abonnement Unibet Coolblue
pi_194726954
Hoi allemaal,

Na mijn relatiebreuk een tijdje terug date ik nu kort (maand ongeveer) met een jongen die al langere tijd achter me aan zat. Hij vroeg of we iets af konden spreken en sindsdien hebben we elkaar regelmatig gezien. Waar ik eerst de intentie had om alleen met hem te scharrelen werd dat langzaam anders en begon ik meer in hem te zien. Al vanaf het begin af aan liet hij blijken serieuze interesse in meer te hebben. Hij zegt dat hij verliefd op me aan het worden is, neemt initiatief om af te spreken. Appt me elke dag en is erg lief en zorgzaam als we samen zijn.

Een week of 2 geleden kreeg hij een melding van tinder op zijn telefoon. Ik vond er niet veel van, we waren immers niet serieus en nog maar aan het daten. Hij zei dat hij tinder zou verwijderen, hij vond het niet meer gepast en was gek op mij. Ik dacht;prima. Het maakte wel dat ik hem anders en meer serieuzer begon te zien als relatiemateriaal en me daarna daar ook meer voor open begon te stellen.

Nu 2 weken later, liet hij iets zien op zijn telefoon. En daar zag ik tussen de tabbladen ook tinder staan, en ook op zo’n manier dat je kon zien dat hij er recent nog op had gezeten. Ik vroeg ernaar, en hij zei dat hij zich kapot schaamt, maar het nog niet verwijderd had. Dat hij serieus met mij is, en niet op tinder met andere meiden praat. Dat hij soms nog Wel swipete voor tijdverdrijf en kijkt als hij een melding krijgt. Maar dat hij serieus met mij is. Hij heeft tinder meteen verwijderd en toen hij merkte dat ik het niet zo leuk vond zn excuus aangeboden. Ik zei dat ik niet weet of ik hem nog wil zien en dat ik teleurgesteld ben. Daarna bleef hij net zo lang om uitleg te geven en te tonen hoe gek hij op me is tot ik hem kon vergeven, maar dat voelde ook een beetje ongemakkelijk omdat ik gewoon even de tijd nodig heb om erover na te denken.Hij zei dat hij mij niet kwijt wil om zo’n ‘domme app’. Dat hij het veel eerder had moeten verwijderen maar dat het, net als Facebook, een betekenisloze tijdverdrijver is geworden.

Hij zegt dat hij snapt dat ik het stom vind, maar dat ik hem echt moet vertrouwen dat hij er niet meer opgaat. Dat hij voor mij wil gaan, mij superleuk vindt en zelfs al van me begint te houden,.

En toch, vind ik het een beetje een afknapper.als je echt verliefd bent hoef je toch niet meer op tinder? Wat vinden jullie?
  Moderator woensdag 26 augustus 2020 @ 13:40:13 #2
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_194727012
Dus hij is verliefd op jou, en jij nog bezig bent 'meer in hem te gaan zien', maar je verwacht wel nú al van hem totale toewijding en dat hij Tinder verwijdert?

Vind je dat zelf logisch? Want ik lees nergens dat jullie officieel zijn? En jij hangt alles op aan dat hij nog een app op zijn telefoon heeft.

Kijk ik weet niet wat zijn intenties zijn, misschien played hij je, dat kan, maar dat jij wel even gaat verwachten dat hij alles op on hold zet en jij nog de enige vrouw bent voor hem op de wereld, terwijl jullie geen koppeltje zijn....tja, als je dat van mij zou verwachten zou ik je eens vragen wie je denkt dat je bent.

We zijn niet eens exclusief en wel al direct eisen gaan stellen? Even heel gauw normaal doen.

Maar wellicht dat andere mensen het hier helemaal anders zien.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_194727020
Er is geen probleem. Hij vindt je leuk, de vraag is eerder of jij wel naar hem uit of je hem echt leuk vindt.
  Moderator woensdag 26 augustus 2020 @ 13:42:02 #4
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_194727032
Edit: Anders lees ik gewoon even goed. }:|
Breitling - Instruments for Professionals
  woensdag 26 augustus 2020 @ 13:42:50 #5
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_194727045
quote:
Ik zei dat ik niet weet of ik hem nog wil zien en dat ik teleurgesteld ben.
Dramaqueen.. :{ Stel je niet zo aan zeg. Mijn god. Als ie na 3 maanden nog op Tinder zit ok, maar dit..
pi_194727058
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 13:40 schreef CoolGuy het volgende:
Dus hij is verliefd op jou, en jij nog bezig bent 'meer in hem te gaan zien', maar je verwacht wel nú al van hem totale toewijding en dat hij Tinder verwijdert?

Vind je dat zelf logisch? Want ik lees nergens dat jullie officieel zijn? En jij hangt alles op aan dat hij nog een app op zijn telefoon heeft.

Kijk ik weet niet wat zijn intenties zijn, misschien played hij je, dat kan, maar dat jij wel even gaat verwachten dat hij alles op on hold zet en jij nog de enige vrouw bent voor hem op de wereld, terwijl jullie geen koppeltje zijn....tja, als je dat van mij zou verwachten zou ik je eens vragen wie je denkt dat je bent.

We zijn niet eens exclusief en wel al direct eisen gaan stellen? Even heel gauw normaal doen.

Maar wellicht dat andere mensen het hier helemaal anders zien.
Nee ik zou hard wegrennen nu haha. Zie het zoals jij.
pi_194727065
Het komt een beetje tegenstrijdig over op me. Aan de ene kant klinkt hij heel aanhankelijk, aan de andere kant komt hij zijn woord niet na en stelt hij zich open voor anderen via die dating app.

Klinkt niet heel aantrekkelijk ofzo..
pi_194727071
Wat zeiden ze op Viva
pi_194727264
Nog niet eens officieel een relatie, maar wel al eisen stellen.....dikke afknapper. Sowieso contacten opzoeken, ook al heb je een relatie, is toch niets mis mee?? Zolang het maar bij "kijken, kijken, niet zoenen" blijft.
pi_194727266
Doet mij denken aan mijn ex en ik. Na een break probeerden we het toch. Op een dag zag ik een melding op zijn tellie, toen ik hem er later naar vroeg gaf hij aan het verwijderd te hebben. Toen ik er later weer naar vroeg zei hij weer van niet, toen ik zei prima laat mij zien dat het verwijderd is. Toen ik vroeg of ik even kon kijken of hij laatste tijd actief was geweest was hij shady. Dat zegt genoeg zou je denken.

Moraal van het verhaal, help jezelf en bespaar je een hoop ellende. Als het vertrouwen een keer gebroken is, zal niets helpen. Je kan beter.
pi_194727358
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 13:35 schreef Myrthetje het volgende:
Hoi allemaal,

Na mijn relatiebreuk een tijdje terug date ik nu kort (maand ongeveer) met een jongen die al langere tijd achter me aan zat. Hij vroeg of we iets af konden spreken en sindsdien hebben we elkaar regelmatig gezien. Waar ik eerst de intentie had om alleen met hem te scharrelen werd dat langzaam anders en begon ik meer in hem te zien. Al vanaf het begin af aan liet hij blijken serieuze interesse in meer te hebben. Hij zegt dat hij verliefd op me aan het worden is, neemt initiatief om af te spreken. Appt me elke dag en is erg lief en zorgzaam als we samen zijn.

Een week of 2 geleden kreeg hij een melding van tinder op zijn telefoon. Ik vond er niet veel van, we waren immers niet serieus en nog maar aan het daten. Hij zei dat hij tinder zou verwijderen, hij vond het niet meer gepast en was gek op mij. Ik dacht;prima. Het maakte wel dat ik hem anders en meer serieuzer begon te zien als relatiemateriaal en me daarna daar ook meer voor open begon te stellen.

Nu 2 weken later, liet hij iets zien op zijn telefoon. En daar zag ik tussen de tabbladen ook tinder staan, en ook op zo’n manier dat je kon zien dat hij er recent nog op had gezeten. Ik vroeg ernaar, en hij zei dat hij zich kapot schaamt, maar het nog niet verwijderd had. Dat hij serieus met mij is, en niet op tinder met andere meiden praat. Dat hij soms nog Wel swipete voor tijdverdrijf en kijkt als hij een melding krijgt. Maar dat hij serieus met mij is. Hij heeft tinder meteen verwijderd en toen hij merkte dat ik het niet zo leuk vond zn excuus aangeboden. Ik zei dat ik niet weet of ik hem nog wil zien en dat ik teleurgesteld ben. Daarna bleef hij net zo lang om uitleg te geven en te tonen hoe gek hij op me is tot ik hem kon vergeven, maar dat voelde ook een beetje ongemakkelijk omdat ik gewoon even de tijd nodig heb om erover na te denken.Hij zei dat hij mij niet kwijt wil om zo’n ‘domme app’. Dat hij het veel eerder had moeten verwijderen maar dat het, net als Facebook, een betekenisloze tijdverdrijver is geworden.

Hij zegt dat hij snapt dat ik het stom vind, maar dat ik hem echt moet vertrouwen dat hij er niet meer opgaat. Dat hij voor mij wil gaan, mij superleuk vindt en zelfs al van me begint te houden,.

En toch, vind ik het een beetje een afknapper.als je echt verliefd bent hoef je toch niet meer op tinder? Wat vinden jullie?
Ik vind dat als iets echt zo belangrijk voor je is, je beter geen aannames doet of iemand er net zo in staat als jij. .
Wil je hem? Doe dan je best om hem beter te leren kennen zoals hij is.
Zoek je iemand die net zoals jij denkt en handelt, onderzoek dan in hoeverre jullie denkbeelden overeenkomen in theorie en praktijk.

Maak een ander niet verantwoordelijk voor wat jij zelf voor lief neemt zolang het jou uitkomt.
pi_194727393
Heeft de app wel verwijderd maar zijn profiel nog actief?
pi_194729760
Hoe oud zijn jullie?

Zijn uitleg lijkt mij niet zo heel vreemd voor de jongere generatie in ieder geval.
Alles is een tijdverdrijf geworden.
pi_194729949
Lastig dit
pi_194729960
Lastig dit
pi_194729965
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 16:22 schreef Trensperrent het volgende:

[..]

Hij begin 20, ik midden 20. Ben 5 jaar ouder
Uh ben jij degene die het topic gestart heeft dan? Anders : confused.
pi_194730008
Persoonlijk denk ik dat je niet zo veel van dat tinder moet vinden, het is meer gewoon tijdverdrijf voor veel mensen. Ik zou het zelf ook wel eens willen downloaden alleen maar om een beetje wijven te kijken en lekker te swipen maar dat zegt helemaal niks over mijn huwelijk, ik denk dat mijn vrouw het ook wel zou willen maar we zijn gewoon te lui om een profiel aan te maken voor iets waar je uiteindelijk niks mee doet.

Twijfel niet te veel aan hoe serieus een ander is, dat vertroebelt je beeld van iemand zo in het begin van je relatie. Laat dingen gewoon gebeuren. Zelfs als hij niet per se helemaal committed is nog, kan dat gewoon groeien. Laat het leven een beetje stromen en blijf met je hoofd uit zijn pokkie.
-nee-
pi_194730502
Als je dit al een afknapper vind wens ik die gast veel succes, want dan zal hij nog wel meer fout doen in jouw ogen. Kom op zeg, stel je niet aan.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 26-08-2020 16:54:39 ]
  woensdag 26 augustus 2020 @ 18:39:27 #19
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_194732201
TS is 14?
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 26 augustus 2020 @ 18:45:05 #20
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_194732330
Er is nog geen seks geweest maar al wel willen dat hij zijn tinder verwijderd ? :')
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_194732388
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 18:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Er is nog geen seks geweest maar al wel willen dat hij zijn tinder verwijderd ? :')
Fucking rare dynamiek haha
pi_194733158
Komt niet goed dit. Je dacht prima toen hij zelf aan gaf het niet gepast te vinden. Er staat niet dat je hem gelijk gaf of een andere bevestiging gaf waaruit bleek dat jullie exclusief zijn. Anderzijds maakte hij uit je 'lauwe' reactie blijkbaar op dat hij serieuzere gevoelens had dan dat jij had, en dat was ook zo aangezien je schrijft dat je daarna meer serieus naar jullie bent gaan kijken.

Dit soort onduidelijke communicatie en aannames heb je niet als je 'samen kunt lezen en schrijven'. Twijfel bestaat dan niet als je elkaars gedrag beter begrijpt dan elkaars woorden. Het ontbreekt blijkbaar.

Je hoeft maar 1 iemand tegen te komen bij wie je dit wel hebt, en er is weer twijfel waarom je onderlinge communicatie moeizaam verloopt of waarom er weer een verschil is tussen je verwachtingen en de werkelijkheid, terwijl een andere vreemde bij wijze van spreken je zin kan afmaken, naar iets gaat gedragen nog voordat je erom gevraagd hebt, en niet slechts een intentie uit.

Vanuit mijn persoonlijke ervaringen is dit funest, een dikke rode vlag. Je bespaart jezelf een hoop ellende nu het nog zo pril is tussen jullie. Al kan 99% goed zijn, wanneer die ontbrekende 1% over iets belangrijks/cruciaals gaat dan werkt het niet.

Veel wijsheid en succes toegewenst.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  woensdag 26 augustus 2020 @ 21:38:10 #23
246179 Hondenfluitje
Bodof, kom onder de paraplof
pi_194735432
Ik denk dat je teveel drama maakt. Ik zat in een vergelijkbare situatie, waar ik serieus begon te worden met een meid en ook af en toe nog tinderde. Was gewoon een app geworden voor als ik op de WC zat, toen het nog serieuzer werd heb ik het verwijderd. Niet zo druk maken.
  donderdag 27 augustus 2020 @ 00:09:53 #24
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_194738641
Tinder is ook gewoon heel verslavend.
  donderdag 27 augustus 2020 @ 12:07:27 #25
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_194743167
Het klinkt alsof hij er oprecht spijt van had...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')