fijne gast om niet te delen ben jijquote:Op zondag 23 augustus 2020 21:00 schreef dud0r het volgende:
Denk het wel ja. De rest is ondertussen wel op
Wil anders wel wat delen met jouquote:Op zondag 23 augustus 2020 21:06 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
fijne gast om niet te delen ben jij
kom dan maar jongenquote:
krijg je je broek nog dichtquote:Op zondag 23 augustus 2020 21:00 schreef dud0r het volgende:
Denk het wel ja. De rest is ondertussen wel op
of juist te makkelijk dichtquote:
Die dikke denk t nietquote:Op zondag 23 augustus 2020 21:26 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
of juist te makkelijk dicht
heeft beste grote broeken gekochtquote:
Volgende keer weerquote:Op zondag 23 augustus 2020 21:06 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
fijne gast om niet te delen ben jij
Ik draag alleen maar joggingbroeken. Daar zit tenminste een beetje rek inquote:
past je hand er nog net in zekerquote:Op zondag 23 augustus 2020 21:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Volgende keer weer
[..]
Ik draag alleen maar joggingbroeken. Daar zit tenminste een beetje rek in
Arme Chinese kindjesquote:Op zondag 23 augustus 2020 21:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
heeft beste grote broeken gekocht
Ja. Lekker zo met m'n ballen spelen terwijl ik op de bank lig met een emmer aan Wingsquote:Op zondag 23 augustus 2020 21:32 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
past je hand er nog net in zeker
lui dingquote:Op zondag 23 augustus 2020 21:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja. Lekker zo met m'n ballen spelen terwijl ik op de bank lig met een emmer aan Wings
Ontzettend lui. Het is dat ik geen slaapbank heb anders zou ik er niet meer vanaf komen.quote:
nu moet jij je straks naar je bed slepen arme zielquote:Op zondag 23 augustus 2020 22:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ontzettend lui. Het is dat ik geen slaapbank heb anders zou ik er niet meer vanaf komen.
Nou ja slepen. Beetje waggelen naar de trap en dan met de traplift omhoog.quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nu moet jij je straks naar je bed slepen arme ziel
nee snap ik toch sgatje doe voorzichtig als je val rol je omquote:Op zondag 23 augustus 2020 22:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nou ja slepen. Beetje waggelen naar de trap en dan met de traplift omhoog.
Traplopen is niet zo goed voor m'n knieën.
Als ik val blijf ik wel hangen halverwege in de bochtquote:Op zondag 23 augustus 2020 22:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nee snap ik toch sgatje doe voorzichtig als je val rol je om
Ach sgatje toch niet zo gek doenquote:Op zondag 23 augustus 2020 23:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als ik val blijf ik wel hangen halverwege in de bocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |