Dramaqueen..quote:Ik zei dat ik niet weet of ik hem nog wil zien en dat ik teleurgesteld ben.
Nee ik zou hard wegrennen nu haha. Zie het zoals jij.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:40 schreef CoolGuy het volgende:
Dus hij is verliefd op jou, en jij nog bezig bent 'meer in hem te gaan zien', maar je verwacht wel nú al van hem totale toewijding en dat hij Tinder verwijdert?
Vind je dat zelf logisch? Want ik lees nergens dat jullie officieel zijn? En jij hangt alles op aan dat hij nog een app op zijn telefoon heeft.
Kijk ik weet niet wat zijn intenties zijn, misschien played hij je, dat kan, maar dat jij wel even gaat verwachten dat hij alles op on hold zet en jij nog de enige vrouw bent voor hem op de wereld, terwijl jullie geen koppeltje zijn....tja, als je dat van mij zou verwachten zou ik je eens vragen wie je denkt dat je bent.
We zijn niet eens exclusief en wel al direct eisen gaan stellen? Even heel gauw normaal doen.
Maar wellicht dat andere mensen het hier helemaal anders zien.
Ik vind dat als iets echt zo belangrijk voor je is, je beter geen aannames doet of iemand er net zo in staat als jij. .quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:35 schreef Myrthetje het volgende:
Hoi allemaal,
Na mijn relatiebreuk een tijdje terug date ik nu kort (maand ongeveer) met een jongen die al langere tijd achter me aan zat. Hij vroeg of we iets af konden spreken en sindsdien hebben we elkaar regelmatig gezien. Waar ik eerst de intentie had om alleen met hem te scharrelen werd dat langzaam anders en begon ik meer in hem te zien. Al vanaf het begin af aan liet hij blijken serieuze interesse in meer te hebben. Hij zegt dat hij verliefd op me aan het worden is, neemt initiatief om af te spreken. Appt me elke dag en is erg lief en zorgzaam als we samen zijn.
Een week of 2 geleden kreeg hij een melding van tinder op zijn telefoon. Ik vond er niet veel van, we waren immers niet serieus en nog maar aan het daten. Hij zei dat hij tinder zou verwijderen, hij vond het niet meer gepast en was gek op mij. Ik dacht;prima. Het maakte wel dat ik hem anders en meer serieuzer begon te zien als relatiemateriaal en me daarna daar ook meer voor open begon te stellen.
Nu 2 weken later, liet hij iets zien op zijn telefoon. En daar zag ik tussen de tabbladen ook tinder staan, en ook op zo’n manier dat je kon zien dat hij er recent nog op had gezeten. Ik vroeg ernaar, en hij zei dat hij zich kapot schaamt, maar het nog niet verwijderd had. Dat hij serieus met mij is, en niet op tinder met andere meiden praat. Dat hij soms nog Wel swipete voor tijdverdrijf en kijkt als hij een melding krijgt. Maar dat hij serieus met mij is. Hij heeft tinder meteen verwijderd en toen hij merkte dat ik het niet zo leuk vond zn excuus aangeboden. Ik zei dat ik niet weet of ik hem nog wil zien en dat ik teleurgesteld ben. Daarna bleef hij net zo lang om uitleg te geven en te tonen hoe gek hij op me is tot ik hem kon vergeven, maar dat voelde ook een beetje ongemakkelijk omdat ik gewoon even de tijd nodig heb om erover na te denken.Hij zei dat hij mij niet kwijt wil om zo’n ‘domme app’. Dat hij het veel eerder had moeten verwijderen maar dat het, net als Facebook, een betekenisloze tijdverdrijver is geworden.
Hij zegt dat hij snapt dat ik het stom vind, maar dat ik hem echt moet vertrouwen dat hij er niet meer opgaat. Dat hij voor mij wil gaan, mij superleuk vindt en zelfs al van me begint te houden,.
En toch, vind ik het een beetje een afknapper.als je echt verliefd bent hoef je toch niet meer op tinder? Wat vinden jullie?
Uh ben jij degene die het topic gestart heeft dan? Anders : confused.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:22 schreef Trensperrent het volgende:
[..]
Hij begin 20, ik midden 20. Ben 5 jaar ouder
Fucking rare dynamiek hahaquote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Er is nog geen seks geweest maar al wel willen dat hij zijn tinder verwijderd ?
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:44 schreef IceCreamSandwich het volgende:
Het komt een beetje tegenstrijdig over op me. Aan de ene kant klinkt hij heel aanhankelijk, aan de andere kant komt hij zijn woord niet na en stelt hij zich open voor anderen via die dating app.
Klinkt niet heel aantrekkelijk ofzo..
Vaag wel.quote:Op dinsdag 1 september 2020 11:52 schreef blackmirror het volgende:
TS haar andere topic met een iets andere verhaal: R&P / Mannelijk advies over date
Nou, als iedereen (ja, ik nu ookquote:Op donderdag 10 september 2020 09:26 schreef blackmirror het volgende:
Heeft het nut dat dit topic openblijft aangezien TS en haar kloons pleite zijn?
laatste reactie TS: R&P / Schijnbaar enthousiaste date zit toch nog op tinder
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |