o nee dit is echtquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:08 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Herinneren jullie nog Mario's PIT trainingen?Plezier Instelling Tactiek? Ofzoiets.
Been de innovatorquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
o nee dit is echt
Ik dacht echt dat je dit verzon
T staat voor Team
Dat moment dat ie zo uitviel over de Cler blijft toch wel het meest onprofessionele wat ik van een Feyenoord-trainer heb meegemaakt (inclusief het kinderachtige gedrag van Verbeek, Gullit en Jaap). De Cler begreep net als jij niet dat de T in PIT voor Team stondquote:
Klopt ja, kwam toen voorbij bij VI volgens mij. Genotquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat moment dat ie zo uitviel over de Cler blijft toch wel het meest onprofessionele wat ik van een Feyenoord-trainer heb meegemaakt (inclusief het kinderachtige gedrag van Verbeek, Gullit en Jaap). De Cler begreep net als jij niet dat de T in PIT voor Team stond
Dan stop ik met kijkenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:25 schreef Maastoren het volgende:
Kan niet wachten tot Dirk Kuyt hoofdtrainer is.
Toch ben ik bang dat het er wel aan zit te komenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:12 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Het is ook zo belachelijk dat ik me het bijna niet kan voorstellen dat het ook gaat gebeuren.
Hopen dat ie dit seizoen verkocht gaat worden dan.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:05 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Liverpool gaat Wijnaldum niet verlengen.
#AnnounceGini
vreemd wel dat niet verlengenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:05 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Liverpool gaat Wijnaldum niet verlengen.
#AnnounceGini
Eens. Wie weet klopt er niets van hoor, las het ook maar ergens op zo'n slechte site.quote:
Ze gaan Thiago halen en dan gaat Gini waarschijnlijk banken.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Eens. Wie weet klopt er niets van hoor, las het ook maar ergens op zo'n slechte site.
Maar als het waar is zou het inderdaad vreemd zijn, naast belangrijk ook erg populair daar volgens mij, en nog maar 29.
Michel van Egmond is leuk, maar ik heb echt geen zin om 40 minuten naar Krabby te gaan luisterenquote:
Eens. Even het beginstukje geluisterd maar is ruim een maand geleden opgenomen ookquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Michel van Egmond is leuk, maar ik heb echt geen zin om 40 minuten naar Krabby te gaan luisteren
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hopen dat ie dit seizoen verkocht gaat worden dan.
Verder hoeft ie niet naar Feyenoord, zou Kökcü in de weg lopen
Dat geluid is erg kut.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens. Even het beginstukje geluisterd maar is ruim een maand geleden opgenomen ook
De KNVB heeft gewoon gelijk in dezen. Iedere club moet spelers afstaan, dus ook Feyenoord.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 13:18 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.ad.nl/nederla(...)an-spelers~a8594a49/
Behalve als er in Nederland geen uitzonderingspositie komt voor voetballers m.b.t. de quarantaineregels: https://www.ad.nl/buitenl(...)ege-corona~afe540ca/.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 13:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De KNVB heeft gewoon gelijk in dezen. Iedere club moet spelers afstaan, dus ook Feyenoord.
Dan nog heeft Feyenoord geen recht om die spelers niet af te staan, dat is een probleem voor de KNVB dat de KNVB zelf moet oplossen (in het uiterste geval door die wedstrijd vrijwillig over te slaan en dus te verliezen).quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 13:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Behalve als er in Nederland geen uitzonderingspositie komt voor voetballers m.b.t. de quarantaineregels: https://www.ad.nl/buitenl(...)ege-corona~afe540ca/.
Volgens mij staat in het artikel waar ik naar linkte nou juist dat de FIFA en UEFA clubs dat recht wel geven. Als de spelers in het land van de wedstrijd of na terugkomst in het land van de club minimaal 5 dagen in quarantaine moeten, mogen clubs weigeren spelers af te staan. Het lijkt me niet dat de KNVB op dat gebied dan maar andere regels kan hanteren dan de FIFA en UEFA.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 13:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dan nog heeft Feyenoord geen recht om die spelers niet af te staan, dat is een probleem voor de KNVB dat de KNVB zelf moet oplossen (in het uiterste geval door die wedstrijd vrijwillig over te slaan en dus te verliezen).
Anders schept het een precedent waar het hele fundament van landenvoetbal onderuit kan worden gehaald. Inb4 "mooi"
Oh excuus, ik had daar wel eerder iets over gelezen maar was daar toen zo sceptisch over dat ik niet had verwacht dat het daadwerkelijk zou worden doorgevoerd.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij staat in het artikel waar ik naar linkte nou juist dat de FIFA en UEFA clubs dat recht wel geven. Als de spelers in het land van de wedstrijd of na terugkomst in het land van de club minimaal 5 dagen in quarantaine moeten, mogen clubs weigeren spelers af te staan. Het lijkt me niet dat de KNVB op dat gebied dan maar andere regels kan hanteren dan de FIFA en UEFA.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |