quote:Op vrijdag 4 september 2020 22:51 schreef Cat-astrophe het volgende:
Mamma was zelfs zo zen dat ze net van haar plank afkwam, zich eens lekker aan de krabpaal stretchte en met de kinders begon te kletsen.
Toen ik mijn enge camerading op haar richtte was dat wel weer klaar.
De kinders staan, na een dagje waarin ik vooral luie kittens vond, weer AAN. Vier man sterk op mijn rug net![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 september 2020 23:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
Die lichte blob op de buik van dat voorste spelende kitten is trouwens de immer meer indrukwekkend wordende breuk van blauwtje. Als ik de inhoud zo af en toe terugduw (want mega-interessant) heeft hij gewoon een huidzakje over
En kittenkamer uitkomen was net Niet. Te. Doen. Ene kitten van mijn broek of rug afgeplukt... hingen er alweer twee anderen in
hahha wat een heerlijkheid maar wat zorg je super goed voor ze ! De liefde spat vanhet schermquote:Op vrijdag 4 september 2020 23:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
Die lichte blob op de buik van dat voorste spelende kitten is trouwens de immer meer indrukwekkend wordende breuk van blauwtje. Als ik de inhoud zo af en toe terugduw (want mega-interessant) heeft hij gewoon een huidzakje over
En kittenkamer uitkomen was net Niet. Te. Doen. Ene kitten van mijn broek of rug afgeplukt... hingen er alweer twee anderen in
Voor klimmende kittens hielp het hier om een handvol muizen of brokjes de kamer in te gooien. Was vaak interessanter dan klimmen.quote:Op vrijdag 4 september 2020 23:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik kan het eens proberen, maar omdat ze in quarantaine zitten ben ik in het algemeen suuuuper interessant als ik bij ze ben.quote:Op zaterdag 5 september 2020 11:49 schreef Charlie_Brown het volgende:
[..]
Voor klimmende kittens hielp het hier om een handvol muizen of brokjes de kamer in te gooien. Was vaak interessanter dan klimmen.
Maar brokjes die gegooid worden zullen toch wel interessanter zijn dan brokjes die op een bordje stil liggen?quote:Op zaterdag 5 september 2020 15:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik kan het eens proberen, maar omdat ze in quarantaine zitten ben ik in het algemeen suuuuper interessant als ik bij ze ben.
Brokjes staan sowieso standaard klaar, dus die boeien al niet
Helft van de medicatie zit er alweer in, op de finger food manierquote:Op zaterdag 5 september 2020 17:09 schreef yinu het volgende:
Goede berichten! En met mama ook weer wat betere vriendjes inmiddels?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |