Geen idee eigenlijk. Eens uitproberen, vast wel, maar ik acht de kans groter dat ik via een andere onlineweg iemand op zou duiken.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja kan ik mij voorstellenZou je anders ook aan tinder hebben gedaan?
Hij blijft ook leuk.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:06 schreef bitterbal het volgende:
ik doe gewoon mee met dat gifje elke keer als ik hem zie
Eens. Ben blij dat het tot nu toe werkt met Gergely, want ik heb ook een hekel aan datenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Echt als het nou een keer gewoon goed zou zitten he. vind dat daten zo fucking ongemakkelijk allemaal
Iedereen is aan het tinderen geslagen?quote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eens. Ben blij dat het tot nu toe werkt met Gergely, want ik heb ook een hekel aan datenHoop echt dat dat nooit meer hoeft.
De paar mannen die ik het heb gevraagd wel.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vraag mij af of mannen er net over denken
ook de zenuwen?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De paar mannen die ik het heb gevraagd wel.
ik HAAT datenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee meer het gedoe en steeds weer opnieuw beginnen met iemand of opnieuw je levensverhaal vertellen.quote:
Je kunt er ook een boek over schrijven en vooraf geven zodat die zich kan inlezen?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee meer het gedoe en steeds weer opnieuw beginnen met iemand of opnieuw je levensverhaal vertellen.
Dat zou lekker zijn héquote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je kunt er ook een boek over schrijven en vooraf geven zodat die zich kan inlezen?
kennis van me heeft een visite kaart met QR codes naar een filmpje waar ie z'n levensverhaal uit de doeken doet. Geeft ie aan potentiële damesquote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je kunt er ook een boek over schrijven en vooraf geven zodat die zich kan inlezen?
Maak er een stripverhaal van.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mooi tochquote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:40 schreef Koen66 het volgende:
hey de O)P is nu weer niet alfabetisch
Eindelijk iemand die het zietquote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:40 schreef Koen66 het volgende:
hey de O)P is nu weer niet alfabetisch
Ja moet je nog steeds op date :pquote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kennis van me heeft een visite kaart met QR codes naar een filmpje waar ie z'n levensverhaal uit de doeken doet. Geeft ie aan potentiële dames
tja daaronder een sollicitatieformulier met een huwelijksakte..quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja moet je nog steeds op date :p
Is dat net zo'n wurgcontract als ballie meestuurt?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
tja daaronder een sollicitatieformulier met een huwelijksakte..
Ah ja. Begrijp k wel. K vind die weg er naar toe en naar em dan eerste 5 minutenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee meer het gedoe en steeds weer opnieuw beginnen met iemand of opnieuw je levensverhaal vertellen.
geen ervaring met bal.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dat net zo'n wurgcontract als ballie meestuurt?
Ltvdk schetst echt een verkeerd beeld van mijquote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:45 schreef FranticDJ het volgende:
ook geen behoefte aan eerlijk gezegd
je schetst anders een aardig goed beeld van jezelfquote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ltvdk schetst echt een verkeerd beeld van mij![]()
Jij bent zelf hier degene met een ziekelijke obsessie met mijn hoofd ...quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ltvdk schetst echt een verkeerd beeld van mij![]()
verkansie?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:51 schreef Karzai het volgende:
tas ingepakt alleen de tandenborstel en scheermesje hoeft er nog in
Ik heb zo'n hekel aan daten dat we al een relatie hadden vķķr de eerste date.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik HAAT daten
ga maar gelijk van eerste ontmoeting naar relatie ofzo
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij bent zelf hier degene met een ziekelijke obsessie met mijn hoofd ...
zo ging 't bij ons ook ongeveer..quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb zo'n hekel aan daten dat we al een relatie hadden vķķr de eerste date.
lekkerquote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:54 schreef Karzai het volgende:
even weg uit die stinkstad, frisse lucht natuur
Lekkah!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:54 schreef Karzai het volgende:
Leuk! Alleen?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:54 schreef Karzai het volgende:
Stinkstad? Ik dacht dat je in Amsterdam woonde en niet in Den Haag?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:54 schreef Karzai het volgende:
Den Haag is stankstad.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stinkstad? Ik dacht dat je in Amsterdam woonde en niet in Den Haag?
Den Haag was toch heul geen stad? Stinkdorp dus.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stinkstad? Ik dacht dat je in Amsterdam woonde en niet in Den Haag?
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Iets teveel Blokker, Action, Subway en Kruidvat volk.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Den Haag was toch heul geen stad? Stinkdorp dus.
Klinkt explosief.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iets teveel Blokker, Action, Subway en Kruitvat volk.
Ja tuurlijk. Daten is toch voor iedereen spannend. Of je moet het helemaal met jezelf getroffen hebben en je niet eens voor kunnen stellen dat je date je niet leuk vindt.quote:
Ja maar bij mannen merk je het vrijwel nooitquote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Daten is toch voor iedereen spannend. Of je moet het helemaal met jezelf getroffen hebben en je niet eens voor kunnen stellen dat je date je niet leuk vindt.
Kan toch ook gewoon leuk zijn als je allebei leuke sociale vrije relaxte mensen bentquote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Daten is toch voor iedereen spannend. Of je moet het helemaal met jezelf getroffen hebben en je niet eens voor kunnen stellen dat je date je niet leuk vindt.
Zouden zij het bij jou wel merken dan?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar bij mannen merk je het vrijwel nooit
Meestal merk je vrij snel of er een klik is en dan zijn bij mij de ergste zenuwen wel weg. Of eigenlijk al als iemand niet gillend wegrent bij mijn aanblikquote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar bij mannen merk je het vrijwel nooit
Ja denk k wel. K zeg ook vaak geef mij ff minuten ofzo :pquote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zouden zij het bij jou wel merken dan?
Ligt er aan of ze haar forumaccount kennenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zouden zij het bij jou wel merken dan?
Hmm, mensen die het helemaal met zichzelf getroffen hebben, zijn doorgaans niet de leukste mensenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan toch ook gewoon leuk zijn als je allebei leuke sociale vrije relaxte mensen bent
Je hebt lange benen, schop ze onderuit dan die snollen.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Meestal merk je vrij snel of er een klik is en dan zijn bij mij de ergste zenuwen wel weg. Of eigenlijk al als iemand niet gillend wegrent bij mijn aanblik
Gelijk pepperspray spuiten toch?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hebt lange benen, schop ze onderuit dan die snollen.
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:08 schreef bitterbal het volgende:
okey. K zit hier koffie te drinken. Begint een vrouw tegen mij te roepen fbi. Gemeente fbi. Doet ze haar hoofddoek voor haar gezicht loopt langs en zegt k heb allah...
Gewoon die doek over haar complete hoofd getrokken
Het zou me niet verbazen als juist dat benoemen het al rustiger maakt voor je date.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja denk k wel. K zeg ook vaak geef mij ff minuten ofzo :p
Mwa er is nog een hele grote middengroep tussen PAAZ afdeling en zelfverzekerde merrie/hengst.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, mensen die het helemaal met zichzelf getroffen hebben, zijn doorgaans niet de leukste mensen
Niks. Gewoon weer zo'n gekkie op straat k ga hier echt stukquote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Wat zat er in die koffie?
Maar er zitten ook aardig wat stappen tussen compleet spanningsloos (is ook niet leuk bij een date) en strak van de zenuwen.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan toch ook gewoon leuk zijn als je allebei leuke sociale vrije relaxte mensen bent
Waar woon je?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Niks. Gewoon weer zo'n gekkie op straat k ga hier echt stuk
Intrigerend.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:08 schreef bitterbal het volgende:
okey. K zit hier koffie te drinken. Begint een vrouw tegen mij te roepen fbi. Gemeente fbi. Doet ze haar hoofddoek voor haar gezicht loopt langs en zegt k heb allah...
Jawel, normale mensen. Maar normale mensen hebben twijfels, onzekerheden en kunnen zichzelf een beetje in perspectief plaatsen.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mwa er is nog een hele grote middengroep tussen PAAZ afdeling en zelfverzekerde merrie/hengst.
Is toch helemaal niet erg? Het doel was toch juist om elkaar te leren kennen, niet dat de een op koetjes en kalfjespraat-examen gaat bij de ander.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:11 schreef bitterbal het volgende:
mja k heb de pech dat k dus echt totaal stil kan vallen
Gewoon even op een koekje knabbelen.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:11 schreef bitterbal het volgende:
Normale mensenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jawel, normale mensen. Maar normale mensen hebben twijfels, onzekerheden en kunnen zichzelf een beetje in perspectief plaatsen.
Jawel omdat dan dus een hele andere indruk geefquote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is toch helemaal niet erg? Het doel was toch juist om elkaar te leren kennen, niet dat de een op koetjes en kalfjespraat-examen gaat bij de ander.
da fuck?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:08 schreef bitterbal het volgende:
Doe ik niet aan, gewoon alleen zolderkamerautisten, daar kan ik tenminste gewoon schriftelijk mee communiceren in plaats van in het echt.quote:
Ja dat dusquote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon even op een koekje knabbelen.
Schrijf je wat gespreksonderwerpen op je hand en spiek je af en toe.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:11 schreef bitterbal het volgende:
*schrijft alleen zwarte Piet op*quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schrijf je wat gespreksonderwerpen op je hand en spiek je af en toe.
- Wat vind je van Zwarte Piet?
- Lust je oesters?
- Heb je meer een hekel aan je vader dan aan je moeder?
- Plas je wel eens in bed?
- Waarom ga je nooit naar de tandarts?
- Wat vind je van toiletverfrisser en wat is je lievelings?
- Hoeveel kinderen wil je en wat vind je van meerlingen?
Vind je dat boa’s bewapend moeten worden?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schrijf je wat gespreksonderwerpen op je hand en spiek je af en toe.
- Wat vind je van Zwarte Piet?
- Lust je oesters?
- Heb je meer een hekel aan je vader dan aan je moeder?
- Plas je wel eens in bed?
- Waarom ga je nooit naar de tandarts?
- Wat vind je van toiletverfrisser en wat is je lievelings?
- Hoeveel kinderen wil je en wat vind je van meerlingen?
Of de andere partij is gewoon niet zo'n heel geweldige klik. Of zelf ook te nerveus om wat anders aan te snijden.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jawel omdat dan dus een hele andere indruk geef
JA.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vind je dat boa’s bewapend moeten worden?
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
ah, shoot first then ask questions-mentaliteitquote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
JA.
Mental image van een Boa Constrictor met een hoofdband a la Rocky en een machinegeweer.
Krijg je gelijk een kopstoot van die kale kop.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
*schrijft alleen zwarte Piet op*
Schieten met z'n staartpuntje.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:17 schreef mschol het volgende:
[..]
ah, shoot first then ask questions-mentaliteit
heb je hier nou nooit...quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:11 schreef bitterbal het volgende:
Tegen het raam gevlogen?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik hoop dat de dierenambu opschiet. Ik wil van m'n meeuw af.
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen idee, hij lag er vanmorgen al. Denk wel dat 'ie ergens tegen is geknald, die beesten maken hier graag nesten.quote:
Ow. Als hij niet zelf opkrabbelt zal het wel einde verhaal zijn, vrees ikquote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen idee, hij lag er vanmorgen al. Denk wel dat 'ie ergens tegen is geknald, die beesten maken hier graag nesten.
Waarom begraaf je hem niet?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen idee, hij lag er vanmorgen al. Denk wel dat 'ie ergens tegen is geknald, die beesten maken hier graag nesten.
O, hij is al dood?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Ze zouden bellen als ze in de buurt waren, maar ja, levende beesten zullen voorgaan nu.
Nou een pro zwarte Piet is sowieso geen optie :pquote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijg je gelijk een kopstoot van die kale kop.
Alle roomblanke Nederlanders vallen dus afquote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou een pro zwarte Piet is sowieso geen optie :p
Zon 9i procent ja :pquote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alle roomblanke Nederlanders vallen dus af
quote:
Allereerst mag dat officieel niet, maar ik heb ook niet echt een plaats om 'm heen te slepen. Er staan een paar random struiken, de rest is parkeerparadijs hier.quote:
Dus vraag 1 op Den Haag HS wordt ‘Wat vind je van Zwarte Piet?’. Kan hij bij het verkeerde antwoord gelijk weer terug de trein inquote:
Ah ja, hier is dat de gemeentereiniging. Die geven dieren een toepasselijke laatste rustplaats.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dierenambu regelt hier in de regio ook dooie beesten.
[..]
Allereerst mag dat officieel niet, maar ik heb ook niet echt een plaats om 'm heen te slepen. Er staan een paar random struiken, de rest is parkeerparadijs hier.
je wist toch al dat ze op noord Afrikaans valtquote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alle roomblanke Nederlanders vallen dus af
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dus vraag 1 op Den Haag HS wordt ‘Wat vind je van Zwarte Piet?’. Kan hij bij het verkeerde antwoord gelijk weer terug de trein in
Dries is toch een Amsterdamse Ciske?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je wist toch al dat ze op noord Afrikaans valt
GFT mogen ze hier juist absoluut niet bij geloof ik.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ah ja, hier is dat de gemeentereiniging. Die geven dieren een toepasselijke laatste rustplaats.
“Kees, dump dat beest even bij het GFT!”
Ja. Niks buitenlands aanquote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dries is toch een Amsterdamse Ciske?
Kan je toch gewoon in de kliko gooien?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
noord Afrikaquote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dries is toch een Amsterdamse Ciske?
ditquote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:37 schreef Leonos het volgende:
[..]
Kan je toch gewoon in de kliko gooien?
Wat zijn de cijfers?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:37 schreef CherryLips het volgende:
Goede cijfers weer. Gaat echt top.
Dit had ik dus gewoon gedaan, als ik gedurfd had ‘m op te pakkenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ditdesnoods in een zak in een openbare vuilbak..
Gewoon over de schutting gooien bij de buren.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik kan dat niet, vorig een musje hier tegen het raam gevlogen, heb ik netjes ingepakt en naar het bos gebrachtquote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:37 schreef Leonos het volgende:
[..]
Kan je toch gewoon in de kliko gooien?
Edit: had je laatste post gemist![]()
doet Gargamel dat niet voor je danquote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit had ik dus gewoon gedaan, als ik gedurfd had ‘m op te pakken
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon over de schutting gooien bij de buren.
Vast wel, maar die is niet altijd bij mij thuis. Hoewel, ik woon op 4 hoog en zou ‘m gewoon naar beneden hebben gegooid, op het stuk gras dat voor algemeen gebruik isquote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
doet Gargamel dat niet voor je dan
Ik moest hier echt zo hard om lachen, zag het helemaal voor mequote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je ‘m tegen het raam smijt, denken ze dat hij net is overleden.
Positief getest 68.114, toename: 571quote:
Mijn grote plant is al 3x omgevallen, heb ‘m nu maar laten liggenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:41 schreef Amarantha het volgende:
Nou het mag nu wel weer stoppen met waaien hoor.
571 op 1 dag? Dat is toch wel vrij veel ja.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Positief getest 68.114, toename: 571
Ziekenhuisopnames 12.145 (17,8% van positief getest), toename: 19
IC-opnames 3.027 (4,4% van positief getest)
Overleden 6.215 (9,1% van positief getest), toename: 8
mijn stoelen l liggen nog steeds mikado.. heeft toch geen zin om ze nu recht te zetten.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn grote plant is al 3x omgevallen, heb ‘m nu maar laten liggen
1 is genoeg hoor.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:45 schreef Karzai het volgende:
oja mondkapjes mee, die moet ik op op de boot
Is er dus niet en ik wil 'm niet binnen weggooien. Vuilbak is net geleegd gisteren, die komen volgende maand pas weer.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Bij de baas op het bureau leggenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zit op kantoor he mensen, niet thuis.
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bij de baas op het bureau leggenEn z’n raam openzetten
Ik zit zelf het dichtste bij het enige raam dat open kan.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bij de baas op het bureau leggen _En z’n raam openzetten
Wat denk je dat die mus in het bos gaat doen?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kan dat niet, vorig een musje hier tegen het raam gevlogen, heb ik netjes ingepakt en naar het bos gebracht
Naar het mussenziekenhuis in de holle boom, hoezo?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:50 schreef Leonos het volgende:
[..]
Wat denk je dat die mus in het bos gaat doen?
haha. ok.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Naar het mussenziekenhuis in de holle boom, hoezo?
Hoezo mag dat eigenlijk niet gewoon bij het vuilnis?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Lezen is een vak lees ik. Ik had de dierenambulance gebeld omdat dat hier in de regio het enige logische aanspreekpunt voor dooie beesten is. Die zeiden zelf meteen dat ze 'm kwamen halen.
GFT mag 'ie niet bij en ik heb geen plek in de buurt om 'm even snel heen te slepen en "tot de natuur" te laten nemen, ik ga dat beest met alle mogelijke parasieten niet in m'n auto leggen.
Dunno, willen ze hier niet.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoezo mag dat eigenlijk niet gewoon bij het vuilnis?
Ik zie ze nooit.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:54 schreef FranticDJ het volgende:
Lopen er daar geen katten?
Die maakten hier korte metten met een dooie meeuw
Ja, op zo'n afstand zit 'ie van de deur, maar dan stuk.quote:
en je vond hem zo duur, ik vond hem best lekkerquote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k heb die lasagne van ah gekocht
125 graden maar?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
en je vond hem zo duur, ik vond hem best lekker
half uurtje in de oven op 125 graden en smullen maar!
ja maar wel benieuwdquote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
en je vond hem zo duur, ik vond hem best lekker
half uurtje in de oven op 125 graden en smullen maar!
Ok.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:01 schreef Karzai het volgende:
stond erop
of in de magnetron, maar dat is minder lekker
vind ziggo sowieso prijzigquote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:04 schreef Justin_Case het volgende:
Ik betaal echt absurd veel voor Ziggo zeg. Tijd dat ik daar eens iets aan ga doen.
wat voor extra pakketten heb je?quote:
Volgens mij geen dan.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
wat voor extra pakketten heb je?
tvquote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
wat voor extra pakketten heb je?
Gewoon bij de buren voor het raam gaan zitten.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:09 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja kan opzich wel. Neem ik gewoon zo'n illegaal kastje enzo
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon bij de buren voor het raam gaan zitten.
En illegaal glasvezel aftappenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon bij de buren voor het raam gaan zitten.
zou ik meteen even achteraan gaan!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:18 schreef bitterbal het volgende:
ah zie dat ik 2.50 extra betaal voor een papierenfactuur
geen idee hoe dat kan
Ik zie net dat wij 52,50 per maand betalen voor internet + tv bij KPNquote:
ja kijk nu op de site, weet niet waar ik dat kan uitvinken.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
zou ik meteen even achteraan gaan!
heb je extra zenders bij kpn?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zie net dat wij 52,50 per maand betalen voor internet + tv bij KPN
Maar welke internet snelheid heb je daarmee dan? Ik word bij Ziggo een beetje tureluurs van het aanbod.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zie net dat wij 52,50 per maand betalen voor internet + tv bij KPN
Nope, standaard pakket maar wel het op 2 na snelste internet pakket met 200mb download en 20 mb uploadequote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:22 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Maar welke internet snelheid heb je daarmee dan? Ik word bij Ziggo een beetje tureluurs van het aanbod.
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nope, standaard pakket maar wel het op 2 na snelste internet pakket met 200mb download en 20 mb uploade
Kut roepen naar de buurvrouw als ze GTST wil zien.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:19 schreef Karzai het volgende:
met je witte tuinstoel en kut roepen halve liter erbij en een dikke joint!
ik lift mee op 't abbo van m'n ouders ondertussenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb gisteren Netflix opgezegd. Kijk ik al maanden niet meer naar.
Ja, als ik echt iets wil zien, klop ik wel bij mijn vader aan. Maar voorlopig kan ik nog wel even vooruit met Amazon Prime.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik lift mee op 't abbo van m'n ouders ondertussen
Staan daar goeide dingen op?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, als ik echt iets wil zien, klop ik wel bij mijn vader aan. Maar voorlopig kan ik nog wel even vooruit met Amazon Prime.
mja kijk überhaupt amper tv.. 's avonds van 18-20 gaat ie ff op RTLquote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, als ik echt iets wil zien, klop ik wel bij mijn vader aan. Maar voorlopig kan ik nog wel even vooruit met Amazon Prime.
kijk je roddels ja?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja kijk überhaupt amper tv.. 's avonds van 18-20 gaat ie ff op RTLtijdens 't eten weer nieuws en roddels
Je kijkt al maanden geen Netflix meerquote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:29 schreef Budapestenaar het volgende:
boulevardquote:
Ze hebben nog steeds achterstanden in die cijfersquote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:28 schreef bitterbal het volgende:
28 MINUTEN GELEDEN
Meeste besmettingen opnieuw in de grote steden
Tot 10.00 uur vanmorgen zijn er 571 nieuwe positieve testen bij het RIVM gemeld. Een dag eerder waren dat er nog 415. Vorige week werden er gemiddeld 510 besmettingen per dag gemeld.
De meeste besmettingen zijn in Amsterdam (83), Rotterdam (65) en Den Haag (53). Omgerekend naar het aantal inwoners waren de afgelopen drie dagen de meeste besmettingen in Baarle-Nassau (4,4 op 10.000 inwoners), Haaren (4,2) en Ouder-Amstel (3,6).
Doden en ziekenhuisopnames
De GGD'en hebben gisteren 19 nieuwe ziekenhuisopnames en 8 doden gemeld aan het RIVM. Vorige week ging het om gemiddeld 12 nieuwe ziekenhuisopnames en 5 doden per dag.
Door achterstanden bij de GGD worden doden en ziekenhuisopnames niet altijd direct doorgegeven. De meeste opnames en overlijdens waren dan ook niet gisteren, maar zijn pas toen gemeld bij het RIVM. Het daadwerkelijke aantal kan dus hoger liggen.
Er lagen gisteren 158 coronapatiënten in het ziekenhuis, van wie 38 op de IC. Begin april, op het hoogtepunt van de crisis, lagen er zo'n 4000 coronapatiënten in het ziekenhuis, van wie 1400 op de intensive care.
Ik heb een abo genomen voor Star Trek. En kijk nu naar Seinfeld en Chicago PD. Staan ook best wat aardige films op.quote:
Chicago PD/Med/Fire download ik meestalquote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb een abo genomen voor Star Trek. En kijk nu naar Seinfeld en Chicago PD. Staan ook best wat aardige films op.
Amazon Prime. En ik volg steeds meer op Youtubequote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je kijkt al maanden geen Netflix meer![]()
![]()
Wat doe je dan met je avonden?
Die andere twee staan er ook. Heerlijke bingewatchseries iddquote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:34 schreef FranticDJ het volgende:
C
[..]
Chicago PD/Med/Fire download ik meestal
dat zijn wel goeie simpele wegkijkseries.
Ja, maar..... Netflix and Chill dan?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Amazon Prime. En ik volg steeds meer op Youtube
er is nog een 4e spin-off.. van die district attorneys.. maar weet ff niet hoe die heetquote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die andere twee staan er ook. Heerlijke bingewatchseries idd
Prime and Slime?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, maar..... Netflix and Chill dan?![]()
Geen chillquote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, maar..... Netflix and Chill dan?![]()
Maar je kijkt hetquote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
boulevardlekker kneuterig leedvermaak.. en dan bedenken hoe kut je leven is als je je druk gaat maken om wat voor scheiding Sylvie Meis in haar schaam haar heeft.
Chicago Justice?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
er is nog een 4e spin-off.. van die district attorneys.. maar weet ff niet hoe die heet
ja, leedvermaakquote:
Ik kan Netflix niet opzeggen want heb allemaal mensen meekijken op mijn account tegen betaling.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Tijdens Netflix and Chill gebeuren en weinig slimme dingenquote:
eerder slijmerige dingenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tijdens Netflix and Chill gebeuren en weinig slimme dingen
Hebben wij ook hierquote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kan Netflix niet opzeggen want heb allemaal mensen meekijken op mijn account tegen betaling.
Heel Emmen kijkt mee?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kan Netflix niet opzeggen want heb allemaal mensen meekijken op mijn account tegen betaling.
schudt ie zo uit z'n mouwquote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:39 schreef bitterbal het volgende:
prime and slime is wel echt goed gevonden
Vrijwillig niet iigquote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
meer mensen wonen er toch niet in Groningen?
Waarom blijf je Groningen zeggen..?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
meer mensen wonen er toch niet in Groningen?
automagismequote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom blijf je Groningen zeggen..?
ik word gek van al die reclame, kan ik niet tegenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja, leedvermaaken het is meer achtergrond geluid. want tv 538 staat hier ook heel de dag aan om die reden.
Heb je Upload al gezien? Die is leuk.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Amazon Prime. En ik volg steeds meer op Youtube
Waarom houd je daar ziggo voor aanquote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Verder houden we ziggo, want F1 enzo.
Jawelquote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarom houd je daar ziggo voor aan![]()
Je gaat me niet vertellen dat je Olaf 'Laten we ons collectief anderhalf uur op Max gaan aftrekken' Mol met plezier luisterd?![]()
Nee, maar tv en internet houden we toch wel en ik heb geen zin in wéér een abo erbij.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarom houd je daar ziggo voor aan![]()
Je gaat me niet vertellen dat je Olaf 'Laten we ons collectief anderhalf uur op Max gaan aftrekken' Mol met plezier luisterd?![]()
Hij doet een Haagsjequote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar dan komt hij toch nog wel online?
Het voorlopig opgegeven met het brakke fok?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar dan komt hij toch nog wel online?
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hij komt hier straks posten als MCH?
begrijpelijk.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het voorlopig opgegeven met het brakke fok?
Dat zou kunnen.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het voorlopig opgegeven met het brakke fok?
Ik kan al dat ophemel gedoe niet uit staanquote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:46 schreef engine het volgende:
[..]
Jawel![]()
Vind die uitzendingen van ziggo prima.
Wij ook niet, maar er ook nog eens F1TV bijnemen gaat me te ver.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kan al dat ophemel gedoe niet uit staan![]()
Uh...quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hij komt hier straks posten als MCH?
oh?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Al was de laatste post hier een uiting van walging jegens een user, dus geen idee verder.
hij zoekt een neukbeestje?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:46 schreef bitterbal het volgende:
De Thaise koning Vajiralongkorn heeft zijn vorig jaar verstoten officiële minnares Sineenat 'Koi' Wongvajirapakdi weer in genade aangenomen. Dat zeggen bronnen uit het koninklijk paleis tegen de Britse journalist Andrew MacGregor Marshall, die is gespeciliseerd in het Thaise koningshuis.
Precies een jaar geleden werd de toen 34-jarige vrouw officieel voorgesteld aan het Thaise volk. Ze had een maand eerder als eerste vrouw in meer dan een eeuw tijd de titel 'koninklijke edele gemalin' gekregen. Nog geen drie maanden later pakte de Thaise koning haar die titel weer af omdat ze te ambitieus zou zijn en geprobeerd zou hebben om dezelfde status te bereiken als de koningin.
Gevangenis
In een verklaring werd haar gedrag "oneerbiedig" genoemd en de koning stuurde haar naar een gevangenis in Bangkok. Volgens de laatste berichten uit het paleis heeft de koning haar nu vergeven en wordt ze vrijdag vrijgelaten. Daarna zou ze naar Duitsland vliegen om zich bij de koning aan te sluiten, die in Beieren woont.
https://nos.nl/artikel/23(...)nade-aangenomen.html
Vrij makkelijk terug te vinden hoor.quote:
mja is vast niet zo spannendquote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vrij makkelijk terug te vinden hoor.
Ik stream het altijd illegaalquote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wij ook niet, maar er ook nog eens F1TV bijnemen gaat me te ver.
stond bij mn ouders serieus aan..quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:57 schreef bitterbal het volgende:
je zou bijna de verwarming aanzetten
Ik ben te oud voor dat gedoe, ik wil gewoon makkelijk en snel beeld.quote:
Ik heb er wel een hogere internet snel voor genomen zodat ik niet naar een rode blok en zwarte blok aan het kijken benquote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben te oud voor dat gedoe, ik wil gewoon makkelijk en snel beeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |