Welkom! Leuk dat je er bent!quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:34 schreef BillDauterive het volgende:
Bedankt voor de notificatie, ik kijk het laatste gedeelte gezellig mee
Deelnemers in een rolstoel scoren niet erg goed.
quote:
quote:In 2015, Ann Sophie was revealed as one of the ten undiscovered German artists competing for the wildcard spot in Unser Song für Österreich. She performed the song "Jump the Gun" and was selected as the wildcard winner after receiving 24.1% of the vote. She competed in Unser Song für Österreich with the songs "Jump the Gun" and "Black Smoke". The latter of the two advanced to the final round of voting where it placed as the runner-up behind Andreas Kümmert and his song "Heart of Stone". However, Kümmert later declined the opportunity to represent Germany in the Eurovision Song Contest, and Ann Sophie was awarded with the chance to compete and represent her country in the contest to which she accepted.[
Die heb ik allang uit mijn hoofd verbannenquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:35 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Welkom! Leuk dat je er bent!
Dit is wel een stuk beter gezongen dan de andere deelneemster in een rolstoel die je waarschijnlijk in je hoofd hebt zitten.
Mja, dat was wel een erg sneu verhaal ook.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:35 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Heart of stone had het wel iets beter gedaan.
[..]
Ik weet deze laatste echt niet. En mocht ik het goed hebben met googlen dan moet ik weer een nieuwe verzinnen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:33 schreef Sableheart het volgende:
Even iets totaal ongerelateerds: weten jullie waarom er niemand meer op het Eurovision Lyrics spel reageert?
Op een gegeven moment is het nieuwtje er ook af en hebben mensen het weer gezien.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:39 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik weet deze laatste echt niet. En mocht ik het goed hebben met googlen dan moet ik weer een nieuwe verzinnen.
Fred zij inderdaad ook al dat het merendeel van de goede nummers in de eerste helft terecht was gekomen, en daar moet ik het inderdaad ook wel mee eens zijn.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:40 schreef BillDauterive het volgende:
De tweede helft is toch een pak minder dan de eerste helft. Ik vind uit de tweede helft alleen Duitsland, Bulgarije en Italië mooi.
hetzelfde met het ESF / Vergeten ESF-lied van de dag topicquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Op een gegeven moment is het nieuwtje er ook af en hebben mensen het weer gezien.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:41 schreef Fred_B het volgende:
Roemenië, ook al ondergewaardeerd dat jaar.
Ja, daar was ik op een gegeven moment ook de enige.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:42 schreef usagi414 het volgende:
[..]
hetzelfde met het ESF / Vergeten ESF-lied van de dag topic
Het nadeel van het lyrics topic is dat het verschil tussen "er is niemand" en "niemand weet het" lastig te merken is.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, daar was ik op een gegeven moment ook de enige.
Dat is ook het leuke van hier samen kijken. @Cee gooide hier vorige week een totaal onbekende cover vanquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:39 schreef Sableheart het volgende:
Daar heb ik destijds niet van meegekregen,
Dat zegt wel vrij veel over Spanje de laatste jaren, trouwens.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:48 schreef BillDauterive het volgende:
Dit lied is niet eens zo slecht, misschien wel het eennabeste wat ze de afgelopen 5 jaar hebben ingestuurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |