abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195866351
Smurf en Sjimmie komen terug :o

Verhaal is niet helemaal duidelijk, maar het werkte niet op het adoptie adres.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus de heertjes komen even logeren tot ze een nieuw adres hebben. Ik ben benieuwd hoe de hernieuwde kennismaking met Sjors gaat! Wel gezellig voor hem, weer even wat speelgenoten.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_195866469
Ach wat sneu voor ze, maar fijn dat ze nog even bij jou terecht kunnen O+
pi_195866914
Wat sneu voor de broertjes en de adoptanten, wat fijn voor Sjors!
pi_195868397
Ach wat jammer -O-. Maar gezellig voor Sjors inderdaad!
Venus in pocketformaat
© loveli
  Spellchecker maandag 26 oktober 2020 @ 16:52:11 #255
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_195868645
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2020 14:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
Smurf en Sjimmie komen terug :o

Verhaal is niet helemaal duidelijk, maar het werkte niet op het adoptie adres.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus de heertjes komen even logeren tot ze een nieuw adres hebben. Ik ben benieuwd hoe de hernieuwde kennismaking met Sjors gaat! Wel gezellig voor hem, weer even wat speelgenoten.
Ach wat sneu ... wel fijn dat ze weer terug bij jou kunnen!
  maandag 26 oktober 2020 @ 21:45:16 #256
247887 Takaiki
Obladi, oblada life goes on
pi_195874448
Jammer -O-
Maar beter op tijd beslissen dat het niet gaat dan te lang aanmodderen :{
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
pi_195887785
Woonkamer is goedgekeurd. Ik ook, al ben ik nog wel een beetje vreemd (maar dat is normaal :+ )
Sjimmie en Sjors spelen al volop. Smurfje moet nog even kennis maken. Als Sjors er bovenop springt kan hij een blaas en een grauw krijgen. Maar dat komt wel goed, schuilplek van Smurf was net al op de bank, bij mij.

En ik had het goed over de reden van afstand. Levendig lief spul. O+
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_195889961
De mannen zijn goed gegroeid ^O^
En Smurf heeft nu ook een tweekleurig jasje: grijs met beetje bruin :D
pi_195890127
En toen werd het weer als vanouds gezellig druk op schoot O+

Vaag slaaphoofd is nu in slaap O+
pi_195905501
Vanmorgen doken drie gapende, stijve lijfjes op uit de carrier. Waar ze blijkbaar als één grote hoop de nacht hadden doorgebracht O+ En ze ruiken nu weer naar ‘mij’ :D

Wel worden plaatsingspogingen gesaboteerd... te fit om netjes te gaan zitten voor een recente foto.

Dat Sjors en Sjimmie samen gezellig de hele kamer rondspelen, waar Smurf vaker bozig gilt als ze met hem willen spelen... maakt de plaatsingspuzzel niet makkelijker. Het lijkt erop dat Smurf net zo gelukkig (misschien wel gelukkiger is..) als hij in zijn eentje kan verhuizen :D We geven het nog maar een dagje, misschien moet de knul nog wat langer wennen.
pi_195915212
Heeft Smurf geen pijn ofzo? Dat ie zo boos doet?
pi_195918794
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 22:53 schreef _flore het volgende:
Heeft Smurf geen pijn ofzo? Dat ie zo boos doet?
Nee hoor, gewoon een vocaal kitten die even langer moest wennen aan de nieuwe speelkameraad. En het gaat nu al beter, hij zoekt de stoeipartij ook zelf op.
Want tja, als ik vast mijn tijdelijke netwerkkabel aansluit ivm een zoom meeting en je broers vinden dat leuk speelgoed... dan MOET je je er wel mee gaan bemoeien _O-

pi_195918887
quote:
1s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 09:05 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Nee hoor, gewoon een vocaal kitten die even langer moest wennen aan de nieuwe speelkameraad. En het gaat nu al beter, hij zoekt de stoeipartij ook zelf op.
Want tja, als ik vast mijn tijdelijke netwerkkabel aansluit ivm een zoom meeting en je broers vinden dat leuk speelgoed... dan MOET je je er wel mee gaan bemoeien _O-

[ afbeelding ]
Aah, gelukkig. Wat leuk om ze zo te zien keten! :D
pi_195919120
Net de verhaaltjes opgestuurd met vermelding dat Smurf niet echt een schoolligger is.... wie ligt er nu te chillen op schoot? Juist :')
  Spellchecker donderdag 29 oktober 2020 @ 09:28:31 #265
197773 crew  maily
pi_195919145
quote:

[..]

[ afbeelding ]
_O- _O-
  donderdag 29 oktober 2020 @ 10:55:49 #266
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_195920624
quote:
1s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 09:27 schreef Cat-astrophe het volgende:
Net de verhaaltjes opgestuurd met vermelding dat Smurf niet echt een schoolligger is.... wie ligt er nu te chillen op schoot? Juist :')
Kittens _O _O-
pi_195922105
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Zo lief
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_195927812
De heren staan op de site. Morgen de telefoon maar bij me houden, want ze zijn de enige kittens die beschikbaar zijn. Virtuele dierenarts was wel enthousiast: Sjimmie staat te boek als gecastreerd, terwijl dat het enige intacte heertje is _O-
pi_195933153
Niet. Te. Geloven.

Wat een jubileumnest... -O-

Nee, dat is niet zijn tong. Maar een of ander wildvlees(gezwel) wat ik net in Smurf zijn mondhoek ontdekte.
Kan van alles zijn (en hoeft echt niet per se kwaadaardig te zijn, misschien is hij een flinke klap gevallen).... spoedafspraak bij de dierenarts aangevraagd en verzocht de heren even van de site af te halen :{

Wordt vervolgd.
pi_195933355
Jemig joh -O- ze doen wel heul erg hun best om bij jou te blijven.

Memorabel op een niet helemaal handige manier :X
Gek? kan je dat eten?
pi_195933473
Echt he... aanstellers :')

Ik hoop dat ik morgen terecht kan, want het gezwel is best groot en loopt door tot aan mijn duim :o Ik wil zo snel mogelijk weten waar we aan toe zijn.

SPOILER
Hij is (uiteraard) nog steeds blij en eet en drinkt goed, gelukkig.
  Spellchecker donderdag 29 oktober 2020 @ 21:00:40 #272
197773 crew  maily
pi_195933556
Och jeetje Cat ... gelukkig zitten ze bij jou. O+
pi_195934451
Ik ben maar gestopt met Googlen, want daar word ik niet blij van en is gewoon ook niet handig.

En hier gaat het leven door... ik was ze kwijt :o Overal gezocht (dacht ik). Badkamerdeur was dicht dus daar zaten ze niet.... tot ik die open deed en er een drieling uit kwam tetteren _O- Ze hadden zichzelf opgesloten en zaten geduldig te wachten op bevrijding :')
pi_195935556
Och jeetje Cat, wat een plottwists steeds! :o Nog wel een gelukje dat hij nu weer ff bij jou zit.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_195935989
quote:
1s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 21:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik ben maar gestopt met Googlen, want daar word ik niet blij van en is gewoon ook niet handig.

En hier gaat het leven door... ik was ze kwijt :o Overal gezocht (dacht ik). Badkamerdeur was dicht dus daar zaten ze niet.... tot ik die open deed en er een drieling uit kwam tetteren _O- Ze hadden zichzelf opgesloten en zaten geduldig te wachten op bevrijding :')
Jeetje Cat, hopelijk snel naar de DA en dat het onschuldig is
We have far more in common than that which devides us..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')