Lastig, aangezien je maar 1 slof mee kan pakken van buiten de EU. Prijs van sigaretten in Macedonië zijn bijvoorbeeld ongeveer anderhalve euro per pakje. In Bulgarije ligt de prijs hoger (¤2.70) maar mag je wel al 4 sloffen meepakken.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:25 schreef Erasmus het volgende:
Koop een goedkoop Ryanair ticket van een paar tientjes naar een goedkoop non-EU land (mits geel of oranje) en scoor ze daar. Als je bij terugkomst in quarantaine gaat tenminste.
Als je een beetje goed bent met goedkoop budget airline tickets vinden ben je onderaan de streep zo mogelijk nog goedkoper uit dan met de prijzen van tabak in de EU tegenwoordig.
Toen ik in Japan woonde nam ik altijd meerdere sloffen mee naar Nederland mee toen ik nog rookte, nooit gecontroleerd of gepakt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Lastig, aangezien je maar 1 slof mee kan pakken van buiten de EU. Prijs van sigaretten in Macedonië zijn bijvoorbeeld ongeveer anderhalve euro per pakje. In Bulgarije ligt de prijs hoger (¤2.70) maar mag je wel al 4 sloffen meepakken.
Niet perse té duur, maar mooi meegenomen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:49 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Toen ik in Japan woonde nam ik altijd meerdere sloffen mee naar Nederland mee toen ik nog rookte, nooit gecontroleerd of gepakt.Geen idee dat dat niet mocht, was gewoon lucky dus. Goed om te weten.
Tsja, voor 1 slof is het niet waard. Beter stop je dan gewoon met roken als het te duur voor je wordt, TS
Zat ik ook al te kijken ja, maar die hebben nu geen vliegtuig beschikbaar.quote:
Ik zou ze ff mailen aangezien covid niet meer op t hoogtepunt isquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:52 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Zat ik ook al te kijken ja, maar die hebben nu geen vliegtuig beschikbaar.
Geluk mee gehad dan ja, velen worden er uitgepikt en mogen alsnog flink bijleggen + boete.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:49 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Toen ik in Japan woonde nam ik altijd meerdere sloffen mee naar Nederland mee toen ik nog rookte, nooit gecontroleerd of gepakt.Geen idee dat dat niet mocht, was gewoon lucky dus. Goed om te weten.
Tsja, voor 1 slof is het niet waard. Beter stop je dan gewoon met roken als het te duur voor je wordt, TS
Ik weet niet of het aan mij ligt, maar de kwaliteit van hetzelfde merk is in het buitenland een stuk minder.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:21 schreef Dven het volgende:
Lol, succes. Nergens in de EU ga je nog menthol vinden en van daarbuiten is verzenden al helemaal onmogelijk. Vlieg dan gewoon om de paar weken naar een land met goedkope sigaretten en terug.
Verschilt van land tot land.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 17:47 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ik weet niet of het aan mij ligt, maar de kwaliteit van hetzelfde merk is in het buitenland een stuk minder.
Jij bent vast heel gezellig op feestjesquote:Op donderdag 27 augustus 2020 16:11 schreef NightDancert het volgende:
Je kunt eventueel jezelf in de fik zetten, dan rook je ook.
Gaat dit goed?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |