Ik heb ook wel zon nodig eigenlijkquote:
Scheelt dat nou echt zoveel vergeleken met Nederland?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 13:09 schreef Amarantha het volgende:
Jeej van de week als goed is weer naar Duitsland voor boodschappen.
Voelt ergens wel slecht in coronatijd maar ja alles is zo cheap daar.
Op sommige producten scheelt het echt enorm!quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 13:13 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Scheelt dat nou echt zoveel vergeleken met Nederland?
Hmm ok. Het is jammer dat ik er te ver vanaf woon maar zou het graag eens willen ervaren.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 13:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Op sommige producten scheelt het echt enorm!
Je moet wel aardig wat inslaan om de benzine eruit te halen, maar ze hebben er ook andere dingenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 13:13 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
DM?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 13:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je moet wel aardig wat inslaan om de benzine eruit te halen, maar ze hebben er ook andere dingen
En de DM
Daarom is Limburg ook zo'n bazen provincie. Meest internationale van heel NLquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 13:14 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Hmm ok. Het is jammer dat ik er te ver vanaf woon maar zou het graag eens willen ervaren.
Ja. Een voorbeeldje..quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 13:13 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja daarom DMquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 13:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja. Een voorbeeldje..
[ afbeelding ]
Dit staat voor 6 euro nog wat op de Kruidvat webshop, in Duitsland is de standaard prijs 1.60 (of nog minder volgens mij).
Ja DM kom ik dan weer nooit maar ik ben ook niet veel nodig in het leven haha en de haarspray ligt gewoon in de supermarkt.quote:
Ik ga zo'n twee keer in het jaar winkelen in Duitsland met m'n ouders en zus, soms nog met een tante erbij. Eigenlijk koop ik m'n meeste kleren daar. Schoenen vooral. En dan naar de supermarkt en de dierenwinkel, en ik wil nog eens naar het tuincentrum bij Kleve.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 13:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja DM kom ik dan weer nooit maar ik ben ook niet veel nodig in het leven haha en de haarspray ligt gewoon in de supermarkt.
En alle soorten Milka en Kinder die ze in NL niet hebbenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 13:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga zo'n twee keer in het jaar winkelen in Duitsland met m'n ouders en zus, soms nog met een tante erbij. Eigenlijk koop ik m'n meeste kleren daar. Schoenen vooral. En dan naar de supermarkt en de dierenwinkel, en ik wil nog eens naar het tuincentrum bij Kleve.
Met een bijna lege tank gaan en daar tankenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 13:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je moet wel aardig wat inslaan om de benzine eruit te halen, maar ze hebben er ook andere dingen
En de DM
Maken ze eigenlijk nog wel gewoon normale Milka? Heb het idee dat ze alleen maar 3800 verschillende met smaakjes hebbenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 13:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
En alle soorten Milka en Kinder die ze in NL niet hebben.
Die verkopen ze in DL gewoon.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 13:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maken ze eigenlijk nog wel gewoon normale Milka? Heb het idee dat ze alleen maar 3800 verschillende met smaakjes hebben
Laatste keer dat ik heb getankt was in België, ruim 20 cent per liter goedkoper en dat was dan op de Nederlandse 95 prijs terwijl ik daar 98 tanktequote:Op dinsdag 25 augustus 2020 13:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met een bijna lege tank gaan en daar tanken
België is geweldig tanken iddquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 13:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik heb getankt was in België, ruim 20 cent per liter goedkoper en dat was dan op de Nederlandse 95 prijs terwijl ik daar 98 tankte
Milka heeft voor mij iets nostalgisch, vroeger gingen we altijd naar de skibeurs in Ahoy, dan was het altijd jagen om zoveel mogelijk Milka-chocolaatjes en andere zooi te kunnen scorenquote:
Dan kom ik er niet.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 13:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met een bijna lege tank gaan en daar tanken
Milka is gewoon echt ontzettend lekker, ookquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 13:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Milka heeft voor mij iets nostalgisch, vroeger gingen we altijd naar de skibeurs in Ahoy, dan was het altijd jagen om zoveel mogelijk Milka-chocolaatjes en andere zooi te kunnen scoren
Vroeger op vakantie in Duitsland een Milkareep mogen uitzoeken was echt feestquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 13:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Milka heeft voor mij iets nostalgisch, vroeger gingen we altijd naar de skibeurs in Ahoy, dan was het altijd jagen om zoveel mogelijk Milka-chocolaatjes en andere zooi te kunnen scoren
Nog een paar kwartiertjes?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nog een paar uurtjes, Haags.
Gewoon gaan!quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:11 schreef CherryLips het volgende:
Misschien toch eens een dagje Kleve doen. YOLO.
Je kunt dit ook zien als een positief ding, dat Sars-cov-2 helemaal niet zo gevaarlijk is eigenlijk.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:10 schreef bitterbal het volgende:
12:21
Veel mensen die het coronavirus hebben opgelopen, denken dat ze 'gewoon' verkouden zijn, of ze wijten hun klachten aan hooikoorts. Nieuw onderzoek van bloedbank Sanquin maakt duidelijk dat dit heel vaak gebeurt: van de donoren die antistoffen in hun bloed bleken te hebben, dacht bijna de helft (48 procent) juist niet te zijn besmet.
Sanquin vroeg 3676 bloeddonoren een vragenlijst in te vullen. Van die groep bleken er 239 (6,5 procent) antistoffen in het bloed te hebben. Die antistoffen maken alleen mensen aan die het virus in hun lichaam hebben gehad. Van de 239 mensen die besmet waren geweest, had 11 procent helemaal geen klachten ervaren en 27 slechts heel lichte klachten. Een groter deel, 41 procent, rapporteerde geur- of smaakverlies.
Overigens had slechts 20 procent van de bloeddonoren die zelf dachten Covid-19 te hebben doorgemaakt, antistoffen in het bloed. Die foute inschatting is niet zonder risico's: ,,Mogelijk wanen mensen zich onterecht immuun, als ze denken genezen te zijn van Covid-19.
Oooh die swing is ook lekker jaquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Milka met pindaof de Milka Swing
Jaaaaquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:11 schreef CherryLips het volgende:
Misschien toch eens een dagje Kleve doen. YOLO.
De deo die ik fijn vind kost in NL bijna 5 euro en daar 1,65. God crisis. Zelfs met 1 + 1 gratis is dat nog goedkoper.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon gaan!Mondkapje op en los in die DM.
* FranticDJ gaat normaliter 1x per maand naar Frankrijkquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 13:14 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Hmm ok. Het is jammer dat ik er te ver vanaf woon maar zou het graag eens willen ervaren.
Ja ik vind het ook niet helemaal negatiefquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je kunt dit ook zien als een positief ding, dat Sars-cov-2 helemaal niet zo gevaarlijk is eigenlijk.
Jip allemaal besmet->allemaal vrij.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De deo die ik fijn vind kost in NL bijna 5 euro en daar 1,65. God crisis. Zelfs met 1 + 1 gratis is dat nog goedkoper.
Volgens mij zit jij sneller in Frankrijk dan ik in Duitsland.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
* FranticDJ gaat normaliter 1x per maand naar Frankrijk
Gewoon een parkeerboete onder de ruitenwisser schuiven.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:14 schreef FranticDJ het volgende:
https://marineschepen.nl/(...)n-hebben-250820.htmlNederland ten top
ja kleine anderhalf uur en ik sta in Frankrijk in een supermarkt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens mij zit jij sneller in Frankrijk dan ik in Duitsland.
Dit is top nieuwsquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook niet helemaal negatiefDat er hele volksstammen zijn die niet eens hebben gemerkt dat ze het hadden. Klote-websites ook.
Ik krijg een deja-vu, volgens mij ging het hier van de week ook al over?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus jaen Tuc hadden ze eerst ook.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja kleine anderhalf uur en ik sta in Frankrijk in een supermarkt.
Ik zit sneller in hartje Parijs aan de koffie dan dat ik op ons hoofdkantoor zit
Niet te vroeg juichen: https://frontpage.fok.nl/(...)verse-problemen.htmlquote:
Wat mij betreft gaat het hier elke dag over.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik krijg een deja-vu, volgens mij ging het hier van de week ook al over?
Jammer dat België ertussen zit. België is tof, hoor. Maar ik durf er niet te rijdenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja kleine anderhalf uur en ik sta in Frankrijk in een supermarkt.
Ik zit sneller in hartje Parijs aan de koffie dan dat ik op ons hoofdkantoor zit
hoezo?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jammer dat België ertussen zit. België is tof, hoor. Maar ik durf er niet te rijden
Jaquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nog een paar uurtjes, Haags.
Snap niet dat jij ooit de baarmoeder uit bent gekropenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jammer dat België ertussen zit. België is tof, hoor. Maar ik durf er niet te rijden
Ben er een keer grandioos verdwaald toen ze ergens met een afslag bezig waren en de weg ineens ophield en je volgens de borden moest gaan spookrijden. Op zondagavond. Zonder straatverlichting. Zijn toen toeristisch binnendoor gereden, kwamen weet ik veel waar de grens over.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hoezo?
als je in een stad durft te rijden dan kom je prima belgie door..
Maar ik doe het allemaal wel, dat is het belangrijkequote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Snap niet dat jij ooit de baarmoeder uit bent gekropen
Nou ze hebben daar niet echt een, eehm hoe zeg ik dit netjes, goed onderhouden wegdek.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hoezo?
Bewegwijzering in België is sowieso matig.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben er een keer grandioos verdwaald toen ze ergens met een afslag bezig waren en de weg ineens ophield en je volgens de borden moest gaan spookrijden. Op zondagavond. Zonder straatverlichting. Zijn toen toeristisch binnendoor gereden, kwamen weet ik veel waar de grens over.
Was de eerste en laatste keerZou wel een keer graag naar Gent en Brugge willen, dus misschien moet ik het er ooit maar eens op wagen.
Haha ja, mijn dierenarts zat in België, ben er minstens tien keer geweest. Dan ga je de weg over en BONK, dikke drempel, allemaal steentjes tegen je auto, meteen gaten in de wegquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ze hebben daar niet echt een, eehm hoe zeg ik dit netjes, goed onderhouden wegdek.
Uit een vliegtuig springen kan ook met een brak lijf, misschien wel handig om een parachute mee te nemen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar ik doe het allemaal wel, dat is het belangrijkeAls ik geen brak lijf had, was ik nog uit een vliegtuig gesprongen.
Liever niet. Krijg er lekkere trek vanquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat mij betreft gaat het hier elke dag over.
Bestaat er ook iets als vieze trek eigenlijk?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Liever niet. Krijg er lekkere trek van.
Ik voel me vies na een chocoladereep. Telt dat?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bestaat er ook iets als vieze trek eigenlijk?
Nee want dan heb je geen trek meer.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik voel me vies na een chocoladereep. Telt dat?
Nee dan nog, even verkeerd landen en ik zit in een rolstoel of breek in elk geval een been.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Uit een vliegtuig springen kan ook met een brak lijf, misschien wel handig om een parachute mee te nemen.
ja naja.. beetje kwaliteit autoquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ze hebben daar niet echt een, eehm hoe zeg ik dit netjes, goed onderhouden wegdek.
Trek in zooivoedsel waarvan je weet dat je er spijt van krijgt?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je moet hem ook opeten.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik voel me vies na een chocoladereep. Telt dat?
trek in een vette bekquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben ooit wel eens een keertje bij een rustplaats gestopt omdat het echt leek alsof ik een lekke bang hadquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja naja.. beetje kwaliteit auto
lekke bang.. dus je had een pfffft?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben ooit wel eens een keertje bij een rustplaats gestopt omdat het echt leek alsof ik een lekke bang had
Maar dan is het nog steeds lekkere trek omdat je het lekker vindt om te nemenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
trek in een vette bek
McD
en voor de liefhebbers: kapsalon
Ja tenminste normale temperaturenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ga je zo lekker dobberen in warm frituurvet in je hot tub?
Band ...quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
lekke bang.. dus je had een pfffft?
Kruispunten op de snelwegquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hoezo?
Nee, lekkere trek krijg ik geen spijt van over het algemeen. Trek in bende levert meestal wel een ontregelde darm op.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dan is het nog steeds lekkere trek omdat je het lekker vindt om te nemen
Of van die figuren die bij een oprit gaan staan wachten om in te voegenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kruispunten op de snelweg
Vanaf links invoegen
Asfalt dat niet zou misstaan in Roemenië
stoplichten op de snelweg waarbij meer dan 1 richting gaat rijden iddquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kruispunten op de snelweg
Vanaf links invoegen
Asfalt dat niet zou misstaan in Roemenië
Dat zou zeker sneu zijnquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:21 schreef Amarantha het volgende:
Wel sneu als het echt iemand is met een ban die de site aanvalt.
Dat zeg jij.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee want dan heb je geen trek meer.
dan rijd je rond luikquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zou het overigens niet erg vinden om nooit meer over Luik te rijden.
De eerste keer voelde vooral als m'n laatste rondje. Kamikaze ditdat.quote:
Ik heb serieus weleens bij een Belg in de auto gezeten die de afslag miste en achteruit wilde rijden. Op de snelwegquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of van die figuren die bij een oprit gaan staan wachten om in te voegen
Dat is wel een bijzondere ervaring jaquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zou het overigens niet erg vinden om nooit meer over Luik te rijden.
het Belgische systeem van rijbewijzen is dan ook gewoon fucked upquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb serieus weleens bij een Belg in de auto gezeten die de afslag miste en achteruit wilde rijden. Op de snelweg
Mja, ik heb gewoon echt niks met dat landquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
het Belgische systeem van rijbewijzen is dan ook gewoon fucked up
Belgen zijn dan ook wel, euhm... Aparte bestuurders.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb serieus weleens bij een Belg in de auto gezeten die de afslag miste en achteruit wilde rijden. Op de snelweg
Wel blij dat m'n navigatie klopte, anders was dat helemaal een vervelend verhaal geworden.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is wel een bijzondere ervaring ja
Jep.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
het Belgische systeem van rijbewijzen is dan ook gewoon fucked up
Zeker doen, super goedkoop allesquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik stap ook maar eens binnen bij DM als ik er toch ben.
Je bent er nuquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:34 schreef kwiwi het volgende:
Ik mis jullie maar kan steeds niet op fok komen
Dat weet niemand helaas.quote:
In Hongarije kwam ik ook bij DM. Die zit daar op elke straathoek. En op de andere straathoek zit een Rossmann. Maar daar was DM niet erg goedkoop.quote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:36 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen bij mij in de auto. M'n vorige gebakje had dus geen handvat daarboven dus dan graaiden mensen gewoon tegen het plafond of tegen de ruit.
De laatste keer dat ik er was was het echt gigantisch hard aan het regenen, ook niet heel prettig maar wel relatief rustig op de weg toen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel blij dat m'n navigatie klopte, anders was dat helemaal een vervelend verhaal geworden.En een Belg gaf me de ruimte.
[ afbeelding ]
Mensen bij mij in de auto. M'n vorige gebakje had dus geen handvat daarboven dus dan graaiden mensen gewoon tegen het plafond of tegen de ruit.
Als er mensen meerijden dan rijd ik vaak redelijk rustig en netjes, als ik alleen rijd (zeker in deze tijd dat ik amper rij) heb ik een ander soort 'rijstijl'quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:36 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Dat hadden we de laatste keer op de terugweg ja, enorm veel regen én druk.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik er was was het echt gigantisch hard aan het regenen, ook niet heel prettig maar wel relatief rustig op de weg toen.
understatementquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Belgen zijn dan ook wel, euhm... Aparte bestuurders.
Had bij de snelweg richting Bastenaken toen ook bakken met regen, echt die aquaplaning daar was niet heel leukquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat hadden we de laatste keer op de terugweg ja, enorm veel regen én druk.Maar toen hadden we een andere route, want tunnel. Die kamikazekeer was druk, maar wel droog. Maar wie bedacht heeft dat zicht daar overrated is... Je ziet echt geen flikker met al die bomen daar.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als er mensen meerijden dan rijd ik vaak redelijk rustig en netjes, als ik alleen rijd (zeker in deze tijd dat ik amper rij) heb ik een ander soort 'rijstijl'
Nog steeds geen werk kunnen vinden, verder echt heel erg goedquote:
*aquaplanning als we 't over belgie hebbenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had bij de snelweg richting Bastenaken toen ook bakken met regen, echt die aquaplaning daar was niet heel leuk
Ja.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:42 schreef Budapestenaar het volgende:
In België besef je ineens dat heel Nederland vol ligt met zoab
Hoe is het met de hondjes?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nog steeds geen werk kunnen vinden, verder echt heel erg goed.
Fijn dat t daar lekker gaat.
Sorryquote:
Nah wee nietw aarom die dat zegt aangezien hij zichzelf al bijna dood heeft gereden?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zorgen dat je tien pakken koekjes bij je hebt.
Is het daar met voorbedachte rade dan?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
*aquaplanning als we 't over belgie hebben
zou me niet verbazenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is het daar met voorbedachte rade dan?
Mooi zoquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nog steeds geen werk kunnen vinden, verder echt heel erg goed.
Fijn dat t daar lekker gaat.
Je hebt een puntje.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nah wee nietw aarom die dat zegt aangezien hij zichzelf al bijna dood heeft gereden?
Toen reed ik op een rechte weg met cruisecontrol aan.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nah wee nietw aarom die dat zegt aangezien hij zichzelf al bijna dood heeft gereden?
ja kan je nagaan...quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toen reed ik op een rechte weg met cruisecontrol aan.
Als ik actief rijd dan ben ik veel meer gefocust en niet ontspannenquote:
laat maarquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ik actief rijd dan ben ik veel meer gefocust en niet ontspannen
Ik hoop het.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:49 schreef FranticDJ het volgende:
zag ik gisteren op Dumpert.
doodswensje wel
in 't begin is er een kenteken duidelijk in beeld. Dus denk dat er wel boetes zullen volgen.
Ja je klinkt nu net als mijn moeder, die wordt ook altijd boos als ik grapjes maak over mijn ongeluk.quote:
Ja, best geinigquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 15:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Als cadeautje voor iemand die al aardig wat planten heeft staan, maar een "meer is altijd welkom"-instelling heeft, yay or nay?
[ afbeelding ]
Als die verongelukken, zal ik er niet rouwig om zijn....quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Vanmorgen dit filmpje zitten kijken. Die gasten rijden in 10 minuten van Breda naar Rotterdam
https://dailybuzz.nl/buzz/embed/21896
Heel goedquote:
Yes! Hoewel we nu bezig zijn met een overkappingquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mooi zohuisje en tuin helemaal af?
Oh ik vind 'm leukquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 15:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Als cadeautje voor iemand die al aardig wat planten heeft staan, maar een "meer is altijd welkom"-instelling heeft, yay or nay?
[ afbeelding ]
Jaquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 15:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je klinkt nu net als mijn moeder, die wordt ook altijd boos als ik grapjes maak over mijn ongeluk.
Mooiquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 15:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
Vaak bujje te bangequote:
Nee, maar liefst wel een eenzijdig ongeval dan.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 15:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als die verongelukken, zal ik er niet rouwig om zijn....
???quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 15:33 schreef gianni61 het volgende:
[quote][ afbeelding ] [b]Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2566685/7/25#p1947
Is het ook geen weer voor.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:03 schreef DerRabbit het volgende:
Laatste werkdag van deze maand overleeft en boodschappen gedaan. Ik kom vandaag de deur niet meer uit
Rare combiquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:05 schreef Karzai het volgende:
Trek maar niet in brood, lasagne zit al in de oven
ook maar shoarma uit de vriezer gehaald
Is mij nog niet geluktquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als je post tijdens het down gaan van fok, komt maar een deel van je post door
Proeven en je weet het.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 15:46 schreef RockNijntje het volgende:
Tortillachips die 8 april van dit jaar over de datum gingen zijn nog wel goed toch?
Volgende week ergens nazomerquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:08 schreef bitterbal het volgende:
wat een smerig deprimerend kutweer zeg
Ha JCquote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nu klinkt ie wel als een backstreet boy
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:10 schreef Karzai het volgende:
is maar een klein lullig bakkie van de appie veel te weinig voor mij
[ afbeelding ]
oh heb je die? Zag em liggen. vond hem wat prijzig. Is die lekker?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:10 schreef Karzai het volgende:
is maar een klein lullig bakkie van de appie veel te weinig voor mij
[ afbeelding ]
Deed ik, hij smaakt exact hetzelfde als een jaar geledenquote:
ja bij de jumbo ligt soortgelijk..quote:
Mooi! Flinke dot guacamole erop en gaan!quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Deed ik, hij smaakt exact hetzelfde als een jaar geleden.
Eens. Normaal heb ik er niet zo'n last van, maar ik wil al dagenlang mijn nieuwe longboard testen en telkens regent het of is de grond nat.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:08 schreef bitterbal het volgende:
wat een smerig deprimerend kutweer zeg
Als ik hierna nooit meer post ben ik overleden aan rotte tortillachipsquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mooi! Flinke dot guacamole erop en gaan!
Die dingen worden hooguit wat muf joh.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als ik hierna nooit meer post ben ik overleden aan rotte tortillachips.
en wat minder crispy. maar dat lost de oven opquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
Die dingen worden hooguit wat muf joh.
binnen?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Eens. Normaal heb ik er niet zo'n last van, maar ik wil al dagenlang mijn nieuwe longboard testen en telkens regent het of is de grond nat.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zoecht he. een goeie smakelijke pasta![]()
Ben ik de hele tijd al aan het doen, maar het stukje van de woonkamer naar de wc verveelt me inmiddelsquote:
arme benedenburenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ben ik de hele tijd al aan het doen, maar het stukje van de woonkamer naar de wc verveelt me inmiddels.
Doen!quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
boh
heb overwogen om gewoon spaghetti te koken bij de vol au vent
we gaan er aanquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
doet hier al heel de dag..
Francis komt er aan.
Isolatie uit 2020 though.quote:
Nicequote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
denk dat ik 't nog serieus doe ook
ja en? een stormpjequote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)77kGsDJueH14h-LjO4tU
Glaswol kriebelt wel veel als je het in je mond krijgt.quote:
tegenwoordig vaak steenwolquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Glaswol kriebelt wel veel als je het in je mond krijgt.
Ik hoef gelukkig niks meer te isoleren voorlopig.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
tegenwoordig vaak steenwol
en knauf heeft een wol isolatie die niet kriebelt
Whut?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:23 schreef bitterbal het volgende:
k ben wel benieuwd wat het plafond gaat opleveren
Ik heb iets gemist geloof iikquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat wordt 3 sept toch ingespoten met spul
Ahquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:24 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist geloof iik
Boerenkool?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:25 schreef Justin_Case het volgende:
Nee andijvie vind ik echt niet te vreten
Wie gaat je inspuiten?quote:
Sorryquote:
Huehuehue!quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
en dan nog met zon lekkere dikke sappige worst er bij
Nee.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lust je überhupt wel stamppot?
Dacht precies hetzelfdequote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat ben jij nou voor Hollander joh!
Ja ik ben meer van de pastaquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat ben jij nou voor Hollander joh!
Boerenkool en dan de helft van de kool opbakken met knoflook, rood pepertje en chorizo, Spaanse furie in de buikquote:
Ja alsof je het meteen uitkotstquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en spaghetti dan met een harde g uitspreken
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:29 schreef DerRabbit het volgende:
Stamppot met spekjes en een rookworst
Nee, een bal.quote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:29 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja alsof je het meteen uitkotst
Je mag de lokale drogist niet?quote:
Gewoon Djustin_quinoakut hoor, niet allemaal zo ingewikkeld doen.quote:
Ik de goorste biefstuk ooit, werd die serveerster boos toen ik klaagde, ik nog bozer, eigenaar erbij, die begon Duits te lullen tegen me, heb die biefstuk in zijn gezicht geduwd en hem over een tafeltje heen geduwd, werd ik gearresteerd, halve kut moffen daarquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Lekkerste zuurkool met worst at ik ergens in de buurt van @:crv
Nou nou nou, temperamentje hoorquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:32 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Je aia qunidciminuti maar een eind op
Krijg het niet normaal mijn bek uitquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou nou nou, temperamentje hoor
Dan moet je het doorslikken.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:34 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Krijg het niet normaal mijn bek uit
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik de goorste biefstuk ooit, werd die serveerster boos toen ik klaagde, ik nog bozer, eigenaar erbij, die begon Duits te lullen tegen me, heb die biefstuk in zijn gezicht geduwd en hem over een tafeltje heen geduwd, werd ik gearresteerd, halve kut moffen daar
huehuehuequote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:35 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Dat zei ik ook tegen je moeder gisteravond.
wel gearresteerd, zeep laten vallen, alles?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat had ik met een schnitzel in Luxemburg. Nou ja, zonder dat duw- en trekwerk dan
Nee, zelfs dat nietquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wel gearresteerd, zeep laten vallen, alles?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |