Oh jee...dit word lastig uit leggenquote:
Vergeet de multinationals (o.a banken en oliebedrijven) niet! Die hebben allemaal het beste met ons voor!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:39 schreef Lospedrosa het volgende:
The great reset wordt in deze kringen altijd gezien met angst en beven als het “grote kwaad”
Maar stel dat er echt een “great reset” gepland is.
Dan zou dit ook gewoon een heel goed iets kunnen zijn.
Alle wereld leiders zitten er immers achter.
Embrace the great reset!
De grootste multinationals zijn geen banken en geen oliebdrijven. In de top 10 staat een (staats)olie bedrijf en dat is Aramco, de rest zijn techs en retailers.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:05 schreef n__n het volgende:
[..]
Vergeet de multinationals (o.a banken en oliebedrijven) niet! Die hebben allemaal het beste met ons voor!
Ok en dan?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:04 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh jee...dit word lastig uit leggen
Handwaving is de praktijk om als mensen lastige vragen stellen er overheen te praten of op een ander onderwerp over te gaan of met een dooddoener te komen als "Wacht maar af!" of "Je moet zelf de waarheid zoeken"
jij vindt t niet raar dat een klein groepje mensen voor 7miljard mensen gaat bepalen wat goed voor ons is? de miljoenen failliesementen die nu al plaats vinden is een begin hiervan, wordt alleen maar erger. wereldleiders zijn goed?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:39 schreef Lospedrosa het volgende:
The great reset wordt in deze kringen altijd gezien met angst en beven als het “grote kwaad”
Maar stel dat er echt een “great reset” gepland is.
Dan zou dit ook gewoon een heel goed iets kunnen zijn.
Alle wereld leiders zitten er immers achter.
Embrace the great reset!
Raar of niet, 't is nog nooit anders geweest.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:44 schreef weetjewel5 het volgende:
jij vindt t niet raar dat een klein groepje mensen voor 7miljard mensen gaat bepalen wat goed voor ons is? de miljoenen failliesementen die nu al plaats vinden is een begin hiervan, wordt alleen maar erger. wereldleiders zijn goed?
Ja daarom zijn het wereldleiders hè?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:44 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
jij vindt t niet raar dat een klein groepje mensen voor 7miljard mensen gaat bepalen wat goed voor ons is? de miljoenen failliesementen die nu al plaats vinden is een begin hiervan, wordt alleen maar erger. wereldleiders zijn goed?
Jij herinnert je nog een tijd in de laatste paar duizend jaar waarin dat anders is geweest?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:44 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Een klein groepje? Hoe klein?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:44 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Ja hallow dat ligt aan de hoeveelheid babybloed wat je per maand kunt tappen hè.quote:
Wellicht omdat je er meer op zoekt of dat de algoritmes denken dat je hem leuk vindtquote:Op zondag 24 januari 2021 00:22 schreef The_Emotion het volgende:
Waaom komt die Klaus Schwab met zijn WEF zo plots ineens vandaan de laatste tijd.
En hij lijkt me zo'n mannetje die graag een Perzische kat aait.
Is hij niet deepfake?
Of is hij een oude bekende in complotland?
Het mooie is dat dit idee in 2014 is geconcretiseerd tijdens een bijeenkomst van het WEFquote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:29 schreef magrec het volgende:
Het mooie is dat mensen dit al tientallen jaren roepen. En nu hebben we een pandemie die valt natuurlijk mooi in het plaatje na tientallen jaren roepen. Maar als de pandemie voorbij is en ik weer lekker op een festival sta ga ik zeker weer tientallen jaren wachten tot er weer een great reset komt?
Ik hoop van niet want zoals we nu met de aarde omgaan kan alleen maar slecht aflopenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:29 schreef magrec het volgende:
Het mooie is dat mensen dit al tientallen jaren roepen. En nu hebben we een pandemie die valt natuurlijk mooi in het plaatje na tientallen jaren roepen. Maar als de pandemie voorbij is en ik weer lekker op een festival sta ga ik zeker weer tientallen jaren wachten tot er weer een great reset komt?
"Ze", "ons","zij"...quote:Op woensdag 27 januari 2021 01:38 schreef Orwell het volgende:
toen ze begonnen met negatieve rente wist je het al..dit gaat klappen..
en dat weten zij ook.. dus zullen ze er hun voordeel mee doen..als een volleerd surfer.
backed by knowledge omtrent warfare, sociologie, psychologie en een hoop historische kennis, A.I.
..lopen ze waarschijnlijk al 10 stappen op 'ons' voor.
Over het algemeen zie ik meestal de volgende passages langskomenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 23:22 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik heb het boek hier voor me liggen. Over welke bladzijden maak je je exact zorgen? Ben wel benieuwd.
Oh nou mooi! Dan gaat het binnenkort vast gebeuren! Ik kom einde van het jaar hier wel weer kijken om te kijken of het allemaal klopt en uitkomt wat jullie zeggen. Als ik nog op het internet mag dan van de machthebbers!quote:Op dinsdag 26 januari 2021 18:06 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het mooie is dat dit idee in 2014 is geconcretiseerd tijdens een bijeenkomst van het WEF
Het is enigszins off topic...maar wat is er precies mis met gelijke rechten voor iedereen wereldwijd?quote:Op woensdag 27 januari 2021 08:58 schreef Dejannn het volgende:
Ik vind complottheorieën omtrent dit gebeuren lastig te geloven. Ja, er worden soms discutabele dingen gezegd en geschreven, maar ik heb meer het gevoel dat dit allerlei semantische spelletjes zijn, plus zoete broodjes pakken met identiteitspolitiek. Zodra je weer dingen ziet zoals 'gender equality' 'LGBT rights' () dan weet je alweer genoeg. Valt me eigenlijk wel op dat 'race' en 'gender identity' nergens wordt genoemd, dan was de bingo wel weer compleet.
Je kunt de Linkse Kerk absoluut de credits geven dat ze deze mantra's in bijna letterlijk elk groot bedrijf of organisatie hebben weten op te dringen.
Hm zoveel geks is dit toch niet? De complottheoriën zijn dan aardig uit het verband aan het rukken.quote:Op woensdag 27 januari 2021 08:12 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Over het algemeen zie ik meestal de volgende passages langskomen
[ twitter ]
Even op de link klikken voor de andere 3 if 4 passages
Ja gedverdemme he, rechten voor homo's moet je niet willen.quote:Op woensdag 27 januari 2021 08:58 schreef Dejannn het volgende:
Zodra je weer dingen ziet zoals 'gender equality' 'LGBT rights' () dan weet je alweer genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |