abonnement Unibet Coolblue
pi_194691456


De spirituele opvolger van het legendarische Demon's Souls.

Developed by From Software, Dark Souls is the spiritual successor to the Playstation exclusive Demon's Souls, an action RPG experience that surprised by not only gaining critical acclaim, but obtaining publishing in 3 regions and racking estimated sales of over 1 million units. The original game's appeal lay with its renowned difficulty and trial-and-error approach, one that Dark Souls promises to sustain, thus attracting Demon's Souls' fanbase.

Dark Souls Lore & info.
http://www.youtube.com/playlist?list=PL4825DBA198EBE9B9
http://www.youtube.com/user/VaatiVidya
http://www.youtube.com/user/SilverMontGames

Wiki's (met spoilers):
http://darksouls.wikidot.com/
http://darksoulswiki.wikispaces.com/

You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_194691548
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  Moderator zondag 23 augustus 2020 @ 18:01:15 #3
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_194691823
inb4 the elden ring _O_
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_194692194
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 18:01 schreef Jimbo het volgende:
inb4 the elden ring _O_
En de Demon's Souls remake _O_
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator zondag 23 augustus 2020 @ 18:39:31 #5
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_194692369
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2020 18:29 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

En de Demon's Souls remake _O_
ps5 launch title
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_194695112
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 18:39 schreef Jimbo het volgende:

[..]

ps5 launch title
Die geruchten gaan wel :Y
One can only hope.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_194695170
Als xboxer durf ik nergens van uit te gaan
-nee-
  Moderator zondag 23 augustus 2020 @ 21:33:40 #8
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_194695315
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2020 21:25 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Die geruchten gaan wel :Y
One can only hope.
zou een leuk extratje zijn, een day 1 title die daadwerkelijk de moeite waard is
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_194698041
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 21:33 schreef Jimbo het volgende:

[..]

zou een leuk extratje zijn, een day 1 title die daadwerkelijk de moeite waard is
Ben benieuwd of de prijzen ook echt 75 euro wordt zoals op bol.com staat en dan de goedkopere sites richting 65 gaan als laagste prijs. Demon's souls is het iig waard qua speelduur.
pi_194700132
Sowieso is elke From Software titel de full price waard _O_

En wellicht, better late than never, kunnen de wiki's van het onvolprezen Fextralife ook aan de OP worden toegevoegd.
En voor de lore het youtube channel van Vaativydia.

En met het oog op The Elden Ring en Demon's Souls remake, kunnen we het misschien omdopen tot een From Software topic reeks, zodat ook Bloodborne en Sekiro hier een thuishaven vinden.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_194700207
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 07:43 schreef StateOfMind het volgende:
Sowieso is elke From Software titel de full price waard _O_

En wellicht, better late than never, kunnen de wiki's van het onvolprezen Fextralife ook aan de OP worden toegevoegd.
En voor de lore het youtube channel van Vaativydia.

En met het oog op The Elden Ring en Demon's Souls remake, kunnen we het misschien omdopen tot een From Software topic reeks, zodat ook Bloodborne en Sekiro hier een thuishaven vinden.
Bloodborne, dé Lovecraft-game bij uitstek.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194700497
Dat je dan effe vanaf het begin naar pinwheel rent, verslaat, en dan denk ik 'meteen effe die bonfire bij tomb of giants activeren' en dan ga ik er per ongeluk rusten en moet ik dat hele pokkeiend weer omhoog terwijl ik level 10 ben _O_
-nee-
pi_194700616
quote:
14s.gif Op maandag 24 augustus 2020 08:38 schreef Marsenal het volgende:
Dat je dan effe vanaf het begin naar pinwheel rent, verslaat, en dan denk ik 'meteen effe die bonfire bij tomb of giants activeren' en dan ga ik er per ongeluk rusten en moet ik dat hele pokkeiend weer omhoog terwijl ik level 10 ben _O_
Ik had Pinwheel als een wat latere bossfight, maar daar ging ik toch erg snel doorheen :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194701311
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 08:53 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ik had Pinwheel als een wat latere bossfight, maar daar ging ik toch erg snel doorheen :P
Ik denk dat de Catacombs in eerste instantie bedoeld waren als low-level gebied. De rite of kindling, de makkelijke boss-fight, de pech waarmee heel veel nieuwe spelers de begraafplaats opliepen, denkende dat dat een logisch startpunt was..
-nee-
pi_194701681
Tomb of Giants :r
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  Moderator maandag 24 augustus 2020 @ 11:28:36 #16
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_194702723
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 23:21 schreef Dagger87 het volgende:

[..]

Ben benieuwd of de prijzen ook echt 75 euro wordt zoals op bol.com staat en dan de goedkopere sites richting 65 gaan als laagste prijs. Demon's souls is het iig waard qua speelduur.
Zal denk ik wel meevallen, bijv coolblue heeft nu ook de ps5 als 9.999 placeholder en bol doet doet ook voor nu even met de games. leuk als mensen 75 betalen maar denk dat ze op 65 blijven of 69 at most. (sowieso doet bol dit vaker, preorders voor een hogere prijs, en dan later de prijs aanpassen... maar het verschil krijg je mooi niet terug :') )
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator maandag 24 augustus 2020 @ 11:29:33 #17
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_194702732
Eigenlijk, fuck elden ring... geef mij maar bloodborne II _O_ Wat een game was dat _O_

Toen een heel stuk van de game samen met een andere fokker gespeeld, eigenlijk was dat wel echt mega chill _O_
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_194702921
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 11:29 schreef Jimbo het volgende:
Eigenlijk, fuck elden ring... geef mij maar bloodborne II _O_ Wat een game was dat _O_

Toen een heel stuk van de game samen met een andere fokker gespeeld, eigenlijk was dat wel echt mega chill _O_
Gewoon allemaal *O*
The Elden Ring (verwacht ik heel veel van) én Bloodborne 2 ( :9~ :9~ :9~ ) en Demon's Souls Remake *O* *O* *O*

En dan over een paar jaar, volledig uit het niets, BAM, tķch Dark Souls 4 _O_
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator maandag 24 augustus 2020 @ 11:43:28 #19
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_194702955
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 11:41 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Gewoon allemaal *O*
The Elden Ring (verwacht ik heel veel van) én Bloodborne 2 ( :9~ :9~ :9~ ) en Demon's Souls Remake *O* *O* *O*

En dan over een paar jaar, volledig uit het niets, BAM, tķch Dark Souls 4 _O_
Elden ring verwacht ik juist dat niets meer van, meer ook omdat we er geen fuck van weten. Beetje zoals de nieuwe elder scolls... Leuk zo'n filmpje, maar je kan er helemaal niets mee, je weet nog niets ervan enzo. Gewoon jammer
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_195105684
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_195105704
quote:
Oh man zit ik dan met mn xbox :6
-nee-
pi_195926978
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_196086568
Ik heb vanmiddag terwijl ik moest werken Manus op SL1 verslagen, na misschien wel 20 pogingen. Het was het meest intense wat ik als gamer heb gedaan sinds Prince of Persia binnen de tijd uitspelen, echt ziek was het. Nu naar Gwyn en dan is het klaar.
-nee-
  Moderator maandag 23 november 2020 @ 00:29:06 #24
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_196371812
ik gooi gewoon mn demon souls spam hier ook maar niet.

Hoe de neuk maak je de dragon god dood :'(
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  zaterdag 12 december 2020 @ 11:02:51 #25
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_196685999
Ben nog op zoek naar een leuke challenge run voor DS, laatste die ik gedaan heb was crossbow only, dat was echt een feestje, maar weet niet wat nu te doen.

Heb een lvl 1 run geprobeerd, maar vind pyro gebruiken dan toch een beetje cheaten. Tot O&S gekomen, en daar werd het me iets teveel een loterij dus ben ik afgehaakt.

Neig naar een run zonder character levellen met een van de andere classes, die het een beetje interessant maakt om de juiste items bij elkaar te zoeken (en levellen) om daar het meeste uit te halen, maar weet niet goed welke ik zal pakken. Iemand suggesties?
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
  zaterdag 12 december 2020 @ 11:03:15 #26
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_196686009
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 00:29 schreef Jimbo het volgende:
ik gooi gewoon mn demon souls spam hier ook maar niet.

Hoe de neuk maak je de dragon god dood :'(
Ik vermoed dat je eruit gekomen bent inmiddels? ;)
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
  Moderator zaterdag 12 december 2020 @ 18:21:28 #27
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_196693096
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 december 2020 11:03 schreef Tyr80 het volgende:

[..]

Ik vermoed dat je eruit gekomen bent inmiddels? ;)
Tijdje terug al :+
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_196693489
quote:
99s.gif Op zaterdag 12 december 2020 11:02 schreef Tyr80 het volgende:
Ben nog op zoek naar een leuke challenge run voor DS, laatste die ik gedaan heb was crossbow only, dat was echt een feestje, maar weet niet wat nu te doen.

Heb een lvl 1 run geprobeerd, maar vind pyro gebruiken dan toch een beetje cheaten. Tot O&S gekomen, en daar werd het me iets teveel een loterij dus ben ik afgehaakt.

Neig naar een run zonder character levellen met een van de andere classes, die het een beetje interessant maakt om de juiste items bij elkaar te zoeken (en levellen) om daar het meeste uit te halen, maar weet niet goed welke ik zal pakken. Iemand suggesties?
Ik zou zelf denk ik al de sorcerer en cleric laten afvallen omdat je jezelf het heel lastig maakt met de beperkte keuze in sorceries die je daadwerkelijk kan gebruiken.

Een knight met een paar infused clubs red je prima tot Gwyn, denk ik. Maar dan zit je niet veel af van wat je met je pyromancer zou doen, minus de pyromancy flame natuurlijk, uiteindelijk is dat wat saai.

De Bandit of Cleric gebruiken en dan niet afwijken van je starting equipment, is dat wat?
-nee-
  zaterdag 12 december 2020 @ 23:25:58 #29
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_196698737
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 december 2020 18:48 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Ik zou zelf denk ik al de sorcerer en cleric laten afvallen omdat je jezelf het heel lastig maakt met de beperkte keuze in sorceries die je daadwerkelijk kan gebruiken.

Een knight met een paar infused clubs red je prima tot Gwyn, denk ik. Maar dan zit je niet veel af van wat je met je pyromancer zou doen, minus de pyromancy flame natuurlijk, uiteindelijk is dat wat saai.

De Bandit of Cleric gebruiken en dan niet afwijken van je starting equipment, is dat wat?
Goeie input! Goeie punten...

Vind de charme vaak toch zitten in het afzoeken van de wereld naar items die je verder helpen, wat dat betreft moet ik misschien toch eens kijken of mijn suffe Vaio toch Dark Souls zou kunnen draaien, want een goeie item randomizer maakt dat natuurlijk weer helemaal opnieuw leuk.

Vandaar dat ik ook neig naar je Knight voorstel, omdat starting equipment only dat zou beperken tot het verzamelen van upgrade items...maar ik ga het allemaal overwegen. Hunter lijkt me ook een optie daar, heb je er toch weer een boog bij waar je evt. iets mee kunt.

Jij hebt SL1 wel gehaald zo te zien, hoe ging dat? Met of zonder pyro?

Verder iemand crossbow only gedaan? Keek er zo van op hoe leuk dat bleek te zijn, had ik totaal niet verwacht.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_196699688
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2020 23:25 schreef Tyr80 het volgende:

[..]

Goeie input! Goeie punten...

Vind de charme vaak toch zitten in het afzoeken van de wereld naar items die je verder helpen, wat dat betreft moet ik misschien toch eens kijken of mijn suffe Vaio toch Dark Souls zou kunnen draaien, want een goeie item randomizer maakt dat natuurlijk weer helemaal opnieuw leuk.

Vandaar dat ik ook neig naar je Knight voorstel, omdat starting equipment only dat zou beperken tot het verzamelen van upgrade items...maar ik ga het allemaal overwegen. Hunter lijkt me ook een optie daar, heb je er toch weer een boog bij waar je evt. iets mee kunt.

Jij hebt SL1 wel gehaald zo te zien, hoe ging dat? Met of zonder pyro?

Verder iemand crossbow only gedaan? Keek er zo van op hoe leuk dat bleek te zijn, had ik totaal niet verwacht.
Op zich zou ik die bow als starting equip ook wel prettig vinden als je die regel oplegt maar dan speel je ook wel met de shortsword en dat is pittig als er ook een mace of broadsword als optie is. Je kan altijd nog op jacht naar de ring of fog, ik heb daar eens mazzel mee gehad, dat maakt je leven wel aangenamer.

Nooit een crossbow only aangedurfd en misschien ga ik dat nog eens proberen, gebruik je dan zsm de avelyn?

Ik heb die SL1 af ja maar heb er niet altijd van genoten, ornstein en smough is zoals eerder genoemd een beetje een loterij waarbij het zomaar mis kon gaan, ook als je gewoon goed speelt. Artorias was echt episch, die had ik helemaal onder controle en die won ik bijna flawless. Manus zat ik muurvast op en sowieso heb ik af en toe gehuild om de DLC af te maken. Ik ben zwaar afhankelijk geweest van pyro bij de bosses, zo'n held ben ik niet dan. Wel echt heel vaak bosses over moeten doen en het was goede oefening. Ik wil eigenlijk een no-death run doen dat lijkt me echt megavet maar ik ben bang dat ik dan eeuwigheid kwijt ben aan iets wat niet lukt :P
-nee-
  donderdag 17 december 2020 @ 19:58:53 #31
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_196791219
quote:
14s.gif Op zondag 13 december 2020 00:33 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Op zich zou ik die bow als starting equip ook wel prettig vinden als je die regel oplegt maar dan speel je ook wel met de shortsword en dat is pittig als er ook een mace of broadsword als optie is. Je kan altijd nog op jacht naar de ring of fog, ik heb daar eens mazzel mee gehad, dat maakt je leven wel aangenamer.

Nooit een crossbow only aangedurfd en misschien ga ik dat nog eens proberen, gebruik je dan zsm de avelyn?

Ik heb die SL1 af ja maar heb er niet altijd van genoten, ornstein en smough is zoals eerder genoemd een beetje een loterij waarbij het zomaar mis kon gaan, ook als je gewoon goed speelt. Artorias was echt episch, die had ik helemaal onder controle en die won ik bijna flawless. Manus zat ik muurvast op en sowieso heb ik af en toe gehuild om de DLC af te maken. Ik ben zwaar afhankelijk geweest van pyro bij de bosses, zo'n held ben ik niet dan. Wel echt heel vaak bosses over moeten doen en het was goede oefening. Ik wil eigenlijk een no-death run doen dat lijkt me echt megavet maar ik ben bang dat ik dan eeuwigheid kwijt ben aan iets wat niet lukt :P
Bandit gaat goed so far, lvl 4, net bij de bonfire voor O&S aangekomen, wel jammer dat de enige items waar ik iets aan heb consumables en upgrade items zijn en dat ik niks heb om souls aan uit te geven maar ok, so far so good 👍

Goed punt van de hunter ook. Was ook een fist(weapon)s only run begonnen maar was weinig leuks aan.

Crossbow moet je echt doen, Avelyn krijg je pas erg laat, dus neen. Four kings was de lastigste so far, zit nu een beetje vast in de DLC maar kom ik vast wel doorheen.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_196792050
quote:
1s.gif Op donderdag 17 december 2020 19:58 schreef Tyr80 het volgende:

[..]

Bandit gaat goed so far, lvl 4, net bij de bonfire voor O&S aangekomen, wel jammer dat de enige items waar ik iets aan heb consumables en upgrade items zijn en dat ik niks heb om souls aan uit te geven maar ok, so far so good 👍

Goed punt van de hunter ook. Was ook een fist(weapon)s only run begonnen maar was weinig leuks aan.

Crossbow moet je echt doen, Avelyn krijg je pas erg laat, dus neen. Four kings was de lastigste so far, zit nu een beetje vast in de DLC maar kom ik vast wel doorheen.
Ik ga mijm volgende run die crossbow doen :)

Ik heb ook wel eens op het punt gestaan dat ik niet wist waar ik mn souls moest laten en je kan natuurlijk altijd nog 99 van alles kopen enzo, maar wat je ook kan doen is megaveel transient curses en purging stones kopen en die massaal achterlaten. Andere spelers zullen ze in hun playthrough vinden, of anders spawnen er vagrants. Als die dan weer niet gepakt worden kunnen ze hun weg weer terugvinden naar jouw wereld. Het is wat omslachtig en je hebt er niet zo gek veel aan, maar ik vond het wel cool eens te doen :)


https://m.imgur.com/onaGeN1
http://darksouls.wikidot.com/vagrant

En met mijn sl1 vond ik het ook wel prettig dat iedere run gewoon een suicide run werd omdat souls niet meer boeiden, dat gaf me wat meer zelfvertrouwen soms :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Marsenal op 17-12-2020 20:39:28 ]
-nee-
pi_199824210
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  Moderator donderdag 10 juni 2021 @ 22:23:05 #34
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_199824702
What can change the nature of a man?
pi_200584498
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_201998592
Ik heb ze nu echt alledrie van voor naar achter kapotgespeeld, waarom is bloodbourne en demon souls nog steeds niet op de xbone? :'( :'(
-nee-
  dinsdag 4 januari 2022 @ 17:01:15 #37
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_203032178
Hai.

Ik wil een item randomizer gebruiken, gekocht op Steam (remastered), zie ik ineens dat ie daar niet mee werkt (plus dat mijn Vaio dat niet echt trekt).

Wat is de handigste plek / site / winkel om een 'Prepare to Die' edition te kopen? Want daar is die randomizer wel voor gemaakt lijkt het.

Dank u.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_203032200
Nog 53 dagen *O* :'(
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 4 januari 2022 @ 17:14:19 #39
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_203032410
quote:
9s.gif Op dinsdag 2 november 2021 14:55 schreef Marsenal het volgende:
Ik heb ze nu echt alledrie van voor naar achter kapotgespeeld, waarom is bloodbourne en demon souls nog steeds niet op de xbone? :'( :'(
DeS doet het met een ps3 emu op PC vrij aardig he. De originele iig.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_203033328
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 17:14 schreef Tyr80 het volgende:

[..]
DeS doet het met een ps3 emu op PC vrij aardig he. De originele iig.
Hmmm. De laatste keer dat ik met emulators klooide was voordat de ps3 was afgeschreven. Ik ga morgen eens uitproberen, stom dat ik er zelf niet op kom :)
-nee-
  dinsdag 4 januari 2022 @ 18:05:15 #41
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_203033486
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 17:58 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Hmmm. De laatste keer dat ik met emulators klooide was voordat de ps3 was afgeschreven. Ik ga morgen eens uitproberen, stom dat ik er zelf niet op kom :)
Echt een van de mooiste Souls games vinnik, unieke sfeer.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_203033489
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 17:03 schreef StateOfMind het volgende:
Nog 53 dagen *O* :'(
Heb twee snipperdagen opgenomen :@
Hoop dat de overheid dan niet net de scholen of kinderopvang heeft dichtgegooid, anders ragequit ik er eentje de schedel in :(
-nee-
pi_203033670
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 18:05 schreef Tyr80 het volgende:

[..]
Echt een van de mooiste Souls games vinnik, unieke sfeer.
Geen idee van de lore, ook. Ben benieuwd. Heb dus 50 dagen om 'm aan de praat te krijgen en stuk te spelen _O-
-nee-
  dinsdag 4 januari 2022 @ 18:18:58 #44
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_203033764
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 18:14 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Geen idee van de lore, ook. Ben benieuwd. Heb dus 50 dagen om 'm aan de praat te krijgen en stuk te spelen _O-
Beetje dikke pc wel? En het spel heb je?
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_203034199
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 18:18 schreef Tyr80 het volgende:

[..]
Beetje dikke pc wel? En het spel heb je?
Nee, ik dacht m wel ff te piraten om te zien of m'n pc het trekt, die is van het niveau dat gta4 wel lukt, maar gta5 een kansloze missie is. Heb jij het wel eens gedaan, ps3 games emulaten?
-nee-
  dinsdag 4 januari 2022 @ 18:50:47 #46
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_203034286
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 18:45 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Nee, ik dacht m wel ff te piraten om te zien of m'n pc het trekt, die is van het niveau dat gta4 wel lukt, maar gta5 een kansloze missie is. Heb jij het wel eens gedaan, ps3 games emulaten?
Neen…ken het alleen van de streams van LobosJr. En die heeft wel een dikke pc.

Is allemaal superparallel etc he, die ps3 meuk…naja niet geschoten etc.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_203034418
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 18:50 schreef Tyr80 het volgende:

[..]
Neen…ken het alleen van de streams van LobosJr. En die heeft wel een dikke pc.

Is allemaal superparallel etc he, die ps3 meuk…naja niet geschoten etc.
Als ik donaties kon ontvangen van rijke kleuters had ik ook wel gezorgd dat m'n systeem lekker masterrace zou zijn ja. :P maar ja, ik gebruik m'n pc eigenlijk alleen voor kerbal space program en tekstverwerking
-nee-
  dinsdag 4 januari 2022 @ 19:20:28 #48
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_203034825
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 18:58 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Als ik donaties kon ontvangen van rijke kleuters had ik ook wel gezorgd dat m'n systeem lekker masterrace zou zijn ja. :P maar ja, ik gebruik m'n pc eigenlijk alleen voor kerbal space program en tekstverwerking
Gewoon proberen, ben wel benieuwd.

Kwam er vandaag achter dat mijn Vaio DS Remastered alleen in 800x600 trekt…
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_203036177
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 19:20 schreef Tyr80 het volgende:

[..]
Gewoon proberen, ben wel benieuwd.

Kwam er vandaag achter dat mijn Vaio DS Remastered alleen in 800x600 trekt…
Ben benieuwd hoe het bij Izalith en Blighttown gaat dan :P
-nee-
  dinsdag 4 januari 2022 @ 20:24:28 #50
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_203036397
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 20:15 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Ben benieuwd hoe het bij Izalith en Blighttown gaat dan :P
Had ik nog niet eens bij stilgestaan idd....dit was in Asylum, eerste gang...

Ik wil gewoon een item randomizer gvd...
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')