Ik ging net even kijken: moeder verstopt in een hoekje (die blijft vast nog dagen boosquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:27 schreef Candaasje het volgende:
Des te fijner is het weer bij jou thuis Cat!![]()
(Dat zei ik altijd maar tegen de cliënten als ze verschrikt naar een blazend en spugend mandje zaten te kijken omdat ze hun kat niet meer herkenden.)
Beterschap voor het spul!
Maar daar valt nog wel eens mee te pratenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:27 schreef maily het volgende:
Poezels .... zo eigenwijs ... het zijn net mensen.
Met katten ook. Die kunnen me toch een klaagzang opzetten en tegenspreken doen ze ook als de beste.quote:Op zondag 30 augustus 2020 00:09 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Maar daar valt nog wel eens mee te praten
Nu nog het knopje luisteren vinden, en niet verbonden met het woord “eten”quote:Op zondag 30 augustus 2020 11:56 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Met katten ook. Die kunnen me toch een klaagzang opzetten en tegenspreken doen ze ook als de beste.
Het is even prutsen ja. Maal vijf. En dan ook nog drollen scheppen, bijhouden welke consistentie uit welk kitten komt, kittens wegen. En kroelen en spelenquote:Op zondag 30 augustus 2020 22:55 schreef Kaatje1 het volgende:
Da’s nog hard werken zeg. Maar duimen dat het allemaal goed aanslaat
Laptop naar hun kamer verhuizen is zeker geen optie?quote:Op zondag 30 augustus 2020 23:02 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Het is even prutsen ja. Maal vijf. En dan ook nog drollen scheppen, bijhouden welke consistentie uit welk kitten komt, kittens wegen. En kroelen en spelen![]()
Gelukkig weet ik hoe ik sluitende medicijnlijsten kan schrijven![]()
Nadeel van hun quarantaine is wel dat ik weinig schoottijd heb. Want als ze me zien exploderen ze meestal en word ik speelobject en krabpaal. Tegen de tijd dat ze zijn uitgeraasd ben ik stijf ongemakkelijk gezeten
I.pad gaat vaak al mee, maar hoe lost dat het gebrek aan een goede stoel op?quote:Op zondag 30 augustus 2020 23:17 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Laptop naar hun kamer verhuizen is zeker geen optie?
Die ook meenemen, kan je daar werkenquote:Op zondag 30 augustus 2020 23:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
I.pad gaat vaak al mee, maar hoe lost dat het gebrek aan een goede stoel op?
Dan komt mijn goede stoel onder de kittenspootjes-vanuit-vieze-bak-met-parasieten te zittenquote:Op zondag 30 augustus 2020 23:20 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Die ook meenemen, kan je daar werken
Nou inderdaad! Supergoed werk!quote:Op maandag 31 augustus 2020 12:54 schreef Pippi het volgende:
Hi Cat-astrophe, ik heb bewondering voor al je moed en werk. Nu weet ik wel dat je niet anders kan en dat je door -moet- gaan in de flow van aanpakken maar toch!
Al die speciale hapjes, vitamines en medicijnen... poetsen... wegen... aandacht geven... Je bent een topper!
Fijn dat ze, ondanks het feit dat de poep nog dun is, nog levendig zijn!![]()
Hopelijk is de parasiet snel bestreden!
Wahaha, hij heeft de muis dood vermoordquote:Op dinsdag 1 september 2020 18:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
Kwakkel (aka Sjimmie) staat nog steeds AAN![]()
Oh myquote:Op dinsdag 1 september 2020 18:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
Aangezien de diarreeremmer nu aan zijn max zit en niet meer gegeven mag worden, en deze nieuwe antibiotica zowel de slechte als goede darmbacteriën doodt, bereid ik me voor op wat dagen vol... shit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |