Assassin’s Creed Odyssey, Spider-Manquote:
Lekker manquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:14 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Assassin’s Creed Odyssey, Spider-Man
Moet je ook schieten. Geen kogels, maar pijlen en spinnenzooi
Jaaaaaquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:14 schreef KennyPowers het volgende:
Spyro, Crash Bandicoot, Ratchet & Clank, Shadow of the Colossus
Fall Guys
Kan je dkup niet gewoon laten gaan? Zal die jongen blij mee zijn.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:35 schreef Pheno het volgende:
He, ik krijg een interviewslot voor Gotham Knights. @:DKUp
Natuurlijk. Met lotion in de hand.quote:Op maandag 24 augustus 2020 12:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
speel jij de game ook shirtloos? rawr
Life of Black Tigerquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 13:34 schreef ChilllayD het volgende:
Ik heb sinds kort ook een ps4! Aangeschaft met formule 1 2020.
Nu wil ik uiteraard nog meer games maar er is zoooveeeeeel.
Wat is nou echt gaaf? Ja dat weten jullie natuurlijk niet voor mij te zeggen maar wie weet wat tips? Ik heb een nintendo switch en ben dol op mario games, racen, zelda breath of the wild is ook een absolute favo! Open world games met missies, niet teveel schiet geweld. Iets waar je uren in kunt verdwalen (wat ik dus kon bij zelda botw).
Okay, cool, klinkt interessant maar, heeft toch twijfels bij de titel en gaat naar de store page:quote:Banner of the Maid is a mix of turn-based strategy and JRPG. Set in an alternate French Revolution with fantasy elements, as the young officer Pauline Bonaparte you will have to lead your troops to battle and play a role in the political vortex of Paris.
So ny ,dan tochquote:
Zij heeft haar paar kanonnen al klaar staanquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:56 schreef KennyPowers het volgende:
Begonnen aan French Revolution: Waifu Edition
[ afbeelding ]
?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 23:30 schreef KennyPowers het volgende:
Vandaag pas het geheim van Door Dash ontdekt
Goede deuren op de laatste drie rijen hebben een kleiner roze driehoekje onderaanquote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 23:51 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Goede deuren op de laatste drie rijen hebben een kleiner roze driehoekje onderaan
Ziet eruit als een Switch game, dus heel gek is dat niet.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:26 schreef KennyPowers het volgende:
Het verbaast me hoe cheap deze game altijd is. Nu 1,99.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |