Ik heb ook wel zon nodig eigenlijkquote:
Scheelt dat nou echt zoveel vergeleken met Nederland?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 13:09 schreef Amarantha het volgende:
Jeej van de week als goed is weer naar Duitsland voor boodschappen.
Voelt ergens wel slecht in coronatijd maar ja alles is zo cheap daar.
Op sommige producten scheelt het echt enorm!quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 13:13 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Scheelt dat nou echt zoveel vergeleken met Nederland?
Hmm ok. Het is jammer dat ik er te ver vanaf woon maar zou het graag eens willen ervaren.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 13:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Op sommige producten scheelt het echt enorm!
Je moet wel aardig wat inslaan om de benzine eruit te halen, maar ze hebben er ook andere dingenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 13:13 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
DM?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 13:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je moet wel aardig wat inslaan om de benzine eruit te halen, maar ze hebben er ook andere dingen
En de DM
Daarom is Limburg ook zo'n bazen provincie. Meest internationale van heel NLquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 13:14 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Hmm ok. Het is jammer dat ik er te ver vanaf woon maar zou het graag eens willen ervaren.
Ja. Een voorbeeldje..quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 13:13 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja daarom DMquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 13:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja. Een voorbeeldje..
[ afbeelding ]
Dit staat voor 6 euro nog wat op de Kruidvat webshop, in Duitsland is de standaard prijs 1.60 (of nog minder volgens mij).
Ja DM kom ik dan weer nooit maar ik ben ook niet veel nodig in het leven haha en de haarspray ligt gewoon in de supermarkt.quote:
Ik ga zo'n twee keer in het jaar winkelen in Duitsland met m'n ouders en zus, soms nog met een tante erbij. Eigenlijk koop ik m'n meeste kleren daar. Schoenen vooral. En dan naar de supermarkt en de dierenwinkel, en ik wil nog eens naar het tuincentrum bij Kleve.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 13:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja DM kom ik dan weer nooit maar ik ben ook niet veel nodig in het leven haha en de haarspray ligt gewoon in de supermarkt.
En alle soorten Milka en Kinder die ze in NL niet hebbenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 13:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga zo'n twee keer in het jaar winkelen in Duitsland met m'n ouders en zus, soms nog met een tante erbij. Eigenlijk koop ik m'n meeste kleren daar. Schoenen vooral. En dan naar de supermarkt en de dierenwinkel, en ik wil nog eens naar het tuincentrum bij Kleve.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |