Ja heeft hij. Geen idee of het inmiddels gepatched is. Maar hij heeft toen wel verteld dat die het zo gedaan heeftquote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:51 schreef Koffieplanter het volgende:
@:KennyPowers heb jij voor de 5 in a row trophy in Fall Guys die exploit gebruikt van quitten voordat je er ''echt'' uitvliegt? Heb even confirmatie nodig dat het werkt.
Ja. Ik deed na elke win mijn exp (of kudos) noteren. Als je quit en je exp/kudos zijn niet omhoog gegaan dan heeft hij die hele ronde niet geteld (voor als je twijfelt of je op tijd was).quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:51 schreef Koffieplanter het volgende:
@:KennyPowers heb jij voor de 5 in a row trophy in Fall Guys die exploit gebruikt van quitten voordat je er ''echt'' uitvliegt? Heb even confirmatie nodig dat het werkt.
Jezus, geitocide!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 19:35 schreef Jimbo het volgende:
ik ben AC:O zo fucking zat inmiddels
Voor één van mn laatste trophy's moet ik een geit doodmaken die iets in zich heeft.... inmiddels al meerdere uren fucking saai geiten aan het doodmaken en dat teringding dropt maar niet, bij de meeste mensen dropt dat item al bij lik 10 geiten ofzo, ik zit al dik over de 1500
meningen zijn verveeld, t is gewoon meer van het zelfde maar dan een andere settingquote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jezus, geitocide!
Zat nog wel te denken AC:O in de sale te kopen nu. 15,- of zo?
Ik vond Odyssee wel leuk, dus dit zal wel ongeveer hetzelfde zijn.
Of is t na eerst Odyssee gespeeld te hebben een tegenvaller?
ik ga vanavond erica plattenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, gisteren en vandaag weer een paar bronzen trophies gegrind in Civ 6.
Ik begin er een beetje inzicht in te krijgen. Wel lastig dat je zowel ver vooruit moet plannen als ad-hoc moet handelen op nieuwe situaties. Maar goed, stukje bij beetje.
Zonder meer.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik ga vanavond erica plattenU proud?
mwah na 3x is t wel klaar e rmeequote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zonder meer.
Genoten van het verhaal?
Snap ik.quote:
Ja, dat vond ik in AC:O idd ook ruk.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
meningen zijn verveeld, t is gewoon meer van het zelfde maar dan een andere setting
Moet zeggen dat ik het nadeel van alle ac games tot nu toe alles met de boot vindDus zolang je op land blijft is het gewoon dikke prima huehue
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Snap ik.
En naar de prachtige sleutelbeenderen van Erica kijken gaat ook vervelen.
quote:Publisher ININ Games and developer Taito have announced Space Invaders Forever for PlayStation 4 and Switch, a collection that includes Space Invaders Extreme, Space Invaders Gigamax 4 SE, and Arkanoid vs. Space Invaders. It will launch both physically and digitally in North America, Europe, Australia, and New Zaland in 2020.
al die vage netflix adoptationquote:
niohquote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:29 schreef Black-Hole het volgende:
Gisteren begonnen aan Nioh en dat bevalt me direct al stukken beter dan Bloodbourne. Nu eens kijken of ik wel verder kan komen dan de eerste boss fight![]()
Yep.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 16:06 schreef Flippiee het volgende:
Die playstation plus voor 12 maanden voor 45 euro is toch gewoon redelijke deal?
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 16:06 schreef Flippiee het volgende:
Die playstation plus voor 12 maanden voor 45 euro is toch gewoon redelijke deal?
Ja FlippieeGODIN GENOTquote:Op donderdag 27 augustus 2020 16:06 schreef Flippiee het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |