Kan ie geen joego crowdfunden op de werkplaats?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:19 schreef Werkman het volgende:
Hij heeft ijskoud drie maanden een relatie met haar gehad maar dat was genoeg.
Hij leerde haar kennen in het centrum, mevrouw zag er leuk uit, had het net uitgemaakt met haar ex en ze wist niet zeker of ze wel toe was aan een nieuwe relatie.
Dat bleek dus wel zo want binnen de kortste keren had hij verkering met haar.
Halverwege de relatie komt mevrouw met een heel zielig verhaal.
Blablabla mevrouw en haar ex hebben het huis moeten verkopen maar alles ging op en via haar naam en omdat hij haar besodemieterd heeft had ze een enorme restschuld die ze alleen maar met een soort van termijnbetaling af zou kunnen lossen als iemand als iemand anders borg zou staan.
Je raadt het al, hij met zijn stijve lul getekend, De handtekening was amper droog, of zij zat weer in Polen met haar ex.
overspoeld door deurwaarders en schuldeisers, wij zijn ouders hoef je ook niet aan te komen kloppen voor geld en alleen de gemeente kan hem hopelijk op de een of andere manier helpen.
nogmaals we hebben het hier dus over een ontmoeting, relatie en afscheid binnen een tijdsbestek van drie maanden. Daarvoor was het een zorgeloze fluitende jongen die vrolijk naar zijn werk kwam.
Klacht: het was deze week zijn beurt om op friet te trakteren en natuurlijk had ie rooie cent...
wat is djeezenquote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:53 schreef Maanvis het volgende:
Ik snap het deel 'letterlijk genaaid' niet? Heeft hij letterlijk kleding genaaid?
Ik ken het volk onderhand, van kom je koffie drinken tot wil je neuken.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 23:29 schreef einzeinz het volgende:
Je moet opletten van Oost-Europese types. Onlangs ook een collega voor gewaarschuwd. Ik zei hem nog 'Als ze geld begint te vragen, weet je hoe laat het is'.
Hij schrok wat van mijn reactie en zei iets terug van 'Ja, maar deze kan ik wel vertrouwen hoor'.
's avonds was het zover, mevrouw Oekraïne vroeg hem om een vliegtuigticket te boeken zodat ze haar familie in Oekraïne kon bezoeken. Het was te lang geleden met die corona enz.
Zei hem 'Wat heb je gedaan?'
Hij: 'Niets, moest direct denken aan wat je gezegd hebt'.
Is bij die Poolse niet anders.
Mocht hier iemand flirten met Bulgaren, die zijn ook zo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |