Goede oplossing ookquote:Op zondag 13 september 2020 18:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan kom je eerst op desktop, klaar.
Ik niet menschquote:Op zondag 13 september 2020 18:26 schreef Solotovski het volgende:
Je kan ook alles in 1 post kwijt hoor jeetje
Euhquote:Op zondag 13 september 2020 18:31 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Goede oplossing ook
Die DM's komen binnen op mijn mobiel. En dus niet op mijn desktop, omdat ze al op mijn mobiel zijn binnen gekomen. Ik krijg dus geen notificatie op mijn desktop van die DM's meer Er is dus simpelweg geen mogelijkheid om te blocken.
Misschien kan je aan de mensen die mij DM's sturen een DM sturen dat ze mij alleen DM's sturen als ik op mijn desktop zit?
Hoe. Voor zover ik weet kan je alleen personen blocken via de notificatie.quote:Op zondag 13 september 2020 18:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Euh![]()
![]()
Niet zo ingewikkeld doen moppie, stel het even in, klaar.
Kusje op je bol.
https://dm.fok.nl/?quote:Op zondag 13 september 2020 18:36 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Hoe. Voor zover ik weet kan je alleen personen blocken via de notificatie.
Ik zie daar nergens een blokkeerfunctiequote:Op zondag 13 september 2020 18:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
https://dm.fok.nl/?
Maar geef ff door bij mij in dm, met screenshot wie jou uit zitten te schelden.
Omg dan weet ik het ook nietquote:Op zondag 13 september 2020 18:53 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik zie daar nergens een blokkeerfunctie
DM met een paar screenshotjes gestuurd.
Kan alleen via de PC als je een dm ontvangt van die persoon.quote:Op zondag 13 september 2020 18:53 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik zie daar nergens een blokkeerfunctie
DM met een paar screenshotjes gestuurd.
Op wie doel je?quote:Op maandag 14 september 2020 16:58 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Hoe kan het dat sommige in een maand al meteen mod worden?
Zij is al langer bekend onder eerdere accounts. Dus geen newbie. Beetje opletten heur.quote:
Is gewoon een newb iddquote:
Onder welke namen dan?quote:Op maandag 14 september 2020 17:03 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Zij is al langer bekend onder eerdere accounts. Dus geen newbie. Beetje opletten heur.
25k overgemaakt naar Dannyquote:Op maandag 14 september 2020 16:58 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Kwaliteit herken je...quote:Op maandag 14 september 2020 16:58 schreef Verbruikersnaam het volgende:
beter dan die mensen die na 5 jaar weggeweest te zijn eens terugkeren en binnen een week mod worden imoquote:
Datquote:Op zondag 13 september 2020 18:15 schreef yvonne het volgende:
Flikker ook eens op met die slowchat hier.
Feedback heet het hier.
Waarom wordt mijn vraag aan haar verwijderd? Ik doe alleen wat @Justin_Case vraagtquote:Op maandag 14 september 2020 17:20 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Vraag haar maar.
En nu klaar
Niet hier, stuur maar een lieve DM naar haar ofzo.quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:17 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Waarom wordt mijn vraag aan haar verwijderd? Ik doe alleen wat @:Justin_Case vraagt
Je hebt al lang je antwoord, druktemakerquote:Op dinsdag 15 september 2020 08:17 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Waarom wordt mijn vraag aan haar verwijderd? Ik doe alleen wat @:Justin_Case vraagt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |