Sinds wanneer hecht jij waarde aan de woorden van doktors en wetenschappers? Alleen als ze naar je straatje lullen zeker?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:04 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Meer en meer artsen spreken zich uit over de misdadigheid van de coronahoax.
mmm dat laatste zinnetje. Ik heb toch liever dat we hooivorken en fakkels pakken. Wickerman-feest voor Rutte, Hugo en Ab.
Nog altijd 1.000 x meer medisch onderlegd in zowel kennis als praktijk voor medische menselijke handelingen als Osterhaus, Koopmans, De Jonge, Rutte, Tedros, Bill Gates en Grapperhaus.quote:
Jij laat je gebit ook altijd nakijken door een chiropractor en je verstopte slagader door een KNO-arts?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:47 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Nog altijd 1.000 x meer medisch onderlegd in zowel kennis als praktijk voor medische menselijke handelingen als Osterhaus, Koopmans, De Jonge, Rutte, Tedros, Bill Gates en Grapperhaus.
Die man trekt dus voor z'n interviews nog even een wit doktersjasje aan maar is al met pensioen.quote:Dr Petrella is a retired gynaecologist from Teramo in Italy who has already garnered controversy over his Covid 19 views. Petrella was expelled from the Order of Doctors after retirement for his views surrounding the HPV vaccine which he considers to be ineffective and in some cases dangerous. Petrella upheld his right to his opinion and stated that he is against any kind of mandatory vaccine. Petrella is appealing against the decision.
Ja, en 10.000x meer dan die koekwaus hierboven.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:47 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Nog altijd 1.000 x meer medisch onderlegd in zowel kennis als praktijk voor medische menselijke handelingen als Osterhaus, Koopmans, De Jonge, Rutte, Tedros, Bill Gates en Grapperhaus.
Waarom is hij een held?quote:
Dit is een gepensioneerde gynaecoloog die verwijderd is van de "Order of Doctors" en speciaal voor het interview een wit doktersjasje heeft aangetrokken en doet alsof hij viroloog is.quote:
Interessant altijd hoe dat gaat. Duizenden dokters en verpleegkundigen hebben direct te maken gehad met corona maar wat zij zeggen is allemaal onzin. Maar deze onteerde pannenkoek heeft het natuurlijk weer toevallig bij het rechte eindquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:47 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Ik blijf er ook steeds op hameren bij iedereenquote:
Jij bent ook een held/heldinquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:55 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik blijf er ook steeds op hameren bij iedereen
Jij ookquote:
quote:
Dus... Als jij een gebroken arm hebt ga jij naar je gynocoloog?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:55 schreef Summers het volgende:
[..]
Hoe komt een gepensioneerd gynaecoloog aan de informatie die hij deelt? Wie heeft hem die informatie gegeven?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:55 schreef Summers het volgende:
[..]
Oeh.. kan niet wachten 🙃quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:49 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik weet zeker dat als ik morgen een witte jas koop, een stethoscoop om m'n nek hang, en in m'n werkkamer een interessant filmpje opneem dat het hier potentieel ook terecht kan komen.
Misschien af en toe iets meer waarde hechten aan mensen zonder dat ze aan jouw voorwaarden voldoen om waarde aan te hechten.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:43 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Hoe komt een gepensioneerd gynaecoloog aan de informatie die hij deelt? Wie heeft hem die informatie gegeven?
Als ik z'n verhaal hoor, is het gewoon wat ik hier al enkele delen in dit BNW topic lees.
Het is dus niet meer dan informatie die hij van andere conspiracy sites heeft gehaald, hij heeft er een wit jasje bij aangetrokken en weet het mooi te brengen.
Vertelt hij iets nieuws? Nee. Klopt het wat hij vertelt? Nee. Is hij viroloog? Nee.
Dus waarom er dan zoveel waarde aan hechten?
Het was te voorspellen dat die app een stukje broddelwerk zou worden...quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 09:09 schreef Summers het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)h92ywFCZBXpUWOqxloUM
In quarantaine door spookmeldingen van de corona app
Ja, en 100.000x meer dan de koekwaus die bij jou de huur betaalt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:00 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ja, en 10.000x meer dan die koekwaus hierboven.
Echt he mop, #woke #redpill #eetgeenpizza.quote:
Maar waarom is het dan bij een gynaecoloog belangrijk om te vermelden dat het een dokter is, en volgens datzelfde setje regels even belangrijk om te vermelden dat Bill Gates géén dokter is en zich over dit soort onderwerpen niet mag uitspreken?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:56 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Misschien af en toe iets meer waarde hechten aan mensen zonder dat ze aan jouw voorwaarden voldoen om waarde aan te hechten.
En volgens mij moet je het verder helemaal zelf weten waar je wel of geen waarde aan hecht.
Waarom is het relevant hoe medisch onderlegd een Bill Gates bijv. is? Mag ik hierbij aannemen dat als jij niet minimaal een gynaecoloog bent, dat jouw mening er ook niet toe doet? Je bent immers niet voldoende medisch onderlegd om hier een oordeel over te kunnen vellen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:47 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Maakt geen reet uit, Bill Gates heeft geen "Dr." voor z'n naam dus zijn mening is irrelevant. We kunnen met z'n allen veel beter naar Lange Frans luisteren en af een toe een graancirkeltje meepikken van Janet Ossebaard. Dat zijn immers wel dokters.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 12:21 schreef TitusPullo het volgende:
Bill Gates is geen medicus. Hij houdt wel lezingen bij de NEJMgroep, en publiceert zelfs in hun voornaamste tijdschrift.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |