abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 september 2020 @ 11:02:47 #76
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_194880161
Wat een heerlijkheid toch zo! O+
  vrijdag 4 september 2020 @ 13:34:09 #77
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_194882637
Hoe schattig O+
pi_194886676
Ha! Succes!

Vandaag een offensief gestart van lekkere hapjes die niet verontreinigd waren met vieze zaken. Nom.
En besloten de antibiotica te laten zitten en de anti parasiet erin te krijgen. Omdat die echt wel moet ivm de levenscyclus van het beest en omdat de ab vooral was omdat de poepjes dun waren. Nu mooie drollen dus ik koos mijn strijd.

Net lag mevrouw best zen te wezen in de lekkere stoel O+ Voorheen at ze uit mijn hand, eens kijken of pure liquid snack er nu ook zo in gaat (met bordje liquid snack met 1/4 van de geplande dagdosis op de achtergrond >:) )
Nom Nom Nom :9 O+

Likje snack van vies bordje op mijn vinger.... Nom :9
Bordje onder neusje :{w
Likje vieze snack op vinger.. Nom :9

Bordje leeg... ik had nog een genegeerd bordje met onomnomnomvoer met medicatie staan.
Likje op vinger... Nom *O*
And repeat.

Blijkbaar wil mevrouw vandaag dit moment met de hand worden groot gebracht.

Twee bordjes leeg, poes volgens mij proppevol en de helft van de geplande dagdosis zit erin.
Nog een halve dosis en vervolgens twee zulke dagen te gaan :7

Alleen een beetje onhandig dat ze ergens lag waar de vijfling er ook bij kon. Dus ik moest ook nog dwergwerpen, om te zorgen dat die geen overdosis medicatie kregen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_194886708
Dat mag nu even zakken en dan ga ik de kinderen weer kwellen met viezeviezeVIEZE antibiotica en eentje met een herhaaldosis anti parasiet.
Gelukkig voor de meesten dus maar één portie. Die gaat er waarschijnlijk wel in voor ze het echt in de gaten hebben.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 4 september 2020 @ 17:27:57 #80
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_194886927
Met de vinger lukt t wel! :D Katten zijn raar. _O-
  vrijdag 4 september 2020 @ 17:53:14 #81
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_194887265
Wat heb je een werk van dit nestje!
pi_194887316
Joepie!!! gelukt, wat fijn *O* En als het niet gaat zoals het moet dan moet het maar zoals het gaat.
We have far more in common than that which devides us..
  Spellchecker vrijdag 4 september 2020 @ 18:15:15 #83
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  vrijdag 4 september 2020 @ 20:22:53 #84
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_194889586
Never give up *G*
Je nieuwe aanpak werkt *G*
  vrijdag 4 september 2020 @ 21:17:39 #85
247887 Takaiki
Obladi, oblada life goes on
pi_194890629
*O*
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
pi_194892156
Maar goed dat ik nog even op de medicijnlijst keek voor ik nog een brouwsel voor moeder maakte. Ik had haar vandaag precies haar dagportie al gegeven :@ *O*

Dus nu kreeg ze alleen onomnomnom fingerfood.
pi_194892177
En ik had gelijk: maar één spuitje per kitten is zoveel fijner. Voor iedereen O+

En daar zijn we al over de helft *O*
pi_194892480
Iedereen blij dus, en hopelijk gaat het morgen net zo goed als vandaag
pi_194892651
Mamma was zelfs zo zen dat ze net van haar plank afkwam, zich eens lekker aan de krabpaal stretchte en met de kinders begon te kletsen.
Toen ik mijn enge camerading op haar richtte was dat wel weer klaar.
De kinders staan, na een dagje waarin ik vooral luie kittens vond, weer AAN. Vier man sterk op mijn rug net :')
  Spellchecker vrijdag 4 september 2020 @ 22:59:36 #90
197773 crew  maily
pi_194892808
quote:
17s.gif Op vrijdag 4 september 2020 22:51 schreef Cat-astrophe het volgende:
Mamma was zelfs zo zen dat ze net van haar plank afkwam, zich eens lekker aan de krabpaal stretchte en met de kinders begon te kletsen.
Toen ik mijn enge camerading op haar richtte was dat wel weer klaar.
De kinders staan, na een dagje waarin ik vooral luie kittens vond, weer AAN. Vier man sterk op mijn rug net :')
[ afbeelding ]
O+ ^O^
pi_194893118
Die lichte blob op de buik van dat voorste spelende kitten is trouwens de immer meer indrukwekkend wordende breuk van blauwtje. Als ik de inhoud zo af en toe terugduw (want mega-interessant) heeft hij gewoon een huidzakje over :D

En kittenkamer uitkomen was net Niet. Te. Doen. Ene kitten van mijn broek of rug afgeplukt... hingen er alweer twee anderen in :|W
  Spellchecker vrijdag 4 september 2020 @ 23:22:46 #92
197773 crew  maily
pi_194893209
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2020 23:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
Die lichte blob op de buik van dat voorste spelende kitten is trouwens de immer meer indrukwekkend wordende breuk van blauwtje. Als ik de inhoud zo af en toe terugduw (want mega-interessant) heeft hij gewoon een huidzakje over :D

En kittenkamer uitkomen was net Niet. Te. Doen. Ene kitten van mijn broek of rug afgeplukt... hingen er alweer twee anderen in :|W
_O- O+
  zaterdag 5 september 2020 @ 08:00:21 #93
386633 Adnap
I love Life !
pi_194895733
quote:

hahha wat een heerlijkheid maar wat zorg je super goed voor ze ! De liefde spat vanhet scherm
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_194898175
quote:

Voor klimmende kittens hielp het hier om een handvol muizen of brokjes de kamer in te gooien. Was vaak interessanter dan klimmen.
pi_194900713
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 11:49 schreef Charlie_Brown het volgende:

[..]

Voor klimmende kittens hielp het hier om een handvol muizen of brokjes de kamer in te gooien. Was vaak interessanter dan klimmen.
Ik kan het eens proberen, maar omdat ze in quarantaine zitten ben ik in het algemeen suuuuper interessant als ik bij ze ben.
Brokjes staan sowieso standaard klaar, dus die boeien al niet _O-
  zaterdag 5 september 2020 @ 15:28:30 #96
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_194900771
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2020 15:25 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik kan het eens proberen, maar omdat ze in quarantaine zitten ben ik in het algemeen suuuuper interessant als ik bij ze ben.
Brokjes staan sowieso standaard klaar, dus die boeien al niet _O-
Maar brokjes die gegooid worden zullen toch wel interessanter zijn dan brokjes die op een bordje stil liggen? *O*
pi_194900889
Dit jaar installeerde ik een traphekje in de deuropening. Met kartonnen add-on, want kittens zijn kleiner dan kinderen. Bevalt prima ^O^ Voor mij dan :P

check die mooie drollen daar voor de bak B-)

Sjimmie met zijn roze neusje. Souveniertje van zijn wond

Sjors en Sjimmie samen

Sassette kwam aanwandelen en wilde toen ook wel poseren

De vanmorgen in alle vroegte zorgzaam geweekte brokken (lees: hand brokken in bak, klats water erbij: klaar) werden genegeerd.
Gelukkig kon Schanulleke het alsnog waarderen

Smurfje had het te druk om te poseren. Vooruit dan.. met Schanulleke wil hij wel even

Maar dan is het ook wel weer klaar :{w
pi_194901329
Drollen *O*

Wat een snoezigheid
pi_194902642
Goede berichten! En met mama ook weer wat betere vriendjes inmiddels?
pi_194903503
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 17:09 schreef yinu het volgende:
Goede berichten! En met mama ook weer wat betere vriendjes inmiddels?
Helft van de medicatie zit er alweer in, op de finger food manier ^O^
Inclusief rondje dwergjeswerpen :')

Ik zag net wel dat Sjimmie nog geen vaste drollen heeft. En ook mamma is weer minder perfect.
Bij mamma verdenk ik de medicatie die er nu in gaat. Sjimmie maar even afwachten, kan de antibiotica zijn, hij groeit als kool in ieder geval.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')