Neymar is vaak genoeg opgestaan, wel nadat ie eerst een halve minuut doorrolde.quote:Op zondag 23 augustus 2020 23:13 schreef VeX- het volgende:
De Neymar en Mbappe hype ook meteen gesnoerd. Niet opgestaan vandaag.
Anderen zeggen dat ze slot van Indy 500 gaan uitzenden op 14.quote:Op zondag 23 augustus 2020 23:16 schreef El-Stinho het volgende:
Volgens de gids krijgen we nog Girona v Elsje!!!
Dat zou ook een veel normalere keuze zijn.quote:Op zondag 23 augustus 2020 23:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Anderen zeggen dat ze slot van Indy 500 gaan uitzenden op 14.
Spannend.
Autorijden is alleen een sport als er geen voetbalop Ziggy is.quote:Op zondag 23 augustus 2020 23:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zou ook een veel normalere keuze zijn.
Doornbossie commentaar @Zipportalquote:Op zondag 23 augustus 2020 23:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Anderen zeggen dat ze slot van Indy 500 gaan uitzenden op 14.
Spannend.
quote:Op zondag 23 augustus 2020 23:16 schreef De_Kraam het volgende:
11 September, dat wordt een dramadag.
quote:2017 - Voetbaltrainer Frank de Boer krijgt zijn ontslag als trainer van Crystal Palace na een dienstverband van 77 dagen en vier (verloren) competitiewedstrijden.
Live sport dient te allen tijde verkozen te worden boven niet live sport.quote:Op zondag 23 augustus 2020 23:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Autorijden is alleen een sport als er geen voetbalop Ziggy is.
Maar Girona v Elsje is live.quote:Op zondag 23 augustus 2020 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Live sport dient te allen tijde verkozen te worden boven niet live sport.
Like gegevenquote:Op zondag 23 augustus 2020 23:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
wees niet bang makker, ik ben weer weg. na januari ben ik er weer
Oh, spelen die zo laat nog? Wat een stumpers.quote:
Wat een bizar hoog bedragquote:Op zondag 23 augustus 2020 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ejuke naar CSKA Moskou dus.
Heerenveen heeft een groot probleem.
Promotievinale, ja.quote:Op zondag 23 augustus 2020 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh, spelen die zo laat nog? Wat een stumpers.
Jij vindt een zak van 12 miljoen pieken een probleem?quote:Op zondag 23 augustus 2020 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ejuke naar CSKA Moskou dus.
Heerenveen heeft een groot probleem.
Crashen in de keuken.quote:Op zondag 23 augustus 2020 23:17 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Doornbossie commentaar @:zipportal
Ohja. Oke, groen licht. Dat gaat voor.quote:
Nieuwe act ?quote:Op zondag 23 augustus 2020 23:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat snap ik best. Hoort al twee weken terug te zijn gespeeld.quote:Op zondag 23 augustus 2020 23:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ohja. Oke, groen licht. Dat gaat voor.
Ik was helemaal vergeten dat dat nu pas was
Wel een bepalende speler vervangen daarmee, en er gaat ook nog wat geld naar de vorige club en zaakwaarnemers.quote:Op zondag 23 augustus 2020 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij vindt een zak van 12 miljoen pieken een probleem?
Gelukkig boeit die wedstrijd niemand.quote:Op zondag 23 augustus 2020 23:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zaterdag al Community Shield lol. Liverpool is krap week in training.
Joden lopen altijd weg.quote:Op zondag 23 augustus 2020 23:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
VBL / [La Liga #132] hoiquote:Op zondag 23 augustus 2020 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ach nee toch, ik zie dat mijn goede vriend Stuani rood heeft gepakt.
Wat een lul.
Neuh, voor 5 van de 6 continenten is het een heel mooi toernooi. Alleen is het kwaliteitsverschil met de Europese club vaak te groot.quote:Op zondag 23 augustus 2020 23:11 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Grootste onzintoernooi dat er bestaat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |