abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195066889
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 08:58 schreef Fugue het volgende:

[..]

Je hebt al lang je antwoord, druktemaker
Druktemaker :')

En daar ging het helemaal niet om. Ik doe precies wat er gevraagd werd, en alsnog wordt mijn vraag verwijderd :')

En ja, ik vind het op zijn minst discutabel dat er een kloon-accountje mod gemaakt wordt.
  Tettenkoning dinsdag 15 september 2020 @ 10:04:10 #77
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_195067545
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2020 09:18 schreef JochemSjakie het volgende:
En ja, ik vind het op zijn minst discutabel dat er een kloon-accountje mod gemaakt wordt.
En zonder forum...
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_195067595
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2020 09:18 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

Druktemaker :')

En daar ging het helemaal niet om. Ik doe precies wat er gevraagd werd, en alsnog wordt mijn vraag verwijderd :')

Jonge, lekker boeie. Je post toch nooit in ttk dus lekker boeiend wie daar mod is :')
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_195068167
quote:
17s.gif Op zondag 13 september 2020 18:15 schreef yvonne het volgende:
Flikker ook eens op met die slowchat hier.
Feedback heet het hier.
Dit.

Het onderwerp heeft verder helemaal niets te maken met feedback voor de KLB-mods, dus open lekker een topic in FB om over mod-benoemingen te klagen ( :') ). Vanaf nu gaan er posts verdwijnen en genoted worden.

[ Bericht 2% gewijzigd door Erasmus op 15-09-2020 10:50:45 ]
pi_195069217
Aangezien een open gesprek hierover in FB niet toegestaan wordt, hierbij enkele vragen aan de MOD's van KLB.

Aanleiding:

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 10:25 schreef Danny het volgende:

[..]

Wat moderators wel of niet afspreken met users en wat wanneer, waar en hoe gemodereerd wordt is iets tussen de moderator en de user in kwestie. Elk geval wordt bekeken op basis van context. Oók context die niet publiekelijk bekend is of gesprekken die buiten het zicht van de users gevoerd worden bijvoorbeeld. Perceptie !== realiteit.

Verder; als een topic je niet bevalt dan klik je op je back button en kies je een ander topic. Laat het modereren maar aan de moderators :)
Wat er vóór de schermen te zien is:
- Tientallen topics over dezelfde onderwerpen die (al dan niet na TR's) gesloten worden
- Een user die hier ongestraft mee door mag gaan ("2 topics per dag is geen reden voor een ban")
- Een andere user die om deze reden heeft aangekondigd zelf met vergelijkbare topicdiarree te komen

Dan nu mijn vragen aan de mods van KLB:

1. Klopt het dat klachten, adoratie en andere onzin over Pakistanen (een zekere zanger in het bijzonder) in dit topic in ONZ thuishoren?

2. Als ik topics tegenkom die op basis van eerdere slotjes slotwaardig zijn, wordt een TR dan wel of niet op prijs gesteld voor ik op mijn back button druk?

3. Er is blijkbaar behoefte om klachten over tandbederf, tandpijn en tandverlies te plaatsen. Enkele users geven aan deze klachten graag te lezen en anderen juist niet. Is het een idee deze klachten te bundelen in een centraal topic, zodat ze makkelijk te vinden en te vermijden zijn? (zoals er ook centrale klachten zijn voor BLM, klimaat en Facebookergernissen)

4. Geldt dit topic over samen werken aan een beter FOK! nog steeds? Inclusief bijbehorend banbeleid?

Het gaat me er niet per se om het moderatie- en banbeleid te veranderen. Ik zou het wel graag iets beter begrijpen. Voor iedereen gelden dezelfde regels. De behandeling van bepaalde users maakt het er af en toe niet duidelijker op wat er nu wel en niet wordt toegelaten. Er zal best context zijn die wij niet zien en niet alles hoeft openbaar te worden verantwoord. Zonder die kennelijke 'context' kan het blijven toelaten van steeds dezelfde onzintopics wel de schijn van willekeur krijgen. Zeker wanneer vragen erover worden afgekapt (zoals in FB). Dat er soms kritische vragen komen is echt niet om jullie af te fakkelen of zo. In de meeste gevallen juist omdat mensen geven om FOK! en een goede sfeer hier.

Nogmaals, ik richt me nu even tot de mods van KLB. Hopelijk zorgt een antwoord op bovenstaande 4 simpele voor iets meer duidelijkheid wat er wordt verwacht en kunnen we positief door blijven klagen ^O^
  Forum Admin dinsdag 15 september 2020 @ 12:48:52 #81
35723 crew  GGMM
pi_195070114
Je bent er druk mee zeg.

1. Nee. Je linkt nu naar een post van Erasmus in ONZ waar hij volgens mij vooral zijn wens uitspreekt.
2. Je mag altijd een TR maken, ja. Als je het daar maar bij laat en niet het topic ook nog eens gaat verpesten omdat jij het niet leuk vindt.
3. Nee.
4. Ja.

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 11:48 schreef spinazieruiker het volgende:
et gaat me er niet per se om het moderatie- en banbeleid te veranderen. Ik zou het wel graag iets beter begrijpen.
Mooi. Hopelijk is het nu duidelijk :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_195070167
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 11:48 schreef spinazieruiker het volgende:
Aangezien een open gesprek hierover in FB niet toegestaan wordt, hierbij enkele vragen aan de MOD's van KLB.

Aanleiding:
[..]

Wat er vóór de schermen te zien is:
- Tientallen topics over dezelfde onderwerpen die (al dan niet na TR's) gesloten worden
- Een user die hier ongestraft mee door mag gaan ("2 topics per dag is geen reden voor een ban")
- Een andere user die om deze reden heeft aangekondigd zelf met vergelijkbare topicdiarree te komen

Dan nu mijn vragen aan de mods van KLB:

1. Klopt het dat klachten, adoratie en andere onzin over Pakistanen (een zekere zanger in het bijzonder) in dit topic in ONZ thuishoren?

2. Als ik topics tegenkom die op basis van eerdere slotjes slotwaardig zijn, wordt een TR dan wel of niet op prijs gesteld voor ik op mijn back button druk?

3. Er is blijkbaar behoefte om klachten over tandbederf, tandpijn en tandverlies te plaatsen. Enkele users geven aan deze klachten graag te lezen en anderen juist niet. Is het een idee deze klachten te bundelen in een centraal topic, zodat ze makkelijk te vinden en te vermijden zijn? (zoals er ook centrale klachten zijn voor BLM, klimaat en Facebookergernissen)

4. Geldt dit topic over samen werken aan een beter FOK! nog steeds? Inclusief bijbehorend banbeleid?

Het gaat me er niet per se om het moderatie- en banbeleid te veranderen. Ik zou het wel graag iets beter begrijpen. Voor iedereen gelden dezelfde regels. De behandeling van bepaalde users maakt het er af en toe niet duidelijker op wat er nu wel en niet wordt toegelaten. Er zal best context zijn die wij niet zien en niet alles hoeft openbaar te worden verantwoord. Zonder die kennelijke 'context' kan het blijven toelaten van steeds dezelfde onzintopics wel de schijn van willekeur krijgen. Zeker wanneer vragen erover worden afgekapt (zoals in FB). Dat er soms kritische vragen komen is echt niet om jullie af te fakkelen of zo. In de meeste gevallen juist omdat mensen geven om FOK! en een goede sfeer hier.

Nogmaals, ik richt me nu even tot de mods van KLB. Hopelijk zorgt een antwoord op bovenstaande 4 simpele voor iets meer duidelijkheid wat er wordt verwacht en kunnen we positief door blijven klagen ^O^
Je mag mijn mening hierover hebben, maar je haalt een forum-breed probleem uit FB aan waar ik niet in mijn eentje over ga. Dus wat mijn antwoorden ook zijn, de laatste woorden van een FA en A heb je al gekregen en ik overrule ze niet.

1. Wat mij betreft wel, daarom gaan haar kuttopics ook op slot. Let op; “wat mij betreft” is geen keiharde regel maar hoe ik het graag zie. Modereren gaat immers op gevoel gebaseerd op de context.

2. Een TR wordt altijd gewaardeerd. Laat dat duidelijk zijn. Maar als je een topic dusdanig kut vindt dan laat je het lekker, of je maakt een TR aan. De keuze ligt bij jou.

3. Neuh, een centraal topic heeft zij al in ONZ. Ik zie er het nut niet van in om haar nog meer aandacht en nog een platform voor haar topics en posts te geven.

4. Die vraag moet je aan @Danny of @GGMM stellen. :)

Nogmaals, je haalt een forumbreed probleem specifiek naar de KLB-mods toe en wij gaan hier niet over. Je bent voor forumbrede zaken, ondanks dat de topics op slot gaan, nog altijd in FB op de juiste plek. Dit is namelijk niet een KLB-only situatie ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door Danny op 16-09-2020 08:31:23 (onnodig taalgebruik over user verwijderd) ]
  roze dinsdag 15 september 2020 @ 13:04:41 #83
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_195070302
Hij heeft hier gewoon algemene topics voor ja.

[ Bericht 18% gewijzigd door Danny op 16-09-2020 08:32:11 (onnodig taalgebruik mbt user aangepast) ]
Your beauty never ever scared me.
pi_195070515

[ Bericht 100% gewijzigd door yvonne op 15-09-2020 13:28:14 (je bent geen mod meer) ]
pi_195070695
Ja ik mag mn mening toch wel geven wat is dit nou weer dan
  dinsdag 15 september 2020 @ 13:40:56 #86
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195070847
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 13:36 schreef Fugue het volgende:

[..]

Voor vragen verwijs ik je naar FB. Bij voorkeur die van KLB.
Wie ben jij nou?
Huilen dan.
pi_195070868
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2020 12:52 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Je mag mijn mening hierover hebben, maar je haalt een forum-breed probleem uit FB aan waar ik niet in mijn eentje over ga. Dus wat mijn antwoorden ook zijn, de laatste woorden van een FA en A heb je al gekregen en ik overrule ze niet.

1. Wat mij betreft wel, daarom gaan haar kuttopics ook op slot. Let op; “wat mij betreft” is geen keiharde regel maar hoe ik het graag zie. Modereren gaat immers op gevoel gebaseerd op de context.

2. Een TR wordt altijd gewaardeerd. Laat dat duidelijk zijn. Maar als je een topic dusdanig kut vindt dan laat je het lekker, of je maakt een TR aan. De keuze ligt bij jou.

3. Neuh, een centraal topic heeft zij al in ONZ. Ik zie er het nut niet van in om haar nog meer aandacht en nog een platform voor haar kuttopics en kutposts te geven.

4. Die vraag moet je aan @:Danny of @:GGMM stellen. :)

Nogmaals, je haalt een forumbreed probleem specifiek naar de KLB-mods toe en wij gaan hier niet over. Je bent voor forumbrede zaken, ondanks dat de topics op slot gaan, nog altijd in FB op de juiste plek. Dit is namelijk niet een KLB-only situatie ^O^
Bedankt voor je antwoorden!

Voor zover het tegen forumbreed aanschurkt haal ik uit je antwoorden in elk geval iets over de insteek waarmee jullie dingen wel of niet mee naar achteren nemen. Bedankt daarvoor.

Ik was in deze vragen aan de mods van KLB niet op zoek naar forumbrede antwoorden. Dezelfde vragen zouden gesteld kunnen worden in ONZ-FB of elders (wat ik nu niet nodig vind) wat vervolgens dezelfde of andere antwoorden oplevert. Ik had ze graag in FB gesteld maar dat is kennelijk niet de bedoeling.
pi_195080938
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 13:41 schreef spinazieruiker het volgende:

[..]

Bedankt voor je antwoorden!

Voor zover het tegen forumbreed aanschurkt haal ik uit je antwoorden in elk geval iets over de insteek waarmee jullie dingen wel of niet mee naar achteren nemen. Bedankt daarvoor.

Ik was in deze vragen aan de mods van KLB niet op zoek naar forumbrede antwoorden. Dezelfde vragen zouden gesteld kunnen worden in ONZ-FB of elders (wat ik nu niet nodig vind) wat vervolgens dezelfde of andere antwoorden oplevert. Ik had ze graag in FB gesteld maar dat is kennelijk niet de bedoeling.
Geen probleem man, graag gedaan ^O^
pi_195088201
:( (edit) kut, verkeerde forum
◢◤
  woensdag 16 september 2020 @ 13:42:41 #90
374500 Domme_Gans
Dom, gans is dom.
pi_195088542
Die ruzie tussen @JochemSjake en @Fushia2 was opgelost door het delen van dms? Waarom gaat het dan nog door hier ? Het staat het gebagger i de weg, af en toe neem ik een break om te baggeren terwijl ik Karin Slaughter's "The Silent Wife" aan het lezen ben :(

Is het misschien een idee om een eigen ruzie topic te maken voor deze twee :7
-weg-
pi_195088661
quote:
15s.gif Op woensdag 16 september 2020 13:42 schreef Domme_Gans het volgende:
Die ruzie tussen @:JochemSjake en @:Fushia2 was opgelost door het delen van dms? Waarom gaat het dan nog door hier ? Het staat het gebagger i de weg, af en toe neem ik een break om te baggeren terwijl ik Karin Slaughter's "The Silent Wife" aan het lezen ben :(

In serieuze topics doe ik dit niet. Van dit topic was het vanaf het begin al duidelijk dat het een troll-topic was.
  woensdag 16 september 2020 @ 13:49:58 #92
374500 Domme_Gans
Dom, gans is dom.
pi_195088670
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2020 13:49 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

In serieuze topics doe ik dit niet. Van dit topic was het vanaf het begin al duidelijk dat het een troll-topic was.
Sorry had ik niet door, ben nog met andere dingen bezig naast fok :')
-weg-
pi_195088694
quote:
Die ruzie tussen @:JochemSjake en @:Fushia2 was opgelost door het delen van dms? Waarom gaat het dan nog door hier ? Het staat het gebagger i de weg, af en toe neem ik een break om te baggeren terwijl ik Karin Slaughter's "The Silent Wife" aan het lezen ben :(

Geen idee, niet gezien, maar als je een melding maakt zoals je het nu doet dan zie ik het. Ik doe net als jij ook andere dingen behalve op FOK! zitten.

quote:
Is het misschien een idee om een eigen ruzie topic te maken voor deze twee
Dat is zeker niet de bedoeling :D

quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2020 13:49 schreef JochemSjakie het volgende:
Desondanks gelieve geen ruzie meer te maken in topics, of maak ajb een TR aan als je uitgedaagd wordt, dan wordt daarop gemodereerd.

[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 16-09-2020 13:51:43 ]
pi_195088752
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 13:51 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Geen idee, niet gezien, maar als je een melding maakt zoals je het nu doet dan zie ik het. Ik doe net als jij ook andere dingen behalve op FOK! zitten.
[..]

Dat is zeker niet de bedoeling :D
[..]

Desondanks gelieve geen ruzie meer te maken in topics, of maak ajb een TR aan als je uitgedaagd wordt, dan wordt daarop gemodereerd.
Ik blijf bij mijn ontopic reactie die verwijderd is. De bal ligt nu bij hem. Ik laat me niet voor alles wat los en vast zit uitmaken, maar ik sta open voor welgemeende excuses.
pi_195088775
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2020 13:54 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

Ik blijf bij mijn ontopic reactie die verwijderd is. De bal ligt nu bij hem. Ik laat me niet voor alles wat los en vast zit uitmaken, maar ik sta open voor welgemeende excuses.
Dat is prima, maar ik wil die disucssie of de reactie die daarop volgt niet in KLB FB hebben. Gaat ook net zo hard weer weg.
pi_195088910
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 13:55 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Dat is prima, maar ik wil die disucssie of de reactie die daarop volgt niet in KLB FB hebben. Gaat ook net zo hard weer weg.
Volgens mij had ik niet gezegd dat dat hier moest. Zelfs ik ben van mening dat FB wel schoon gehouden moeten worden.

Heb ik door mijn kromme zinsopbouw dat wel gezegd, dan excuses daarvoor.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-09-2020 14:03:46 ]
pi_195088957
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2020 14:03 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

Volgens mij had ik niet gezegd dat dat hier moest. Zelfs ik ben van mening dat FB wel schoon gehouden moeten worden.

Heb ik door mijn kromme zinsopbouw dat wel gezegd, dan excuses daarvoor.
Nee maar de kans dat er in dit topic een reactie van de ander op zou volgen zat er dik in ;)

Geen probleem joh, alles gucci
pi_195091116
Kan haags niet weg op KLB? Voegt toch niks toe en zit overal behalve in KLB
pi_195091130
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 15:49 schreef Solotovski het volgende:
Leer jij nou maar om de deur open te doen en mij niet in die verdomde kou te laten staan.
Zonder wrijving geen glans
  woensdag 16 september 2020 @ 15:57:28 #100
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_195091253
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 15:49 schreef Solotovski het volgende:
Ga lekker zelf modden
AZ
ALKMAAR
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo