Ik ben erbij en represent Robin Hoodsquote:Op zondag 23 augustus 2020 11:35 schreef Farenji het volgende:
Zijn er fokkers die gaan? En bij welke groep horen die?
Wat zijn de Robin Hoods?quote:Op zondag 23 augustus 2020 11:42 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik ben erbij en represent Robin Hoods
Iedereen behalve Baudetquote:Op zondag 23 augustus 2020 11:49 schreef Hallojo het volgende:
En maar roepen dat ze het Nederlandse volk vertegenwoordigen, terwijl het Nederlandse volk ze uitkotst
Niemand weet hetquote:Op zondag 23 augustus 2020 11:49 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Maar je staat er wel namens de Robin Hoods zeg je net
Voetbalteam in Suriname.quote:
Is niet alleen domrechts. Zitten ook linkse wappies tussen. Al het domme volk van links tot rechtsquote:Op zondag 23 augustus 2020 11:50 schreef -XOR- het volgende:
Dit is een soort van alle-rechtsgekkies-verzamelen-demo?
BBC is MSM hequote:Op zondag 23 augustus 2020 11:52 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Voetbalteam in Suriname.
Roos heeft wel zin in een BBC
Dit. Ik heb ook mijn bedenkingen tegen een bepaalde inperking van vrijheden maar deze mensen zijn volslagen van het padje, houden er paranoide waanbeelden en randdebiele ideeen op na en zijn staatsgevaarlijk.quote:Op zondag 23 augustus 2020 11:54 schreef Vasilevski het volgende:
Eens kijken of het vandaag kan zonder kamerleden te bedreigen.
Het is wat sneu want er valt veel te zeggen over kritiek op de bangmakerij en waanzin in de samenleving, bepaalde maatregelen die mensen onnodig beperken, en geplande wetgeving die de overheid veel te veel macht geeft. Alleen deze mensen slaan meteen door met totale wappie-standpunten, willen ook meteen de zinnige maatregelen afschaffen, en het geweld hangt telkens in de lucht.
Het enige wat ze doen is mensen tegen zich in het harnas jagen en ze maken de kans op een rationeler corona-beleid juist kleiner.
Ze moeten Rutger Castricum sturen naar die demonstratie met camera. Levert vast klassiekers opquote:Op zondag 23 augustus 2020 11:54 schreef Vasilevski het volgende:
Eens kijken of het vandaag kan zonder kamerleden te bedreigen.
Het is wat sneu want er valt veel te zeggen over kritiek op de bangmakerij en waanzin in de samenleving, bepaalde maatregelen die mensen onnodig beperken, en geplande wetgeving die de overheid veel te veel macht geeft. Alleen deze mensen slaan meteen door met totale wappie-standpunten, willen ook meteen de zinnige maatregelen afschaffen, en het geweld hangt telkens in de lucht.
Het enige wat ze doen is mensen tegen zich in het harnas jagen en ze maken de kans op een rationeler corona-beleid juist kleiner.
Mischien kan de ah weer eens wuppies uitbrengen. Nu de virus wuppies.quote:Op zondag 23 augustus 2020 11:31 schreef LTVDK het volgende:
Ik mis nog wel de Viruswappies in deze lijst
quote:Op zondag 23 augustus 2020 12:01 schreef Met_minder_meer het volgende:
De regering is niet kundig.
https://news.ki.se/immuni(...)han-tests-have-shown
Omdat er voortschrijdend wetenschappelijk inzicht komt is de regering niet kundig? Typische logica weer.quote:Op zondag 23 augustus 2020 12:01 schreef Met_minder_meer het volgende:
De regering is niet kundig.
https://news.ki.se/immuni(...)han-tests-have-shown
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |