Zeur niet zo.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:51 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Nog ff, dit is gewoon feedback papoeatje
Goed dat je toegeeft dat je eigen topic bagger was. Opgelostquote:Op woensdag 7 oktober 2020 18:30 schreef jigggy het volgende:
Waar sloeg dat belachelijke slotje in mn Helmond topic op, er word hier zo veel gebaggerd en ja dan gaan we dit sluiten@:justin_case
*wordtquote:Op woensdag 7 oktober 2020 18:30 schreef jigggy het volgende:
Waar sloeg dat belachelijke slotje in mn Helmond topic op, er word hier zo veel gebaggerd en ja dan gaan we dit sluiten@:justin_case
Word je wel eens moe van jezelf ?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 18:31 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Goed dat je toegeeft dat je eigen topic bagger was. Opgelost
Nou er mag toch op zn minst een inhoudelijke reactie komen op waarom het eerst wordt weggehaald en daarna weer wordt teruggezet, me dunkt!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 18:07 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Zeur niet zo.
En nu klaar hier!
Een gutmensch mod die wordt teruggeflotenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:09 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Nou er mag toch op zn minst een inhoudelijke reactie komen op waarom het eerst wordt weggehaald en daarna weer wordt teruggezet, me dunkt!
Een prima mod die wordt teruggefloten om heel recalcitrant een punt te maken bedoel je. Nee oke helder. Oh ja opbokken @spinazieruikerquote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:15 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Een gutmensch mod die wordt teruggefloten
Of het nu een correct punt is of niet, dit is het beleid.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:18 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Een prima mod die wordt teruggefloten om heel recalcitrant een punt te maken bedoel je. Nee oke helder. Oh ja opbokken @:spinazieruiker
Schort alleen behoorlijk aan de communicatie.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:20 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Of het nu een correct punt is of niet, dit is het beleid.
Welkom op FOK! @Superdonaldquote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:20 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Schort alleen behoorlijk aan de communicatie.
Frankie de Boerquote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:42 schreef spinazieruiker het volgende:
Wie wordt er eigenlijk ontgroend vanavond?
Het wordt helemaal niet in KLb getolereeerd debiel.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:29 schreef pferdfahrer het volgende:
Ah en weer wordt het getolereerd. De mods posten zelf in de SCs en zijn natuurlijk allemaal dikke maatjes van elkaar. Laat je het nu ook staan Ama of ga je wel daadkracht tonen?
Dat werd het anders wel totdat ik mij ermee ging bemoeien. Ik zie dat het nu is aangepast, dus goed zo.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het wordt helemaal niet in KLb getolereeerd debiel.
Hypocriet.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:02 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Dat werd het anders wel totdat ik mij ermee ging bemoeien. Ik zie dat het nu is aangepast, dus goed zo.
Ouwe tang, met je debiel.
Echt hoorquote:
Dat weet ik toch allang mensquote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:39 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Ik ben het. TARDIS.. Die je zo liefheeft.
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het wordt helemaal niet in KLb getolereeerd debiel.
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:02 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Dat werd het anders wel totdat ik mij ermee ging bemoeien. Ik zie dat het nu is aangepast, dus goed zo.
Ouwe tang, met je debiel.
Goeie fittie 8/10quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |