflix Original | Kinderserie
Er begint een nieuw hoofdstuk voor Lucky en haar vrienden als ze Miradero achter zich laten. Ze gaan wonen en leren in de prestigieuze Palomino Bluffs Paardrij-academie.

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_194886224
Love on the spectrum is wel een leuke serie. Love on the Spectrum (TV Series 2019– ) - IMDb Het is wel wat tenenkrommend nu en dan. Maar ook wel lief O+
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')